Dit meen je toch niet serieus hé?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Fatality het volgende:
Haha Boschker, nice.
Die commentator komt ook uit de domstad.. wat een fluim
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef speknek het volgende:
FC Utrecht heeft zo gelijk dat ze Mertens alleen voor de hoofdprijs laten vertrekken.
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt wel alsof Twente met 10 man speelt.²
Is Boschker een vrouw ofzo dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..
Zo, jij doet volgend jaar de nieuwjaars conference.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..
Boschker speelt dus niet mee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze spelen met 10 man of wil je zeggen dat Boschker uit de 16 komt om mee te voetballen?
Oké man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze spelen met 10 man of wil je zeggen dat Boschker uit de 16 komt om mee te voetballen?
Hij kwam verkeerd neer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef dubidub het volgende:
Wat was precies de blessure bij Mertens?
Accuut gevalletje weltschmerz.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef dubidub het volgende:
Wat was precies de blessure bij Mertens?
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar ik respecteer uw mening.quote:
Dank u mijn bestequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar ik respecteer uw mening.
Ik zie het wel verlenging worden, Utrecht is goed in hangen en wurgen, maar weet niet of ze het 100 minuten lang met een man minder volhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie hem er niet in gaan.. maarja je kent Twente, het zijn net duitsers.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Zap heen en weer tussen een paar zenders en telkens als ik kijk is twente aan de bal.... duidelijk de betere partij?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Zap heen en weer tussen een paar zenders en telkens als ik kijk is twente aan de bal.... duidelijk de betere partij?
Spelen ze al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Utrecht durft niets te doen man, voor je het weet staan ze met 9 man.
Oh jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Spelen ze al.
Vorm komt toch niet uit z'n 16.
Correctie; Twente scoort.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vreemd potje voetbal, Twente kan niks, Utrecht durft niks.
Dank u.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Silv het volgende:
Zolang ze maar niet gaan verlengen. Dan spelen we de volgende competitiewedstrijd nóg brakker.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie het wel verlenging worden, Utrecht is goed in hangen en wurgen, maar weet niet of ze het 100 minuten lang met een man minder volhouden.
Die inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef speknek het volgende:
De man die dus geen twee keer geel kreeg![]()
![]()
zolang ze Duitse liedjes gaan zingen zijn ze voor mij Duits.quote:
Dit was een reden om hem nog eens te posten.quote:
Er schijnen 21 mannen op het veld te staan die geen twee keer geel kregen. Wat is je punt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef speknek het volgende:
De man die dus geen twee keer geel kreeg![]()
![]()
quote:
WC-pot nodig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ohhh jezus wat een kans voor utrecht.. nu komen ze wel hard ineens! SHIT IS AAN OUWE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |