abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4556369
Wat vinden jullie van deze band? Ik zwaar cool, maare wat vinden jullie?
pi_4556426
Zwaar koel

Maar dat wisten we al

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4556437
zwaar koel

maar dat wisten jullie al......

pi_4556470
Glijknoop zuigt.

Live zijn ze ook kut.

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_4556485
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:47 schreef Quarentine het volgende:
Glijknoop zuigt.

Live zijn ze ook kut.

Och BreeZaah guy
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4556495
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:48 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Och BreeZaah guy

Nix BreeZaah guy

vieze bende.

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_4556516
geef mij maar Racoon of Dandy Warhols ...
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_4556542
Je hoeft niet van Breezer te houden om Slipknot waardeloos te vinden. Ik bijvoorbeeld ben zo iemand.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_4556544
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:50 schreef Debs het volgende:
geef mij maar Racoon of Dandy Warhols ...
ook nog njet
pi_4556553
Beetje kinderachtig, met die maskertjes...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4556566
kontslip... sja.. muziek is opzich wel redelijk, tis alleen zo erg van: he wij zijn een stel volwasse mannen en we gaan eens lekker geld verdienen door simpele texten en harde muziek te maken waar de ontevreden pubers zich mee kunnen identificeren.

en om dan 37 duizend keer fuck shit up te zeggen in een nummer...

geef mij maar hardcore

pi_4556573
saaie bout muziek... ik noem het wel eens deathmetal voor kinderen

luister leiver naar vader ofzo, of death
das pas goed

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_4556595
[offtopic] maestro, heersend icoon, nic endo is een van de lekkerste wijven around [/offtopic]
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_4556597
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef -Ma3stro- het volgende:
geef mij maar hardcore
Inderdaad
(_/)
(O.o)
pi_4556607
slotje... er moeten toch zeker wel 666 topics over zijn...

overigens is de band naar mijn mening voor pubers onder de 16...

die nooit met kunst als Tool,The God Machine of The Tea Party in aanraking zullen komen

pi_4556714
Doe mij maar de CuM Experience
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_4556715
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[offtopic] maestro, heersend icoon, nic endo is een van de lekkerste wijven around [/offtopic]
zeker ... alleen amper foto's van der te vinden zijn:/

<edit> ze verdient eigenlijk wel een eigen topic en b&h... zal er straks wel ff een maken

woensdag 12 juni 2002 @ 13:08:00 #18
24825 eskimo
the original nuttah^_^;:-=*
pi_4556827
Slipknot is phat!

Alleen was 't een beetje een bummer toen ik ze live zag omdat ze met de Franse vlag op 't podium stonden te zwaaien en tegelijk 'Belgium rules!' riepen. mjah.

Voor de rest toch top notch band ondanks da 'k normaal helemaal nie van die herrie hou

It ain't hard to understand. It ain't Hitlers masterplan, what it takes to be a man. In my mind, in my brain, I roll it over like a steaming freight train. It ain't hard to ascertain.
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:10:33 #19
24825 eskimo
pi_4556885
quote:
das pas goed

slipknot is tenminste inventief & origineel, wat je van vader ofzo nie bepaald kan zeggen.

It ain't hard to understand. It ain't Hitlers masterplan, what it takes to be a man. In my mind, in my brain, I roll it over like a steaming freight train. It ain't hard to ascertain.
pi_4556911
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:10 schreef eskimo het volgende:

[..]

slipknot is tenminste inventief & origineel, wat je van vader ofzo nie bepaald kan zeggen.

lol slipknot is net zo origineel als de backstreet boys... helemaal qua texten
pi_4556954
Ik heb gehoord van een die hard metal fan dat Slipknot voor wanabee BrEeZaH mensen is, is dit waar?
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2002 @ 13:15:44 #22
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4556980
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:14 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik heb gehoord van een die hard metal fan dat Slipknot voor wanabee BrEeZaH mensen is, is dit waar?
neen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_4556991
vergelijk bijv deze texten is...

ignite - bullets included

Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Don't need guns or knives To hide behind Bullets included No thought required Senseless violence There's no excuse for this You live the path of most resistance Create your own hell You live in violent times No respect for other peoples lives Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Emancipate yourself From stupidity Don't look for handouts Just opportunity Tag your name on dirty toilet stalls Claim your turf on subway urinals Pay your rent by selling guns and drugs Understand I don't respect you at all Senseless violence There's no excuse for this You live your path of most resistance Create your own hell You live in violent times Put down your gun punk Put up your dukes son Tag your name on dirty toilet stalls Claim your turf on subway urinals Pay your rent by selling guns and drugs Understand I don't respect you at all Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Don't need guns or knives To hide behind Bullets included No thought required.

biohazard - Black And White And Red All Over

Fascism, the epitome of ignorance
Listen up, I'll give you a for instance
People go hating for the color of skin
Won't they learn they'll never win
Play into the hands of the media vultures
We must learn to unite our cultures
Violence constantly tears us apart
Show the world that we've got heart

Chorus:

Blood is spilled on black and white
Different colors, why do we fight
Face the facts, stone cold sober
Black and white and red all over

Thousands die and kill each other
Someone rapes and stabs their mother
I think it's sick to count the death toll
On and on the media rolls
Drive by shootings, homicide
Nobody cares about the mother who cried
A family's grief stepped on by ratings
Understand why I keep hating

It makes no sense for us to be pawns
In the chess game that the media plays
If the streets are where you run
There you die, why ? Find yourself a way out

Ruling out the positive and any hope for peace
This will only kill the moral, paper sales increase
This shit has got to cease

Believe half of what you read and half of wath you see
Put two and two together and you'll have reality
Can't you see my reality ?

Chorus

Turn on the TV and what do I see
Killing, murder and blasphemy
Rape, arson, robberies
People die of incurable disease
Crashes, bashes, people on crack
Scandal, war and heart attack
Always strife in the middle fucking east
If war sell papers why don't peace

en dan slipknot.. wat dan weer helemaal nergens over gaat.

Running out of ways to run
I can't see, I can't be
Over and over and under my skin
All this attention is doing me in!

Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Don't belong! Don't exist!
Don't give a shit!
Don't ever judge me!

Picking through the parts exposed
Taking shape, taking shag
Over and over and under my skin
All this momentum is doing me in!

Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Don't belong! Don't exist!
Don't give a shit!
Don't ever judge me!

You got all my love, livin' in your own hate
Drippin' hole man, hard step, no fate
Show you nuthin', but I ain't holdin' back
Every damn word I say is a sneak attack
When I get my hands on you
Ain't a fuck thing you can do
Get this cuz you're never gonna get me
I am the very disease you pretend to be

I am the push that makes you move

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2002 @ 13:17:29 #24
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4557005
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:16 schreef -Ma3stro- het volgende:
vergelijk bijv deze texten is...
als je er niks aan vindt kan je dat ook gewoon 1x zeggen, en daarna gewoon je mond houden.
Je hoeft niet perse erop te blijven hameren dat er betere bands zijn.
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:17:39 #25
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4557010
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
slotje... er moeten toch zeker wel 666 topics over zijn...
Nah, deze mag wel open blijven, het andere topic is al ruim 6 maanden niet meer in gepost.
pi_4557037
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

als je er niks aan vindt kan je dat ook gewoon 1x zeggen, en daarna gewoon je mond houden.
Je hoeft niet perse erop te blijven hameren dat er betere bands zijn.

waarom het is toch een discussie forum of ben ik nou gek?
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:20:05 #27
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_4557050
SLIPKNOT RULEZZZZZ
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:21:24 #28
29820 Reus
There can be only one
pi_4557069
Jaja ik vind ze vet ben een keer bij ze in de melkweg geweest en op dynamo geloof ik dat het was. Verder vond ik de eerste cd wel beter dan de tweede.
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2002 @ 13:23:41 #29
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4557109
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:19 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

waarom het is toch een discussie forum of ben ik nou gek?

jahoor, maar dit is geen discussie, dit is -Ma3stro- die zonodig moet aantonen dat er bands zijn die betere texten schrijven. Ga je dat voortaan even bij elke band doen dan?
pi_4557151
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

jahoor, maar dit is geen discussie, dit is -Ma3stro- die zonodig moet aantonen dat er bands zijn die betere texten schrijven. Ga je dat voortaan even bij elke band doen dan?

als ik daar behoefte aan heb wel ja, en zonodig wil ik dat niet aantonen... maar misschien dat ik met mijn comments bij iemand interesse opwek voor andere bands...
pi_4557753
quote:
kontslip... sja.. muziek is opzich wel redelijk, tis alleen zo erg van: he wij zijn een stel volwasse mannen en we gaan eens lekker geld verdienen door simpele texten en harde muziek te maken waar de ontevreden pubers zich mee kunnen identificeren.

geef mij maar hardcore

AHhaa neej Hardcore is afwisselend met hun stampstamp muziek (vertel me nix, vinnet zelf soms ook wel heerlijk om naar te luisteren ) kom nou nietn vertellen dat dat gescheld en "WIJ GAAN LEKKER GELD VERDIENEN DOOR SIMPELE BEATS&TEKSTEN EN HARDFE MUZIEK TE MAKEN WAARMEE DE PUBERS ZICH KUNNEN IDENTIFICEREN" niet bij hardcore uitkomt....laat staan DAT er uberhaupt teksten voorkomen in een hardcore nummer...en die deuntjes van die hardcore beginnen trouwens ook steeds minder origineel te worden...

Maarre afgezien daarvan is Slipknot echt wel steengoed hoor...de meesten zullen (die slipknot niet mogen) alleen maar "teringherrie" horen maarja als je nou eens ff de compositie van de "teringherrie" SLipknot en het REGELMATIGE gestamp van Hardcore nou eens naast elkaar zet...is Slipknot toch echt wel wat muziekaler!

pi_4557903
ja daar heb je wel gelijk in.. maar slipknot is altijd zo en hardcore niet.. maarja je kan een band ook niet met een genre vergelijken .. en ik vin slipknot ook niet slecht ofzo. ik luister er ook wel naar, maar heb toch wel elke keer zo van, damn met vette texten zou dit echt veel cooler zijn.
pi_4557934
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef -Ma3stro- het volgende:
ja daar heb je wel gelijk in.. maar slipknot is altijd zo en hardcore niet.. maarja je kan een band ook niet met een genre vergelijken .. en ik vin slipknot ook niet slecht ofzo. ik luister er ook wel naar, maar heb toch wel elke keer zo van, damn met vette texten zou dit echt veel cooler zijn.
Ja das waar kben nou wel appels met peren aan et vergelijken
hehe ik luister zelf ook gewoon naar allebei hoor, heb alleen voorkeur aan "teringherrie" zoals de meeste nietgitaarmuziekliefhebbers het noemen
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:16:23 #34
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_4558067
quote:

[..]

slipknot is tenminste inventief & origineel

Ik vind SLipknot heel soms wel leuk om naar te luisteren, maar zet dan toch eerder Soulfly of Sepultura op

pi_4558169
quote:

[..]

hmm.... dat vind ik ehm... ja... ehm...
wat kun jij lullen :/

inventief? #define aub
origineel? #define ook maar

verdiep je eens wat meer in deathmetal voordat je vader "niet inventief en origineel" durft te noemen, ze zijn op dit moment een van de meest toonaangevende bands in dit genre.

pi_4558200
zonder Pantera,Sepultura,Korn,Coal Chamber (die zelf al verre van origineel waren) en Fear Factory zouden de heren Slipknot nog steeds in een 'mall' werken...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2002 @ 14:25:24 #37
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4558249
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zonder Pantera,Sepultura,Korn,Coal Chamber (die zelf al verre van origineel waren) en Fear Factory zouden de heren Slipknot nog steeds in een 'mall' werken...
Zonder Black Sabbath zouden alle bovengenoemde bands wat anders doen.
Zonder de Beatles zouden zowat alle hedendaagse muzikanten wat anders doen.

Zo kan je dus door blijven redeneren, want die argumenten slaan echt nergens op.

pi_4558398
Ik vind Slipknot wel goed. Ze zetten een leuke show neer en gaan er helemaal voor op het podium. Ik zal alleen niet gauw een hele cd van hen luisteren. Hooguit 2, 3 nummers, dan doe ik toch maar weer wat anders in de cd-lade.

En ''true'' of ''die-hard'' metal fans die hen afkraken omdat het toevallig populair is, .

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_4558432
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

Zonder Black Sabbath zouden alle bovengenoemde bands wat anders doen.
Zonder de Beatles zouden zowat alle hedendaagse muzikanten wat anders doen.

Zo kan je dus door blijven redeneren, want die argumenten slaan echt nergens op.

nou... moet je gelijk geven...

maar ik zou Toffe_Ellende niet zijn als ik me er niet onder uit kon lullen...

De bands die ik op noemde [behalve coal chamber] waren ondanks hun invloeden van Black Sabbath en Metallica duidelijk relevant. Ze deden iets met de oerouden Black Sabbath riffs wat nog nooit eerder gedaan werd. Het vermengen met bijzondere ritmes, met Industrial klanken, met hardcore...
Deze bands hebben/hadden bestaansrecht...

wat slipknot deed is: neem de gemiddelde soulfly riff.. stop daar een commercieel refreintje achteraan (goh...was Fear Factory daar niet in 1992 mee begonnen?) stop er wat hiphop invloeden in [biohazard... allang eerder gedaan] hier daar war pseudo-industrialinvloeden... en natuurlijk een grunter die de meest slechte teksten eruit kraamt [fuck it all... machine head...ook al gehoord]

Ik verdenk de leden er ook van dit van te voren bedacht te hebben...

vind je het gek dat ik de metal langzaam aan het verlaten ben

Maar als jij zegt dat het slechte argumenten zijn, dan moet ik dat maar aannemen.. jij bent immers de metalgoeroe hier... en ik weet er ook helemaal geen ene fuck vanaf..

pi_4558610
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:34 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind Slipknot wel goed. Ze zetten een leuke show neer en gaan er helemaal voor op het podium. Ik zal alleen niet gauw een hele cd van hen luisteren. Hooguit 2, 3 nummers, dan doe ik toch maar weer wat anders in de cd-lade.

En ''true'' of ''die-hard'' metal fans die hen afkraken omdat het toevallig populair is, .

Hoe harder hoe beter he? melancholie is verboden...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2002 @ 15:00:00 #41
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4558861
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:34 schreef Metal_Mart het volgende:
dat is voornamelijk de reden ja.

so what als het van alles combineert wat al eerder gedaan is.

ow, enne, toffe_ellende, ik claim geen metalguru te zijn hoor.
Heb je overigens wel 's andere nummers gehoord dan die 2 a 3 die je (heeeel af en toe) op tv gehoord hebt?

pi_4558994
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat is voornamelijk de reden ja.

so what als het van alles combineert wat al eerder gedaan is.

ow, enne, toffe_ellende, ik claim geen metalguru te zijn hoor.
Heb je overigens wel 's andere nummers gehoord dan die 2 a 3 die je (heeeel af en toe) op tv gehoord hebt?

Ik zag ze ooit eens op Dynamo ...en zag dat het niet goed was...

Overigens lijkt het nu dat ik een chronische hekel aan Slipknot heb... dat valt wel mee. Er zijn bands waar ik een grotere hekel aan heb... (en ze komen toevallig niet allemaal uit Scandinavië)

pi_4560856
slipknot zuigt
  woensdag 12 juni 2002 @ 16:35:19 #44
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_4561023
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 16:28 schreef LenL het volgende:
slipknot zuigt
Onderbouw die mening eens?
pi_4562218
Slipknot = 4 goede muzikanten, 5 opvullers/aandachttrekkers en een uitgekiend marketingplan!
  woensdag 12 juni 2002 @ 17:42:27 #46
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_4562262
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Onderbouw die mening eens?

ja doe dat eens.

anyway , leuke band toch best wel. dr zijn betere maar ik vind ze niet slecht ofzo. ookal luister ik het de laatste tijd niet zo vaak meer.

pi_4563078
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hoe harder hoe beter he? melancholie is verboden...

wat bedoel je hier nou weer mee?

Toffe-Ellende, jouw gefilosofeer over muziek is gewoon triest. Wat maakt het nou uit of iets ''al gedaan'' is of iets dergelijks??? Als een band gewoon nummers uitbrengt die leuk of gaaf klinken, is het toch goed??? Wat maakt het nou uit of het ergens op lijkt?? Het is niet zo dat een band een nummer kopieert en het onder een andere naam uitbrengt, men is gewoon GE-INSPIREERD door andere bands en probeert daar hun eigen draai aan te geven. Je gaat me toch niet vertellen dat jouw verafgode Tool door niemand is ge inspireerd??? Dat ze een heel nieuw soort muziek hebben uitgevonden? dat is gewoon niet zo.

trouwens een argument voor Slipknot is dat Kerry King (van Slayer uiteraard) is geinspireerd door Slipknot's energie en aggressiviteit op het podium en in de muziek. Dat lijkt mij een nogal groot compliment van een van de meest invloedrijke muzikanten uit de metal scene ooit.

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 12 juni 2002 @ 19:00:14 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4563276
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:41 schreef Hypno het volgende:
moh het gaat wel

Wait & Bleed is wel goed maar het meeste vindt ik persoonlijk bagger.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4563279
Als je sliopknot beter vind omdat kerry dat toevallig zegt ben je gewoon een meeloper!
  woensdag 12 juni 2002 @ 19:02:12 #50
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4563303
Schuifknoop... Tsjah... Wat zal ik er eens van zeggen!? Pokkeherrie! Dat is misschien wel de juiste omschrijving...

Als het dan toch herrie moet zijn... Luister eens naar Raised Fist of Backfire!, da's tenminste betere shit

pi_4563481
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:11 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

Net of een band alleen maar goed kan zijn als er een 'goeie' tekst bij zit. En wie bepaalt wanneer het een goeie tekst is.

En dat gelul van onderbouw die mening is, wat is dat nou voor onzin, als je het niet leuk vindt klinken is dat gewoon zo. Of wilde zo'n onderbouwing onderuit halen en zeggen dat het wel goed is. Wat een crap

pi_4563665
er staat origineel... niet goed.
  woensdag 12 juni 2002 @ 21:47:18 #53
24825 eskimo
pi_4565689
quote:
nou moet jij me nog maar es een band opnoemen die buiten deathmetal/metal/whatever ook nog drum & bass samples e.d. gebruikt, met een hele meute op 't podium staan en 't dan nog meer dan degelijk laten klinken, dat dan nog eens allemaal min of meer incognito.. en daarbij ook nog eens redelijk wat succes oogsten?

oh and btw.. Ignite rocks. Maar Biohazard? Zeker een jaar of 5 geleden live gezien... imo waren 't een bende idioten. je moet er maar van houden

pi_4567141
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 21:47 schreef eskimo het volgende:

[..]

nou moet jij me nog maar es een band opnoemen die buiten deathmetal/metal/whatever ook nog drum & bass samples e.d. gebruikt, met een hele meute op 't podium staan en 't dan nog meer dan degelijk laten klinken, dat dan nog eens allemaal min of meer incognito.. en daarbij ook nog eens redelijk wat succes oogsten?

oh and btw.. Ignite rocks. Maar Biohazard? Zeker een jaar of 5 geleden live gezien... imo waren 't een bende idioten. je moet er maar van houden

nah ik had het een beetje fout opgschreven... de muziek is opzich best appart.. ik bedoelde uitsluitend de texten.

en Biohazard is echt een band met een bepaalde energy die ik niet vaak bij andere bands hoor... kweet niet hoe het komt kan het ook niet echt verklaren. En de hele houding van de band kan ik wel waarderen.

donderdag 13 juni 2002 @ 00:25:41 #55
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_4568858
Slipknot? Nee dank je k maak m net uit
T doet me niets... die maskers, het feit dat ze er trots op zijn dat ze met 26 gebroken ribben, 3 gebroken neuzen en een gescheurde kringspier van t podium komen snap k ook al niet. De muziek... tjah NU-metal he?

K kan me ergens wel voorstellen dat mensen dit leuk vinden... maar mij niet gezien.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  donderdag 13 juni 2002 @ 00:31:43 #56
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4568904
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:41 schreef Hypno het volgende:
Een hoop mensen vinden het teringherrie zonder inhoud (kan ik inkomen). En een hoop mensen noemen het nu-metal.

Ik vind het soms redelijke muziek. Op IOWA staan wel een stuk of 5 "best goeie" tracks, soms moet je ze vaak luisteren voordat je ze begrijpt. Duidelijk teken dat Slipknot iig niet verweten kan worden dat ze commercieel bezig zijn. Vooral de drummer van Slipknot is heel erg goed in het hardcore genre, misschien wel de beste die ik ken in dat genre, Yoe

Ik noem het hardcore. Verder ben ik het er helemaal mee eens dat ze live zuigen (behalve de drummer). De teksten op IOWA zijn iig niet fuck shit, dat is echt zo'n klote vooroordeel. Verder zijn de teksten inderdaad niet bepaald diepgaand.

Ik ben geen megafan van Slipknot, maar op het nieuwe album staan wel wat goeie tracks vind ik.

quote:
Vader. Das trouwens best toegankelijke death metal Laatste 2 albums zijn trouwens echt ongelooflijk overdonderend en vooral stoer. De manier waarop bv. "Wings" wordt ongebouwd. Ongelooflijk

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 13-06-2002 00:36]

donderdag 13 juni 2002 @ 00:56:29 #57
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_4569134
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:57 schreef Nyles het volgende:

AHhaa neej Hardcore is afwisselend met hun stampstamp muziek (vertel me nix, vinnet zelf soms ook wel heerlijk om naar te luisteren ) kom nou nietn vertellen dat dat gescheld en "WIJ GAAN LEKKER GELD VERDIENEN DOOR SIMPELE BEATS&TEKSTEN EN HARDFE MUZIEK TE MAKEN WAARMEE DE PUBERS ZICH KUNNEN IDENTIFICEREN" niet bij hardcore uitkomt....laat staan DAT er uberhaupt teksten voorkomen in een hardcore nummer...en die deuntjes van die hardcore beginnen trouwens ook steeds minder origineel te worden...

Eh, ik denk dat er hardcore punk werd bedoeld en niet hardcoure house...
I make love in theory and touch myself in practice
  donderdag 13 juni 2002 @ 07:54:42 #58
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_4570362
Ik heb nooit kennis willen maken met Slipknot en dat wil ik nu nog steeds niet. Slipknot staat mij gewoon niet aan, en dan heb ik het over hun identiteit. De maskers, overalls, People=Shit, Fuck overal, de streepjescode en de overmatige bandclothing enz... Dat staat mij niet aan en in die periode dat ik naar sommige soorten metal luisterde ben ik er ook nooit benieuwd naar geweest. Tegenwoordig luister ik helemaal niet meer naar metal omdat ik punk gewoon leuker, beter en vetter vind.
* PuNkOrAmA heeft gesproken
pi_4570424
IOWA is vlgs mij gewoon op de consument zijn wensen gemaakt en heeft totaal geen eigen ideën van de band zelf.

Ik vind het een ruk-band omdat slipknot eigenlijk alleen maar een imago is.

donderdag 13 juni 2002 @ 15:23:01 #60
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4575706
quote:
IOWA is vlgs mij gewoon op de consument zijn wensen gemaakt en heeft totaal geen eigen ideën van de band zelf.
Wat een onzin, IOWA is juist een voorbeeld dat ze zich niets aantrekken van de smaak van de massa. Volgens mij heb je het nieuwe album amper gehoord, anders weet je echt wel dat IOWA en commercieel absoluut niet samengaat. Af en toe kom je gewoon death metal stukjes tegen op IOWA, dat zegt al genoeg. Of dat dan negatief of positief uitpakt is een ander verhaal.
pi_4577851
Ik vind IOWA een kutalbum, maar zeggen dat dit album commercieel is is gewoon stom, IOWA is harder en bruter dan menig ander album, en er staan bewust geen meebleer nummers als wait and bleed op.
pi_4578452
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 18:42 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

wat bedoel je hier nou weer mee?

Toffe-Ellende, jouw gefilosofeer over muziek is gewoon triest. Wat maakt het nou uit of iets ''al gedaan'' is of iets dergelijks??? Als een band gewoon nummers uitbrengt die leuk of gaaf klinken, is het toch goed??? Wat maakt het nou uit of het ergens op lijkt?? Het is niet zo dat een band een nummer kopieert en het onder een andere naam uitbrengt, men is gewoon GE-INSPIREERD door andere bands en probeert daar hun eigen draai aan te geven. Je gaat me toch niet vertellen dat jouw verafgode Tool door niemand is ge inspireerd??? Dat ze een heel nieuw soort muziek hebben uitgevonden? dat is gewoon niet zo.

trouwens een argument voor Slipknot is dat Kerry King (van Slayer uiteraard) is geinspireerd door Slipknot's energie en aggressiviteit op het podium en in de muziek. Dat lijkt mij een nogal groot compliment van een van de meest invloedrijke muzikanten uit de metal scene ooit.

Ik vind het minder triest...
Men vraagt om argumenten ik geef ze mijn mening...

Ik heb nu eenmaal een kritische mening over muziek. En de laatste tijd ook steeds meer over de metalscene, die naar mijn mening wel erg kortzichtig is geworden. (de impuls die de Grunge aan de metal gaf is blijkbaar toch niet eeuwig)

En ik weet het dat het steeds moeilijker wordt om origineel te blijven. Keer op keer. En als er dan een band is die dat is en blijft (bijv. The Tea Party, Tool of Opeth) dan mogen we daar blij mee zijn.

En over Kerry King:
Dat kan een vriendendienst zijn of Kerry King wil de jonge metalfans aan zich binden.

Tool is overigens geïnspireerd door bands als King Crimson,Pink Floyd,Led Zeppelin en Jane's Addiction. Bands uit een ander genre (jane's addiction niet) en dus lijkt het er totaal niet op... en zo hoort het...

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 13-06-2002 22:06]

vrijdag 14 juni 2002 @ 00:04:05 #63
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4580428
IK heb de twee laaatste CD's en die luister ik af en toe.
De muziek is soms best lekker, beukend.
Okee, ze doen een beetje overdreven van: oh oh wat heb ik het moeilijk en fuck dit, fuck dat, fuck jou, fuck alles.
sja dat dat dan veel pubertjes aanspreekt is niet zo gek toch? Die zitten oook in hun "fuck alles" fase

MAar als je de texten een beetje met een korrel zout neemt, is de muziek soms best te pruimen

// ik ben al een tijdje uit mijn "fuck alles" fase hoor

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:23:08 #64
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_4581327
Ja, Slipknot trek ik wel. Een van de weinige nu-metal bands die ik goed vind; Slipknot is naar mijn mening dan ook wel de meest 'metal'. Ik begrijp wel waarom Kerry King ze goed vind.

Maar ik denk niet dat ik het nieuwe album (als het komt, vast wel...) in huis haal. Met twee albums heb ik wel genoeg Slipknot materiaal.

vrijdag 14 juni 2002 @ 14:49:30 #65
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4587513
Ik vind Slipknot meer hardcore dan nu metal. Vooral als je kijkt naar de drums. Er zaten wel wat rap invloeden in, maar die zijn sterk teruggebracht bij IOWA.

Verder zijn de drumritmes 0% nu metal Eerder iets van deathmetal/hardcore. De gitaarriffs zijn soms wel nu-metal achtig. Maar meer dan ook niet. Het is niet echt in een hoekje te duwen denk ik.

quote:
MAar als je de texten een beetje met een korrel zout neemt, is de muziek soms best te pruimen
Ja, als je OIWA koopt zie je ook achteraan staan dat ze proberen over te brengen dat ze geen duidelijke gedachten hebben bij hun teksten. Dus korrelzout- absoluut. Eerlijk gezegd had ik IOWA voor het drumwerk gekocht In het nu-metal genre is dit zonder twijfel de beste drummer, bij hardcore misschien ook wel. Maar er staan wel wat goeie nummers op IOWA, stuk of 4. En dat nummer waar een clip van is gemaakt vind ik juist minder

Ik snap trouwens niet wat mensen de tekst uberhaupt boeit. Mij boeit het echt geen fuck wat voor tekst bij een nummer zit, gaat erom HOE het gebracht wordt bij dit genre. Niet wat de inhoud van de tekst is. Het gaat om het geheel, en HOE je tekst brengt heeft 10x meer invloed op het geheel dan wat erin staat bij deze muziekstijl. Teksten... LEKKER BOEIEDN!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-06-2002 14:57]

pi_4590392
Slipknot zuigt vind ik..
  vrijdag 14 juni 2002 @ 19:25:07 #67
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4590886
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 18:37 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Slipknot zuigt vind ik..
Bedankt voor je TOEVOEGING aan dit topic.
pi_4594544
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 14:49 schreef Yokozuna het volgende:
Teksten... LEKKER BOEIEDN!
ja dus heel erg lekker boeiend... een band staat voor iets... muzikaal en qua instelling, en veel mensen vinden deze dingen 2 dingen even belangrijk. Waarvan ik er een ben.
  vrijdag 14 juni 2002 @ 23:59:54 #69
24606 edsuit
kind of blue
pi_4594681
ik had es wat (live)videotjes van ze gedownload en ik vind het erg vermakelijk om naar te kijken, vooral die twee percussiegasten

de muziek vind ik over het algemeen gewoon een bak herrie, alleen wait and bleed gaat nog wel
doe mij dan maar living sacrifice ofzo

maar die drummer is wel goed volgens mij (das dan ook de enige)

zaterdag 15 juni 2002 @ 10:12:53 #70
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4596798
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 23:46 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

ja dus heel erg lekker boeiend... een band staat voor iets... muzikaal en qua instelling, en veel mensen vinden deze dingen 2 dingen even belangrijk. Waarvan ik er een ben.

Dan leef je toch in een behoorlijk andere omgeving. In mijn omgeving geven mensen weinig tot zelfs niets om te tekst waarvan ik er een ben. Ik ken er zelf maar 1, die luisterd naar COF. Maar alleen bij die bands leest hij de boekjes weleens, omdat die teksten soms enige inhoud hebben. Zelf boeit mij de bedoeling van een band niet, voor mij in hun bedoeling gewoon om goede muziek te maken. En met slechte niet diepgaande teksten kun je bij HEEL veel metal soorten ook hele goede muziek maken. Dat zegt voor mij genoeg. Daarbij komt dat vaak de tekst moeilijk te verstaan is, waardoor die helemaal niet meer boeit.

Het ligt er ook aan naar wat voor muziek je luistert in welke mate de tekst boeit. Dat dat bij hiphop en wat tragere rock / nederpop etc. wel boeit, daar kan ik wel inkomen. Maar bij slipknot slaat de tekst zoieso nergens op, en van die woorden zelf wordt de muziek zelf van slipknot echt niet beter, bij bands als Slipknot is het veel belangrijker HOE je de tekst brengt ipv. van de tekst zelf.

quote:
een band staat voor iets...
Juist, een goed geheel. En bij erg veel metal soorten is een goede tekst daar geen maatstaaf voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-06-2002 10:21]

zaterdag 15 juni 2002 @ 12:13:39 #71
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_4597413
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 10:12 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Dan leef je toch in een behoorlijk andere omgeving. In mijn omgeving geven mensen weinig tot zelfs niets om te tekst waarvan ik er een ben. Ik ken er zelf maar 1, die luisterd naar COF. Maar alleen bij die bands leest hij de boekjes weleens, omdat die teksten soms enige inhoud hebben. Zelf boeit mij de bedoeling van een band niet, voor mij in hun bedoeling gewoon om goede muziek te maken. En met slechte niet diepgaande teksten kun je bij HEEL veel metal soorten ook hele goede muziek maken. Dat zegt voor mij genoeg. Daarbij komt dat vaak de tekst moeilijk te verstaan is, waardoor die helemaal niet meer boeit.

Het ligt er ook aan naar wat voor muziek je luistert in welke mate de tekst boeit. Dat dat bij hiphop en wat tragere rock / nederpop etc. wel boeit, daar kan ik wel inkomen. Maar bij slipknot slaat de tekst zoieso nergens op, en van die woorden zelf wordt de muziek zelf van slipknot echt niet beter, bij bands als Slipknot is het veel belangrijker HOE je de tekst brengt ipv. van de tekst zelf.
[..]

Juist, een goed geheel. En bij erg veel metal soorten is een goede tekst daar geen maatstaaf voor.

Dat je niet naar teksten luistert geeft je intellectuele niveau weer...
  zaterdag 15 juni 2002 @ 12:18:49 #72
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4597454
Tuurlijk jonge. Zeg dat tegen 90% van mijn omgeving waar ik mee omga Flamer.

Ik luister muziek gewoon voor mijn plezier, en dat let ik weinig op de tekst ZELF, omdat ik van mening ben dat BIJ MIJN SOORT muziek dat weinig toevoegt aan het geheel. Mijn luister plezier gaat er niet op vooruit, sterker nog. Als je vooral op de tekst gaat letten krijgt het geheel niet de aandacht die het verdient.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-06-2002 12:30]

pi_4598030
Dat is net zo toevoegend als: texten lekker boeiend!" Dus met andere woorden het maakt je niet uit wat ze brallen als het maar klinkt?
pi_4598126
Ik vind het puber "metal". Het gaat nergens over.
En ik vind die maskertjes al helemaal zielig.

Slipknot kindjes ga maar eens een keer naar een hardcore optreden ala Backfire! Disipline, Slapshot, S.O.S, Payback, the butcher enz enz.

.................................................................................................................
pi_4598145
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 00:31 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Vooral de drummer van Slipknot is heel erg goed in het hardcore genre, misschien wel de beste die ik ken in dat genre, Yoe

Als het het een hardcore drummers is zou ie denk ik niet zijn roots compleet verneuken.

Voor mij blijft Richie (RIP) toch 1 van de beste.

.................................................................................................................
  zaterdag 15 juni 2002 @ 14:56:46 #76
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4598401
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 14:13 schreef Dr.ska het volgende:
Ik vind het puber "metal". Het gaat nergens over.
En ik vind die maskertjes al helemaal zielig.

Slipknot kindjes ga maar eens een keer naar een hardcore optreden ala Backfire! Disipline, Slapshot, S.O.S, Payback, the butcher enz enz.

Liever Hatebreed.
quote:
Voor mij blijft Richie (RIP) toch 1 van de beste.
Zal es wat luisteren, nog aanraders? Trouwens, ik vind de drumstijl van Yoe niet echt hardcore. Eerder een mix van black/death/thrash metal
pi_4598461
Goede nummers van backfire zijn:
True romance
It's coming back
Lifestyle

Dat zijn nummers waar richie volgens mij nog in mee heeft gedrumt. Hij heeft zelfmoord gepleegt.
Voor het heele verhaal richie backfire! bij google intypen.

zaterdag 15 juni 2002 @ 23:12:27 #78
30418 dotch
Glasvezelbehanger
pi_4602520
ja, sommige nummers wel koel
Stel je in op de vrolijkheid, die duizend kwaden weert en het leven verlengt.
pi_4602531
vet is anders maar klinkt wel spacy.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 16 juni 2002 @ 03:33:57 #80
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4604479
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 15:08 schreef Dr.ska het volgende:
Goede nummers van backfire zijn:
True romance
It's coming back
Lifestyle

Dat zijn nummers waar richie volgens mij nog in mee heeft gedrumt. Hij heeft zelfmoord gepleegt.
Voor het heele verhaal richie backfire! bij google intypen.

Wat is er zo speciaal aan dat drumwerk?
pi_4604494
quote:
Op zondag 16 juni 2002 03:33 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan dat drumwerk?

niks
  zondag 16 juni 2002 @ 15:24:29 #82
30186 H2O
SKA-B00M
pi_4607300
Omdat de een of de andere grapjas mijn topic heeft verwijderd, zal ik het hier maar weer neerzetten...

zondag 16 juni 2002 @ 15:24:49 #83
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_4607305
kewl!
vooral (SIC), Spit It Out, Eyeless en Surfacing!
  zondag 16 juni 2002 @ 15:25:30 #84
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4607318
quote:
Op zondag 16 juni 2002 15:24 schreef H2O het volgende:
Omdat de een of de andere grapjas mijn topic heeft verwijderd, zal ik het hier maar weer neerzetten...

[afbeelding]

Het is op slot meneer grapjas, omdat er al 10000 andere slipknot-topics zijn waaronder deze.

Groetjes,

Een of andere grapjas.

zondag 16 juni 2002 @ 15:26:04 #85
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_4607329
zooow H2O, vet man!

zelf gephotosjopt?
of heb je daar speciale software voor nodig?

zondag 16 juni 2002 @ 15:26:26 #86
30186 H2O
SKA-B00M
pi_4607332
quote:
Op zondag 16 juni 2002 15:25 schreef Seborik het volgende:

[..]

Het is op slot meneer grapjas, omdat er al 10000 andere slipknot-topics zijn waaronder deze.

Groetjes,

Een of andere grapjas.

gheheheehhe lol
pi_4608637
Wat ik zo tof vind aan Slipknot (de opletters krijgen nu al argwaan) is dat je er zo'n leuke anagrammen van kunt maken.

Bijv.

SLIPKONT

KNOTPILS
KONTPILS
KLITPONS
KLITSNOP
PLOKSNIT
KLOTSPIN
KLOTSNIP
PINSTOLK
SPINTOLK
LOST IN PK
SPINKLOT
KLOPNITS
KLOPSNIT
STINKLOP
STINKPOL
STINKOLP
PLONSTIK
STIKNOLP
STOK IN LP

ENZ ENZ

LEUK BANDJE!

zondag 16 juni 2002 @ 17:02:49 #88
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4608722
quote:
Op zondag 16 juni 2002 16:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat ik zo tof vind aan Slipknot (de opletters krijgen nu al argwaan) is dat je er zo'n leuke anagrammen van kunt maken.

Bijv.

SLIPKONT

KNOTPILS
KONTPILS
KLITPONS
KLITSNOP
PLOKSNIT
KLOTSPIN
KLOTSNIP
PINSTOLK
SPINTOLK
LOST IN PK
SPINKLOT
KLOPNITS
KLOPSNIT
STINKLOP
STINKPOL
STINKOLP
PLONSTIK
STIKNOLP
STOK IN LP

ENZ ENZ

LEUK BANDJE!

Dat had ik al vaker gezegd, alleen jou lijstje is een stuk groter
quote:
niks
Ja, ik blijf erbij dat Yoe de beste hardcore drummer is vooral zover ik weet
pi_4608821
Ik zag gisteren weer een paar Slipknotjochies bij het Dynamo Houdoe & Bedankt festival... (van die jochies die bij de eerste Dynamoaflevering niet eens geboren waren)

Als je dat bij gebrek aan leuke muziek (Alleen Skyclad en Rompeprop waren echt leuk) wat gedronken hebt wil je nog wel eens meilg worden.

Overigens kun je volgens mij nog wel uren doorgaan met het verzinnen van anagrammen... s l i p k n o t zijn gewoon ideale letters!

zondag 16 juni 2002 @ 17:13:39 #90
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4608923
Alle puntige letters zitten erin Stinklip gaat helaas miet
pi_4609018
de klitsnok ook al niet... dat zou een vondst zijn!
  zondag 16 juni 2002 @ 17:20:01 #92
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4609026
Ga eens gewoon lekker ontopic en doe niet zo flauw.
  zondag 16 juni 2002 @ 17:27:04 #93
18413 Summoner
pi_4609128
Dit bewijst maar weer eens dat de muziek van Slipnot weinig intellectuele waarde herbergt.
pi_4855753
Welk genre is Slipknot eigenlijk
Ik hoorde Hardcore maar dat lijkt me niet

[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 02-07-2002 21:39]

dinsdag 2 juli 2002 @ 21:37:29 #95
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4855767
Oke,
ik weet dat veel mensen Slipknot een inhoudsloze band vinden. (ik heb zelf IOWA, maar dat is meer voor het drumwerk)
Onder welk genre/"hokje" zouden jullie deze band eigenlijk indelen? Ik heb geen id, er zitten wat hardcore en wat nu-metal invloeden in. Maar hoe te noemen
quote:
Dit bewijst maar weer eens dat de muziek van Slipnot weinig intellectuele waarde herbergt.
Ach, als je naar Slipknot luistert zou ik er zoieso niet van uit gaan dat je het voor de teksten doet
  dinsdag 2 juli 2002 @ 21:39:41 #96
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_4855815
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 21:37 schreef Yokozuna het volgende:
Onder welk genre/"hokje" zouden jullie deze band eigenlijk indelen? Ik heb geen id, er zitten wat hardcore en wat nu-metal invloeden in. Maar hoe te noemen
Harde muziek
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_4855836
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 21:39 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Harde muziek

Dus als ik K-Otic hard draai Draai ik "Harde Muziek"

K-otic is een schande voor me boxe

dinsdag 2 juli 2002 @ 21:41:44 #98
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4855851
Misschien is dat wel het beste. Hm, waarom moeilijk doen met allerlei subgenres
quote:
Hard natuurlijk kwa stijl. Niet kwa volume

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 02-07-2002 21:43]

dinsdag 2 juli 2002 @ 21:41:59 #99
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_4855859
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 21:40 schreef MasterDisaster het volgende:
nee, dan draai je teringherrie.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 2 juli 2002 @ 21:44:34 #100
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4855901
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 21:41 schreef MuadDib het volgende:

[..]

nee, dan draai je teringherrie.

Slipknot wordt (volgens mij) tenminste nog door de bandleden zelf geschreven
  dinsdag 2 juli 2002 @ 22:56:18 #101
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_4857271
hmm..... ik vind ze eigenlijk niet echt goed....

technish zijn ze echt bagger.... geen solo's ofzo erin.... standaar metal riffs , en 3 powerchrods liedjes, teksten lijken ook veel op elkaar.... en het rare is.... die zanger is nu zo rond de eind 20 ofzo (lijkt me ) ...hoe kun je zulke teksten schrijven op die leeftijd nog.... ik bedoel.... zulke tekten kun je wel scrijven als je nog puber bent ofzo.... maar om als "ouder" mens zulke teksten te schrijven is puur marketing

shmuck
  zaterdag 25 januari 2003 @ 21:33:05 #102
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8107148
Geen gitaarsolo's dus niet echt technisch
Niet technisch dus slechte muziek

De drums zijn voor numetal begrippen wel erg technisch, technisch is Joey wel de beste numetal drummer die ik ken. Teksten voegen bij zulke extreme muziek toch weinig/nix toe, dus niet bepaald een punt om je druk over te maken.

Verder kan ik goed begrijpen dat veel mensen bijv. IOWA gewoon teringherrie vinden.

pi_8107738
Corey is een uitstekende vocalist. En voor het overige klinkt de CD bijzonder heel aardig. Best knap met 9 bandleden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 22:14:26 #104
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_8107797
quote:
Slipknot: 'Iowa' Braaksel op muziek gezet - 14 september 2001
Het eerste contact met 'Iowa', Slipknots tweede album, is de stinkende walm die opstijgt uit het duur en vaak onleesbaar vormgegeven cd-tekstboekje. Dat blijkt representatief te zijn voor het totaalpakket. De bedorven lucht blijft namelijk hangen gedurende de 66 minuten die de plaat duurt.
De negen Amerikaanse muzikanten rochelen, braken, beuken en stuiptrekken zich als hardnekkige waanzinnigen door hun ellendige teringherrie heen. Want teringherrie is het, net zoals bij veel andere bands uit de zogeheten 'nu metal'. In dit genre blijkt het er allemaal niet zo veel toe te doen of ergens een melodie valt te ontdekken of de luisteraar een zelfs maar primitieve vorm van een compositie kan ontdekken. Het is puur geluidsgeweld, waarbij de enige tellende motto's zijn: heel hard en heel veel.
Qua uiterlijk profileren de heren zich als shockrockers. Ze dragen allen maskers die het ooit leuk deden in bloederige films als 'Hellraiser' en 'Halloween'. Slipknot zoekt het in extremen, in zowel uiterlijk vertoon als muziek. Extremisten trekken altijd aandacht en vandaar dat van het debuut in de VS zo'n twee miljoen exemplaren zijn verkocht. Het zijn voornamelijk 15-jarigen die zich voelen aangetrokken tot deze verrotte muziek, die slechts door de tijdgeest kan bestaan.
Slipknot wijst in de teksten op een zieke wereld. En vergeet helaas zelf naar de dokter te gaan.

FRED HOOGENDOORN

Slipknot: 'Iowa' (RAM)

Ik ga naar huis.
pi_8108458
En wie is Fred Hoogendoorn?

Christen Unie-raadslid in Staphorst?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8108503
het verbaasd mij in elk geval niet dat de zanger nu met een echte band begonnen is. Terecht dat ze Slipknot opheffen want iets toevoegen kan de band toch niet meer... zouden meer bands moeten doen...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:06:05 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_8108586
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 22:58 schreef Argento het volgende:
Volgens mij was het óf de OOR, óf de Rocksound.
Ik ga naar huis.
pi_8108750
Dan zal het OOR wel zijn.
pi_8108816
denk niet dat het de Oor is... die schrijven zelden iets slechts over populaire metal..

dit schrijft Oor erover:

quote:
METAL
SLIPKNOT - Iowa

(Roadrunner/RAM)

Daar waar haast alle nu metalbands evenredig aan hun succes toegankelijker, minder opgefokt en vooral softer worden, klinkt Slipknot bij de eerste tonen juist veel harder en extremer dan voorheen. Goeie zaak! Blastbeats, een muur van gitaren en een zeer prominent aanwezige drummer ondersteunen Corey Taylor´s toepasselijke openingszin: ´Here we go again, motherfucker!` 07/01

zaterdag 25 januari 2003 @ 23:25:35 #110
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_8108885
quote:

Ach, je kunt zeggen wat je wil over Slipknot, is ook niet bepaald mijn smaak qua muziek; maar ik vind dat deze Fred Hoogendoorn wel erg kort door de bocht gaat met zijn kritiek... De recensie zegt meer over hem dan over Slipknot, in ieder geval.
pi_8108910
Ik heb alleen de debuutCD (nouja, niet echt de debuut CD, maar in ieder geval die voor IOWA). Op gezette tijden kan die CD mij best entertainen. Is IOWA dan voor mij de moeite waard?

(wat is een blastbeat eigenlijk)

pi_8108927
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:27 schreef Argento het volgende:

een trukje, blackmetal bands gebruiken om agressief over te komen...

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-01-2003 23:44]

pi_8109038
ik was naar het concert geweest vorig jaar, ik heb nog nooit zulke bagger gehoord

heb nog een week een piep in mn linkeroor gehad doordat ik te dicht bij de boxen vooraan stond

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:43:27 #114
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8109207
quote:

Zoiets dacht ik ook.
quote:
Terecht dat ze Slipknot opheffen want iets toevoegen kan de band toch niet meer...
Slipknot opgeheven? You're wrong
En nu een goeie band, vind je Stonesour beter dan?
quote:
Een single stroke met 1 hand op de snare en de ander op de hihat, ride, soms crash/china/splash.

Zoals ik al zei, Joey kan zo bij een deathmetal band drumblaat Hij kan zelfs 16'e noten dubbelbassen op 210-220 bpm, strak zonder triggers

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-01-2003 23:49]

pi_8110112
ze hebben een paar leuke nrtje (2 om precies te zijn) maar voor de rest vind ik het grotendeels bagger
filerptwietblieb
pi_8110758
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:43 schreef Yokozuna het volgende:

Slipknot opgeheven? You're wrong
En nu een goeie band, vind je Stonesour beter dan?

hoor allemaal geluiden dat ze na het volgende album gaan stoppen...

Stone Sour is misschien niet echt origineel.. maar de muziek is tenminste wel wat melodieuzer... Brother is een prachtig nummer... ik snap nu meteen ook waarom die gasten maskers op hebben... goed nagedacht over een toekomst

zondag 26 januari 2003 @ 12:43:29 #117
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8114457
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hoor allemaal geluiden dat ze na het volgende album gaan stoppen...

Stone Sour is misschien niet echt origineel.. maar de muziek is tenminste wel wat melodieuzer... Brother is een prachtig nummer... ik snap nu meteen ook waarom die gasten maskers op hebben... goed nagedacht over een toekomst

Melodieuzer... Wat is dat nou voor futloze reactie!
quote:
Mensen die het tegendeel proberen te bewijzen (is sowieso al moeilijk met muziek maar okee) missen een klein stukje van een linker of rechter hersenhelft (naar keuze uiteraard) dat er voor zorgt dat het luisteren naar de muziek van Tool (hier dus Slipknot) niet omgezet wordt naar futloze reacties zoals: "te weinig melodie... "
Slipknot moet het niet hebben van de melodie.

Het nummer heet trouwens Bother. En dat nummer is totaal niet representatief voor Stonesour, het is de meest softe ballad van heel het album. De rest van hun nummers zijn wel aardig, maar weinig bijzonders. Wat ik overigens ook bij Slipknot heb, op IOWA staan ook genoeg nummers waar je nou niet van zegt "wow supervet!"

zondag 26 januari 2003 @ 13:24:29 #118
9613 Seborik
I, Voyager
pi_8115007
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:43 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Melodieuzer... Wat is dat nou voor futloze reactie!

Ik denk dat het er net zo eentje is als deze.
quote:
Wat mis met Tool, voor zover ik gehoord heb. Te weinig prioriteit voor melodie.
pi_8115576
quote:
Op dinsdag 2 juli 2002 21:40 schreef MasterDisaster het volgende:
K-otic is een schande voor me boxe
Boxe is een schande voor je luidsprekers. Of het moet echt rommel zijn..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:58:35 #120
31753 ZixS
oldskool
pi_11580312
Een nieuwer topic had een slotje, dus ik ga hier ff verder...

Ik vind Slipknot een behoorlijk goede band (1 van de 20 waarvan ik een cd heb gekocht ), en ik snap niet dat mensen zo snel iets tegen Slipknot-fans hebben .
In een ander topic zei iemand dat Slipknotfans 'goede' muziek niet zouden waarderen, en waarschijnlijk geen andere metalbands konden noemen behalve Linkin Park, Spineshank en Ill Nino ofzo.

Ik luister zelf graag naar Slipknot en Marilyn Manson, maar ook naar AC/DC, Iron Maiden, Motörhead, Dimmu Borgir en Mötley Crüe... Ik vind Slipknot gewoon lekkere muziek, en ik heb echt respect voor ede drummer (die ik in tegenstelling tot de rest van de band) écht goed vind.
Jammer dat Corey zo'n kneus is (ik heb hem live gezien met Stone Sour in Nijmegen... hij zoog.), want ze spelen best goed .
(Politiek correcter: ík vind de muziek die ze spelen erg goed aan te horen )

pi_11583621
persoonlijk vind ik het 9 idioten, die hun instrument niet meester zijn... ze hebben volgens mij 2 drummers te veel.
Als je zulk soort metal wil ga dan fear factory luisteren, dat zijn nog een beetje normale mensen....

wie zet er nou een masker op van een of andere clown die verkeerd is besneden ofzo

pi_11583655
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:33 schreef Yokozuna het volgende:
technisch is Joey wel de beste numetal drummer die ik ken.
als je het om de drums gaat, moet je eens fear factory gaan luisteren die doet het beter en die hebben er maar 1 drummer nodig!
pi_11583686
luisterde 2 jaar geleden er nonstop naar

Nu vind ik het nog wel goed maar luister het niet zoveel meer.

pi_13444457
Weet iemand wat er nu gaande is in slipknot??
kweet dat ze zowat almaal wel wat anders het doen zijn, maar komen ze nog bij elkaar, gaan ze nog optreden? nieuwe cd??

ze zouden een jaar kappen, maar is dat jaar nie al om??

&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2003 @ 21:16:21 #125
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13444527
ze zijn een nieuwe plaat aan het opnemen.
pi_13444619
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef Tokus het volgende:
Vet! als ze maar nie weer met zon IOWA plaat komen
en khoop dat ze kappen met murderdolls en stone sour.
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2003 @ 21:22:35 #127
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13444698
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:19 schreef metallicattim het volgende:

[..]

vast niet, Corey, Jim en Joey hebben daar veel teveel plezier/succes mee. Ik voorzie nog 1 Slipknot album, 1 grote tour, en dan vallen ze uit elkaar of nemen ze een hele lange pauze.

Shawn (Clown) komt binnenkort ook met z'n andere bandje To My Surprise, wat meer alternatieve pop/rock is. De 3 die het meeste in de band doen, Shawn, Corey en Joey, hebben dus allemaal ook andere bands waarin ze het erg naar hun zin hebben.

pi_13444943
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:22 schreef Tokus het volgende:

[..]

vast niet, Corey, Jim en Joey hebben daar veel teveel plezier/succes mee. Ik voorzie nog 1 Slipknot album, 1 grote tour, en dan vallen ze uit elkaar of nemen ze een hele lange pauze.

Shawn (Clown) komt binnenkort ook met z'n andere bandje To My Surprise, wat meer alternatieve pop/rock is. De 3 die het meeste in de band doen, Shawn, Corey en Joey, hebben dus allemaal ook andere bands waarin ze het erg naar hun zin hebben.

dan moet ik die tour mar gebruiken om ze eens live te zien, ben toch wel flinke tijd grote fan van ze geweest
pi_13445509
quote:
jammer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_13446390
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

jammer.

awww is de muziek te hard voor je? awwww
  donderdag 25 september 2003 @ 22:20:24 #131
63548 poracle
Keihard neuken is erg lekker!
pi_13446441
Ik vind het muziek, klote herrie.
Beter 1 kutje om je lul, dan 10 in je gezicht!
pi_13446630
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:18 schreef metallicattim het volgende:

[..]

awww is de muziek te hard voor je? awwww

Is het muziek dan?

Tgaat er niet om of iets te hard is of niet, want ik kan harde muziek ook zeer waarderen, maar kvind Slipknot en andere bands in het nu-metalgenre gewoon bagger van de bovenste plank.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:07:23 #133
65477 Bill.Lumbergh
Thanks a bunch...
pi_13452402
Ik gooi mijn illegaal verkregen Klitsnot CD wel eens in m'n CD-lade... even lekker afreageren... da's wel "leuk" ofzo... maar echt serieus zijn ze niet te nemen...

Als ik goeie muziek wil luisteren flikker ik er wel een Primus CD in...

Whaaaaat's happening?
pi_13453172
ik vind ze dr maar eng uitzien, en die muziek kan ik echt nix mee
* Life is short..so enjoy it! *
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:58:41 #135
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13453475
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:22 schreef Tokus het volgende:vast niet, Corey, Jim en Joey hebben daar veel teveel plezier/succes mee. Ik voorzie nog 1 Slipknot album, 1 grote tour, en dan vallen ze uit elkaar of nemen ze een hele lange pauze.

Ah, dus Corey gaat ook op het nieuwe album zingen? Ik dacht dat hij Slipknot zat was en alleen doorging met Stonesour?
  maandag 29 september 2003 @ 19:11:56 #136
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_13527462
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:19 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Ik hoop juist op een IOWA 2 de eerste plaat was helemaal niet te harden
pi_13529318
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:11 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik hoop juist op een IOWA 2 de eerste plaat was helemaal niet te harden

Smaken verschillen

Ik mis de agressie op IOWA, juist hetgeen wat SLIPKNOT zo vet maakte

maandag 29 september 2003 @ 22:44:16 #138
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13533221
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:30 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Smaken verschillen

Ik mis de agressie op IOWA, juist hetgeen wat SLIPKNOT zo vet maakte

Nou de drums zijn wel agressiever op IOWA. Ik vind het alleen een minder kleurrijk / minder afwisselend album, gewoon eh.. minder pakkend ook

Ik heb geen idee wat te verwachten, dacht dat Corey geen zin meer had in Slipknot.

pi_13534726
Ik vind dat bij iowa de echte oprechte agressie die de eerste plaat zo speciaal maakte eraf was. Sowieso vond ik die 2e plaat veel te gehaast gemaakt. Als ze de tijd ervoor genomen hadden was ie veel beter geworden. Die eerste plaat was echt fantastisch, nog nooit zoiets gehoord wat zo ontzettend en oprecht agressief was. Maar ze gaan wel echt nog een derde plaat maken, dat is vrijwel zeker. Ben er heel benieuwd naar.
Check http://www.nocturnalculture.com/primalindex.html ----Het leven is wat je er zelf van maakt!!!---
pi_13534830
quote:
kontslip was toch uit elkaar
(__/)
(O.o )
(&gt; &lt; )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_13534991
quote:
Op dinsdag 2 juli 2002 22:56 schreef MuNKeY het volgende:
hmm..... ik vind ze eigenlijk niet echt goed....

technish zijn ze echt bagger.... geen solo's ofzo erin.... standaar metal riffs , en 3 powerchrods liedjes, teksten lijken ook veel op elkaar.... en het rare is.... die zanger is nu zo rond de eind 20 ofzo (lijkt me ) ...hoe kun je zulke teksten schrijven op die leeftijd nog.... ik bedoel.... zulke tekten kun je wel scrijven als je nog puber bent ofzo.... maar om als "ouder" mens zulke teksten te schrijven is puur marketing

De teksten gaan idd. gewoon nergens over
(__/)
(O.o )
(&gt; &lt; )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  dinsdag 30 september 2003 @ 08:05:39 #142
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_13537333
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Nou de drums zijn wel agressiever op IOWA. Ik vind het alleen een minder kleurrijk / minder afwisselend album, gewoon eh.. minder pakkend ook

Datzelfde heb ik eigenlijk bij hun eerste album
pi_13570556
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat te verwachten, dacht dat Corey geen zin meer had in Slipknot.

Iklet niet zo bijzonder veel op de drums, dus daar zul je wel gelijk in hebben

En ik ben bang dat het iets verschrikkelijks word, aangezien zon beetje de helft muziek is of wil gaan maken die ver onder de heavy grens van slipknot ligt, kdenk niet dat het een verschrikkelijk hard album gaat worden.

pi_13570948
Slipknot is gewoon rotte herrie. Vuile Nu-Metal...

* Borknagar roept iedereen op naar echte metal te luisteren

Demon to some, angel to others
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:57:34 #145
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_13575316
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef Borknagar het volgende:

Ik luister naar nu metal en echte metal.
Ben ik nu fout?
pi_13575345
quote:

Onderbouwing?
pi_13575609
Wanneer wordt hier nou eens geleerd dat alles wat iedereen typt iemands mening is...

je bent niet fout... die woorden heb ik toch niet gebruikt....

En onderbouwing... schreeuwen, 3 powerchords aanslaan en dat metal noemen.... tss....

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2003 @ 17:10:32 #148
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13575685
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:07 schreef Borknagar het volgende:
En onderbouwing... schreeuwen, 3 powerchords aanslaan en dat metal noemen.... tss....
je moest 's weten hoeveel bands die volgens jou onder "echte metal" vallen precies hetzelfde doen...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:10:44 #149
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_13575690
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:07 schreef Borknagar het volgende:
Wanneer wordt hier nou eens geleerd dat alles wat iedereen typt iemands mening is...

je bent niet fout... die woorden heb ik toch niet gebruikt....

Six feet under bv is toch ook echte metal.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:12:40 #150
52891 twijfel
Hollow Ground
pi_13575751
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:

das pas goed

Relevant?
pi_13575796
punt 1: Grunten en schreeuwen is iets anders...
punt 2: hoe weet jij wat ik versta onder echte metal
punt 3: noem eens 3 bands waarvan jij denkt dat ik echte metal vind die én schreeuwen, en 3 powerchords gebruiken per liedje
pi_13576317
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

je moest 's weten hoeveel bands die volgens jou onder "echte metal" vallen precies hetzelfde doen...

Inderdaad, een flutredenatie dus.
pi_13576349
Ik vind het herrie

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:02:22 #154
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13601404
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

Inderdaad, zelfs bij true blackmetal gebeurd dat zovaak. Niet de hele tijd, maar bij een hoop bands toch geregeld, en daar is niets mis mee vind ik. Zolang het maar een beetje wordt afgewisseld.

Bovendien hebben noten ook een LENGTE, met 1 powerchord kun je al heel veel doen.

donderdag 2 oktober 2003 @ 17:16:04 #155
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13601732
quote:

En zelf kom je in een ander topic aanzetten met de populairste en waarschijnlijk commercieelste black/death*metal...
Als je dan naar "echte" metal wil luisteren, doe dan Dying Fetus, Dissection, Marduk enzo...
zeikerd.

* ik kan black en death nog steeds niet onderscheiden

Hier de quote uit het andere topic:

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:00 schreef Borknagar het volgende:
Limp Bizket is niet bruut, ook niet bruter, en al zeker niet bruutst.

Dimmu Borgir
Borknagar
Finntroll
Opeth

zijn daarintegen wel bruut

pi_13602203
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:16 schreef GoLLeM het volgende:

[..]

En zelf kom je in een ander topic aanzetten met de populairste en waarschijnlijk commercieelste black/death*metal...
Als je dan naar "echte" metal wil luisteren, doe dan Dying Fetus, Dissection, Marduk enzo...
zeikerd.

* ik kan black en death nog steeds niet onderscheiden

Hier de quote uit het andere topic:
[..]

Slipknot is herrie.
(__/)
(O.o )
(&gt; &lt; )
pi_13602283
En niet te vergeten best saai eigenlijk
pi_13602348
Nogal ja
(__/)
(O.o )
(&gt; &lt; )
pi_13713468
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:16 schreef GoLLeM het volgende:

zeikerd

Of iets commercieels is of niet heeft er niks mee te maken of het mooi is of niet... en Marduk en Dying Fetus passen in het rijtje ''commercieel'' ook prima thuis.
pi_14211491
nette eerlijke reactie:

ik vind dus helemaal niks aan Slipknot...

en dat geldt wat mij betreft voor nagenoeg alle nu-metal

[edit]
even veranderd ivm de netiquette (op gewezen door OProg)

[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 28-10-2003 23:48]

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:39:47 #161
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_14211510
Slipknot 0wnz ya all!!
No Comment!
pi_14211572
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:39 schreef iScripters het volgende:
Slipknot 0wnz ya all!!
*proest*yeah, right...*proest*
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar dit is natuurlijk regelrechte onzin
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:44:27 #163
14505 OProg
A Life in Music
pi_14211624
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:38 schreef bas-beest het volgende:
nette eerlijke reactie:

en dat geldt wat mij betreft voor nagenoeg alle nu-metal

En hier was nou zo'n heel leuk stuk over
De Netiquette van het muziekforum.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_14211712
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:44 schreef OProg het volgende:

[..]

En hier was nou zo'n heel leuk stuk over
De Netiquette van het muziekforum.

ik heb mijn reactie al veranderd... smileys weggehaald, maar mijn mening is niet gewijzigd...
pi_14211932
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Of iets commercieels is of niet heeft er niks mee te maken of het mooi is of niet... en Marduk en Dying Fetus passen in het rijtje ''commercieel'' ook prima thuis.

Dying Fetus? Hm, dacht het niet.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:52:16 #166
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_14217981
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:42 schreef bas-beest het volgende:

[..]

*proest*yeah, right...*proest*
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar dit is natuurlijk regelrechte onzin

There's something in you I dispise...

Ik ben het eens met recht op een eigen mening, maar dat wat jij nu zegt is dus ook geen mening, net als wat ik zei.. dus zal mijn post anders formulieren:

Slipknot 0wnz ya all in my opinion!

No Comment!
pi_17944722
Ik vind 't gewoon 2-akkoorden-boyband-popmetal.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 maart 2004 @ 20:11:14 #168
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17944776
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:08 schreef Conorach het volgende:
Ik vind 't gewoon 2-akkoorden-boyband-popmetal.
dat valt reuze mee.

Ik zelf snap niet precies hoe het komt dat ze zo populair zijn. Als je puur naar de muziek luistert is het verre van pop, het rost menig gerespecteerde band eruit namelijk.
Het is alleen het image waar de meeste truie metalheads teveel over zeuren.
pi_17944931
met popmetal bedoel ik dat het op 1 of andere mysterieuze manier "toegankelijke" pestherrie is, om het zo ff te stellen.
En rossen is niet zo moeilijk, believe me..
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:17:59 #170
18413 Summoner
pi_17944960
Slipknot rost in ieder geval het gros aan Hammerfall-achtige heavy metal bands eruit, en is ook een stuk minder melodieus dan dat soort bands. Maar die mag je als truie metalhead wel weer leuk vinden.
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:21:19 #171
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17945040
Die Hamerfall-achtige heavy metal kunnen meestal toch net ietsje beter spelen dan Slipknot en stoppen toch net ietsje meer variatie in hun muziek. Om die reden mag je dat zo bands als truie metalhead best leuk vinden.
pi_17945186
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Djaser het volgende:
Die Hamerfall-achtige heavy metal kunnen meestal toch net ietsje beter spelen dan Slipknot en stoppen toch net ietsje meer variatie in hun muziek. Om die reden mag je dat zo bands als truie metalhead best leuk vinden.
* Conorach met Djaser eens is
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:42:17 #173
77471 Den_Dolle_Hamster
nee, ik ben geen echte hamster
pi_17945521
Slipknot is ruig, maar ik vind vele andere metal bands ( Iron Maiden, Helloween, Blind Guardian, etc )vele malen beter

Left Behind vond ik wel een leuk nummer
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:06:00 #174
18413 Summoner
pi_17947587
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Djaser het volgende:
Meer variatie? Ach komop, het is pure simpele retrometal. Terug naar de meest eenvoudige oorsprong. Ik heb hier twee platen van Hammerfall staan. Het zijn leuke liedjes, maar het is verschrikkelijk op formule gebaseerd en van progressie is nauwelijks sprake. Bovendien is het zeer ondynamische muziek: weinig wisselingen in tempo en alle nummers hebben vrijwel dezelfde structuur. Het vervult z'n functie als ouderwetse 'easy listening' heavy metal. Ik ben ook geen fan van Slipknot, maar ik hoor tussen de s/t en "Iowa" meer verschil dan tussen de twee Hammerfall platen die ik bezit.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 19:26:12 #175
61320 TwztId
ja toch..
pi_18006582
Slipknot is okay
  zondag 28 maart 2004 @ 15:32:05 #176
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_18021755
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.
[......]
pi_18022206
Gezeik over slipknot altijd, het is best grappig, en live beukt het vast lekker weg. Alleen als je brute muziek wil zijn er wel lompere dingen (grindcore )
Binnenkort iowa maar weer eens een keertje opzetten...
mug·gen·zif·ter (de ~ (m.), ~s)
1 kleingeestige vitter =&gt; beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper
pi_18023192
Slipknot.. ach.. het is wel leuk soms, maar het gaat me snel vervelen.
..nodp
  zondag 28 maart 2004 @ 16:53:01 #179
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18023369
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.
Wat is dat voor bullshit?
Dus je mag geen slipknot luisteren omdat je korn luistert? of *vulwillikeurigebandin* luisitert

Wat is er mis met verschillende muzieksmaken? ik luister ook green day, terwijl ik ook Deicide opzet, kortzichtig mannetje, bah
En als ik zeg dat ik Robbie Williams te pruimen vind, ga je me zeker uit lachen ofwat?
  zondag 28 maart 2004 @ 17:09:39 #180
43606 OphiOn
pi_18023716
quote:
Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef metallicattim het volgende:
Wat is dat voor bullshit?
Dus je mag geen slipknot luisteren omdat je korn luistert? of *vulwillikeurigebandin* luisitert
Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.
quote:
Wat is er mis met verschillende muzieksmaken?
Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.
quote:
ik luister ook green day, terwijl ik ook Deicide opzet, kortzichtig mannetje, bah
En als ik zeg dat ik Robbie Williams te pruimen vind, ga je me zeker uit lachen ofwat?
idd dan lach ik je uit, ha ha. En nu moet je niet zo dom doen. Want je weet volgensmij best over wat voor types ik praat. Over koters die niet verder kijken dat TMF & MTV.
[......]
  zondag 28 maart 2004 @ 17:24:01 #181
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18023945
jah so fucking what, laat ze! ben blij dat ze uberhaupt naar die muziek luisteren, en dat ze maybe een album van een band kopen en de band stuenen, we zullen het maar niet over de top40 kijkende tmf/mtv mensen hebben dan he
  zondag 28 maart 2004 @ 18:52:36 #182
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18025388
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.
  zondag 28 maart 2004 @ 19:04:30 #183
43606 OphiOn
pi_18025578
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.
Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.
[......]
  zondag 28 maart 2004 @ 19:17:53 #184
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18025800
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:04 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.
Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je geèrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.
  zondag 28 maart 2004 @ 20:26:07 #185
43606 OphiOn
pi_18027381
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je geèrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.
Dan heb je het dus helemaal fout.
[......]
pi_18481329
*schopje*
iemand Duality al gehoord?
de nieuwe single ...
  zaterdag 17 april 2004 @ 00:02:33 #187
43606 OphiOn
pi_18481346
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:01 schreef GhostMan84 het volgende:
*schopje*
iemand Duality al gehoord?
de nieuwe single ...
Ja, helemaal niets aan.
[......]
pi_18482677
quote:

geef mij maar hardcore
Hardcore: Hey wij zijn aan de pillen en laten we eens geld verdienen door boom muziek te maken voor de wat geflipte (breezah) lui onder ons....

Sorry ik heb nix tegen hardcore, maar wat ik net zij slaat net zo weinig op wat jij net zij.
pi_18482783
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:

[..]

Sterker nog, Metallica Korn en Slipknot gaan samen optreden, wat hij zegt slaat ook nergens op.
*is trots op slipknot shirt*
Ik zit mensen met ID&T jassen enzow (om maar ff een voorbeeld te noemen) toch ook niet af te zijken :S.
pi_18482799
Ik snap het hele commercieele/niet commercieele gebeuren ook niet zo, muziek is muziek imo.
Kan iemand me dat es uitleggen?
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:43:51 #191
61320 TwztId
ja toch..
pi_18487440
Duality is inderdaad niet veel aan, Pulse of the Maggots en Don't Get Close daarintegen zijn wel lekker om te horen
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:30:45 #192
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18488333
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 01:31 schreef McKillem het volgende:
Ik snap het hele commercieele/niet commercieele gebeuren ook niet zo, muziek is muziek imo.
Kan iemand me dat es uitleggen?
Het irriteert een aantal mensen gewoon dat artiesten als Britney Spears etc. zo populair zijn en zo veel fans hebben terwijl het ze alleen om het geld gaat (commerciel). De muziek van dat soort bands is dan ook bijna altijd slecht, vaak vals, en meestal gaat het alleen om het uiterlijk.
Heel veel mensen hebben gelukkig een hekel aan dat soort spul maar betrekken het ook op MetallicA die na Justice for all gestopt zijn met speedmetal te maken en veel rustigere muziek uitbrachten om nu weer terug te komen met een een of andere bagger plaat dat door moet gaan voor speedmetal. Vandaar dat ook dat soort bands de naam commerciel krijgen omdat ze alleen nog maar muziek zouden maken voor het geld.
commerciel=muziek maken alleen maar voor het geld
niet-commerciel=muziek maken omdat je het leuk vind

Ik ben het op een groot aantal punten vaak met dat soort mensen eens maar vaak draaien ze ook door zoals bij Slipknot.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:59:17 #193
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_18491856
quote:
persoonlijk vind ik het 9 idioten, die hun instrument niet meester zijn... ze hebben volgens mij 2 drummers te veel.
Als je zulk soort metal wil ga dan fear factory luisteren, dat zijn nog een beetje normale mensen....
Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.

Ten tweede zijn de 2 percussionisten op IOWA niet/nauwelijks te horen, je hoort dus alleen de drummer en dat is Joey Jordison. Hij drumt dus alle drumpartijen in zijn eentje.

Ten derde, Joey Jordison is zijn instrument wel meester en de gitaarluitjes ook. Ze spelen alles strak en er komen niet alleen simpele grunge gitaarriffs en drumritmes in de muziek voor.

Ten vierde, Fear Factory vind ik nou niet bepaald op Slipknot lijken.

Je hebt gewoon een hekel aan Slipknot, waarom post je dan in dit topic, dacht dat dit topic voor mensen was die wel graag naar Slipknot luisterden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Yokozuna op 17-04-2004 17:13:31 ]
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:46:12 #194
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18492858
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:59 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.

Ten tweede zijn de 2 percussionisten op IOWA niet/nauwelijks te horen, je hoort dus alleen de drummer en dat is Joey Jordison. Hij drumt dus alle drumpartijen in zijn eentje.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat die twee gasten wel overbodig zijn. Als ze die live nou eens de show in hun eentje laten doen gaat het misschien wat beter klinken
pi_18590216
ik zie eigenlijk best wel veel overeenkomsten tussen slipknot en aemon- fuck it.
ze zijn Slecht en doen niet aan sfeervolle muziek, neen alles moet zwart en wit zijn.

ik zal uit mn hoofd ook zo een tekstje doen en hier heb ik dus niet over nagedacht:

O, you are such a shithole
Feeding me with greed
All that greed inside of me
I just can't seem to find a way
to let it back of me
me, me, ME,ME!!!!

refreintje:
I just won't matter
because i dont see
to see that this is a banana which is slept
on and death is the best option,see
----------
Als Norbert van Slipknot de koelkast opendoet en de koelkastdeur gaat wat stroefjes open, gaat ie dan ook 'hate-leaves'-liedjes schrijven?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_18592023
Amornl87 waar heb je het in godsnaam over??
pi_18592874
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:30 schreef amornl87 het volgende:
ik zie eigenlijk best wel veel overeenkomsten tussen slipknot en aemon- fuck it.
ze zijn Slecht en doen niet aan sfeervolle muziek, neen alles moet zwart en wit zijn.

ik zal uit mn hoofd ook zo een tekstje doen en hier heb ik dus niet over nagedacht:

O, you are such a shithole
Feeding me with greed
All that greed inside of me
I just can't seem to find a way
to let it back of me
me, me, ME,ME!!!!

refreintje:
I just won't matter
because i dont see
to see that this is a banana which is slept
on and death is the best option,see
----------
Als Norbert van Slipknot de koelkast opendoet en de koelkastdeur gaat wat stroefjes open, gaat ie dan ook 'hate-leaves'-liedjes schrijven?
slipknot uitlachen :
1. overeenkomst tussen slipknot en een slechte rapper
2. een songtekst zelf op t moment verzonnen die best van slipknot afkomst had kunnen zijn
3. iets waar ik me over verbaas, ze schrijven een album vol met haat -liedjes, niet 2 haat-liedjes, en een paar liefdesliedjes etc.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_18599742
Slipknot... Mmm.. een aantal goede muzikanten bij elkaar die het moet hebben van een of ander imago. De muziek van hun is talentloos (ok.. de drummer is wel goed bij de muziek dan....)
Mick kan verder geweldig spelen heb ik begrepen. Hij doet het alleen niet. *STOM*

Ik heb van iemand gehoord dat het trouwens een ontzettend grote klootzak is in het echt (Mick dus).

Maar live vind ik ze ook erg slecht. Die zanger doet zo z'n best om actief over te komen, waardoor ie na 1 nummer al bekaf is en niet meer kan zingen (handig, zo'n masker... helpt er echt bij.. NOT).

Not my cup of tea. Wel grappig om te luisteren... zo eens in het jaar, of in de 4 jaar ofzo

Ow.. een pluspunt!!! :
Het is commercieel, waardoor er toch weer "metal" op tv komt!!!! |m|

(btw, Yokozuna.. jij zoekt goede drummers? Check Vesa Ranta, de drummer van Sentenced. De eerste 2 cd's speelt ie echt geweldige death metal! daarna alleen softere metal, waardoor de drumpartijen simpeler zijn )
pi_18601400
Ja, Mick is een geweldige gitarist! Ik heb een keer een filmpje gezien waar hij gewoon alleen wat zit te jammen en die gast kan shredden als een gek! En hij kan ook nog lekker met gevoel spelen.... tja, toen ik dat zag kon ik ook niet begrijpen waarom zo'n gitarist in Slipknot zit.

En Joey is inderdaad een relaxte drummer..... Alleen vind ik zijn gitaarspel in The Muderdolls wat minder

Maargoed, ik luister nooit (meer) naar Metal, dus ik zal me der niet teveel mee bemoeien.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_19105185
goh, wat ik nou weer heb gevonden ergens op internet. de nieuwe cd van Slipknot!
ik kan alvast vertellen dat het een goed ceedeetje is!
veel beter dan de eerste 2 cd's bij elkaar ... ook lekker hard, en alles klinkt veel beter.
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:42:04 #201
61320 TwztId
ja toch..
pi_19105921
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 18:04 schreef GhostMan84 het volgende:
goh, wat ik nou weer heb gevonden ergens op internet. de nieuwe cd van Slipknot!
ik kan alvast vertellen dat het een goed ceedeetje is!
veel beter dan de eerste 2 cd's bij elkaar ... ook lekker hard, en alles klinkt veel beter.
Zag hem ook net staan
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:16:58 #202
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19106556
Ik moet toegeven dat Duality een goed nummer is.
pi_19108258
Ik vind die twee "ballads" echt waardeloos, de rest moet ik nog n paar keer goed aanhoren
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:19:53 #204
70736 leminem
life sucks
pi_19108283
slipknot = cool
leef om te leven.....och laat ook maar je kunt beter door de trap zakken dan op je zakken trappen
http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=74r8q325
pi_19108587
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef Carn het volgende:
Ik vind die twee "ballads" echt waardeloos, de rest moet ik nog n paar keer goed aanhoren
ja dat begrijp ik dus ook niet zo goed
vind ik niet echt iets voor Slipknot om zulke nummers te maken, maarjah
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:29:43 #206
61320 TwztId
ja toch..
pi_19110214
Vind er niet veel aan

Vond IOWA stukken beter..
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:41:20 #207
18875 BDisOKE
pi_19110496
Ook maar is op zoek dan.
Ben wel benieuwd.
Een leuke combi tussen Stone sour & Slipknot lijkt me wel wat.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2004 @ 23:12:38 #208
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19111409
toch grappig om te zien dat er nu al weer mensen zijn die roepen dat ze de vorige stukken beter vonden, terwijl het album al amper een halve dag te downloaden is.

vaker naar luisteren, dan pas oordelen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2004 @ 23:18:32 #209
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19111555
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef Carn het volgende:
Circle is best wel ok, afgezien van dat het nummer op het eind totaal verpest wordt doordat ze er een drumsolo aanvast plakken.
pi_19112302
nou ja drumsolo is een groot woord, ik denk dat het meer onze sample held die aan het werk is...maar goed, ik had dat nummer eerder op de nieuwe stone sour gezien zeg maar.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:13:25 #211
18875 BDisOKE
pi_19112750
Kan hem helaas nog niet vinden...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:19:36 #212
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19112871
Ik vin Slipknot wel zeer vet. Lekker geluidje. Komt waarschijnlijk omdat ik van alles met een harde gitaar hou, dus ook "echte" metal zoals bv Borknagar of Panzerchrist enzow.

Ik moet wel toegeven dat ik Slipknot en Limp Bizkit wel soms "dom" vin klinken vanwege de teksten en de gewoon domweg agressie. Maar ik vin het wel een uniek soort aggressie-sound dat je niet bij andere muzieksoorten vint. Deathmetal bv is weer een andere soort agressie vinnik
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:33:27 #213
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_19113109
Ahja..........

Ik heb die ballad ook van iemand gekregen en Stone Sour heeft duidelijk invloed gehad op Corey, en Corey op het nummer? Carn, drumsolo, is het niet zoals op die live DVD, waar hij alleen maar zitten te pielen met tom-bass triolen?
pi_19113433
nee, het zijn gewoon wat geloopde samples...Tokus kraamt ook weer wat uit

Maak er trouwens 3 extreem-rustige nummers van die op de cd staan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2004 @ 01:12:16 #215
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19113747
geen idee wat het precies is, ik heb er niet zo op gelet. Ik weet wel dat die drums op het einde het nummer verpesten.
pi_19116537
Ik heb het album nu een paar keer gehoord en ik vind hem wel okee. Three Nil en Vermilion zijn op dit moment toch wel mijn favorieten.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:58:04 #217
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19121803
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik dus ook niet zo goed
vind ik niet echt iets voor Slipknot om zulke nummers te maken, maarjah
Daarom is het ook leuk dat ze het wel doen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:06:41 #218
57202 667Def
His Royal Dudeness
pi_19122020
Vertel meer mensen! Ik kan niet downloaden, dus vertel vertel! Is 'ie echt zo soft? Liggen de nummers in de lijn van Duality of harder/zachter? Hoe klinkt het?

Oh, en even over de teksten. Omdat vijf pagina's terug een poster een simpele tekst van Slipknot post betekent natuurlijk niet dat dat allemaal hetzelfde is. 'Ohoh, hardcore heeft zulke goede teksten'. Tuurlijk, maar ik kan ook een tekst van Hatebreed opzoeken die toevallig bij een 'fuckyou'nummer hoort, dat betekent ook niet dat ze dom zijn, snappie?

Hieronder een tekst van de Slipjes die mij wel aanspreekt. Zeker hoe de melodie loopt over de breaks en baslijnen vind ik persoonlijk erg knap:

Diluted

I'm cold, I'm ugly
I'm always confused by everything
I can stare into a thousand eyes
But every smile hides a bold-faced lie

It itches, it seethes, it festers and breathes
My heros are dead, they died in my head
Thin out the herd, squeeze out the pain
Something inside me has opened up again

Thoughts of me exemplified
All the little flaws I have denied
Forget today, forget whatever happened
Everyday I see a little more of overall deficiencies
I'm nothing short of being one complete catastrophe

What the hell - did I - do to deserve - all of this?

I save all the bullets from ignorant minds
Your insults get stuck in my teeth as they grind
Way past good taste, on our way to bad omens
I decrease, while my symptoms increase

God what the fuck is wrong
You act like you knew it all along
Your timing sucks, your silence is a blessing

All I ever wanted out of you was
something you could never be
Now take a real good look at
What you've fucking done to me

Gimme any reason why I'd need you, boy
Gimme any reason not to fuck you up
Gimme any reason why I'd need you, bitch
Gimme any reason not to fuck you up

I see you in me

I keep my scars from prying eyes
Incapable of ever knowing why
Somebody breathe, I've got to have an answer

Why am I so fascinated by
bigger pictures, better things
But I don't care what you think
You'll never understand me
pi_19122525
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef 667Def het volgende:
Vertel meer mensen! Ik kan niet downloaden, dus vertel vertel! Is 'ie echt zo soft? Liggen de nummers in de lijn van Duality of harder/zachter? Hoe klinkt het?
De "harde" nummers zijn wat harder dan duality en zijn ook wel gaaf; maar er staan gewoon 2 / 3 echt rustige (zelfs 1 acoustische) nummers op die gewoon net zo goed op de nieuwe Stone Sour konden staan.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:53:47 #220
57202 667Def
His Royal Dudeness
pi_19123114
Hmm, nu vond ik 'bother' een aardig nummer, maar of dat op een slipknotalbum past? Ik ben benieuwd.
pi_19124273
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:58 schreef Djaser het volgende:

[..]

Daarom is het ook leuk dat ze het wel doen
ja het is wel cool dat ze gewoon helemaal iets anders proberen

trouwens, de intro van Before I Forget doet mij wel sterk aan de intro van Watch Them Feed van In Flames denken. of zit ik er nu finaal langs?

[ Bericht 14% gewijzigd door GhostMan84 op 14-05-2004 14:56:11 ]
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:04:29 #222
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19125091
Vet! Ik moet die cd ook maar eens snel gaan zoeken, ben zeer benieuwd!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:10:15 #223
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_19125250
Ahh, Slipknot, de band waar ik de metal mee inrolde.
Kan er nog steeds af en toe nog wel naar luisteren, en het dan stiekum wel leuk vinden

Ben nu toch meer fan van bands als Burzum, Nokturnal Mortum, Drudkh, Seigneur Voland, Ad Hominem etc etc =)
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:51:36 #224
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19126461
hmm ik heb een file met de naam Slipknot-The Subliminal Verses_2004.rar gedownload
en krijg een of andere wazige CD van Q-Box als ik uitpak

Het rare is dat deze file met de meeste sources bovenaan stond bij emule....

eff opnieuw zoeken dan maar
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:00:39 #225
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19143058
Kheb eindelijk de goeje

Hij klinkt vet!!!

Heb de eerste 3 nummers geluisterd en die zijn al vet! die Drums!! wow En lekker agressieve gitaren

Mis alleen een beetje het echte gruntwerk van Corey, maaar dit is ook prima!
pi_19144508
*heeft de nieuwe cd* Wat een zooi. Corey zingt nu meer dan eerst en het geheel is helemaal afgeslapt. Niet bepaald goed
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:55:26 #227
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19144731
afgeslapt? ik vind de cd nog steeds best agressief klinken

mede door de drums, de zang is idd wat softer om het maar zo te noemen, maar dan is de muziek imo nog niet slap
pi_19175962
Ik heb de cd ff gepreviewed en ik vind het een goede vooruitgang. Weer zetten ze zichzelf op een nieuwe manier neer, en ik denk dat Corey veel inspraak had bij t schrijven van de nrs dit keer..
  zondag 16 mei 2004 @ 21:44:35 #229
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19181003
Nieuwe cd klinkt goed, absoluut beter als de vorige cds.
  zondag 23 mei 2004 @ 01:52:40 #230
18875 BDisOKE
pi_19328875
Ik hoor net duality, als er Stone Sour bij had gestaan had ik het ook geloofd.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2004 @ 01:56:36 #231
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19328930
Het zou leuk zijn als ze die gare site van hun niet in Quicktime hadden laten bouwen. Het werkt voor geen meter. En op de cd staat er dan ook nog een stukje, wat ook al zo briljant werkt... NOT.

verder is het wel een leuk album, al heeft het toch een paar luisterbeurten meer nodig om in te komen dan de voorgangers.
pi_19332146
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Djaser het volgende:
Ik moet toegeven dat Duality een goed nummer is.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:51:15 #233
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19368438
Ben hem nu aan het luisteren, tis wel ff wennen. Kan er nog niet over overdelen.
  maandag 24 mei 2004 @ 18:27:33 #234
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19369421
zoals altijd moet je een cd vaker luisteren, maar ik had bij de eerste keer meteen al zoiets van, yeah,dit is een goeje plaat!

al had ik wel toen ik de eerste keer pulse of the maggots hoorde zoiets van bah, wat is dit nu weer
maar nu vind ik het een van de betere nummers, heb het gevoel alsof het een compleet ander nummer was.. mjah zal wel niet
pi_19374110
Ik vond die band eerst bagger maar ik moet zeggen dat die nieuwe cd idd goed klinkt
La vie en Rose
  maandag 24 mei 2004 @ 23:05:57 #236
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19378419
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef IceHeat het volgende:
Ben hem nu aan het luisteren, tis wel ff wennen. Kan er nog niet over overdelen.
Vindt het een prachtplaat!
  maandag 24 mei 2004 @ 23:48:13 #237
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19379708
Yup nu 2 keer volledig geluisterd hijs veett!
pi_19388112
Ik heb het meestal niet zo op Slipknot maar deze cd is toch wel erg relaxt de softe nummers vind ik toch wat minder maar dat komt mischien na een paar keer luisteren nog wel
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:00:16 #239
18875 BDisOKE
pi_19407279
Vandaag toch ook maar gekocht.
Luister hem nu voor de derde keer en hij word steeds beter.
Vind alleen de ballad achtige nummers niet echt passen.
Bedoel dat het wat meer Stone sour + slipknot is vind ik best, contrast tussen cleane zang en schreeuwen is lekker.
Maar ballads...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:19:19 #240
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19407845
De Ballads zijn prachtig!

Ik snap niet dat metalheads gaan huilen als hun favo artiest es een keer een balladje maakt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:43:01 #241
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19409826
ik vind het heerlijk als juist metalbands een ballad maken, die zijn veel meerzeggender en emotioneel kan ik bijna zeggen
geschreven uit het hart, niet om geld te verdienen

ge-wel-dig
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:58:56 #242
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19426076
Jah, en nu nu kunnen die christenlijke ventjes niet meer zeggen dat het braaksel op CD gezet is .

Ik denk dat Slipknot met hun nieuwe CD volwassener zijn geworden. En het is tog niet leuk als een band steeds hetzelfde album maakt?

Slipknot TMF/MTV Metal? Het is wel populair maar ik zie tegenwoordig nooit meer Rock op MTV/TMF.

Of moet ik gewoon langer kijken? Tis altijd zo ik zet TV aan en zie 50 Cent. En dan gaat ie dus weer uit .
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:15:27 #243
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19431095
Af en toe is er wel eens rock op, maar zelden, en niet echt interressant of afwisselend
pi_19447902
ik heb net dat bonus nummer gedownload wat je op die site van Slipknot kunt vinden als je de cd hebt.
klinkt wel goed. maar niet echt bijzonder.
pi_19448322
ik denk dat je dan beter the box op woensdag avond kan kijken... let wel op er is best veel crap op en heel veel herhalingen....ik heb als een 15 keer dezelfde klip achterelkaar gezien.... >_>

maar het is wel iets
  donderdag 27 mei 2004 @ 15:28:59 #246
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19448355
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb net dat bonus nummer gedownload wat je op die site van Slipknot kunt vinden als je de cd hebt.
Pulse of the maggots is wat mij betreft ook het slechste nummer, maar wat wil je ook met zo'n titel.
  donderdag 27 mei 2004 @ 15:55:29 #247
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19449098
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef Djaser het volgende:

[..]

Pulse of the maggots is wat mij betreft ook het slechste nummer, maar wat wil je ook met zo'n titel.
die staat toch ook op de cd?!?

ik heb de cd NOG niet, kheb em van internet, is Pulse Of The Maggots eigenlijk een bonus nummer?
ik vind het een zeer vet nummer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 mei 2004 @ 16:23:46 #248
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19449754
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
kan je 's zeggen hoe die shit site werkt? een aantal van die kopjes zijn niet meer gelocked, maar hoe moet je daar iets mee doen? Ik krijg het niet normaal werkend namelijk.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:17:37 #249
61320 TwztId
ja toch..
pi_19453728
Pulse of the maggots is geen bonus nummer hoor

is gewoon nummertje 9 van de cd....
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:48:40 #250
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19454609
Jah dat dacht ik ook, maar dat zou wel
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef metallicattim het volgende:

al had ik wel toen ik de eerste keer pulse of the maggots hoorde zoiets van bah, wat is dit nu weer
maar nu vind ik het een van de betere nummers, heb het gevoel alsof het een compleet ander nummer was.. mjah zal wel niet
verklaren
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:32:44 #251
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19460592
Goede CD!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:39:58 #252
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19460771
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Reddiablo het volgende:
Goede CD!
Slipknot r00lt gewoon!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:32:28 #253
18875 BDisOKE
pi_19462212
CD word steeeds beter!
Duality is heerlijk meeschreeuwbaar!
Vind het ook wel tof dat er wat gitaar gesolo opzit.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 07:25:49 #254
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19464158
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:32 schreef BDisOKE het volgende:
CD word steeeds beter!
Duality is heerlijk meeschreeuwbaar!
Vind het ook wel tof dat er wat gitaar gesolo opzit.
Jah want mick KAN het wel, zeer jammer dattie er zo weinig gebruik van maakt
pi_19464200
ik heb het een aantal jaren geleden een kans gegeven, maar ik kan er nou niets in ontdekken wat mij aanspreekt. ik vind het maar een beetje leeg geschreeuw (qua melodie dan).
een beetje nu-metal voor broekies
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:52:57 #256
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19468289
Ik heb hem nu ook binnen
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:05:50 #257
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19470267
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 07:39 schreef zZaZz het volgende:
ik heb het een aantal jaren geleden een kans gegeven, maar ik kan er nou niets in ontdekken wat mij aanspreekt. ik vind het maar een beetje leeg geschreeuw (qua melodie dan).
Dan wordt het de hoogste tijd ze weer eens een kans te geven
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:05:54 #258
95969 Progeny
Eigenlijk best wel wauw
pi_19474886
Vorige CD was imo puur commerciele rotzooi, gelukkig zijn ze met deze CD toch een kant op gegaan die ik nog wel enigszins kan waarderen.
Blijft niet helemaal mijn ding though.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:13:26 #259
27074 Dezz
The Dog
pi_19475102
Dit klinkt echt leuk, tenminste niet meer zo'n geschreeuw
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_19475404
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:17 schreef TwztId het volgende:
Pulse of the maggots is geen bonus nummer hoor

is gewoon nummertje 9 van de cd....
nee, dat nummer waar ik het over heb heet Scream
en die is te downen als je de originele cd hebt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 mei 2004 @ 17:50:06 #261
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19477544
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 16:24 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

nee, dat nummer waar ik het over heb heet Scream
en die is te downen als je de originele cd hebt
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

kan je 's zeggen hoe die shit site werkt? een aantal van die kopjes zijn niet meer gelocked, maar hoe moet je daar iets mee doen? Ik krijg het niet normaal werkend namelijk.
pi_19477989
Ik lees dit topic nu zo een beetje door en man, wat een stel zeikerds zitten hier (niet iedereen hoor ) 50 cent is niet goed want dat is commerciele hiphop prut (ben ik het trouwens wel mee eens) slipknot is niet goed want dat is voor zogenaamd ontevrede broekies, Nirvana is niet goed want in die tijd zat ik nog in de luiers enz enz.. Waar de fok moet ik dan als 14 ( ) jarige naar luisteren
La vie en Rose
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:23:06 #263
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19478143
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:14 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik lees dit topic nu zo een beetje door en man, wat een stel zeikerds zitten hier (niet iedereen hoor ) 50 cent is niet goed want dat is commerciele hiphop prut (ben ik het trouwens wel mee eens) slipknot is niet goed want dat is voor zogenaamd ontevrede broekies, Nirvana is niet goed want in die tijd zat ik nog in de luiers enz enz.. Waar de fok moet ik dan als 14 ( ) jarige naar luisteren
Klassieke muziek
pi_19490250
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:50 schreef Tokus het volgende:

[..]

[..]
jah, hehe, ik wil het je wel uitleggen, maar ik zou het ook niet weten. ik heb die mp3 doorgestuurd gekregen van een maat van me, die de cd dus wel hep.
die site is idd uber-irritant ... fucking quicktime slaat nergens op, als je dan toch iets wilt maken wat "beweegt" gebruik dan flash ofzo ... maarjah
pi_19490969
slipknot is niet mijn band, maar klinkt niet erg verkeerd moet ik zeggen
pi_19542490
quote:
Wat je zelf leuk vind dus niet top40 troep etc, download eventueel wat van,

Nevermore
Antrax
Arch enemy
etc...
pi_19571952
Dank je MasterDisaster aan jou heb ik tenminste nog wat
La vie en Rose
pi_19573858
quote:
Je moet luisteren naar wat jíj mooi vindt natuurlijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die iets tegen een bepaalde band/artiest hebben...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:59:22 #269
18875 BDisOKE
pi_19573942
Mensen hebben gewoon altijd wat te zeiken.
Zeiken is nou eenmaal makkelijk!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_19574089
quote:
wat maakt het uit dat een stel zeikerds Slipknot vinden zuigen?
En dat nirvana niet goed is, omdat je toen nog in de luiers zat? toen de eerste CD van hun uit kwam was ik net 1 jaar, en ik vind ze ook goed?
beetje jammer hoor..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:15:20 #271
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19576453
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:03 schreef super-muffin het volgende:

[..]

wat maakt het uit dat een stel zeikerds Slipknot vinden zuigen?
En dat nirvana niet goed is, omdat je toen nog in de luiers zat? toen de eerste CD van hun uit kwam was ik net 1 jaar, en ik vind ze ook goed?
beetje jammer hoor..
Gewoon schijt hebben aan de rest
pi_19581399
Ok..kan iemand me misschien vertellen hoe die verdomde site werkt al heb je de originele cd..? Ik snap er geen reet van
pi_19584597
Ok nevermind found it
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2004 @ 12:22:42 #274
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19584784
en hoe werkt de site zelf? met die hoofdjes enzo?
pi_19588004
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef Tokus het volgende:
en hoe werkt de site zelf? met die hoofdjes enzo?
volgens mij moet je die hoofdjes verzetten, door ze met de muis te slepen en dan op een bepaald "coordinaat" loslaten
pi_19590884
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan de rest
La vie en Rose
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:02:18 #277
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19592292
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:07 schreef Pink_Ribbon het volgende:

[..]

Jah tog niet dan?

Mijn, oma bv:
"Kan jij een hele avond naar die muziek luisteren? Of nou jah, het is eigenlijk geen muziek het zijn meer klanken. Of luisteren jullie dat om stoer te zijn, wie het het langst volhoudt?"

Ik von dat laatste zinnetje tog best wel grappig

En ik dacht dat me oma een openminded iemand was naja niet dus...
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:44:01 #278
18875 BDisOKE
pi_19593194
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 17:02 schreef IceHeat het volgende:

[..]

En ik dacht dat me oma een openminded iemand was naja niet dus...
Noujaa, tussen openminded en begrijpen (op die leeftijd.) dat mensen Slipknot tof vinden zit nog een aardig stuk.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:04:06 #279
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19593671
Ja maar ze schildert metal af als niet-muziek, dan sta je tog niet open voor andere muzieksoorten?

Kijk ik vindt hardcore-house "kutmuziek". Maar er luisteren tog superveel mensen naar. Als ik dan zou zeggen dat het geen muziek maar herrie is dan vraag ik mij af waarom er zoveel mensen naar herrie luisteren. Tis gewoon muziek, alleen niet mijn muziek.

Kut dat ze al weg is. Ik had haar Therion moeten laten horen .
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:14:16 #280
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19595643
Ik heb hem ook maar van internet geplukt, en de cd is een meesterwerk
Weg met die commerciele iowa troep! Slipknot is terug met betere muziek, en zo hoort het ook!
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:57:20 #281
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_19596894
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 07:39 schreef zZaZz het volgende:
Nu-metal voor broekies? Waarom voor broekies? Technisch gezien zijn de meeste nu-metal bandjes "broekies" i.v.m. Slipknot. IOWA is ook nou niet echt hapklare brok. Nee, dit heeft niets met broekies te maken. Wellicht de nieuwe plaat wel, ga ik binnenkort luisteren
quote:
Vorige CD was imo puur commerciele rotzooi
OIWA puur commerciele rotzooi? Hehe, zulke posts zijn het gewoon niet waard om dieper op in te gaan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yokozuna op 02-06-2004 20:08:02 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2004 @ 20:03:23 #282
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19597092
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:14 schreef ICTservice het volgende:
Ik heb hem ook maar van internet geplukt, en de cd is een meesterwerk
Weg met die commerciele iowa troep! Slipknot is terug met betere muziek, en zo hoort het ook!
dat was er nou weer commercieel aan Iowa? helemaal niks. Voor het geval het je niet was opgevallen, de singles daarvan scoorden een stuk minder dan die van een album eerder.
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:05:19 #283
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_19597145
Ze hadden nog het saaiste (en toevallig ook meeste softe) nummer uitgekozen voor de clip Ik heb zelfs maar 1 clip op tv gezien.

Ik snap er ook geen zak van wat mensen commercieel aan IOWA vinden, er zit nieteens trendy gerap in, ook geen percussie gedoe, ook weinig prioriteit voor melodie. Veel mensen zal het gewoon niet aanspreken. Nouja, op IOWA klonk Slipknot ook nog echt apart. Op de nieuwe plaat (tenminste de 3 nummers die ik heb gehoord) klinkt Slipknot wat meer "standaard", komt misschien ook door de klinischere standaard productie.
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:52:15 #284
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19598470
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat was er nou weer commercieel aan Iowa? helemaal niks. Voor het geval het je niet was opgevallen, de singles daarvan scoorden een stuk minder dan die van een album eerder.
Edit - derde album chart trouwens nu op 2 terwijl Iowa op 3 bleef steken.

Vermillion pt 1&2, Duality, en Circle vind ik trouwens absoluut de beste nummers van deze cd.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:09:12 #285
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19609485
Ik luister nu ook de cd, en ik vind hem ook steeds beter worden!
Nog mkensen die regelmatig iowa luisteren?
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_19611960
Ik
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:48:47 #287
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19614605
Ik !
pi_19617912
Ik ook!!
La vie en Rose
pi_19625515
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:49 schreef Quarentine het volgende:
hoi Breezah guy
pi_19625942
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth, er zaten wat mindere nummers tussen maar is zeker niet slecht! goed zelfs!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 juni 2004 @ 22:15:11 #291
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19626487
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef super-muffin het volgende:
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth
*proest*

wederom komt de cola weer bijna via m'n neus eruit
pi_19628121
quote:
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth, er zaten wat mindere nummers tussen maar is zeker niet slecht! goed zelfs!
In welk nummer hoor jij CoF terug?
pi_19629555
Iowa kopen, iemand?

morgil -apestaartje- xs4all.nl
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:10:22 #294
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19642072
Uhhh noem eens een voorbeeld super-muffin....
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:27:10 #295
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19642525
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:15 schreef Tokus het volgende:

[..]

*proest*

wederom komt de cola weer bijna via m'n neus eruit
Zuip jij alleen maar cola ofzow?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juni 2004 @ 16:27:52 #296
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19642541
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Zuip jij alleen maar cola ofzow?
nee, ook nog geitenbloed
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:30:33 #297
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19642611
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee, ook nog geitenbloed
Met geitenkaas?
  zondag 6 juni 2004 @ 15:16:05 #298
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19683668
quote:
ik heb de CD geluisterd
Ik denk dat een aantal truie metalheads je nu het liefst in stukken zouden willen hakken.
quote:
SLIPKNOT: Japanese Bonus Track Available For Download - June 5, 2004

The SLIPKNOT song "Scream", which is featured as a bonus track on the Japanese edition of the band's latest album, "Vol. 3: (The Subliminal Verses)", can be downloaded in MP3 format at this location.

As previously reported, "Vol. 3: (The Subliminal Verses)", sold 242,683 copies in the U.S. in its first week of release to debut at No. 2 on next week's The Billboard 200 chart. "Vol. 3 (The Subliminal Verses)" is the follow-up to "Iowa", which registered a first-week sales tally of more than 254,000 copies back in September 2001 to enter The Billboard 200 chart at No. 3.
Lijkt me legaal, het staat namelijk op Blabbermouth.
http://www.slipknot1.com/movs/audio/scream.mp3
pi_19702699
quote:
ik heb de CD geluisterd
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:41:16 #300
74816 mrbree
Idiots...
pi_20338274
Ik vind het wel een coole band, lekker de gitaar verneuken met Eyeless, ben niet fan van alles, maar van een paar, hier het lijstje (niet op volgorde van mooiigheid):

1. Eyeless
2. My plague
3. Left behind
4. Everything ends
5. Wait and Bleed

Dat waren ze, de rest vind ik niet zo mooi.
pi_20338912
Moet je toch de nieuwe is gaan luisteren denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')