SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Je hebt mij nog niet geblokt zie ik, maar tot dusverre waren het alleen maar huishoudelijke medelingen en dit waren ze ook eigenlijk.quote:
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Seven. het volgende:
En wéér! Kerel, als je mij iets te zeggen hebt, dan kan dat in public. En nu: block.
Het ontbrak me aan inspiratie en jij gaf me die.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.
Aha. Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar heb je het over? En PicardMike is een sweety. Jij niet, jij lult met alle winden mee.
Gaat je niks anquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahhaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Niet luisteren naar seven hoor bij jou is het anders, jij bent lief, dat heb ik nooit tegen seven gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Nee, maar dat is nu net de reden dat ik hier rondhang. Lief zijn, my ass. RELLEN!!!!quote:
Net alsof jij zelf geen kneus bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, er is weer een kudde kneuzen in dit topic geland.
Alsof ik je ooit benaderd heb, schei toch uit man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |