SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Als je geld te kort komt ergens dan hoor ik t wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook en anders neem ik gewoon maar een gok, door hem te kopen..
Ok, dat wilde ik vooral weten, of het na die paar weken nog veel effect zou hebben. Ja dus, bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Drassss het volgende:
IPeePie, ik zou je conditie niet op 5% zetten. Daar ga je de weken erna nog veel last van krijgen qua vorm..
Ja.. achtergrond vorm is vooral een probleem. Dat kan opeens helemaal inzakken en zodoende heb je nog weken last. Gevaarlijk dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dat wilde ik vooral weten, of het na die paar weken nog veel effect zou hebben. Ja dus, bedankt
Dat ligt aan de achtergrondvorm. Die is dacht ik deels random, dus niet te berekenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef elby1988 het volgende:
Hoelang moet een speler trouwens spelen voor vormbehoud? (ivm tussenseizoen)
Maar er is toch zo'n gedachte van minimaal 30/60 minuten, wat ervoor zorgt dat hij niet dramatisch inzakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de achtergrondvorm. Die is dacht ik deels random, dus niet te berekenen.
mja maar ik heb verder geen spelers meer die ik wil/kan missen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je geld te kort komt ergens dan hoor ik t wel.
Nee. Door de achtergrond vorm kan hij ook zakken (in vorm) als hij al meerdere wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld. Koek kan dat denk beter uitleggen maar zo is t als ik het begrepen heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar er is toch zo'n gedachte van minimaal 30/60 minuten, wat ervoor zorgt dat hij niet dramatisch inzakt?
Snap ik, maar als hij helemaal geen wedstrijden speelt zakt hij nog meer ;-)quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee. Door de achtergrond vorm kan hij ook zakken (in vorm) als hij al meerdere wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld. Koek kan dat denk beter uitleggen maar zo is t als ik het begrepen heb.
Bron: Hagonlinequote:Vorm-evolutie
Een speler heeft drie soorten vorm:
De huidige vorm (voorgrondvorm) die zichtbaar is op de spelerspagina.
De achtergrondvorm, een waarde die af en toe verandert en bepalend is voor de vorm in de toekomst.
De virtuele vorm, die wordt berekend op basis van de achtergrondvorm en de effecten van conditietraining.
Bij de training gebeuren er twee dingen met betrekking tot de vorm:
De voorgrondvorm beweegt richting de virtuele vorm.
De achtergrondvorm wordt bijgewerkt, waarbij elke speler 1/3 kans heeft op een nieuwe achtergrondvorm.
Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, wordt er rekening gehouden met de volgende zaken:
Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!
De trainingsintensiteit: hoe hoger de trainingsintensiteit, hoe beter voor de vorm.
De trainersvaardigheid van de trainer. Hoe hoger de trainersvaardigheid, hoe hoger de gemiddelde vorm.
Het aantal assistent-trainers dat de ploeg in dienst heeft. Echter, uit recent onderzoek van HAG is gebleken dat deze invloed zeer klein is.
Een willekeurige factor.
1 minuut was idd genoeg ja. Als ie maar gespeeld heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bron: Hagonline
Er staat niks bij over hoe lang. Volgensmij is 1 minuut dus genoeg.
Een daling kan altijd maar om je vraag te beantwoorden die staat hierboven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Snap ik, maar als hij helemaal geen wedstrijden speelt zakt hij nog meer ;-)
Maar hoeveel moet een speler spelen om niet de daling in vorm te krijgen door het niet spelenEen helft? Minder? meer? Meen mij 60 minuten te herinneren..
Gijs_ had pas een leuke gevonden. Ik deed t zonder. Nu doe ik niks mbt flagchasen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb bij deze besloten dat ik ook vlaggetjes ga collecteren. Heeft iemand een goede fed daarvoor?
Dan ga ik zijn feds eens bekijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gijs_ had pas een leuke gevonden. Ik deed t zonder. Nu doe ik niks mbt flagchasen.
Hattrick ligt op een heel laag pitje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan ga ik zijn feds eens bekijken
Waarom niet? Als de nadruk op de training ligt, lijkt het me juist leuk om te doen. Zo gebeurt er tenmniste nog iets
Tuurlijk valt dat op, maar als je er nog enige lol aan beleeft, wordt die vergroot met het halen van vlaggetjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hattrick ligt op een heel laag pitje.(valt dat niet op?
) dus ook dat. Ik heb mn team toegevoegd aan de oefenpot en das best nu.
Die lol heb ik wel gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tuurlijk valt dat op, maar als je er nog enige lol aan beleeft, wordt die vergroot met het halen van vlaggetjes.
76 zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die lol heb ik wel gehad.Ik heb er nu 69 en dat nummer bevalt me wel!
![]()
Goffer!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Snotver m'n winger (niet die nieuwe van gister trouwens) er afgetrapt vanmiddag. En weer een +2 uiteraard, waardoor ik 'm zondag sowieso niet in kan zetten. Nu hopen dat het meevalt en 'ie woensdag in de friendly alsnog z'n trainingsminuten kan pakken..
dat doe ik ook tegenwoordig..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
Ik ga voortaan opzoek naar teams in de 4 of hoger ( grote landen ).. krijg ik tenminste nog 15k of meer per oefenduel
Hij wordt ook op Verdedigen getraind, dus ja, die moest spelen. Nouja, nu kon m'n 3e keeper nog een paar minuutjes meepakken. Dat is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer!!![]()
![]()
Moest ie spelen dan? Kon ie niet gewoon wachten op zondag?
Ja bagetaliseer (of hoe je dat ook schrijft) het maar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij wordt ook op Verdedigen getraind, dus ja, die moest spelen. Nouja, nu kon m'n 3e keeper nog een paar minuutjes meepakken. Dat is ook niet verkeerd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja bagetaliseer (of hoe je dat ook schrijft) het maar!Zo een topper kopen voor zo een bedrag en m dan niet kunnen gebruiken op de 1e zondag dat jij m hebt....
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Snotver m'n winger (niet die nieuwe van gister trouwens) er afgetrapt vanmiddag[..]
Hattricfever United was die van mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb bij deze besloten dat ik ook vlaggetjes ga collecteren. Heeft iemand een goede fed daarvoor?
Ik ga heel verrassend weer naar Argentinië, en ik moet tegen iemand uit IV.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Drassss het volgende:
Tegen een 3e klasse team uit Frankrijk volgende week, mooi weer 20k erbij
Hattrick an sich is overrated.quote:
En zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Touché
Fok! is eigenlijk ook overrated.
Het leven alleen al, waar doen we het voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Touché
Fok! is eigenlijk ook overrated.
--> TRUquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het leven alleen al, waar doen we het voor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou mn mond wel weer ff.
.
Bij jou valt het altijd wel mee toch (dankzij die mooie Friese deerntjes)quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Valt overigens mee, hij staat inmiddels op +1,heulveul. Heb er nu 3 man/vrouw op zitten, dus die friendly moet geen probleem zijn..
[ afbeelding ]
Al moet ik oppassen dat 'ie dan niet helemaal uitgeput is..
quote:Benin: you are the winer, this is the team (1903575), congratulations
Nicequote:
Met een h er bij was het nog mooier geweest iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat je de 'winer' bent...
Netjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries mag woensdagochtend 05:15u aantreden in Vietnam..
Iets minder spannend en toch uitvlaggetje #87 al weer, thuis heb ik er momenteel 22
Flag Lottery, het was pas mijn eerste win. Wel vlaggetje #91quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef vanpers het volgende:
Oeee Benin, daar ben ik al tijden naar op zoek, waar heb je hem gewonnen?
die ga ik maar eens aanschaffen, dan kan ik mn uitstekende keeper vervangenquote:Kerewin van Groningen (298053435)
Netherlands 20 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 20-06-2011
matig in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: F.C. Ghencea 1986
(sinds 10-01-2011 (7/44), 7w 3d)
Total Skill Index (TSI): 7 720
Loon: 5 604 ¤ (4 670 ¤) /week inclusief 20% bonus
89 664 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 03-03-2011 18:25 (1u 58m)
Vraagprijs: 1 380 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 9/20 formidabel
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 9/20 formidabel
jep.. daar zat ik ook aan te denken.. en ik zag dat mn uitstekende keeper bijna formidabel is.. dus ik ga ook even keepen trainen, dan kan ik em als formidabel verpatsen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Drassss het volgende:
Mooie spelerMisschien af en toe wat verdedigen erbij trainen?
dat hij op die manier geld probeert te verdienen op zich wel handige manier om snel aan geld te komen...quote:
Ah zo..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat hij op die manier geld probeert te verdienen op zich wel handige manier om snel aan geld te komen...
en indien mensen nog een formidabele keeper zoeken met formidabel spelhervatten ze even bij dit team (1062679) kunnen kijken
Zet je keeper zonder SH eens tegen een spelhervatter met SH en het is prijsschieten geblazen. Tel daarbij op de hoeveelheid directe vrije trappen en strafschoppen die je iedere wedstrijd kunt krijgen en het scheelt je al snel een doelpunt of 8 per seizoen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah zo..
Ik vraag me wel af hoeveel waarde sh nu echt heeft. Dat is volgens mij nog nooit bewezen?
Ik heb een keer een wedstrijd gewonnen op mijn spelhervatter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zet je keeper zonder SH eens tegen een spelhervatter met SH en het is prijsschieten geblazen. Tel daarbij op de hoeveelheid directe vrije trappen en strafschoppen die je iedere wedstrijd kunt krijgen en het scheelt je al snel een doelpunt of 8 per seizoen..
Enige mazzel die je in de lagere divisies hebt is dat er weinig teams met een fatsoenlijke spelhervatter rondlopen. Vanaf V hebben de meesten er wel een en in IV en hoger kun je niet zonder (incl. een Keeper met SP)
Mijn spelhervatter heeft laatste een pure hattrick gehaald met spelhervattingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wedstrijd gewonnen op mijn spelhervatter.
Eerst 2-0 achter, toen kwamen er 3 penalties/corners voor mij
quote:In de 59e minuut scoorde De Bulls-speler Andrés Eduardo Carrusca fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 5-0.
Na 78 minuten in de wedstrijd kreeg De Bulls terecht een strafschop. Andrés Eduardo Carrusca scoorde probleemloos: 6-0.
In de 82e minuut zette Andrés Eduardo Carrusca De Bulls op een 7-0 voorsprong via een fantastische vrije schop. Dat betekende voor Andrés Eduardo Carrusca al zijn derde doelpunt in deze wedstrijd: een hattrick!
Dan moet je je conditie training omlaag gooien. Dat boost zn vorm maar door zijn leeftijd zal hij dan weer gaan zakken in zn conditie. Die kaarten kan je niets aan doen en staan los van zn vorm.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef BrandX het volgende:
vraagje?
ik heb een middenvelder, (70819893), 35 jaar, formidabel positiespel, formidabel passen, en was slecht in vorm.
vorige week in mijn b team gespeeld, ging er na 73 minuten uit met 2x geel = rood.
gister in mijn b team (vorm inmiddels waardeloos) ging hij er uit met direct rood.
Ik kocht hem 4 seizoenen terug als ondersteuning op het middenveld, deed dat goed, 5-6 sterren, hij had nooit een kaart en scoorde regelmatig, maar van de ene op de andere moment was zijn vorm van redelijk/goed naar slecht/zwak. En nu direct 2x met rood er af.
wat heb ik niet goed gedaan, c.q. wat moet ik doen om hem weer een beetje er boven op te krijgen? Hij is niets meer waard eigenlijk, maar wel nog een leuke speler om in mijn b team te hebben op zich.
Formi mono is prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef IPeePie het volgende:
Niet dat ik van plan ben te promoveren, maar ik neem aan dat je in de VII een betere keeper dan redelijk keepen, redelijk sh nodig hebt? Is een monoskill formidabel keepen goed genoeg?
"t wordt nog even sparen dan. M'n doel was om het seizoen na volgend seizoen te proberen te promoveren, maar voor die tijd moet ik eigenlijk m'n stadion verbouwen en een betere keeper kopen. De andere posities zijn dan nog relatief goedkoop te versterken.quote:
Uitstekend kan ook hoor. Als je verdediging maar sterk genoeg is. Laat je iig niet gek maken door alle dure en geile spelers die hier voorbij komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
"t wordt nog even sparen dan. M'n doel was om het seizoen na volgend seizoen te proberen te promoveren, maar voor die tijd moet ik eigenlijk m'n stadion verbouwen en een betere keeper kopen. De andere posities zijn dan nog relatief goedkoop te versterken.
Echt waar? Ik vind de prijzen van keepers namelijk enorm hoog. Misschien wel omdat ze zo goed zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je kunt beter een hele goede keeper nemen en wat slechtere defs.
een goede keeper boost je verdediging veel meer, dan goede verdedigers..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind de prijzen van keepers namelijk enorm hoog. Misschien wel omdat ze zo goed zijn
Een keeper boost alle drie de def-ratings omhoog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind de prijzen van keepers namelijk enorm hoog. Misschien wel omdat ze zo goed zijn
Ach.. Ajax luistert vanavond ook niet naar ons top advies....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een goede keeper boost je verdediging veel meer, dan goede verdedigers..
welk advies?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach.. Ajax luistert vanavond ook niet naar ons top advies....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je je conditie training omlaag gooien. Dat boost zn vorm maar door zijn leeftijd zal hij dan weer gaan zakken in zn conditie. Die kaarten kan je niets aan doen en staan los van zn vorm.
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
Ik zou weinig doen Brandje. Gewoon zijn minuten geven elke week en maar duimen.
Isak is een geweldige lijnkeep alleen moet hij nooit een bal willen aannemen met zijn voetenquote:
Verhoeven heeft de Ajax jeugd doorlopen en weet wat hij moet doen. Iszak niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Isak is een geweldige lijnkeep alleen moet hij nooit een bal willen aannemen met zijn voeten
Morgenvroeg jeugdspeler promoveren en smiddags gaat IpeePie een Prentje kopen
100% eensch!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is compleet overdreven. Blind maakt een domme overtreding en heeft dan pech.
Dat wel, maar tot de 16 tikken ze wel wat rond, want hey je balt tegen RKC...Daarna is het voorbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is compleet overdreven. Blind maakt een domme overtreding en heeft dan pech.
De jong balt volgensmij helemaal niet dramatisch, hij heeft dacht ikal twee keer iemand voor de keeper gezet. De Zeeuw en El Ham ballen inderdaad dramatisch, maar dat zijn we ondertussen gewendquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat wel, maar tot de 16 tikken ze wel wat rond, want hey je balt tegen RKC...Daarna is het voorbij.
De Jong/ El Ham/de Zeeuw ballen momenteel nog dramatisch... alleen Sulej heeft er zin in.
Terwijl ik het tik een gruwelijke kans..
Reken maar niet op een goede pot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat wel, maar tot de 16 tikken ze wel wat rond, want hey je balt tegen RKC...Daarna is het voorbij.
De Jong/ El Ham/de Zeeuw ballen momenteel nog dramatisch... alleen Sulej heeft er zin in.
Terwijl ik het tik een gruwelijke kans..
Geen idee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Staat op het plaatsen van tussenstanden in andere topics buiten het daarvoor aangewezen topic geen ban?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Staat op het plaatsen van tussenstanden in andere topics buiten het daarvoor aangewezen topic geen ban?
Waar zeg ik dat t een tussenstand is? Van mij part roep ik 10-1quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ook daar staat een ban op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat t een tussenstand is? Van mij part roep ik 10-1
Je bent idd te kritisch want ze hoeven nu niet top te zijn om de finale te behalen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
Tja misschien ben ik wat kritisch, maar je balt met je basis voorhoede dus verwacht ik gewoon dat je zeker een kans of 10 voor elkaar krijgt
Er zijn altijd mensen die hier lezen, maar de samenvatting of zo willen kijken. Het is dan niet leuk als er mensen zijn die de tussenstanden neer zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?
Dan kunnen we hier allemaal een ban krijgen op woensdag.
Stang jij dan nog ff lekker door dan kijk ik de wedstrijd verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die hier lezen, maar de samenvatting of zo willen kijken. Het is dan niet leuk als er mensen zijn die de tussenstanden neer zetten.
Mij persoonlijk maakt het niet uit, maar ik vond het wel even grappig om jullie wat te stangen.
Het plaatsen van valse tussenstanden is overigens niet toegestaan in de live topics, of het dan ook telt voor andere topics weet ik niet zeker.
Ja jijquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef IPeePie het volgende:
Drassss, verwacht jij eigenlijk nog dat er iemand gaat bieden op Storm?
Ja op valse, maar zo zijn wij nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar staat idd een ban op, op valse tussenstanden
In de live topic's all1 toch en dat zijn wij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar staat idd een ban op, op valse tussenstanden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ga kopen. Die kan nog wel wat passen gebruiken.
Gelukkig IPeePie wel.quote:
Wat heb je er voor over?quote:
Hey ik moet er ook nog wat aan verdienen!quote:
Je moet het potentieel zien van zo een speler. Dat haal je er over 9 seizoen echt wel uit hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ik moet er ook nog wat aan verdienen!
Niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig IPeePie wel.
[..]
Wat heb je er voor over?![]()
.
[..]
Hey ik moet er ook nog wat aan verdienen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet het potentieel zien van zo een speler. Dat haal je er over 9 seizoen echt wel uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon lekker wachten IPee tot 5 min voor de deadline![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Idd want dan kan ik in de 4 minuten daarna bieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon lekker wachten IPee tot 5 min voor de deadline![]()
OMFGquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream weet je nog.
mislukte ninja edit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
?
Oh je stream, 2e helft net begonnen en je ziet de wissel?
nah...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga toch echt mn nek niet verdraaien om die wedstrijd op tv te kunnen zien!
Ik heb altijd gelijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Misschien heb je 1x gelijk Possie, want met deze commentator is de wedstrijd 90 min volgen echt een marteling. Die man krijgt er gewoon nog geld voor... ongelofelijk
klinkt logischquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en dan treed regel 2 in werking :
• 1. ik heb altijd gelijk.
• 2. ik heb toch geen gelijk
zou ik nooit doen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een beetje posts gaan editen....
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1486527/langid=43quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream weet je nog.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1486527/langid=43
En dat terwijl het via Nederlandse TV wordt uitgezonden...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga toch echt mn nek niet verdraaien om die wedstrijd op tv te kunnen zien!
Ah daar had ik niet naar gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Die link is de livestream van Veronica... Gewoon op je PC...
Gewoon onthouden voor volgende keer...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah daar had ik niet naar gekeken.
.
Komt ie mee na de wedstrijd.....
Mja das niet via sopcast en moet ik gaan klooien met een extra brouwser ed. Ik hou t liever zo als t nu is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon onthouden voor volgende keer...
Die link heb ik trouwens uit het Live-topic, dus misschien moet je daar wat vaker in kijken.
Daar maak je dan wel alleen verlies op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
Advies gevraagd :
Ik zit al weken te twijfelen of ik Maarten-Jan van den Bosch (161572785) niet gewoon moet kopen.... Over 2 seizoenen is het nog steeds een leuke speler en de huidige manager raakt m maar niet kwijt....
Dat weet ik maar dat is vaak standaard als je een fam team hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar maak je dan wel alleen verlies op.
Hij is 29, dus over 2 seizoen is hij al wat van zijn skills kwijt. Daarnaast vind ik zijn prijs te hoog. Voor 500k minder zou je het wel kunnen doen.
Film tijd, dus offline nu...
goed boek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
Even een boek lezen + P&W kijken, straks de training meepikken denk ik
Das geen leuk leesvoer.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Aardig ja, gaat over de ramp in Haīti.
Ehhhh ik wilde nee zeggen maar dat wat ik lees is in principe ook een sprookje.quote:
Dat blijkt....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik lees ook niet graag leuke verhalen
Iemand anders nog een idee naast koek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
Advies gevraagd :
Ik zit al weken te twijfelen of ik Maarten-Jan van den Bosch (161572785) niet gewoon moet kopen.... Over 2 seizoenen is het nog steeds een leuke speler en de huidige manager raakt m maar niet kwijt....
Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand anders nog een idee naast koek?
doen wat je zelf wil?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand anders nog een idee naast koek?
Aankomende zondag een top wedstrijd voor mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
8 stijgers, waarvan 2 A-spelers.
Vormwisselingen moet ik straks nog even bekijken. Al met al weer een leuke training.
Mijn vorm van het team wat zondag speelt:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aankomende zondag een top wedstrijd voor mij.
Ik als nummer 1 thuis tegen de nummer 2.
Mijn huidige vormen:
Goed keeper
2x Goed Vleugel Defs, 1x matig SH Def
2x Uitstekend Mid, Goed Mid, Goed WtM
Uitstekend Vleugel
2x Uitstekend Aanvaller
Als reserve:
Redelijk Def (SH heeft voorkeur)
Slecht Mid
Goed Vleugel
Redelijk Aanvaller
![]()
2x Uitstekend
Weer een top trainingquote:David Prent Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Henk-Jan Prent Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van uitstekend naar formidabel.
Gait-Jan Prent Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van goed naar uitstekend.
Elmer Prent Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van goed naar uitstekend.
quote:Ali Benkirane
17 jaar en 0 dagen, TSI = 1 600
redelijk in vorm, conditie zwak
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Meteen ontslaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
Tevens mijn jeugdspeler kunnen promoveren:
[..]
Wat adviseer je Koek.. Nu verpatsen ( dus maandagavond ) of wachten tot week 1.quote:
Poeh... Ik zou hem gewoon nu verkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat adviseer je Koek.. Nu verpatsen ( dus maandagavond ) of wachten tot week 1.
In de statuten van de club staat dat ik geen "niet-Prent" mag trainen dus extra training valt af.
Dat was ook mijn idee. Ik zie namelijk een vergelijkbare speler nu al voor 625k eruit gaan met nog 1 dag te gaan. Dus een ton of 7/8 moet wel lukken lijkt me. Dat is toch een mooi bedrag al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh... Ik zou hem gewoon nu verkopen.
Of het veel verschil in geld zal zijn, geen idee...
Ik wil hem wel hebben overigens, maar dan moet ik eerst zelf wat spelers verpatsen...
Als je hem maandag rond 21.00 laat aflopen, dan kan ik er misschien ook op bieden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Ik zie namelijk een vergelijkbare speler nu al voor 625k eruit gaan met nog 1 dag te gaan. Dus een ton of 7/8 moet wel lukken lijkt me. Dat is toch een mooi bedrag al zeg ik het zelf( 1e topper uit 12 seizoenen jeugd )....
Het was al de bedoeling tussen 8/10.. ik ga 9 voor je proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem maandag rond 21.00 laat aflopen, dan kan ik er misschien ook op bieden.
Later mag ook, maar dan lopen mijn spelers af, dus dan weet ik of ik genoeg heb om te bieden (er komen spelers op te staan met een totaal van 2,4M, dus dat moet wel goed komen lijkt me).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was al de bedoeling tussen 8/10.. ik ga 9 voor je proberen
Ik sta dan een balletje te slaan dus als ik het niet vergeet komt alles goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Later mag ook, maar dan lopen mijn spelers af, dus dan weet ik of ik genoeg heb om te bieden (er komen spelers op te staan met een totaal van 2,4M, dus dat moet wel goed komen lijkt me).
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik sta dan een balletje te slaan dus als ik het niet vergeet komt alles goed
Seau, die is fijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Sébastien Guérin : Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Frank Breden : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Raigo Kungla : Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Fabrizio Tamanza : Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Yoram Glazer : Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Sluiten
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Tevens mijn jeugdspeler kunnen promoveren:
quote:
Ali Benkirane
17 jaar en 0 dagen, TSI = 1 600
redelijk in vorm, conditie zwak
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Louis Oosterveldquote:
Ali B.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jupz!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je een voor een de complete broncode van de spelers in HTY importeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef IPeePie het volgende:
Weet iemand waarom het me niet lukt om m'n spelers te importeren in Hattrick Youthclub? Ik weet wat de broncode is
quote:Trainingsrapport
Je trainer Björn Wickskär heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Gied Stoker Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
In het begin kost het ietsje meer tijd, als alles erin staat, dan kost het veel minder tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef IPeePie het volgende:
@Nixx-
Tsja, dat gaat me dan te veel tijd kosten. Ik dacht dat HTY bedoeld was om me tijd te besparen :|
Als er een twin op HTY te vinden is maakt hij dat gelijk kenbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef IPeePie het volgende:
@Nixx- En als hij een twin vindt, maakt hij mij dat dan meteen duidelijk? Of moet ik daar nog naar zoeken?
En toch vinden sommige mensen het leuk als ze zelf een speler zo hoog trainen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen maar met bovennatuurlijke spelers.
Daar heb je gelijk in. Ik ben nog nooit boven reusachtig gegaan met trainen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toch vinden sommige mensen het leuk als ze zelf een speler zo hoog trainen...
Ik Wereldklasse.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen maar met bovennatuurlijke spelers.
Ik wil nu mn eerste keeper naar Buitenaards trainen. Dat zou de eerste keer zijn dat ik zover kom...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ben nog nooit boven reusachtig gegaan met trainen.
alles minimaal uitmuntend op hoofdstat of is je keeper uitmuntend?quote:
Verdediging/Spitsen. De rest is wel hogerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alles minimaal uitmuntend op hoofdstat of is je keeper uitmuntend?
hee.. ik heb een soortgelijke spelerquote:
quote:Iven van Groningen
18 jaar en 85 dagen
Specialiteit: Koppen
Verdedigen: redelijk
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: matig
Te laatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hee.. ik heb een soortgelijke speler
[..]
Dat stug volhouden hebben ze van hun leider vrees ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef IPeePie het volgende:
Die gast blijft gvd ook maar door bieden..
Lijkt me niet. Hij moet vast muntjes in zijn ISDN verbinding gooien straks en dan is hij van jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef IPeePie het volgende:
Wat moet ik nou met deze gast. Het lijkt erop alsof hij nog uren door kan gaan
IPeePie gaat positiespel trainen dus dat is dan niet echt optimaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoezo te laat? Dit moet een verdediger worden..
ik ga em ook niet verkopen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
IPeePie gaat positiespel trainen dus dat is dan niet echt optimaal?
je laat em nu niet lopen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
En hij gaat weer mee...
Hij biedt nu zelfs op zichzelf.
Ja weet ik, maar ik vind het zo leuk te refreshen na mijn bieding en (2m) te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
je moet eigenlijk proberen in seconde 1 te bieden..
ja maar dan duurt minuut 0 nog zo langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vind het zo leuk te refreshen na mijn bieding en (2m) te zien
ja en dat op vrijdagmiddag..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef IPeePie het volgende:
Hij is binnen inderdaad. Voor 2x de TV, en 10x mediaanTV. :S
Komt goed. Lekker trainen en ik zal er meer dan een miljoen voor lappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef IPeePie het volgende:
Hij is binnen inderdaad. Voor 2x de TV, en 10x mediaanTV. :S
Hier ook niet, maarja, hij is dan ook Sympathiekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Komt goed. Lekker trainen en ik zal er meer dan een miljoen voor lappen
Geen TS hit
Mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Drassss het volgende:
De grote schoonmaak is begonnen bij mij trouwens.
Storm was de eerste...
Jeugdspeler over 3 dagen
Week 1 gaan al mijn b-trainees eruit + 1 A-verdediger. Hopelijk levert dat zo'n 4 miljoen op
Topquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mooi
Trouwens, Storm gaat meteen spelen in de competitiewedstrijdHij is handig om m'n verdediging nog wat op te krikken.
en dan ga je van training switchen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Drassss het volgende:
De grote schoonmaak is begonnen bij mij trouwens.
Storm was de eerste...
Jeugdspeler over 3 dagen
Week 1 gaan al mijn b-trainees eruit + 1 A-verdediger. Hopelijk levert dat zo'n 4 miljoen op
Correct. Nu ga ik even 2 weken spelhervatten trainen en in week 1 verdedigen. Als het goed is kan ik nog 2/3 toppers uit de jeugd oppikken, zodat ik een prima selectie heb voor op de woensdag.quote:
ahh lekker.. welk systeem ga je spelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct. Nu ga ik even 2 weken spelhervatten trainen en in week 1 verdedigen. Als het goed is kan ik nog 2/3 toppers uit de jeugd oppikken, zodat ik een prima selectie heb voor op de woensdag.
Oen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik heb op deze spelert geboden zonder naar de tv te kijken
236588240
Van het weekend ben ik weg en heb ik wss geen internet, maar dit bedrag is wel erg hoog ivm de tv
En een Iraqi wil Edgar? Ghegheghe, Juffrouw Jannie ook in trek?quote:
nope, Jos welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En een Iraqi wil Edgar? Ghegheghe, Juffrouw Jannie ook in trek?
Ik door mijn belabberde vormen niet.. Ongelooflijk.. 1 spits in goed vorm.. 1 middenvelderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga kijken of ik mijn hatstats record van de afgelopen 2 seizoenen kan verbeteren.
4-4-2 op de zondag en op de woensdag iets met 5-x-x..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh lekker.. welk systeem ga je spelen?
zondag is er een van Groningen (jeugdspeler) 17jr en 0dg met redelijk verdedigen.. heb de huidige manager al gePM'd
Ga je altijd counteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
4-4-2 op de zondag en op de woensdag iets met 5-x-x..
Volgend seizoen ga ik proberen mijn all-time record te verbreken. Maar 322 is best moeilijk te verbeteren nu...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik door mijn belabberde vormen niet.. Ongelooflijk.. 1 spits in goed vorm.. 1 middenvelder
Hoe moet ik in godsnaam zo met grote cijfers winnen!
Je gaat toch verdedigen trainen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nooit counterenDaar is mijn verdediging namelijk niet sterk genoeg voor.
Nee, maar daar wordt je verdediging toch sterker van? Als de linie die je traint niet goed is lijkt me dat nogal vreemdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je toch niet te counteren?
Ochja niet goed. Ik heb nu prima spelers die uitmuntend/briljant zijn. Ze zijn alleen al "oud" 21 20 25.. Die ga ik dus langzaam verjongen met spelers uit mijn B-team.. Nadeel is alleen dat het nog zeker 2/3 seizoenen gaat durenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee, maar daar wordt je verdediging toch sterker van? Als de linie die je traint niet goed is lijkt me dat nogal vreemd
Ok, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja niet goed. Ik heb nu prima spelers die uitmuntend/briljant zijn. Ze zijn alleen al "oud" 21 20 25.. Die ga ik dus langzaam verjongen met spelers uit mijn B-team.. Nadeel is alleen dat het nog zeker 2/3 seizoenen gaat duren
Uh ik ben begonnen in 2004. Ik heb dus echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart het.
Waarmee zijn jullie eigenlijk begonnen met trainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik ben begonnen met verdedigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart het.
Keepen snap ik echt niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef IPeePie het volgende:
Weten jullie nog waarom jullie zijn begonnen met verdedigen dan?
Ik ben begonnen met een guide, en die zei dat je het best PM of keepen kon doen in het begin
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nog een slotje over....wie wil nr22 worden?
.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
Zow flap ik heb de jeugd opstelling net ff besproken met de jongetjes. Ze snapte allemaal heel goed wat er van hun verlangd werd dus kom maar op!
me!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nog een slotje over....wie wil nr22 worden?
Zo lang er van ze verlangd wordt dat ze mn spelers heel houden, vind ik alles bestquote:
Volgensmij zou je met die guide dan één van je keepers houden, zodat je voor de komende tijd geen keeper meer zou moeten kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Keepen snap ik echt niet!PM daarin tegen wel. Dat is de snelste manier om beter te worden dan de andere beginners teams. Het middenveld is en blijft erg belangrijk in hattrick.
Ik ben begonnen met verdedigen omdat je daar toen meer geld mee kon verdienen dan met pm trainen.
Dat verlang ik altijd. Ongeacht tegen wie ze spelen. Helaas slaat er wel eens een stop door bij 1 van hun...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo lang er van ze verlangd wordt dat ze mn spelers heel houden, vind ik alles best
Positiespel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart het.
Ik ontdek net trouwens dat ik jouw team niet supportte. Vreemd dat ik die gemist heb. Nu support ik je in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En nog bedankt voor het vorig-clubgeld van Storm
Sow die is wel heul erg lekker om te pullen zeg!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
Edit: Ik kom net deze speler tegen: (314683870)![]()
ah.. zelfde als ik nu doe dus..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
4-4-2 op de zondag en op de woensdag iets met 5-x-x..
holy crap... das nog eens een jeugdspelerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ontdek net trouwens dat ik jouw team niet supportte. Vreemd dat ik die gemist heb. Nu support ik je in ieder geval.
En, hoe veel was het?
1475 euroquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ontdek net trouwens dat ik jouw team niet supportte. Vreemd dat ik die gemist heb. Nu support ik je in ieder geval.
En, hoe veel was het?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
1475 euro
Hij heeft geen spec...zonde
Te oud. Maar die wat ik er op heb gezet (en over 3 minuten erop ga zetten), zijn wel interessant voor jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
Zo 3 spelers op de tl gezet. Eens zien hoeveel ik er deze keer verkoop.
Koek je mag bieden.
Ik ga wel kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef MrMoon het volgende:
Wat ik op de TL heb gezet is voor jullie allebei wel interessant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |