Ik denk sowieso dat je daar beter op je plek bent als je hier eerst wat ervaring opgedaan hebt maar het lijkt me wel mooi als je iets kunt betekenen voor hen die het het hardste nodig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Na eerst wat ervaring te hebben opgedaan en als ik mijn studieschuld heb afbetaald.
[..]
Ik vertelde dat ooit eens tijdens een tussentijdse toets (rijles) en toen zei de instructeur geïrriteerd zoiets als 'Oh, je bent er zo eentje die in het buitenland gaat werken, terwijl er hier geld aan je opleiding uitgegeven wordt'. Ik kon 'm wel wurgen, wat een eikel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk sowieso dat je daar beter op je plek bent als je hier eerst wat ervaring opgedaan hebt maar het lijkt me wel mooi als je iets kunt betekenen voor hen die het het hardste nodig hebben.
Echt, wat een domheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ooit eens tijdens een tussentijdse toets (rijles) en toen zei de instructeur geïrriteerd zoiets als 'Oh, je bent er zo eentje die in het buitenland gaat werken, terwijl er hier geld aan je opleiding uitgegeven wordt'. Ik kon 'm wel wurgen, wat een eikel.
Als je ooit eens iets anders wilt doen.... je kunt daar altijd terecht als logistiek medewerker bij AzG.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan helaas niet zoveel en zou in Afrika vooral in de weg lopen.
Ik ga de film helaas niet kopen, maar wel heel goed dat je anderen wel weet te overtuigen.quote:Prachtige documentaire en ik heb al 5 anderen weten te overtuigen deze film te kopen.
Ik ga er nog wel eens iets mee doen maar op mijn manier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je ooit eens iets anders wilt doen.... je kunt daar altijd terecht als logistiek medewerker bij AzG.
Als ik 'm eens aangekondigd zie staan op een tv-zender zal ik je waarschuwen. Het is zo'n mooie film, voor sommige kijkers zelfs life-changing.quote:[..]
Ik ga de film helaas niet kopen, maar wel heel goed dat je anderen wel weet te overtuigen.
Zingen en dansen is daar wat de kinderen (en volwassenen) zo veel vreugde brengt. Als ik eens vrijwilligerswerk ga doen daar, zou ik samen met ze dansen (zingen doe ik graag, maar kan ik niet).![]()
Ik mag geen bloed geven, lage bloedsuikerspiegel in combinatie met een klein neurologisch defectje.quote:Over overtuigen gesproken.... ben jij al bloeddonor?
Maarschalk Zhukov was nog niet geradenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
Als je een filmpje plaatst, waarom dan geen plaatje om te raden ?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik 'm eens aangekondigd zie staan op een tv-zender zal ik je waarschuwen. Het is zo'n mooie film, voor sommige kijkers zelfs life-changing.
Jammer, maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor.quote:Ik mag geen bloed geven, lage bloedsuikerspiegel in combinatie met een klein neurologisch defectje.
En ik heb nog wel zo'n mooie bloedgroep, AB+quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
Jammer, maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor.
Je hebt het toch ook druk gehad? Ook het rare weer, winter-voorjaar-winter, speelt veel mensen parten, volgens mij.quote:Ik ga morgen weer, hopen dat mijn Hb hoog genoeg is. Vind wel dat ik de laatste tijd wat ongezond ben, moe en zo.
Dat is redelijk zeldzaam dacht ik, maar het is wel een lastige bloedgroep!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik heb nog wel zo'n mooie bloedgroep, AB+
Het weer was wel vervelend, maar daar heb ik geen last van. Stress wel.quote:Je hebt het toch ook druk gehad? Ook het rare weer, winter-voorjaar-winter, speelt veel mensen parten, volgens mij.
Russenbloed. Aldaar de meest voorkomende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is redelijk zeldzaam dacht ik, maar het is wel een lastige bloedgroep!
Ik kom toch wel beter in m'n ritme als de zon schijnt.quote:Jouw bloed kun je alleen doneren aan mensen die ook AB hebben. Bloedgroep 0 is multi-inzetbaar. Ik heb 0, heel saai..
[..]
Het weer was wel vervelend, maar daar heb ik geen last van. Stress wel.
Ik moet weer even in een goed ritme komen.
Rusland staat niet in deze tabel, maar hoe verder naar het Oosten, hoe meer AB+quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Russenbloed. Aldaar de meest voorkomende.
Dan word ik gewoon nog luier omdat ik vind dat ik vakantie heb.quote:Ik kom toch wel beter in m'n ritme als de zon schijnt.
Ook rechts boveninquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef wyccie het volgende:
Er is tegenwoordig een Volgen-knop rechts onderin.
Geen ideequote:En welke bloedgroep heb jij?
Verrek! Maar dat is wel een onlogische plek, vind ik.quote:
Anders ga je morgen even langs de Bloedbank?quote:Geen idee![]()
Een sukkel.quote:Wat een onnozele rij-instructeur had jij trouwens, zeg
Die knop onderin heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
Verrek! Maar dat is wel een onlogische plek, vind ik.
Waarom? Naalden! Spuiten! Bloed!quote:Anders ga je morgen even langs de Bloedbank?
Maak je niet druk om zo'n PVV-stemmerquote:Een sukkel.
Ik vond vandaag een mooie dag voor m'n ritme.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Dan word ik gewoon nog luier omdat ik vind dat ik vakantie heb.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
Mooi dat dit kabinet geen meerderheid in de 1e kamer heeft!
Ben weggestuurd met S5. Ik wil er verder niet over praten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo weet je je bloedgroep niet? Ben je niet voor de dienstplicht gekeurd of zo?
Goede zaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
Zolang we maar niet weer over een half jaar naar de stembus moeten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
Dat denk ik niet hoor.. maar het zorgt er wel voor dat het kabinet bij bepaalde plannen water bij de wijn zal moeten doen om het door de eerste kamer te loodsen en dat is een uitstekende zaak!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang we maar niet weer over een half jaar naar de stembus moeten.
Juist wel, lekker met een rood potlood kleuren. Ik kleurde buiten de lijntjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zolang we maar niet weer over een half jaar naar de stembus moeten.
Er ontstonden al geluiden uit de EK dat ze druk konden en moesten gaan zetten om het kabinet noodzakelijke hervormingen door te laten voeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.. maar het zorgt er wel voor dat het kabinet bij bepaalde plannen water bij de wijn zal moeten doen om het door de eerste kamer te loodsen en dat is een uitstekende zaak!
Een dansje waard:
Of ze debatteren uuuuuuuuuuuurenlang waarna het plan alsnog wordt afgeschoten in de Senaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef peaceman het volgende:
Dat denk ik niet hoor.. maar het zorgt er wel voor dat het kabinet bij bepaalde plannen water bij de wijn zal moeten doen om het door de eerste kamer te loodsen en dat is een uitstekende zaak!
Een dansje waard:
Dan wordt je stem toch afgekeurd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
Juist wel, lekker met een rood potlood kleuren. Ik kleurde buiten de lijntjes.
Dat is ook prima toch? Veel plannen zijn mij veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of ze debatteren uuuuuuuuuuuurenlang waarna het plan alsnog wordt afgeschoten in de Senaat
Praten over plannen die het niet gaan redden, is anders een hoop verspilde energie. Ze doen er idd beter aan om voorstellen Eerste Kamer-ready te maken, anders wordt het politiek onwerkbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef peaceman het volgende:
Dat is ook prima toch? Veel plannen zijn mij veel te kort door de bocht.
In zo'n links bolwerk gaat een ongeldige stem automatisch naar de PvdA.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt die lui natuurlijk omgekocht!
Als ik dat geld had, zou ik er wel een betere bestemming voor weten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt die lui natuurlijk omgekocht!
Nee, het is hier één en al GroenLinks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
In zo'n links bolwerk gaat een ongeldige stem automatisch naar de PvdA.
PvdA doet het verrassend goed inderdaad. Cohen was gisteren in het debat ook best goed vond ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam heeft PvdA behoorlijk gewonnen, zelfs.
Die denken nog steeds dat Cohen een geweldige burgemeester was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam heeft PvdA behoorlijk gewonnen, zelfs.
Het kabinet is ook wel een kabinet tegen de grote stad. Dat is wel duidelijk geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
PvdA doet het verrassend goed inderdaad. Cohen was gisteren in het debat ook best goed vond ik.
En terecht, louche clubquote:CDA wordt overduidelijk gestraft voor het meedoen aan deze gedoog-coalitie.
Cohen stond niet op de kieslijst. Verwarrende verkiezingen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die denken nog steeds dat Cohen een geweldige burgemeester was.
Maar zijn partij wel, hè.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Cohen stond niet op de kieslijst. Verwarrende verkiezingen eigenlijk.
Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.quote:
Ik had haar nog nooit zo gezien.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Die is zo makkelijk, dat is beledigend
Ho ho, dat is één van de regels van Wickedangelquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.
Kan wel zijn... maar wie heeft Scrut gekozen? Ik niet... Dus als er geen democratische grondslag is, houd ik me daar lekker niet aan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.
Echt niet. Ik vergeet het zelf regelmatig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho ho, dat is één van de regels van Wickedangel
Zie je... totale anarchiequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef peaceman het volgende:
Kan wel zijn... maar wie heeft Scrut gekozen? Ik niet... Dus als er geen democratische grondslag is, houd ik me daar lekker niet aan!![]()
quote:En nu slapen.
De hoerquote:
Tenzij het een slet isquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
JezusIedere vrouw is volgens jou een hoer, tong.
Vrienden van hem, in een bandje! Op de Uitmarkt! Let dan ook een beetje op!quote:
Tssss, wat een taal. Ik ga je moeder even mailen. Dat kan nu toch, hè?quote:
quote:
Nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tssss, wat een taal. Ik ga je moeder even mailen. Dat kan nu toch, hè?
Er gaan vast een hoop FOK!kers met haar mailen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds oorlog met de muis?
Met klachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er gaan vast een hoop FOK!kers met haar mailen.
We zien het welquote:Het dreigt toch nog spannend te worden rond de uitslag.
Doe haar de groeten en zeg dat het wel goed komt.quote:
Of vragen om gênante jeugdavonturen van haar zoon, of foto's van kleine tong op z'n potje "effe pissen"quote:
De PVV wordt overmoedig, ze sturen nitwit Agema naar een tv-debat. Zelfs Tofik Dibi veegt de vloer met haar aan.quote:[..]
We zien het wel
Doet ze vast niet aan mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Of vragen om gênante jeugdavonturen van haar zoon, of foto's van kleine tong op z'n potje "effe pissen"
Whehehe.quote:De PVV wordt overmoedig, ze sturen nitwit Agema naar een tv-debat. Zelfs Tofik Dibi veegt de vloer met haar aan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, PvdA is wél de grootste partij hier.
Ja, door al die ongeldige stemmen. Dat zei ik toch al?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef wyccie het volgende:
In Enschede ook..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef wyccie het volgende:
Wat leuk, voor het blaadje van NIVO?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef tong80 het volgende:
Een interview met Herman van Tongerlo. Door Jack Schreuders.
Hard Gras of Voetbal International, denk ik. Herman van Tongerlo is een legende in de voetballerij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk, voor het blaadje van NIVO?
NIVO Sparta haalde voor het eerst de hoofdklasse. In de presentatiegids werd ik als enige oud-speler in de 50-jarige geschiedenis geïnterviewd. Mag ik trots zijn ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk, voor het blaadje van NIVO?
Mooi hè ? Hij noemde me de Romario van NIVO-Sparta. Meer bescheiden kan ik niet zijnquote:
Zometeen... Het is foute disco-avond bij 192. Johnny Guitar Watson met Real mother for ya.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat het bijzonder was..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het niet zo bijzonder, peaceman.
QFTquote:Heeft iemand Beady Eye gehoord? Dezelfde kutmuziek als OasisMet één debiel broertje minder, dat is dan wel weer een voordeel.
Zelfs dat vind ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat het bijzonder was..
Wel dat het lekkere rock is.
quote:QFT
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dat nummer is wel lekker, met dat gekke oosterse tintje erdoor (of is dat mijn amuzikale oor?). De rest vind ik te fragiel.
Het heeft op zich wel iets. Het is in elk geval niet zo'n standaard bandje.quote:
precies.. nu maar hopen dat ze op Lowlands komen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft op zich wel iets. Het is in elk geval niet zo'n standaard bandje.
Akoestisch zijn ze best wel goed.
Klinkt best aardig, al is een deel gejat uit een ander liedje... Kan er even niet opkomen.quote:
Yup, ik ken hem al zeker een jaar...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klinkt best aardig, al is een deel gejat uit een ander liedje... Kan er even niet opkomen.
Is hij niet degene die door Carice van Houten werd gepromoot in DWDD?
Klinkt idd stukken beter!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:30 schreef peaceman het volgende:
Yup, ik ken hem al zeker een jaar...
Deze is eigenlijk mooier:
Yups. Ik vond haar al leuk, maar sindsdien nog leuker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klinkt idd stukken beter!
Carice is wel aardig, geen kapsones. Jullie hebben haar ontmoet, toch?
Ze kwam niet zo uit de verf bij Zomergasten toen, maar dat lag ook aan die muts van Opzij, hoe heet ze.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef peaceman het volgende:
Yups. Ik vond haar al leuk, maar sindsdien nog leuker.
Nee, maar wel een goed idee. Ik ga eens mijn saldo checken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie gebleven?Je zoekt toch niet weer naar het password van je bankrekening, hè?
Bij zomergasten viel ze idd wat tegen, maar ze is echt een schatje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze kwam niet zo uit de verf bij Zomergasten toen, maar dat lag ook aan die muts van Opzij, hoe heet ze.
Waar is wyccie gebleven?Je zoekt toch niet weer naar het password van je bankrekening, hè?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar wel een goed idee. Ik ga eens mijn saldo checken.
Veel meer afschrijvingen dan bijschrijvingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Ik denk altijd als je een tijd niet post: die checkt haar saldo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef wyccie het volgende:
Veel meer afschrijvingen dan bijschrijvingen.
Ja, dat wel. Het duurt ook nog wel even voordat het echt op is, maar ik weet niet of ik dan al klaar ben met studeren.quote:
Ja Jezus, hoe moet je aan de bak komen zonder gerichte studie? Al meen ik me te herinneren dat dit niet je eerste studie is. Maar als medicijnen je belangstelling hebben, waarom zou je dan verpieteren in een andere job?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat wel. Het duurt ook nog wel even voordat het echt op is, maar ik weet niet of ik dan al klaar ben met studeren.
Soms denk ik wel eens 'Gvd, ik stop ermee. Ik ga gewoon werken en normaal leven.'
Ik ben ook gewoon heel slecht in sparen.
quote:
Ik had honger, als een paard! Gisteren ook al 3 keer opgeschept.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Was je uitgeschoten toen je de pasta in het kokende water deed? Dat gebeurt mij ook wel eens.
Lintworm?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had honger, als een paard! Gisteren ook al 3 keer opgeschept.
Wat is er mis met mij?!
Ik kook trouwens vaker voor meerdere dagen, maar nu heb ik dus in 2 dagen tijd al het eten voor 6 dagen op.
Vreetzakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even op bed uitbuiken met een pak stroopwafels.
Ik was toen al ruim eennhalf uur wakker... Lennon is meestal tussen half acht en acht uur wakker. En dat is best netjes voor een 2- jarige.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Zondagochtend, net 8 uur geweest en Diaan is al weer wakker
Ik loop serieus wel eens bij de Zeeman binnen (voornamelijk voor wol), en ik schaam me er ook niet voor als ik daar mijn kleren haal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Flauw hè![]()
Maar hier zie ik toch een flink aantal niet zo dure jurkjes en rokken staan.
Hoe snel moet je het hebben, dwz wanneer is de bruiloft?
Nou ja, ik weet ook wel dat je daar niet voor jurken moet zijn. Ik heb daar ook wel eens een trui gekocht, maar niet heel recent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ik loop serieus wel eens bij de Zeeman binnen (voornamelijk voor wol), en ik schaam me er ook niet voor als ik daar mijn kleren haal.
Waarom niet, als het netjes is? Of je trekt er een leuk vestje overheen aan (ligt eraan hoe koud het is). Of je leent iets van een vriendin. Andere accessoires willen ook nog wel eens helpen voor een nieuwe look bij een "oud" kledingstuk. (Niemand weet dat het "oud" is, alleen jij.)quote:De bruiloft is niet deze week nog, dus het heeft geen haast. Maar misschien moet ik gewoon iets ouds aantrekken, zo breed heb ik het nou ook weer niet.
Ik vind het niet erg dat het oud is, maar er is een dress code en laat ik nou net niet die kleuren in mijn kast hebben hangen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom niet, als het netjes is? Of je trekt er een leuk vestje overheen aan (ligt eraan hoe koud het is). Of je leent iets van een vriendin. Andere accessoires willen ook nog wel eens helpen voor een nieuwe look bij een "oud" kledingstuk. (Niemand weet dat het "oud" is, alleen jij.)
Een dress code!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet erg dat het oud is, maar er is een dress code en laat ik nou net niet die kleuren in mijn kast hebben hangen.
Whehehequote:
Ik vind het nogal dwingendquote:Ik vind het wel leuk dat ze de bruiloft een kleurthema geven, maar qua kleding komt het gewoon niet uit.
Dat is zeker een goed idee.quote:Misschien doe ik gewoon iets ouds in een standaardkleur en doe er iets met accessoires bij in die kleuren.
Als het misloopt, kom ik je opzoeken!quote:
Dat is goed, hoor.quote:
Ook dat nog... Ik begrijp niets van het fenomeen vrijgezellenavond. Vroegâh wel, dan trouwde je vanuit je ouderlijk huis, dan moest je nog maar zien wat het werd. Nu woont iedereen allang samen. Hoezo de laatste avond als vrijgezel? Je hebt al jaren een duurzame relatie.quote:Voor een vrijgezellenfeest vind ik het niet zo erg, is toch een beetje informeel en gekkig. Al houd ik niet van dat ordinaire (en er komt ook nog eens een vrijgezellenfeest aan, met inderdaad iets ordinairs... pfff, keuzes maken).
Oh, is dat daarom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ook dat nog... Ik begrijp niets van het fenomeen vrijgezellenavond. Vroegâh wel, dan trouwde je vanuit je ouderlijk huis, dan moest je nog maar zien wat het werd.
Ach ja, tradities. Zwarte Pieten zijn ook onzin met de centrale verwarming van tegenwoordig.quote:Nu woont iedereen allang samen. Hoezo de laatste avond als vrijgezel? Je hebt al jaren een duurzame relatie.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vrijgezellenavond bestond uit een etentje met schoonzusje en vriendinnen. En daarna even naar de kroeg. Ik vind het eigenlijk zo'n onzin.
Goedemorgen trouwens
Is dat serieus, Tong?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
Bestelden in een café Suko 10 Suko's op een rijtje op de bar. Ik zette mijn aansteker erbij.
Heel de bar in de fik.
Ik kan je nog vreemdere verhalen vertellen uit mijn uitgaansleven periodequote:
Ik zou het kunnenquote:
Je had best iets onheilspellends kunnen zeggen, misschien was ze dan keihard weggerend en was jij nu vader geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef tong80 het volgende:
Je zegt niet snel uit de hooiberg : 'Blijf van mijn fiets af.'
Misschien ben ik wel vader al mijn vakantie-vriendinnetjes hebben geen toegang tot mijn DNAquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had best iets onheilspellends kunnen zeggen, misschien was ze dan keihard weggerend en was jij nu vader geweest.
Wat denk je Wyccie, neuk jij ooit voor je dertigste ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef wyccie het volgende:
Pas maar op, straks weten ze je te vinden en mag jij alimentatie betalen.
En wat denk jij, word jij ooit volwassen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wat denk je Wyccie, neuk jij ooit voor je dertigste ?
Ik werk er aan Wikkiequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat denk jij, word jij ooit volwassen?
Nou, begin dan eerst maar eens mijn plaatje te raden.quote:
Ho ho, de mijne is nog niet geradenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef tong80 het volgende:
[ [url=http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=526082907436&id=862cfe9856cc7c82b1d6ec775986191a&url=http%3a%2f%2fwww.focus-trainingen.nl%2ffiles%2fRondetafelgesprek%2f_MG_5518.jpg]afbeelding[/url] ]
Je bent getrouwd met een ambtenaar. Hoe is dat erg anarchistisch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef peaceman het volgende:
En ik ben weer erg anarchistisch geworden!
Ofcourse.. al ben ik helaas een deel van de voorfoto's die ik vandeweek nog gemaakt heb kwijt denk ik. Het wordt erg mooi!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef wyccie het volgende:
Diaan, post je nog voor en na foto's van Twans kamer?
Ga jij nog voor en na foto's van het opruimen van je kamer posten?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef wyccie het volgende:
Diaan, post je nog voor en na foto's van Twans kamer?
welke hond?quote:
Er is weinig verschil tussen een kamer met heel veel troep en een kamer met nog meer troep.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga jij nog voor en na foto's van het opruimen van je kamer posten?
Dat is inderdaad bizar. Het zou gewoon op je kaartje opgeslagen moeten worden. Zie je de foto's ook niet als je het kaartje rechtstreeks in de kaartlezer van je pc stopt?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef Diaan73 het volgende:
Maar nee, ik had foto's gemaakt en toen was de batterij leeg. Toen batterij opgeladen en toen ik hem weer in fototoestel deed, zag ik ze niet meer terug.Is me nog nooit overkomen.
Nog niet geprobeerd. Ga ik morgen doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is weinig verschil tussen een kamer met heel veel troep en een kamer met nog meer troep.
[..]
Dat is inderdaad bizar. Het zou gewoon op je kaartje opgeslagen moeten worden. Zie je de foto's ook niet als je het kaartje rechtstreeks in de kaartlezer van je pc stopt?
Zoiets?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is weinig verschil tussen een kamer met heel veel troep en een kamer met nog meer troep.
[..]
Zo erg is het zelfs niet op mn kamer op mn werk... en dat is soms behoorlijk rommelig.quote:
Ja, gezien. Legendarisch albumquote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo erg is het zelfs niet op mn kamer op mn werk... en dat is soms behoorlijk rommelig.
Vanavond documentaire nog gezien over Bob Marley, Scrut? Wij hebben het opgenomen en nu aan het kijken.
quote:
Hij heeft genoeg ruimte onder z'n bed om rommel voor z'n moeder verborgen te houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vraag me over een half jaar tot een jaar nog eens foto's te maken... Twan is een ontzettende rommelkont. Dan zal het er wel anders uitzien.
Dat zeker....quote:Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg ruimte onder z'n bed om rommel voor z'n moeder verborgen te houden.
Nee, morgenavond. Hij gaat vanavond bij zn opa&oma slapen aansluitend op 2 nachten bij papa. Morgen na trainen, komt hij weer thuis. Hij heeft het dus zelf nog helemaal niet gezien.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Twan vanavond het resultaat zien?
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, morgenavond. Hij gaat vanavond bij zn opa&oma slapen aansluitend op 2 nachten bij papa. Morgen na trainen, komt hij weer thuis. Hij heeft het dus zelf nog helemaal niet gezien.
Leuk!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, morgenavond. Hij gaat vanavond bij zn opa&oma slapen aansluitend op 2 nachten bij papa. Morgen na trainen, komt hij weer thuis. Hij heeft het dus zelf nog helemaal niet gezien.
Wel een lastig raam als hij over een jaar of wat met Harry Vermeegen de cirkel rond moet gaan makenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
En hij krijgt ook nog wat dingetjes pennenbakje, linealen enz. voor op/onder zn bureau ... maar dat krijgt hij als hij jarig is, is nog een verrassing. Ow en er moet nog een nieuw dekbedovertrek komen!!
Over een paar jaar hebben we hopelijk een dakkapel en is dit raam verleden tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een lastig raam als hij over een jaar of wat met Harry Vermeegen de cirkel rond moet gaan maken
O, dan moet het kunnen. Anders had hij beter keeper kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over een paar jaar hebben we hopelijk een dakkapel en is dit raam verleden tijd.
Tja, anders maar niet dan, denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan moet het kunnen. Anders had hij beter keeper kunnen worden.
Ik heb het half afgekeken... Lennon was vanmorgen ook op en toen hebben we even snel gekeken. Maar die redneck-gitarist heb ik wel gezien...quote:Op zondag 13 maart 2011 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je Bob Marley al afgekeken? Ik moest wel lachen om die redneck-gitarist
Op het laatst vertelt-ie over het intro van Concrete Jungle. Eindelijk had hij het voor elkaar en was Bob heel blij met hem "but I couldn't understand a word he was saying"quote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het half afgekeken... Lennon was vanmorgen ook op en toen hebben we even snel gekeken. Maar die redneck-gitarist heb ik wel gezien...
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk!
Mogguh, tong. Is het Sjors Plaisier of Peter Fröhlich?
Die twee haal ik altijd door elkaar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het laatst vertelt-ie over het intro van Concrete Jungle. Eindelijk had hij het voor elkaar en was Bob heel blij met hem "but I couldn't understand a word he was saying"
Echt een boerenkinkelquote:Op zondag 13 maart 2011 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik niet gezien... maar wel geweldige opmerking.
Schaam je!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef tong80 het volgende:
Een keer geen goeiemorgen gezegd en het topic slaat dood
Dus het duurt 8 dagen dit jaar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef peaceman het volgende:
Op zondag komen er nog 4 dagen bij en op maandag nog 1.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus het duurt 8 dagen dit jaar?
Wij gaan wrs niet. En als we gaan, gaan we alleen de zaterdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou maar genoeg brood meenemen dan.
O, op zaterdag is het maar één dag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan wrs niet. En als we gaan, gaan we alleen de zaterdag.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, op zaterdag is het maar één dag.
Nee, ik ben nu eerst bezig met huis toonbaar te maken.. Alleen nog dweilen. Morgenavond ga ik de taart maken. Istie zondag lekker vers. Morgen ook slagroomtaart ophalen.quote:
Wie is er jarig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu eerst bezig met huis toonbaar te maken.. Alleen nog dweilen. Morgenavond ga ik de taart maken. Istie zondag lekker vers. Morgen ook slagroomtaart ophalen.
Volgend jaar wordt hij een tiener, eerst is hij nog een jaartje een neger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is zondag jarig...wordt hij al 9 jaar!
Jahaha. Een tiener, dat klinkt al oud hè? Voor een kind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt hij een tiener, eerst is hij nog een jaartje een neger.
Over 6 jaar een scooter en 2 jaar later leent-ie je auto in het weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jahaha. Een tiener, dat klinkt al oud hè? Voor een kind.
Ik denk niet dat Twan een scooter wilneigenlijk. Geld kan hij beter bewaren voor het halen van rijbewijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over 6 jaar een scooter en 2 jaar later leent-ie je auto in het weekend.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, dat rijbewijs zal FC Twente wel voor hem betalen
Ow dat is stom zeg... Toeval of met opzet? Dat is natuurlijk niet te achterhalen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn nichtje moest een tijdje geleden een selectie-wedstrijd spelen voor de KNVB. Helaas heeft de Bobo die de selectie moest doen eigenlijk alleen maar meisjes geselecteerd uit z'n eigen regio.
Volgens mijn broer was het wel héél toevallig allemaal, van de 20 slechts 2 van buiten de regio.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is stom zeg... Toeval of met opzet? Dat is natuurlijk niet te achterhalen..
Stom! Je selecteert toch op kwaliteit ipv regio.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel héél toevallig allemaal, van de 20 slechts 2 van buiten de regio.
Tja, sommige mensen hebben een eigen (verborgen) agenda. Als ze echt goed is wordt dat later nog wel duidelijk. Ze voetbalt nu nog bij de C-tjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stom! Je selecteert toch op kwaliteit ipv regio.
Negers hebben altijd Nikesquote:Volgens mij is Lennon wakker, ik hoor iig iets op de grond vallen boven. Zo maar ophalen en dan naar m'n ouders. Hij blijft daar even als ik met Twan naar de stad ga. Twan krijgt nieuwe sneakers en wil alleen Nike en het is rustiger om zonder Lennon te gaan.
Ja dat is waar. Maar wel leuk dat ze het zo goed doet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, sommige mensen hebben een eigen (verborgen) agenda. Als ze echt goed is wordt dat later nog wel duidelijk. Ze voetbalt nu nog bij de C-tjes.
quote:Negers hebben altijd Nikes
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nu hoor ik Lennon ook roepen. Tijd om echt te gaan.
Hij is Robert Mitchum.quote:
Die zou ik er ook voor aanzien maar ze was het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
Dan is het idd erg dom. Is het Silvana Somons ?
Ze kreeg een programma over boeken. Ze had plots een bril op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Zij presenteerde vorige week het pgramma op tv, ik vond haar echt niet goed..Ik zie/hoor haar ook niet graag trouwens.
Ja, TV-makelaar heeft ze ook een tijdje gedaan. Ik vind haar nooit geloofwaardig, alsof iemand anders bepaald heeft wat haar mening is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ze had kapster moeten blijven, denk ik.
Ze had toch ook dat programma over huizen?
Ja, dat dus. Beetje nep/gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, TV-makelaar heeft ze ook een tijdje gedaan. Ik vind haar nooit geloofwaardig, alsof iemand anders bepaald heeft wat haar mening is.
Tja, misschien is ze dan toch wel ergens goed in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel een behoorlijk rijke kerel aan de haak geslagen, hoorde ik laatst.
Misschien is-ie doof, dan is het nog wel uit te houden met haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, misschien is ze dan toch wel ergens goed in.
en slechtziend.... ik vind haar ook niet leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is-ie doof, dan is het nog wel uit te houden met haar.
Moah, smaken verschillen. Maar ik kan dat niet los zien van haar persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en slechtziend.... ik vind haar ook niet leuk om naar te kijken.
Jij houdt niet van slechtziende mensen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wat tong zegt: dat boekenprogramma en die bril, toen was ik er ook wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij houdt niet van slechtziende mensen?
Maar heb je haar daarvoor of daarna nog met een boek gezien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was een nepbril. Daarvoor of daarna heb ik dat mens nooit met een bril gezien.
Ik ken haar gelukkig niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar heb je haar daarvoor of daarna nog met een boek gezien?
Ik heb haar ook maar twee keer ontmoet, hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken haar gelukkig niet persoonlijk.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb haar ook maar twee keer ontmoet, hoor
Ze was heel erg aardigquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Edit: de list heeft niet gewerkt. Ik vond het een kutwijf.![]()
Mooi, dan levelen we weer. Dan lopen we weer synchroon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wat je zegt: mensen die niets kunnen zijn zelden aardig.
We zijn weer in sync, bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, dan levelen we weer. Dan lopen we weer synchroon.
Over mensen die niets kunnen gesproken: kijk je nog wel eens naar Secret Story?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, de ondertiteling past precies bij wat we uitspreken, bedoelde ik.
Nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Over mensen die niets kunnen gesproken: kijk je nog wel eens naar Secret Story?
Ik ben ook min of meer afgehaakt. Ik kijk af en toe alleen even om te lachen, het is zó slecht. Echt iedere fout die ze kunnen maken, maken ze ook. Paul Römer sprak bij jmmdjz ook al over vlek-op-vlek om de problemen van het programma te duiden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NooitAlleen de kick-off gezien. Jij wel?
Ja ik heb gezien wat hij zei, dat was een haarscherpe analyse.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook min of meer afgehaakt. Ik kijk af en toe alleen even om te lachen, het is zó slecht. Echt iedere fout die ze kunnen maken, maken ze ook. Paul Römer sprak bij jmmdjz ook al over vlek-op-vlek om de problemen van het programma te duiden.
Hij hield zich nog in. Hij moet natuurlijk in de toekomst ook weer eens aan de slag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien wat hij zei, dat was een haarscherpe analyse.
Daar hoeft hij toch geen rekening mee te houden. Hij zei gewoon precies waar het op stond, op een nette manier. Vermoedelijk is hij trouwens allang binnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij hield zich nog in. Hij moet natuurlijk in de toekomst ook weer eens aan de slag.
Nou ja, alles aan dat programma is een dikke faal, de makers hebben het verschrikkelijk onderschat imho. Tv is een klein wereldje, ook deze makers of deze Net5-baas komt hij later weer tegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij toch geen rekening mee te houden.
Hij is heel diplomatiek zonder glad te zijn. Goede ventquote:Hij zei gewoon precies waar het op stond, op een nette manier.
Moah, binnen... dat zal er om hangen. Hij heeft wel, jaren later pas, nog een flinke som geld van JdM gekregen voor het mede-bedenken van Big Brother.quote:Vermoedelijk is hij trouwens allang binnen.
Ja, natuurlijk. Nou, hij heeft het prima ontleed zonder beledigend te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Tv is een klein wereldje, ook deze makers of deze Net5-baas komt hij later weer tegen.
Hummie noemde hij wel bij naam maar die gaat toch met pensioen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Nou, hij heeft het prima ontleed zonder beledigend te zijn.
Die heeft een programmaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Hummie noemde hij wel bij naam maar die gaat toch met pensioen.
Overigens las ik ook een stukje van Joep van Deudekom die een boekje open deed over Net5. Die mocht voor zijn programma alleen maar jonge, mooie mensen uitnodigen.
Kijk je ook Comic Relief?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Kan het me vaag herinneren, misschien wel eens langsgezapt. Net5 vind ik niet zo interessant.
Het topic is bijna vol. Zal ik gaan slapen of zal ik een nieuwe openen?
Stukjes van gezien. Er zaten een paar minuten EastEnders in die aansloten op de rest van deze week. Net even de clip van George Michael gezien van de nieuwe single die hij heeft gedoneerd. Maar ik wilde niet al te veel ellende zien. Van de week werd ik helemaal naar van een BBC-reportage van een Japanse met haar moedertje van 88 die voor hun leven hadden gezwommen en vier dagen amper te eten hadden gehad. Nu zaten ze verder te verhongeren in een opvangquote:
Ik heb gister Forgotten Children of Zimbabwe gekeken op BBC. Daar was ik ook wel even stil vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stukjes van gezien. Er zaten een paar minuten EastEnders in die aansloten op de rest van deze week. Net even de clip van George Michael gezien van de nieuwe single die hij heeft gedoneerd. Maar ik wilde niet al te veel ellende zien. Van de week werd ik helemaal naar van een BBC-reportage van een Japanse met haar moedertje van 88 die voor hun leven hadden gezwommen en vier dagen amper te eten hadden gehad. Nu zaten ze verder te verhongeren in een opvang
Dat wilde ik nog opnemen, maar het was een vervolg (meen ik) op iets wat ik niet had gezien. Nu ben ik eigenlijk blij dat ik het niet heb gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister Forgotten Children of Zimbabwe gekeken op BBC. Daar was ik ook wel even stil van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |