Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.quote:
Ik had haar nog nooit zo gezien.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Die is zo makkelijk, dat is beledigend
Ho ho, dat is één van de regels van Wickedangelquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.
Kan wel zijn... maar wie heeft Scrut gekozen? Ik niet... Dus als er geen democratische grondslag is, houd ik me daar lekker niet aan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook al is ie makkelijk, volgens de wetten van Scrutinizer moet de drieminutenregel in acht worden genomen.
Echt niet. Ik vergeet het zelf regelmatig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho ho, dat is één van de regels van Wickedangel
Zie je... totale anarchiequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef peaceman het volgende:
Kan wel zijn... maar wie heeft Scrut gekozen? Ik niet... Dus als er geen democratische grondslag is, houd ik me daar lekker niet aan!![]()
quote:En nu slapen.
De hoerquote:
Tenzij het een slet isquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
JezusIedere vrouw is volgens jou een hoer, tong.
Vrienden van hem, in een bandje! Op de Uitmarkt! Let dan ook een beetje op!quote:
Tssss, wat een taal. Ik ga je moeder even mailen. Dat kan nu toch, hè?quote:
quote:
Nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tssss, wat een taal. Ik ga je moeder even mailen. Dat kan nu toch, hè?
Er gaan vast een hoop FOK!kers met haar mailen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds oorlog met de muis?
Met klachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er gaan vast een hoop FOK!kers met haar mailen.
We zien het welquote:Het dreigt toch nog spannend te worden rond de uitslag.
Doe haar de groeten en zeg dat het wel goed komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |