Dat is toch gewoon mini display-port > HDMI? Die heb ik gewoon liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef frank07 het volgende:
is er eigenlijk al een Thunderbolt -> HDMI kabel? Zie hem niet staan in de store, of kijk ik er overheen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, wie is wie uit de SC?
Ja dat gaat me dus net iets te fur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal maart toch en dan juni uitlevering?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ook niet verwacht vandaag...
Ik ben allergisch voor langharige tekkels..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
25 maart.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand een idee wanneer de iPad 2 in Nederland leverbaar is? Als ik dit stukje zie lijkt Nederland nog niet bij de landen voor 25 maart te horen, maar ik kon niet zien wanneer de volgende ronde is.
truequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon mini display-port > HDMI? Die heb ik gewoon liggen.
Zoals Roel_Jewel ook al aangaf lijkt het bijschrift erop te duiden dat voor de vet gedrukte landen 25 maart de datum is. De volgende slide was waarschijnlijk een nieuwe datum met de overgebleven landen bold, maar die kom ik niet tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef nelisb het volgende:
Op die foto staat toch gewoon Netherlands?
Nope, in press release staat toch 25 maart:quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals Roel_Jewel ook al aangaf lijkt het bijschrift erop te duiden dat voor de vet gedrukte landen 25 maart de datum is. De volgende slide was waarschijnlijk een nieuwe datum met de overgebleven landen bold, maar die kom ik niet tegen
quote:iPad 2 will be available in Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK on March 25; and in many more countries around the world in the coming months. Further international availability and pricing will be announced at a later date.
Ah, goed gevonden. Het zou ook kunnen dat 9to5 die slide verkeerd heeft geïnterpreteerd, natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verwarrend: in officiële press release @ http://www.engadget.com/2011/03/02/the-ipad-2/ staat NL wel bij 25 maart.
Ja, jouw edit was van na mijn postquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, in press release staat toch 25 maart:
Voor 2x zoveel geld en nauwelijks extra functionaliteit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef drumstickNL het volgende:
Teleurstellende onthulling, ik ben bang dat de concurrentie nu straks betere tablets gaat leveren icm Android 3.0 terwijl ik verwacht had dat de iPad 2 deze toch voor ging blijven.Q2 2011 dus toch maar een android aanschaffen.
Je hebt het over de iPad 2 neem ik aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor 2x zoveel geld en nauwelijks extra functionaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |