Nee, over Android-tablets. De Xoom is bijv. $999 in de VS, een Nederlandse releasedatum is verder nog niet eens bekend... Voor de rest zou ik niet weten welke vergelijkbare tablet binnenkort in Europa/Nederland op de markt komt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt het over de iPad 2 neem ik aan?
edit: Q2 heb ik het dan ook over.
De Xoom was laatst beschikbaar voor $600 in de VS en het schijnt zelfs dat ze naar 500 euro kunnen gaan in de EU. Er komen daarnaast nog meer tablets uit voor die prijs, zelfs Acer (Het merk dus even terzijde) komt met een model genaamd A500 die voor 499 euro betere specs als de Xoom heeft icm android 3.0. Dus ja, ze zijn er wel en voor een aardige prijs. Plus daarnaast is de software goed en kan de tegra dual core proc. naar 1,5 ghz.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, over Android-tablets. De Xoom is bijv. $999 in de VS, een Nederlandse releasedatum is verder nog niet eens bekend... Voor de rest zou ik niet weten welke vergelijkbare tablet binnenkort in Europa/Nederland op de markt komt.
Mijn vriendin zei zojuist exact hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wow, ¤ 379 voor een iPad. Ik zou er bijna een kopen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De Xoom was laatst beschikbaar voor $600 in de VS en het schijnt zelfs dat ze naar 500 euro kunnen gaan in de EU. Er komen daarnaast nog meer tablets uit voor die prijs, zelfs Acer (Het merk dus even terzijde) komt met een model genaamd A500 die voor 499 euro betere specs als de Xoom heeft icm android 3.0. Dus ja, ze zijn er wel en voor een aardige prijs. Plus daarnaast is de software goed en kan de tegra dual core proc. naar 1,5 ghz.
Vandaar dat ik enigszins teleurgesteld was in de aankondiging. Er is dus wel concurrentie, Apple zelf merkt het ook anders maakte ze de opmerking "2010: jaar v/d ipad 2011: jaar van de copycat" niet.
Omdat sneller, dunner en camera? Aan de software is nagenoeg niets veranderd...quote:
Als ik de krant mag geloven heeft Apple op dit moment een marktaandeel van 75% en Samsung 22%quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De Xoom was laatst beschikbaar voor $600 in de VS en het schijnt zelfs dat ze naar 500 euro kunnen gaan in de EU. Er komen daarnaast nog meer tablets uit voor die prijs, zelfs Acer (Het merk dus even terzijde) komt met een model genaamd A500 die voor 499 euro betere specs als de Xoom heeft icm android 3.0. Dus ja, ze zijn er wel en voor een aardige prijs. Plus daarnaast is de software goed en kan de tegra dual core proc. naar 1,5 ghz.
Vandaar dat ik enigszins teleurgesteld was in de aankondiging. Er is dus wel concurrentie, Apple zelf merkt het ook anders maakte ze de opmerking "2010: jaar v/d ipad 2011: jaar van de copycat" niet.
Dat je iOS 4.2.1 moet hebben misschien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef ook_gek het volgende:
Help!!
Krijg me apple tv 2 niet gejailbreakt
Krijg elke keer jailbreak fail.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Greenpois0n rc6
Firmware 4.1.2
Dfu doe ik door middel van.
Butten down en menu tegelijk totdat ledje snel gaat knipperen en dan direct menu en play indrukken tot hij snel gaat knipperen.
En dan zegt greenpois0n dat hij kan jailbreken en dan is het opeens jailbreak fail.
Wat doet ik fout
Heb power en usb kabel aangesloten.
quote:
Google enzoquote:Many people report having problems entering DFU mode when following GP instructions; here is the alternative method that worked for me (after 3rd or 4th try):
- Plug USB end power cables into atv before you even run GP.
- When the program asks you to follow the instructions to enter DFU mode just hold down MENU and PLAY/PAUSE buttons for 17 seconds (7+3+7) (7 second should be enough but its better not to release the buttons earlier)
- Release both buttons when the program says that.
Gedaan maar jailbreak failquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Google enzo![]()
http://www.appletvhacks.n(...)ith-greenpois0n-rc6/
sterker nog: 299 euro!.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wow, ¤ 379 voor een iPad. Ik zou er bijna een kopen.
Toch wel dus? Toch wel veel minpunten aan de air, ondanks de positieve dingen.quote:
quote:
Yup. Op iPhone loopt ie al en op iPad ben ik 'm nu aan 't installeren. Werkt prima op iPhone. Safari lijkt idd stuk sneller.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand iOS 4.3 GM al binnen en geïnstalleerd?
Hamvraag: kun jij nu nog tetheren met Vodafone??quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Op iPhone loopt ie al en op iPad ben ik 'm nu aan 't installeren. Werkt prima op iPhone. Safari lijkt idd stuk sneller.
Nope. Dat lukte me met 4.2.1 al niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hamvraag: kun jij nu nog tetheren met Vodafone??
Ik denk ik ook, ga begin april een weekje naar de VSquote:
Wil je ff checken of je tethering dus ook werkend krijgt met dat IPCC onder 4.3? Is voor mij toch wel een beetje dealbreaker.quote:Sluit iTunes af en typ in OS X Terminal het commando:
defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE
Wanneer je hierna iTunes opnieuw opstart en je iPhone aansluit kan je doormiddel van de alt toets + ‘Zoek naar update’ knop een .ipcc bestand selecteren en activeren op je iPhone.
Geprobeerd, maar lijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar ook niet met die link die ik je gaf? Ik heb zo'n IPCC-bestand dat je kunt gebruiken onder 4.2.1 waardoor je nog steeds kunt tetheren.
Ik wil weten of dat dus nog kan met 4.3. Bestandje vind je hier klik, instructie hieronder
[..]
Wil je ff checken of je tethering dus ook werkend krijgt met dat IPCC onder 4.3? Is voor mij toch wel een beetje dealbreaker.
Thanks
Safari kan geen verbinding tot stand brengen met de server.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is bij jullie ook de Safari Extensions page down??
Misschien is het nieuwe datacentre helemaal niet voor cloud-based dingen en gratis MobileMe maar willen ze de Safari Extentions Gallery daar wel heen verplaatsen en zijn ze daar nu mee bezig. Die Extentions gaan nog is heel groot worden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben ik ClicktoFlash aan het installeren op mijn MBA, terwijl daar flash niet eens op voorgeinstalleerd staat.
Hebben ze niet nodig. Er is nog geen enkele concurrent die voor dezelfde prijs eenzelfde of beter product heeft - zowel qua hard- als software. En ze hebben hiervoor een jaar de tijd gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht van Apple, de iPad 2 geeft de concurrentie ruimte om keihard terug te slaan.
Apple had hier de tablet strijd moeten beslissen...
Hoezo? Nu geven ze de concurrentie de tijd om het nog meer te verprutsen als het gaat om design en prijs. Over een half jaar of een jaar de volgende iPad, hoppa, weer geld verdienen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht van Apple, de iPad 2 geeft de concurrentie ruimte om keihard terug te slaan.
Apple had hier de tablet strijd moeten beslissen...
heb jij een Macintosh LC?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Junkie het volgende:
The horror van Windows. En Windows Setup.
Zelfs Systeem 7 zag er mooi uit op mn Macintosch LC.
Hier ligt het probleem, waarom je concurrentie een poging laten wagen? Wat als ze slagen?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoezo? Nu geven ze de concurrentie de tijd om het nog meer te verprutsen als het gaat om design en prijs. Over een half jaar of een jaar de volgende iPad, hoppa, weer geld verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |