Nope, helaas...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat, geen 4.3 voor mijn iPhone 3G?
15 euro extra kan t wel toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zolang ik met Vodafone niet kan tetheren op iOS 4.3 blijf ik lekker op 4.2.1 met m'n iPhone.
Hier eveneens teleurstelling, mijn 3G niet meer in support en geen leuke updates meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat, geen 4.3 voor mijn iPhone 3G?
Nee. Vodafone moet niet voor de klant bepalen hoe die z'n data wil verbruiken. Zeker als je ook nog es een datalimiet hanteert. Hoe de klant die limiet haalt, zou echt niet moeten boeien. Daarboven naai 'm toch wel doordat ie moet bijbetalen.quote:
Home Sharing moet ook in iTunes aanstaan, daarna in preferences op je iPhone/iPad onder iPod met je account inloggen en je kunt streamen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Mis ik iets?Home sharing lukt niet, hotspot verschijnt niet in prefs, geen photo booth app. En toch bij about staat er dat 4.3 heb.
Heb ik beide gedaan, maar dat sharing icoontje bij 'more' in ipod app verschijnt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Home Sharing moet ook in iTunes aanstaan, daarna in preferences op je iPhone/iPad onder iPod met je account inloggen en je kunt streamen.
Mac en iPhone/iPad in hetzelfde netwerk hangen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb ik beide gedaan, maar dat sharing icoontje bij 'more' in ipod app verschijnt niet.
Yeah, ook in iTunes gezegd dat home sharing links in de icoontjes moet verschijnen, niks te zien. Zelfde wifi, recentste software op iMac en iPhone. Geen jailbreak. Wel Lion op de mac staan, misschien dat dat tegenzit. Maar dan nog zou er toch tenminste die sharing tab op iphone moeten staan toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mac en iPhone/iPad in hetzelfde netwerk hangen?
Woah, WTF, waarom kost XCode opeens geld?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
XCode 4 is ook uit. $4,99 in de App Store, voor mensen die geen dev acount hebben.
Kon je dat eerst gratis krijgen zonder dev account dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Woah, WTF, waarom kost XCode opeens geld?
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kon je dat eerst gratis krijgen zonder dev account dan?
Waarom niet? Jailbreak? Je mist zonder de update eigenlijk niks hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik een haast onbedwingbare behoefte heb om te updaten
Gewoon, omdat het kan.
Ligt aan je carrier, las net op een ander forum dat je via deze oude IPCC nog steeds de boel aan de praat krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef nelisb het volgende:
Heb de sectie internet tethering helemaal niet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ligt aan je carrier, las net op een ander forum dat je via deze oude IPCC nog steeds de boel aan de praat krijgt.
http://forum.iculture.nl/(...)-a-2.html#post603878
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |