Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met dat zout moet
En wat koest??pfff
De 1e exit polls lijken me duidelijk. Booooooozzzzzzquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef R0T29 het volgende:
Poll: Drank naar binnen
• JAAAAAA
• Nee, dat is nu onverantwoord
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja dohquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
Is er iets mis met rednecks en hillbilly's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Is er iets mis met woonwagenbewoners?
OE OE ! Ik ruik een kampfittiequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Totally not maar dat was een vraag hier en het is zeker juist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef FortyThree het volgende:
zou Sharon therapie hebben gehad na haar trauma? Ze kan zo goed opvrolijken!
Joanna is de Moeder Theresa van het huis! Dat je dat niet zietquote:
Spreek lekker voor jezelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
Is er nu echt niemand in dat huis die Joanna vertelt wat wij met zijn allen hier allemaal over haar denken?.
Of moet daar eerst alcohol voor komen?
Nee hoor ik zeg er niks overquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OE OE ! Ik ruik een kampfittie![]()
die heben we we al eens op fok gehad!
duurt wel ffies voor het er isquote:
Op Joanna geilende uitzonderingen daar gelaten.quote:
in het kort, ze weet de goede dingen op het goede moment te zeggen! en de manier is goed want iedereen accepteerd het gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheid
Kom er maar in Huubquote:
Maar een bord voor je kop is toch niet zo erg als er sorry opstaat ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
ZE HEEFT HET GEHEIM VAN GERARD NIET GERADEN EN NU IS ZE BOOS OP ALEXquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Rich-E het volgende:
Wats allemaal gebeurd vanaf 5 uur??? Waar heb Jo last van?
pfffquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ZE HEEFT HET GEHEIM VAN GERARD NIET GERADEN EN NU IS ZE BOOS OP ALEX
Joanna adoreren zegt genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartje
en terechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef woodyinthemix het volgende:
Mo is bang dat zij na Alex de pispaal wordt...
pfffquote:
KIjk, Mark heeft hem doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Zo is dat.Manipulator eerste klas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef MargrietV het volgende:
Joanna is meesteres in overdrijven. Ze wil zich zelf omhoog praten. Ze heeft meerdere malen Alex zgn. ten eigen faveure zitten chanteren. Ik help je, maar jij moet.....
Mijnzout, niet mijn zout.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
duurt wel ffies voor het er issorry Bart
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef versabommie het volgende:
Gisteren trouwens mijn teen gestoten......
CHOLERA-ALEX!!!!!
Ik vind dat er dan een grote boem-bam komt en alles van de aardbodem verdwijntquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef bollokus het volgende:
beste fok!ers,
wat zal er eigenlijk gebeurt zijn als ze het wel geraden had????
wat is julie mening
Ik ben geboren in een huis en het doet mij niets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pfff
[..]
Nee hoor ik zeg er niks over
ik ben geboren in een wagen en ik ben er trots op
Ga je het nu persoonlijk maken? Van een internetstream naar jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartje
There she goes!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Hoeveel minuten duurt het voordat ze iemand gaat kriebelen?
QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg gooi er een dik vet vat met alcohol + geslepen blok messen in dat hok! Doe eens gek!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Is het niet "Onze zout"? Met je tyfussfeer!quote:
Ach laten we over SS hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een huis en het doet mij niets.![]()
Waarom trots zijn op de plek waar je wieg stond? Jij hebt daar toch geen bijdrage aan geleverd?
nee dat schreef ik net alquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga je het nu persoonlijk maken? Van een internetstream naar jou?
Kelly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het niet "Onze zout"? Met je tyfussfeer!![]()
Deed jij het trouwens niet met ... ach laat ook maar
Dan zeker MET drank, want dan was Servio gelukkig dat Gerard zijn geheim was geraden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
Dan was hetb big party met of zonder drank
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ach laten we over SS hebben
en niet over mijn afkomst enzo
Hehe begint nu een leuke teringzooi te worden volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen weet dat het Etienne wasquote:
JA DIE! Bartje neukte dat wijf met die grote klotenquote:
Nou om aan Guido zijn piemol te kriebelen en dan kijken hoe lang hij het volhoudtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef sjaakspark het volgende:
aaaaaaaaaaahhh laura gaat weer kriebelen. Kan ze daar niet even een opdracht voor krijgen.
Oooooooo,ik dacht Joostquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen weet dat het Etienne was
Homo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Etienne mocht alleen in m'n navelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bewijs!!!quote:
Lekkerrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Bewijs!!!![]()
![]()
nog geen minuut, je kan haar in die houding uittekenen zeg, hangend over iemand heen en hoppa met die vingers.
Brrrrrrr
Ik miste het net weer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Het is de schuld van Alex!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik miste het net weer.Heef iemand caps please!!!!
slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef secretannie het volgende:
Vampiertje heeft het weer koud en is moe
Meer had ie ook niet nodig zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Etienne mocht alleen in m'n navel
Chagrijnig of niet, dit wordt een zware week voor haar. Ben benieuwd of de regie haar nog een lokkertje voor gaat houden. Geheime missie, opdracht of een telefoontje met thuis voor de helft van haar kluis.quote:
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef stormiot het volgende:
jo gaat naar bed, wordt t toch nog gezellig vanaaf :p
Het wordt tijd dat ze die kluis van haar afpakken. Ze heeft het meeste geld en doet er geen klote mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Lijkt me leuk als Sofia tóch maar drukt voor plastic chirurg en Aafke daarna voor miljonair, ow wat zouden ze dan de p in hebben, want Sofia zit zowat op dr kluis
Ze hadden dr nu dr nest uit moeten laten komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Chagrijnig of niet, dit wordt een zware week voor haar. Ben benieuwd of de regie haar nog een lokkertje voor gaat houden. Geheime missie, opdracht of een telefoontje met thuis voor de helft van haar kluis.
Ken je die foto's niet??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meer had ie ook niet nodig zeker.
Ik bedoelde eigenlijk van Laura die Jootje troosttequote:
is nog niet bijgewerky door degene die t beheertquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
OP is harstikke fout!!!
Bedragen kloppen niet, moet 2500 bij Jo af en 2500 bij Gerard bij.
en jawellllquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef secretannie het volgende:
NEEEEEE niet nog een keer het verhaal.....pleaseee
Inderdaad. Dat geluier de hele dag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden dr nu dr nest uit moeten laten komen
Jouw navel heb ik vast wel een keer in een flits voorbij zien komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ken je die foto's niet??![]()
(Van Etienne dan, niet van mijn navel)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk van Laura die Jootje troostte
een ruktokkie?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zou haast zelf om een streamlock vragen
Ik heb mijn laptop afgeplaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zou haast zelf om een streamlock vragen
Die werd al snel E10 genoemd, want dat was makkelijker. Maar na de eerste caps van onder de douche werd dat E10mmquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw navel heb ik vast wel een keer in een flits voorbij zien komen.
De foto's van Etienne heb ik gemist dan.
HEY! Kap eens met jullie homo-erotische interactie, ik probeer een tostie weg te sjoelen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw navel heb ik vast wel een keer in een flits voorbij zien komen.
De foto's van Etienne heb ik gemist dan.
dat is gewoon alex zijn schuld hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
Waarom is ze nou zo boos? Ze heeft toch zelf een fout gemaakt?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die werd al snel E10 genoemd, want dat was makkelijker. Maar na de eerste caps van onder de douche werd dat E10mm
Ziet jouw gebit er als een sjoelbak uit, dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Kap eens met jullie homo-erotische interactie, ik probeer een tostie weg te sjoelen!![]()
Wijf, ga met je chihuahua's kroelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Kap eens met jullie homo-erotische interactie, ik probeer een tostie weg te sjoelen!![]()
Ja om ze dan naar haar genoegen verder de grond in te borenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahahha Joanna: Ik trek al mijn hele leven naar de zwarte schaapjes toe
Zou die ook zo mager zijn, zouden ze niks te eten thuis hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef Psychecn het volgende:
Ow de man van sofia komt zo in de uitzending
En in de vrouwelijke vorm mag het wel? Of alleen als je een broodje rosbief eet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[vdGijp modus]quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wijf, ga met je chihuahua's kroelen.
Komt'ie een vajzazzle brengen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef Psychecn het volgende:
Ow de man van sofia komt zo in de uitzending
Jo is een meisje waar je naar luistertquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt'ie een vajzazzle brengen?
Kut, hoe schrijf je het nou?
Rood vleesch FTW!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in de vrouwelijke vorm mag het wel? Of alleen als je een broodje rosbief eet?
De "kriebelsong" waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Tamaartje het volgende:
Mo, Laura en Sofia moeten met zn 3-en iets regelen in de slaapkamer
mo >>> maikequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Tamaartje het volgende:
Mo, Laura en Sofia moeten met zn 3-en iets regelen in de slaapkamer
quote:
Dat kan ik nog wel begrijpen. Maar ze schiet wel een beetje door nu en ze liegt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
Joan pruilt en zegt: " Ik mis m'n zondag.. m'n zondag alleen ! "![]()
Ga dan niet 3 maanden in zo'n huis zitten muts.
Daarom pakte Bartje ook die 06-Shemale, om kinderen te voorkomen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Annelies-G het volgende:
Dit krijg je er nou van als je in het huis zit te friemelen Barthu :p
[ afbeelding ]
WUTquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij een vajazzling handeltje ofzo?quote:
Die babyquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn kind. Dat is het kind van Zanger Bobquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Jij niet dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb jij een vajazzling handeltje ofzo?.
Na vandaag wel!quote:
elkaar vajazzlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef minzo het volgende:
Ik kom net weer terug, Wat moeten ze doen?
Maakt geen ruk uit, Alex krijgt toch wel de schuld!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef minzo het volgende:
Een shirt pimpen voor de genomineerden ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef minzo het volgende:
waar kun je het leren???quote:
Nou dat is leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Een shirt pimpen voor de genomineerden ofzo
Dat heb je in je of nietquote:
Monique wilde voor Maik iets maken als: I see youre true colors shining true and that's why i like youquote:
heb de spulletjes al gekocht. zo eens even rondbellen voor proefpersonenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
T-shirt maken is toch zo gedaan?
Men neme een t-shirt en zwarte stift.
En je schrijft er "DOEI PISNICHT" op.
KLAAR!
Joanna...nee, Sofia! Nee, Sjerrun!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef versabommie het volgende:
Gadverdamme nu even spotlight tijd voor dat lijk dat niets doet, niets bijdraagt en alleen loopt te janken.... als ze niet dood is ...
KLAAR!
Das lijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joanna...nee, Sofia! Nee, Sjerrun!
Wees eens wat duidelijker man!.
KLAAR!
Nicht mag niet volgens joannaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
KLAAR!
HAHAHAHAquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nicht mag niet volgens joanna![]()
Nicht kan je niets aan doen, je bent als nicht geboren en daar kun je niets aan doen!![]()
Tiefusmongool, dat mag wel, mongool zijn is een keuze!
Joanna weet veel!
sluitspier musketier.........quote:
Tja je zou toch denken, zo'n mooie vrouw kan toch beterquote:
hahaah ook eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja je zou toch denken, zo'n mooie vrouw kan toch beterIk zeik in m'n broek!
Blijf maar drukken maar werkt niet, gek he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
TV staat niet aan.. screenshot iemand?
Net als sofia!quote:
Whahahaaaaaa ja als je het zo zegtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja je zou toch denken, zo'n mooie vrouw kan toch beterIk zeik in m'n broek!
Lange of korte?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef bollokus het volgende:
iemand hier toevallig een vloeitje voor mij... anders moet ik e playboy op gaan roken???
alle 2 in orde..... het is voor een heerlijke javaanse..quote:
lekker huilen straks het stinkt hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
Lekker spuiten en dan straks weer daar slapenZonder raam die open kan
doe ik ook meestal hoor... aai over de bol en slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
Lekker spuiten en dan straks weer daar slapenZonder raam die open kan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe ik ook meestal hoor... aai over de bol en slapen
Ik ga haar eens vajazzlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef sjaakspark het volgende:
gaat laura nu de hele tijd iedereen schatje noemen
Dat doet ze al tijden hoor, dat je dat nou pas opvalt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef sjaakspark het volgende:
gaat laura nu de hele tijd iedereen schatje noemen
S avonds. Heeeel Etienne heeft zich voortgeplant. Als Maik dat maar niet doet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
vajazzle fest!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Moest ik ineens weg... wat is er gebeurd?
Nah vond het wel liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef capuchon het volgende:
Kiest ze voor die persoonlijke boodschap
Als die tegengas krijgt, wordt het eerst een bitch denk ik en daarna een jankerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij betreft mag die Sharon ook wel eens een beetje aangepakt worden de komende tijd. Ze heeft als jongste van de groep een behoorlijke status van lievelingetje en fietst overal lekker makkelijk doorheen.
Och, valt ze niet in je smaak, krijg je er geen latte la van?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij betreft mag die Sharon ook wel eens een beetje aangepakt worden de komende tijd. Ze heeft als jongste van de groep een behoorlijke status van lievelingetje en fietst overal lekker makkelijk doorheen.
heeft ze net gehad pipo!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
Sofia krijgt een hele lieve videoboodschap! #sstnl
secretstorynl Zojuist
more retweet favorite reply
ow ow...die wil naar huissssssssssssssssssssssssssssssssssssss
daar zie je toch niks??quote:
oeps... ja ik heb geen tv he...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
heeft ze net gehad pipo!!in de reguliere
ik ook niet, ik heb een samsungquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
oeps... ja ik heb geen tv he...
geen nederlandse bedoel ik
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Mokum020 het volgende:
Sofia heeft haar man leren kennen via Hyves
HAHAquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef minzo het volgende:
omg your true colors dat doet ze echt:P Dacht dat een grap was![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och, valt ze niet in je smaak, krijg je er geen latte la van?![]()
Racist!
Cindy Lauperquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef minzo het volgende:
omg your true colors dat doet ze echt:P Dacht dat een grap was![]()
want?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Als ik een t-shirt mocht maken zou ik een grote zwarte haan maken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
read between the lines!!
BIG BLACK COQ
hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
read between the lines!!
BIG BLACK COQ
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef minzo het volgende:
En Mo tekent zeker aan de achter kant een pijl naar benede met ingang?
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
Laura het is onze ridder ipv ons ridder, enn ja witte is met tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |