Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met dat zout moet
En wat koest??pfff
De 1e exit polls lijken me duidelijk. Booooooozzzzzzquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef R0T29 het volgende:
Poll: Drank naar binnen
• JAAAAAA
• Nee, dat is nu onverantwoord
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja dohquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
Is er iets mis met rednecks en hillbilly's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Is er iets mis met woonwagenbewoners?
OE OE ! Ik ruik een kampfittiequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Totally not maar dat was een vraag hier en het is zeker juist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef FortyThree het volgende:
zou Sharon therapie hebben gehad na haar trauma? Ze kan zo goed opvrolijken!
Joanna is de Moeder Theresa van het huis! Dat je dat niet zietquote:
Spreek lekker voor jezelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
Is er nu echt niemand in dat huis die Joanna vertelt wat wij met zijn allen hier allemaal over haar denken?.
Of moet daar eerst alcohol voor komen?
Nee hoor ik zeg er niks overquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OE OE ! Ik ruik een kampfittie![]()
die heben we we al eens op fok gehad!
duurt wel ffies voor het er isquote:
Op Joanna geilende uitzonderingen daar gelaten.quote:
in het kort, ze weet de goede dingen op het goede moment te zeggen! en de manier is goed want iedereen accepteerd het gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheid
Kom er maar in Huubquote:
Maar een bord voor je kop is toch niet zo erg als er sorry opstaat ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
ZE HEEFT HET GEHEIM VAN GERARD NIET GERADEN EN NU IS ZE BOOS OP ALEXquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Rich-E het volgende:
Wats allemaal gebeurd vanaf 5 uur??? Waar heb Jo last van?
pfffquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ZE HEEFT HET GEHEIM VAN GERARD NIET GERADEN EN NU IS ZE BOOS OP ALEX
Joanna adoreren zegt genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartje
en terechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef woodyinthemix het volgende:
Mo is bang dat zij na Alex de pispaal wordt...
pfffquote:
KIjk, Mark heeft hem doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Zo is dat.Manipulator eerste klas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef MargrietV het volgende:
Joanna is meesteres in overdrijven. Ze wil zich zelf omhoog praten. Ze heeft meerdere malen Alex zgn. ten eigen faveure zitten chanteren. Ik help je, maar jij moet.....
Mijnzout, niet mijn zout.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
duurt wel ffies voor het er issorry Bart
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef versabommie het volgende:
Gisteren trouwens mijn teen gestoten......
CHOLERA-ALEX!!!!!
Ik vind dat er dan een grote boem-bam komt en alles van de aardbodem verdwijntquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef bollokus het volgende:
beste fok!ers,
wat zal er eigenlijk gebeurt zijn als ze het wel geraden had????
wat is julie mening
Ik ben geboren in een huis en het doet mij niets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pfff
[..]
Nee hoor ik zeg er niks over
ik ben geboren in een wagen en ik ben er trots op
Ga je het nu persoonlijk maken? Van een internetstream naar jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartje
There she goes!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Hoeveel minuten duurt het voordat ze iemand gaat kriebelen?
QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg gooi er een dik vet vat met alcohol + geslepen blok messen in dat hok! Doe eens gek!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Is het niet "Onze zout"? Met je tyfussfeer!quote:
Ach laten we over SS hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een huis en het doet mij niets.![]()
Waarom trots zijn op de plek waar je wieg stond? Jij hebt daar toch geen bijdrage aan geleverd?
nee dat schreef ik net alquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga je het nu persoonlijk maken? Van een internetstream naar jou?
Kelly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het niet "Onze zout"? Met je tyfussfeer!![]()
Deed jij het trouwens niet met ... ach laat ook maar
Dan zeker MET drank, want dan was Servio gelukkig dat Gerard zijn geheim was geraden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
Dan was hetb big party met of zonder drank
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ach laten we over SS hebben
en niet over mijn afkomst enzo
Hehe begint nu een leuke teringzooi te worden volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen weet dat het Etienne wasquote:
JA DIE! Bartje neukte dat wijf met die grote klotenquote:
Nou om aan Guido zijn piemol te kriebelen en dan kijken hoe lang hij het volhoudtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef sjaakspark het volgende:
aaaaaaaaaaahhh laura gaat weer kriebelen. Kan ze daar niet even een opdracht voor krijgen.
Oooooooo,ik dacht Joostquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen weet dat het Etienne was
Homo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Etienne mocht alleen in m'n navelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bewijs!!!quote:
Lekkerrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Bewijs!!!![]()
![]()
nog geen minuut, je kan haar in die houding uittekenen zeg, hangend over iemand heen en hoppa met die vingers.
Brrrrrrr
Ik miste het net weer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TimeJumper het volgende:
Laura komt erbij.
Het is de schuld van Alex!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |