Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met dat zout moet
En wat koest??pfff
De 1e exit polls lijken me duidelijk. Booooooozzzzzzquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef R0T29 het volgende:
Poll: Drank naar binnen
• JAAAAAA
• Nee, dat is nu onverantwoord
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja dohquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...
En anders:
Zijn verhaal met een korrel zout nemen, gees![]()
Is er iets mis met rednecks en hillbilly's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Is er iets mis met woonwagenbewoners?
OE OE ! Ik ruik een kampfittiequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Totally not maar dat was een vraag hier en het is zeker juist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef FortyThree het volgende:
zou Sharon therapie hebben gehad na haar trauma? Ze kan zo goed opvrolijken!
Joanna is de Moeder Theresa van het huis! Dat je dat niet zietquote:
Spreek lekker voor jezelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
Is er nu echt niemand in dat huis die Joanna vertelt wat wij met zijn allen hier allemaal over haar denken?.
Of moet daar eerst alcohol voor komen?
Nee hoor ik zeg er niks overquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OE OE ! Ik ruik een kampfittie![]()
die heben we we al eens op fok gehad!
duurt wel ffies voor het er isquote:
Op Joanna geilende uitzonderingen daar gelaten.quote:
in het kort, ze weet de goede dingen op het goede moment te zeggen! en de manier is goed want iedereen accepteerd het gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon heeft heel veel ervaring met mensen en conflictsituaties. Ze heeft in Almere op jonge leeftijd het voorzitterschap van de kinderschaduwgemeenteraad )roefelraad' op zich gehad en deed dat heel goed.Ze waren erg onder de indruk van haar flexibiliteit en kundigheid
Kom er maar in Huubquote:
Maar een bord voor je kop is toch niet zo erg als er sorry opstaat ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
Ik kom ook van de wagens maar ik heb geen bord voor me kop hoor Bartjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aan Joanna te zien: ja.![]()
Een heleboel, maar vooral dat typische bord-voor-d'r-kop.
ZE HEEFT HET GEHEIM VAN GERARD NIET GERADEN EN NU IS ZE BOOS OP ALEXquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Rich-E het volgende:
Wats allemaal gebeurd vanaf 5 uur??? Waar heb Jo last van?
pfffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |