Het gevoel van het zien van niet-echte liefde overheerst mijn gevoelens van sentiment..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Hummie zit niet in de redaktie
Het zal er wel mee te maken hebben dat ik nu een jaartje pappa ben maar ik ben tegenwoordig gevoelig voor dit soort TV.
Valt mij mee dat ze doorgaanquote:
gisteren 169.000quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe staan de kijkcijfers er nu voor?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja.. dat van mij waren de cijfers van maandag
Recht door zee weet ik niet, maar wel recht op haar doel af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Joanna is zo recht door zee. Daar moet ik soms wel om lachen. Het blijft een kutwijf.
Op een internaat gezeten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is uiteindelijk het geheim van Sofia?
Wasmiddel reklame was misluktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
is ze gebruikt als dartbord vroeger ofzo? ivm al die vlekken?
Ja, ze had zogenaamd niet gezien dat Mo erbij zat tijdens die ondervraging, en dan gaat Jo later Mo weer troosten..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Joanna is zo recht door zee. Daar moet ik soms wel om lachen. Het blijft een kutwijf.
Ze zegt ook vaak: ja, ik ben eerlijk hoor, tegen je. Rotwijf vind ik het. Ze is zo met zichzelf ingenomen, bleghquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Mooi gezegd, BQquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |