Volgens mij was dat haar ex. toen ze dit exemplaar leerde kennen is ze uit het wereldje gestapt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef HappyH het volgende:
[..]
Zeker, ergens een uitspraak van haar gelezen, dat toen ze getrouwd was alleen nog maar HP films maakte met haar man en per definitie heeft een man in een HP een leuning, als hij ermee langs de rand van een weiland zou staan en hem zou laten zien, de hengsten gillend weglopen.
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ze omhelst, ze KRIJGT géén omhelzingen.....
Krabbé?. Dan eensch.quote:
...en dan het gat dichtstoppen met zoveel hashtags zodat ie er nooit meer uit komt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef byah het volgende:
Oh tering, wanneer wordt die Bart teruggestopt in het gat waar hij vandaan komt,
#hierligtbart #ennuwegblijven #kneus #raarhaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en dan het gat dichtstoppen met zoveel hashtags zodat ie er nooit meer uit komt...
Uhm... ik doelde eigenlijk op een bepaalde vereniging met die naam.quote:
Is voor de reclame al geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dus niks over de missie van Sharon. Ik wist het.
Nou vertel dan maar.. je weet dat je het wilt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dus niks over de missie van Sharon. Ik wist het.
2500 euro voor groeten van je moeder en poes en kaviaquote:
Dat vind ik altijd wel leuk eigenlijk, even dat contact met buiten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
belachelijk die persoonlijke boodschap
Ja nog effe en dan vliegen ze de vriendin van guido even naar portugal voor een korte boodschapquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk eigenlijk, even dat contact met buiten.
Maar dan moeten ze wel allemaal een keer die mogelijkheid krijgen..
Dan neem je het toch op en speel je het heel hard af via de boxen?quote:
helemaal mee eens, van mij mogen de kijkcijfers morgen nog verder zakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Wat een fucking kansloze kutaflevering dit![]()
hoe staan de kijkcijfers er nu voor?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal mee eens, van mij mogen de kijkcijfers morgen nog verder zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |