quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hier heb ik 2 van. hele fijne en zuinige auto's! en gaan nooit stuk
Post van monsterd. was in principe een persoonlijke ervaring van echt in deze auto, en je verpest mijn kans nu om iemand anders de superieurheid tegenover de micra te bewijzenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[TK] erin gezet
Verder wat reacties verwijderd van users die melden wat een geweldige auto het is.
Mijn vriend is keurmeester van dragracen, fervent mitsubishi rijder, sleutelt ook nog weleens (waaronder aan een lancer evo), dus ik denk dat ik het hem wel vraag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt die er verstand van heeft, van deze auto's vraag je maar hoor.
Als het een GTI was had ik hem niet weggedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vriend is keurmeester van dragracen, fervent mitsubishi rijder, sleutelt ook nog weleens (waaronder aan een lancer evo), dus ik denk dat ik het hem wel vraag.
Maar hij vindt 1100 teveel voor de standaarduitvoering, als het een GTI was had je het gekregen.
Goed punt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als het een GTI was had ik hem niet weggedaanmaar ik begrijp de keuze!
Bieden staat natuurlijk wel vrij he, vraagprijs kan schuiven wat dat betreftquote:
Toerenteller mist helaas, maar trekhaak is wel aanwezig. Aangegeven prijzen vind ik dan voor deze staat wel iets te laag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb de mijne voor 700 gekocht en die voor mijn vrouw voor 500. waarbij ze beide een toerenteller hebben en trekhaak dus ja er kan wel wat van de prijs af ja.
Voor ons gaat het over, we nemen iets anders.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Huidig bod op marktplaats staat op 900,-
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor ons gaat het over, we nemen iets anders.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vandaag een positief gesprek gehad, nu gaan ze mij volgende week laten weten of het een ja of een nee wordt![]()
Als je de auto kunt verkopen moet je dat gewoon doen hoor!
Ik heb gisteren een Fiat Punto aangeschaft, succes met de verkoop!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Fiat Punto aangeschaft, succes met de verkoop!
Vind ik het nog altijd ook, zeker als je naar vergelijkbare koekblikken met dezelfde specificaties kijkt. Kan me niet voorstellen dat men een Suzuki Alto zou nemen voor dezelfde prijs met bijna dezelfde maandlasten, als je ook iets groters zoals dit kan krijgen! Maar er staan hier 4 auto's voor de deur waar ik voor 2 van mag betalen, daar heb ik ook geen zin in. Dan maar wat minder er voor vangen maar er sneller van af zijn en iemand anders er blij mee makenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou komt toch dichtbij het bedrag wat ik ervoor betaald heb, wat je belachelijk laag vond.
Die is alleen voor auto's van na 1999quote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef CamelNLD het volgende:
ANWB heeft tegenwoordig een verkoop service, ben je hem met een paar dagen kwijt. Succes!
damn, probeer hem dan te verkopen op marktplaats aan een van die Nigerianenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die is alleen voor auto's van na 1999
Oei, niet zo best! Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb net mijn zwarte Lancer in de prak gereden. Waar staat hij?
Kosten wegen dan niet op inderdaad. Je hebt pmquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Voorkant zit in elkaar waarbij de chassisbalk is verbogen. Einde verhaal wat mij betreft.
Logischquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee klopt want ga eerst wat auto's bekijken die wat dichter in de buurt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is intussen wel mee gereden zoals je op de kilometerstand ziet.
Kan een lief modje het topic verder opschonen?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:
De vraagprijs staat nog steeds op 850, maar sta natuurlijk open voor een goed bod. Uiteraad is het wel handig dat je de auto eerst komt bekijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Shadeauw het volgende:
Heb misschien interesse. Moet thuis nog even overleggen. Op welke prijs staat de auto nu?
Ja dat kan nog wel een probleem worden, ik zit namelijk niet echt in de buurt. Vandaar dat ik thuis even moet overleggen qua geld enzo of het uberhaupt wel kanquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
De vraagprijs staat nog steeds op 850, maar sta natuurlijk open voor een goed bod. Uiteraad is het wel handig dat je de auto eerst komt bekijken
Neem de tijd, kijk maar wat je kan bieden en dan kan je het altijd nog checkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel een probleem worden, ik zit namelijk niet echt in de buurt. Vandaar dat ik thuis even moet overleggen qua geld enzo of het uberhaupt wel kan
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:04 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben bang dat het de eerst komende maanden niet wordt. Sorry
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |