Logischquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee klopt want ga eerst wat auto's bekijken die wat dichter in de buurt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is intussen wel mee gereden zoals je op de kilometerstand ziet.
Kan een lief modje het topic verder opschonen?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:
De vraagprijs staat nog steeds op 850, maar sta natuurlijk open voor een goed bod. Uiteraad is het wel handig dat je de auto eerst komt bekijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Shadeauw het volgende:
Heb misschien interesse. Moet thuis nog even overleggen. Op welke prijs staat de auto nu?
Ja dat kan nog wel een probleem worden, ik zit namelijk niet echt in de buurt. Vandaar dat ik thuis even moet overleggen qua geld enzo of het uberhaupt wel kanquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
De vraagprijs staat nog steeds op 850, maar sta natuurlijk open voor een goed bod. Uiteraad is het wel handig dat je de auto eerst komt bekijken
Neem de tijd, kijk maar wat je kan bieden en dan kan je het altijd nog checkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel een probleem worden, ik zit namelijk niet echt in de buurt. Vandaar dat ik thuis even moet overleggen qua geld enzo of het uberhaupt wel kan
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:04 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben bang dat het de eerst komende maanden niet wordt. Sorry
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |