Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Geen zin om dat artikel te tikken, mag iemand anders doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taartquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
1/3 de dunner dan de oude
CPU 2x sneller en kan grafisch 9 keer meer aan.
Camera.
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taart
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
Ipad2 krijgt HDMI aansluiting. Dat is het goede nieuws.
[..]
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84
Dat dus, zolang er geen schokbestendige spatwaterdichte Aai-phone of Aai-pad is hoef ik er niks van.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Volgens mij zijn die met S2 bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!
D66. De partij met het redelijke alternatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog stemmen en weet nog stééds niet waar op
De eerste die een partij roept + goede motivatie diens advies volg ik op
Gelukkig hier ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
En hier is geen carnavalEcht helemaal niks
Op het moment dat ik poste dacht ik: oh, vlak onder borisz gepost. Nou, dan weet ik het al welquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef borisz het volgende:
D66. De partij met het redelijke alternatief.
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[spoiler]ik was zelf aan het twijfelen tussen een aantal partijen waar D'66 ook tussen zat, want een stemadvies als SGP of PVV had ik toch niet opgevolgdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef LieLie het volgende:
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgt
Dus D66 klinkt
Wat heb je nu gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn we het weer allemaal met elkaar eensch qua stemgedrag
Volgens mij hebben Isa en ik de afgelopen 10 jaar steeds op dezelfde partijen gestemd.
Drenthe Oléquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik geloof totaal niet in de God van de Bijbel, en die mensen van de CU wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef freecell het volgende:
Isa: CU, want politiek is niet betrouwbaar, maar God wel?
(nu de christenen nog... )
Dat kan ik niet eens lezenquote:
Maar je gelooft er wel in dat christenen goed willen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik geloof totaal niet in de God van de Bijbel, en die mensen van de CU wel...
Ik geloof liever in mensen die intrinsiek goede dingen doen ipv dat ze het ergens moeten van een boekjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in dat christenen goed willen doen
Staat er al in dat gij CU moet stemmen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof liever in mensen die intrinsiek goede dingen doen ipv dat ze het ergens moeten van een boekje
Hoe is het met je keel CF?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, hoe drink jij je rum dan? Captain Morgan & colaGin and tonic trouwens ook.
Ja, soms lees ik terug
Ik heb dingen moeten leren over gedragsbeïnvloeding en intrinsieke motivatie, vandeurquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat dan geweun![]()
Nog nooit van het hele woord gehoord
*zucht..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef DarkElf het volgende:
Grieks eten was lekker geworden
wat hebben jullie gegeten?
ach t kwam uit een goed hart toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
*zucht..
Kant-en-klaar-gekruide krieltjes, kant-en-klaar-salade met laffe sla en vieze dressing, en een stukje rundersteak.
Hij is best lief, maar dat eten koken en bedenken
salsa, mij god zo;n presentatie is toch facking saai?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kut, ik wil naar Salsa 2 maar ik wil ook de presentatie van de iPad 2 afkijken, wat zal ik doen 2?
Ja. Eind mei mag ik pas verlengen dus ik heb nog drie maanden de tijd om te sparen voor een iPhonequote:
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Eind mei mag ik pas verlengen dus ik heb nog drie maanden de tijd om te sparen voor een iPhone
Mja, maar de dingen die in de bijbel zijn opgeschreven zijn vast ook bedacht door mensen die uit intrinsieke motivatie goede dingen deden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
CF: rum gaat dus door de chocolademelk
Maar verder drink ik het nooit.
En ik ben christen, maar heb toch wel het idee dat ik de meeste dingen uit intrinsieke motivatie doe!
Nog weinig, ik ben een salade niçoise aan 't maken en ik heb geen idee hoe ik dat krulletje onder de c krijg, ah toch wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef DarkElf het volgende:
Grieks eten was lekker geworden
wat hebben jullie gegeten?
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
*zucht..
Kant-en-klaar-gekruide krieltjes, kant-en-klaar-salade met laffe sla en vieze dressing, en een stukje rundersteak.
Hij is best lief, maar dat eten koken en bedenken
Ja, wil je nu vurig dansen met een licht bezwete schone of naar de lancering van een of ander suf handcomputertje op tv kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
salsa, mij god zo;n presentatie is toch facking saai?en crapple
Ik hoop dat je alleen Crapplequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
excursie en werkgroepen zijn niet verplicht dus ga lekker op tijd op t werk zijn, morgen voor het eerst echt zelf klanten te woord staan
Dus alle paniek was voor niets, net als met de poesjes toen je ging verhuizen. Heb vertrouwen het komt meestal wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
excursie en werkgroepen zijn niet verplicht dus ga lekker op tijd op t werk zijn, morgen voor het eerst echt zelf klanten te woord staan
Heb 'r maar verduusie in, wàànt 't giet precies zo als 't giet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus alle paniek was voor niets, net als met de poesjes toen je ging verhuizen. Heb vertrouwen het komt meestal wel goed
ja daagquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen Crapplevragen mag beantwoorden
Het is droog hier hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef LieLie het volgende:
Heb 'r maar verduusie in, wàànt 't giet precies zo als 't giet!
Haha, dat is zo'n leuk liedje van Skik!quote:
Ja sorry. Ik snap de haat tegen een bepaald bedrijf niet zo. Dat deed ik ook toen ik 14 was tegen Microsoft.quote:
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik snap de haat tegen een bepaald bedrijf niet zo. Dat deed ik ook toen ik 14 was tegen Microsoft.
Achteraf hebben wij zoveel te danken aan zowel Microsoft als Google als Apple en weet ik het wie nog meer. Zonder dat soort bedrijven zaten wij brieven naar elkaar te sturen en te klagen over de snelheid van de PTT Post / Telecom
Ja, crappy en ik moet dus morgen om 8 uur weer voor de klasquote:
Het enige verschil tussen dit gedoe en andere conferenties is dat bij dit gedoe de media er flink bovenop zit en andere conferenties toch echt niets toevoegen voor de gewone consument omdat ze totaal niet te begrijpen zijn als je niet technisch aangelegd bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou wel
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen dit gedoe en andere conferenties is dat bij dit gedoe de media er flink bovenop zit en andere conferenties toch echt niets toevoegen voor de gewone consument omdat ze totaal niet te begrijpen zijn als je niet technisch aangelegd bent.
Overigens, deze heb ik niet gevolgd. Ik ben nog druk aan het werk
Nou enquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzo
Doe mij maar een cuba librequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
CF: rum gaat dus door de chocolademelk
Maar verder drink ik het nooit.
Ik denk dat je het ook niet volhoudt om te werken vanuit de motivatie 'omdat het moet'.quote:En ik ben christen, maar heb toch wel het idee dat ik de meeste dingen uit intrinsieke motivatie doe!
Twitter is te negeren. Je kan filters instellen e.d. met een beetje goede client. Ik zie echt het hele punt niet hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzo
Het afzetten ertegen is net zo'n hype aan het worden inmiddels. Heb geen behoefte aan het ding, maar ik zie echt wel dat het een goed apparaat is als ik er even mee sta te knoeien bij de Mediamarkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult maar mee om "erbij te horen" ofzo
Goede trolquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
Die hele Aai-pad wordt pas over een jaar of 10 echt interessant, als Jan Modaal gewend is aan de nieuwe interface.
nja ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen zich op apple loopt af te rukken en waarom? een groot deel alleen maar om erbij te horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twitter is te negeren. Je kan filters instellen e.d. met een beetje goede client. Ik zie echt het hele punt niet hoor.
Houden zo. Hopelijk kun je hem voor je houden aan de telefoon bij zo'n Apple rukkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen zich op apple loopt af te rukken en waarom? een groot deel alleen maar om erbij te horenmaar das mijn mening
Memo. 't is mijn werk, met mijn kennis hierover verdien ik geld en snoepreisjes naar Barcelona. Dus ik móet er wat over weten. Behalve dat ik het ook erg leuk vind.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou wel
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en de tablets van samsung ed doen precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetje
En ik ben geen Apple-nerd verder ofzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
En ik ben een geen Apple-nerd verder ofzo
Ja, dat is het wel een beetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetje
En ik ben geen Apple-nerd verder ofzo
dan google je dat vanavond als je thuis komt gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo. 't is mijn werk, met mijn kennis hierover verdien ik geld en snoepreisjes naar Barcelona. Dus ik móet er wat over weten. Behalve dat ik het ook erg leuk vind.
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de tablets van samsung ed doen precies hetzelfde
En zijn net zo duur. Hebben alleen een minder mooi design en een slechter marketing apparaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Liveblog volgen leer ik van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan google je dat vanavond als je thuis komt gewoon
Het enige tegen argument wat ik kan geven is dat Android nooit echt ontwikkeld is voor het gebruik van Tablets net als Windows Mobile. Dat daar nu verandering in komt is alleen maar mooi. Meer concurrentie, meer inovatie, goedkopere apparaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was die van Samsung duurder, en kon ie minder, maar goed die worden nog wel beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En zijn net zo duur. Hebben alleen een minder mooi design en een slechter marketing apparaat
minder mooi design is een kwestie van smaak dan weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En zijn net zo duur. Hebben alleen een minder mooi design en een slechter marketing apparaat
Kijk, dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was die van Samsung duurder, en kon ie minder, maar goed die worden nog wel beter
Jij loopt toch ook zuur te doen om je er tegen af te zetten en niet om het apparaat zelf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik blijf van mening dat het merendeel alleen maar meelult over de ipad om erbij te horen en zo;n ding aanschaffen omdat je dan hip bent ofzo
dat crapple is een geintje, maar ik erger me wel dood aan die mensen en dat gehype en zelf vind ik tablets sowieso nutteloze gadgetsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook zuur te doen om je er tegen af te zetten en niet om het apparaat zelf?
Ja, dat wel (en ik ben al lang blij dat je niet zoiets generieks als 'maar God gelooft wel in jou' zegtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
Maar je gelooft er wel in dat christenen goed willen doen
Mehn, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik blijf van mening dat het merendeel alleen maar meelult over de ipad om erbij te horen en zo;n ding aanschaffen omdat je dan hip bent ofzo
Als ze nu die handige menstruatie app had kon ze je dat direct vertellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mehn, moet je ongesteld worden ofzoMaak je er niet zo druk om joh.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze nu die handige menstruatie app had kon ze je dat direct vertellen
Mijn aversie jegens juist dat begon al meer dan 10 jaar geleden. Bijna niemand had nog een mobieltje, maar mijn vriendin al wel. We gingen een dagje naar de Efteling. Ik heb een groot deel van die dag een beetje alleen rond gelopen omdat zij continue met d'r man aan het bellen wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb gewoon een laptopen een simpel telefoontje voor als het écht nodig is onderweg. Mensen die in gezelschap steeds met hun foon bezig zijn vind ik eerlijk gezegd behoorlijk asociaal
(behalve als je wat aan elkaar aan het laten zien bent of zo natuurlijk
)
Bij D66 heb je nooit een discussie van man/vrouw dat gaat allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op ene Marianne gestemt, achternaam alweer vergeten, maar vond het wel leuk dat de nr 1 een vrouw was.
Vreselijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn aversie jegens juist dat begon al meer dan 10 jaar geleden. Bijna niemand had nog een mobieltje, maar mijn vriendin al wel. We gingen een dagje naar de Efteling. Ik heb een groot deel van die dag een beetje alleen rond gelopen omdat zij continue met d'r man aan het bellen was
Ahumquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vreselijkik kan ook gewoon erg boos worden als iemand steeds ook maar opneemt en het dan gesprekjes van niets zijn. Als ik met iemand de stad in ben of zo dan heb ik mijn foon meestal niet aan. Als het belangrijk is bellen ze wel terug (en ik wordt over het algemeen toch nooit gebeld
en dat vind ik wel zo prettig)
Misschien moet ik eens opzoeken op wie ik nu eigenlijk gestemd hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef borisz het volgende:
Bij D66 heb je nooit een discussie van man/vrouw dat gaat allemaal natuurlijk.. Niet zoals bij de PVDA verkrampt man/vrouw/man/vrouw.
Ik hou het goed in stand jaquote:
http://d66drenthe.nl/home.htmlquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens opzoeken op wie ik nu eigenlijk gestemd hebmaar ik heb er het volste vertrouwen in dat het een goede keus is. Ik wilde nog bijna een foto maken in het stemhokje van mijn rode rondje, maar dacht dat ze dat misschien wel heel maf zouden vinden
Oh Sun, je bent wat dat betreft precies als ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou het goed in stand ja![]()
ik wíl verdorie helemaal niet altijd bereikbaar zijn!! Dus vergeet ik dat ding gewoon regelmatig
En als ik dan al eens gebeld wordt dan heb ik altijd een zeer verbaasd hoofd volgens mij
![]()
![]()
Vind ik op mijn werk al bloedirritant, als ik live met iemand in gesprek ben die dan steeds de telefoon gaat zitten oppakken voor bekende interne nummers. Of nog erger: gewoon in een vergadering opnemen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vreselijkik kan ook gewoon erg boos worden als iemand steeds ook maar opneemt en het dan gesprekjes van niets zijn. Als ik met iemand de stad in ben of zo dan heb ik mijn foon meestal niet aan. Als het belangrijk is bellen ze wel terug (en ik wordt over het algemeen toch nooit gebeld
en dat vind ik wel zo prettig)
Held!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh Sun, je bent wat dat betreft precies als ik
Je begon met een verbaasd gezicht, vervolgens kon ik mijn hele broodje opeten in de tijd van het gesprekquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het goed in stand ja![]()
ik wíl verdorie helemaal niet altijd bereikbaar zijn!! Dus vergeet ik dat ding gewoon regelmatig
En als ik dan al eens gebeld word dan heb ik altijd een zeer verbaasd hoofd volgens mij
![]()
![]()
Ja, dat was echt een enorme uitzonderingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je begon met een verbaasd gezicht, vervolgens kon ik mijn hele broodje opeten in de tijd van het gesprek
Vind jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een enorme uitzonderingMaar goed, dat was mijn collega, dus het ging tenminste wél ergens over
die is er ook voor androidquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze nu die handige menstruatie app had kon ze je dat direct vertellen
quote:Hoogeveen intercitystation;
+ de kinderen + hun ouders waar we voor in overleg waren.. en ik heb 30 leerlingen x 2 ouders pp gemiddeld... dus das best heel belangrijkquote:
nja ik heb ook geen vaste telefoon en geen voicemail, dat haat ik wel zo. En mailtjes checken is gewoon handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Meem, ik ben blij dat ik niet vergroeid ben met mijn telefoon en ik het ding eigenlijk alleen bij me heb om mijn werk te kunnen bellen als er een trein vertraging heeft
Je hebt gelijk. Mijn telefonische vraagstukken komen meestal niet verder dan "Euuuh... ik ben mijn wachtwoord vergeten...." en incidenteel "(*#$#($*#$)@#$ het pakket doet niet wat ik wil. Ik wil de programmeur wel eens spreken en hem de waarheid vertellen. Wat een (*#$#$#-pakket..." --> "Ik ben de programmeur..." --> "Oh... ehm, ehh... ja, zo bedoelde ik het niet."quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+ de kinderen + hun ouders waar we voor in overleg waren.. en ik heb 30 leerlingen x 2 ouders pp gemiddeld... dus das best heel belangrijk![]()
Belangrijker dan menig ICT vraagstuk me dunkt![]()
Ziequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn telefonische vraagstukken komen meestal niet verder dan "Euuuh... ik ben mijn wachtwoord vergeten...." en incidenteel "(*#$#($*#$)@#$ het pakket doet niet wat ik wil. Ik wil de programmeur wel eens spreken en hem de waarheid vertellen. Wat een (*#$#$#-pakket..." --> "Ik ben de programmeur..." --> "Oh... ehm, ehh... ja, zo bedoelde ik het niet."
Daarentegen ben ik wel blij dat als er iets gebeurd en ik onderweg ben dat ik altijd snel kan controleren wat er mis is.quote:
Ik heb tijdens werk al de hele tijd telefoon, dus ik ben blij dat ik er als ik vrij ben even niet mee hoef te verkeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Memo, over die telefoonachtige dingen. Ik had vandaag de trein gemist en ben in de DE-shop koffie gaan drinken. Ik heb een fijn boek bij me, dus ga lezen. En toen viel me op dat iedereen om me heen met z'n telefoon bezig wasBellen, internetten etc. Oók de mensen die samen waren
Groepje van 3 jongeren naast me en alle 3 waren ze individueel met hun telefoon bezig
Tot hoelaat kan dat dan wel niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb tijdens werk al de hele tijd telefoon, dus ik ben blij dat ik er als ik vrij ben even niet mee hoef te verkeren.
Ik moet nog stemmen trouwens!Even het eten laten zakken en dan de deur uit.
Ja, daar kan ik me helemaal iets bij voorstellen. Tijdens werktijden moet je al de hele tijd bereikbaar zijn; dus waarom in je vrije tijd ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb tijdens werk al de hele tijd telefoon, dus ik ben blij dat ik er als ik vrij ben even niet mee hoef te verkeren.
Ik moet nog stemmen trouwens!Even het eten laten zakken en dan de deur uit.
Ze kan niet zonder morfinepleister qua pijn en is soms erg benauwd, maar ze heeft een scala aan aandoeningen. Ze gaat achteruit, kan niet langer dan een krap uur zich concentreren op een gesprek en van haar zelf gaat er niet veel meer uit eigenlijk. Ik ga toevallig morgen weer naar haar toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Bluezz, hoe is het eigenlijk met de kanker bij je moeder?
Ik moest eraan denken omdat ik vandaag de rouwdienst van mijn opa heb beluisterd.
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen van 13.30-22uur aan de telefoon. wel met ervaren medewerker naast me maar ik moet t woord doen, vind het best spannend
Je kan het Memoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen van 13.30-22uur aan de telefoon. wel met ervaren medewerker naast me maar ik moet t woord doen, vind het best spannend
over mn communicatieve vaardigheden maak ik me geen zorgen meer de technische kennisquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen
Was de training eenvoudig?
het was veeeeeeel. heel, veelquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen
Was de training eenvoudig?
Wat ongelooflijk dat ze maar steeds blijft levenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Ze kan niet zonder morfinepleister qua pijn en is soms erg benauwd, maar ze heeft een scala aan aandoeningen. Ze gaat achteruit, kan niet langer dan een krap uur zich concentreren op een gesprek en van haar zelf gaat er niet veel meer uit eigenlijk. Ik ga toevallig morgen weer naar haar toe.
Nah, ik vond het eigenlijk wel mooi, al moest ik her en der wel een traantje wegpinkenquote:Vond je het erg zwaar of deed het je goed ?
"Mevrouw, ik begrijp uw probleem, heeft u een moment alstublieft?"quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
over mn communicatieve vaardigheden maak ik me geen zorgen meer de technische kennis![]()
nee klant mag nooit op mutequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Mevrouw, ik begrijp uw probleem, heeft u een moment alstublieft?"
*zet klant op mute
* buig je richting collega en vraag om hulp
Zie, très simple!
ps: wat mij zorgen zou baren is niet de technische kennis, het is begrijpen wat mensen bedoelen met hun eigen verzonnen termen
En als ze dan nee zeggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee klant mag nooit op mute, altijd op hold!
en dan is het. Ik ga het even navragen bij een collega, vind u het goed als ik u even in de wacht zet mevrouw/meneer?
dan zeg ik gewoon " dan ben ik zo weer bij u terug" krijgen ze alleen geen leuk achtergrondmuziekjequote:
Oh, dus zo kom ik van die rampzalige wachtmuziek af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon " dan ben ik zo weer bij u terug" krijgen ze alleen geen leuk achtergrondmuziekje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, dus zo kom ik van die rampzalige wachtmuziek af.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik zou in staat zijn om nee te zeggen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh no kidding die vind u het goed, is gewoon een retorische vraag natuurlijck he
ja maar als je nee zegt kan ik t niet navragen/uitzoeken en dan heb je jezelf ermeequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou, ik zou in staat zijn om nee te zeggen hoorAls je de vraag stelt, geef je de client een keuze
Ja snap ik, maar hoe dan ook is de zin foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar als je nee zegt kan ik t niet navragen/uitzoeken en dan heb je jezelf ermeedus of je wilt geholpen worden en accepteert t dat je even in de wacht wordt gezet of je hebt dikke vette pech
t moet zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar hoe dan ook is de zin fout
Jammerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
De stembussen zijn dicht. Op naar de prognoses en de uitslagen.
quote:exit poll: VVD 15, PvdA 14, CDA 11, PVV 9, SP 8, D66 6, GL 5, CU/SGP 4, 50+ 2, PvvD 1, OSF 0. Gedoogcombinatie: 35 zetels
Dat zijn er 35 teveel voor het gedoog-werkquote:
Dat is goed, toch? (als je het tenminste niet eens bent met de plannen van het kabinet)quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Geen meerderheid dus voor het kabinet op grond van de eerste voorspellingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is goed, toch? (als je het tenminste niet eens bent met de plannen van het kabinet)
Wat mij betreft is dat goed. Maar ik ben nog voorzichtig blij, want het is op grond van een eerste prognose.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat is goed, toch? (als je het tenminste niet eens bent met de plannen van het kabinet)
7000? Zoveel denk toch wat minder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was de laatste(en enigste)
zit er een moeder van een vriendin die me kent "jaaa hoor, wie komt er als laatste aan? Hoe kon het ook anders"
ik zei dat ik natuurlijk wel mn reputatie hoog moest houden![]()
volgens mij heb ik em nog 1 minuut over 9 ingevuld
maar onze goede bekende die in ieder geval voor het belang van ons dorp opkomt heeft er een stem bij. hij had alleen 7000 voorkeursstemmen nodigmaar misschien ben ik net die 7000'e
meestal hebben mensen dat niet eens door. normale mensen zullen het ook direct begrijpen als je voorzichtig vraagt of ze ook even zonder kan omdat jij er ook bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn aversie jegens juist dat begon al meer dan 10 jaar geleden. Bijna niemand had nog een mobieltje, maar mijn vriendin al wel. We gingen een dagje naar de Efteling. Ik heb een groot deel van die dag een beetje alleen rond gelopen omdat zij continue met d'r man aan het bellen was
Ik voor een groot deel niet; het mag wel wat socialer.quote:
Eerlijkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voor een groot deel niet; het mag wel wat socialer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat komt helemaal goed. er zit iemand naast je die je bijstaat waar nodig isquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is sociaal zat. Geld uitgeven wat er niet is, dat is pas asociaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voor een groot deel niet; het mag wel wat socialer.
Jij hebt PvdA gestemd?quote:
idd de wachtmuziek.... heeft er iemand eindelijk een leuk muziekje, staat ie heel zachtjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik steun mijn mrquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt PvdA gestemd?
Ik vond de verkiezingsslogan van de VVD in Hoogeveen echt te-nen-krommend: Liever meer banen dan bomen.
Ik vind het principe niet slecht, maar amaiiiii, dat is een extreem slechte sloganquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Jij hebt PvdA gestemd?
Ik vond de verkiezingsslogan van de VVD in Hoogeveen echt te-nen-krommend: Liever meer banen dan bomen.
Ja, die zagen wij al langs de snelweg laatst. Die vonden wij beide wel erg triestquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het principe niet slecht, maar amaiiiii, dat is een extreem slechte slogan![]()
Allemaal flink moeten meebetalen aan commerciële banken die er een zooi van hebben gemaakt, dat vind ik pas asociaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Het is sociaal zat. Geld uitgeven wat er niet is, dat is pas asociaal.
geld uitgeven aan mensen die genoeg zelf kunnen verdienen en het weghalen bij diegene die het al niet breed heeft is pas écht asociaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is sociaal zat. Geld uitgeven wat er niet is, dat is pas asociaal.
Het principe is ook niet slecht, ik ben heel erg voor meer banen (vooral in Drenthe!), maar de negativiteit die uit zo'n slogan spreekt staat me tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het principe niet slecht, maar amaiiiii, dat is een extreem slechte slogan![]()
ik vind diegene wel (flauwe) humor hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt PvdA gestemd?
Is dat de keuze dan?? Bomen of banen? Wat een nonsens.. Als je nu gewoon de aanplant van een paar miljoen bomen aanbesteed heb je zó weer een hele bubs mensen aan het werkquote:
Hij was in ieder geval flink anti-GL want daarvan had ik dus het idee dat ze vooral natuur wilden en liever geen mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind diegene wel (flauwe) humor hebben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Is dat de keuze dan?? Bomen of banen? Wat een nonsens.. Als je nu gewoon de aanplant van een paar miljoen bomen aanbesteed heb je zó weer een hele bubs mensen aan het werk
De enige reden dat die banken gered zijn is dat anders een groot deel van NL zijn pensioengeld kwijt was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal flink moeten meebetalen aan commerciële banken die er een zooi van hebben gemaakt, dat vind ik pas asociaal.
Hmpf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Den_Haag het volgende:
De enige reden dat die banken gered zijn is dat anders een groot deel van NL zijn pensioengeld kwijt was.
En ik was tegen dat redden. Je PvdA/D66 etc niet.
Ik wel: Den Haag for president en kijken hoe het dan gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf.
(ja, daar kan ik niks tegen in brengen dan)
Zelfde geldt voor Griekenland. Dat laten crashen zou de pensioenfondsen nog verder in het rood drukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf.
Nou, dat de liberale insteek die werd gehanteerd de reden was dat die banken uberhaupt gered moesten worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf.
Zoiets als dat park in Apeldoorn zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Is dat de keuze dan?? Bomen of banen? Wat een nonsens.. Als je nu gewoon de aanplant van een paar miljoen bomen aanbesteed heb je zó weer een hele bubs mensen aan het werk
Ja! Zijn er al foto's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoiets als dat park in Apeldoorn zekerWel mooi!
Anyway, zullen we nu over Project Bolus gaan praten, dan?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoiets als dat park in Apeldoorn zekerWel mooi!
Anyway, zullen we nu over Project Bolus gaan praten, dan?
Ik ben gelukkig vandaag pas een beetje politiek gaan denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wel: Den Haag for president en kijken hoe het dan gaat![]()
(sorry, ben een beetje in een vervelende bui, ben het politiek geneuzel meer dan zat eigenlijk)
Nee. Die mochten van de VVD allemaal failliet gaan, zodat iedereen z'n spaargeld helemaal kwijt was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef LieLie het volgende:
Nou, dat de liberale insteek die werd gehanteerd de reden was dat die banken uberhaupt gered moesten worden?
Nee, maar ik ben dan ook niet heel erg bekend met Zeeuwen, Bolussen of beide gecombineerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je bekend met het feit dat veel Zeeuwen boter op de bolus smeren? Kill me now
Nee, maar klinkt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je bekend met het feit dat veel Zeeuwen boter op de bolus smeren? Kill me now
Thanxquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig vandaag pas een beetje politiek gaan denken(en zonder tv en krant werkt dat prima).
DH for president? Geen idee of dat gaat werken, maar ik geef het het voordeel van de twijfel
In de regio waar jij tegenwoordig woont, hebben ze ze in een andere vorm: haantjes pik. Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook niet heel erg bekend met Zeeuwen, Bolussen of beide gecombineerd
Ik doe nogmaals mijn gries brullee suggestie, die was echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de regio waar jij tegenwoordig woont, hebben ze ze in een andere vorm: haantjes pik. Lekker
Of heeft iemand hier een beter idee? Ik had ook nog aan griesmiddelpudding gedacht voor die gastronomic journey, maar ik denk dat bolussen meer in de smaak zullen vallen.
Griesmeelpudding en dan met zo'n caramellaagje? Da's wel erg elegant voor Hollandse keukenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef LieLie het volgende:
Ik doe nogmaals mijn gries brullee suggestie, die was echt
Weet alleen niet hoe je dat maakt
Zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Griesmeelpudding en dan met zo'n caramellaagje? Da's wel erg elegant voor Hollandse keuken
Maar ik vind griesmeel stiekem supervies
Hippe Hollansche restaurants serveren dat soort Nederlandse Leckernijenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Griesmeelpudding en dan met zo'n caramellaagje? Da's wel erg elegant voor Hollandse keuken
Maar ik vind griesmeel stiekem supervies
Ik verwacht gewoon zo nu en dan een update van boriszquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die uitslagen altijd zo saai en langdradigkij t dus ook niet verder
Ze hebben het ooit geprobeerd te versnellen met een stemcomputer, maar daar kreeg je ook weer azijnpissers over te horen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die uitslagen altijd zo saai en langdradigkij t dus ook niet verder
Zijn die overal afgeschaft dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ze hebben het ooit geprobeerd te versnellen met een stemcomputer, maar daar kreeg je ook weer azijnpissers over te horen.
Ja, landelijk. Vanwege de veiligheid of het gebrek daar aan volgens enkele. Ik snap niet waarom ze het ter kennis hebben aangenomen, veranderingen gemaakt en verder gegaan. Het scheelt zoveel tijd.quote:
ik ken de pasjes nog steedsquote:
me 2quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
t enige dat mij boeit is de einduitslag
Mij ook, maar ik keek net heel even en zie 'definitieve prognose' staan. Is dat geen contradictio in terminis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
t enige dat mij boeit is de einduitslag
quote:
Ik moest daar bij de 2e kamer verkiezingen ook zo om lachen jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik keek net heel even en zie 'definitieve prognose' staan. Is dat geen contradictio in terminis?
Ik vond ze wel erg handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Vork het volgende:
Zo'n stemcomputer is echt iets van vroeger. Iets wat we later aan onze kleinkinderen kunnen vertellen die daar dan vol ongeloof op zullen reageren.
Wiegel.. dat vind ik nu echt een staatsman.. Hoewel ik geen grote fan van de VVD ben vind ik wel dat ze (in het verleden) goede politici hebben voortgebracht en vind een kabinet met VVD er in absoluut niet slecht. Mogen zij zich wel alleen op financiën/economie richten en dan graag wat linksere partijen er naast voor sociale zaken, onderwijs en milieu en zo. Daar vind ik dat de VVD van af moet blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
Ouwe Hans Wiegel van de VVD is het eens met Guusje Terhorst van de PvdA. Het moet niet gekker worden.
Hopelijk gaat alles goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef freecell het volgende:
Zo, halve avond met allerlei ouders aan het bellen
Mama wordt morgen geopereerd
Daar ben ik het zowaar mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Wiegel.. dat vind ik nu echt een staatsman.. Hoewel ik geen grote fan van de VVD ben vind ik wel dat ze (in het verleden) goede politici hebben voortgebracht en vind een kabinet met VVD er in absoluut niet slecht. Mogen zij zich wel alleen op financiën/economie richten en dan graag wat linksere partijen er naast voor sociale zaken, onderwijs en milieu en zo. Daar vind ik dat de VVD van af moet blijvenMooi evenwicht op het midden creëren dus
![]()
Spannend! Hoop dat alles goed gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef freecell het volgende:
Oh, spannend! Hebben ze een beetje een idee van hoe lang het zal gaan duren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef freecell het volgende:
Alles beter dan de PVV, agreequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
Daar ben ik het zowaar mee eensIk zou niet snel op de VVD stemmen, maar het is een partij die er zeker bijhoort (en die ook een belangrijke groep Nederlanders vertegenwoordigt). Zolang het maar geen PVV is, vind ik alles best. Nou ja, de PvdD vind ik ook wat minder
Ja, ik heb D'66 gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Vork het volgende:
Ik neem aan dat het D66 is geworden, Isa?
Gelukkig zijn ze in ieder geval tegen de vorming van wat voor soort megastallen dan ook. Opvallend is trouwens, dat veel lokale en regionale partijen tegen dergelijke plannen zijn, terwijl de landelijke tak gewoonweg voor is. Zelfde geldt voor kernenergie. Dan wil men wel een extra centrale bouwen, maar niemand wil er natuurlijk naast wonen.
urenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, spannend! Hebben ze een beetje een idee van hoe lang het zal gaan duren?
Ja, beetje van alles wat.. VVD, PvdA/D66, GL, eventueel zelfs SP op bepaalde vlakken.. eigenlijk zou je gewoon iedere partij een portefeuille moeten geven waar ze het meest voor voelen en het beste in zijn en dan met z'n allen regeren! Dát is pas democratisch!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik het zowaar mee eensIk zou niet snel op de VVD stemmen, maar het is een partij die er zeker bijhoort (en die ook een belangrijke groep Nederlanders vertegenwoordigt). Zolang het maar geen PVV is, vind ik alles best. Nou ja, de PvdD vind ik ook wat minder
quote:
quote:Dear parents,
Jasmine was in a relationship with a dirty homeless boy named Aladdin. Snow White lived alone with 7 men. Pinnochio was a liar. Robin Hood was a thief. Tarzan walked around without clothes on. A stranger kissed sleeping beauty and she married him. Cinderella lied and snuck out at night to attend a party.
Sincerely, it's not our fault, it's how you raised us
Als je wat verder zoekt, dan staat er een wat uitgebreidere mening omschreven. In hun speerpunten verpakken ze dat gewoon in loze termen als meer duurzaamheid e.d. Maar zeker wat betreft de provinciale staten verkiezingen (en dat zijn het, dus aan iedereen: kap eens met dat landelijke gezanik, het gaat goddomme om de provincies), is het belangrijk om standpunten van de partijen aangaande bepaalde provinciale kwesties duidelijk te krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb D'66 gestemd
Ik heb in hun programma overigens niets gelezen over megastallen. Maar als ze daar tegen zijn dan ben ik het daarmee eens.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]best wel!
En hier moest ik om lachen:
[..]
Stel het voor - maar je kunt in Belgie zien hoe moeilijk staatshervormingen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, beetje van alles wat.. VVD, PvdA/D66, GL, eventueel zelfs SP op bepaalde vlakken.. eigenlijk zou je gewoon iedere partij een portefeuille moeten geven waar ze het meest voor voelen en het beste in zijn en dan met z'n allen regeren! Dát is pas democratisch!![]()
Ach... Ik heb nog altijd een beetje een zwak voor de SGPquote:Alleen.. ik weet even niet wat de SGP dan moet doen, maar ik vind sowieso dat die afgeschaft moet worden gezien hun middeleeuwse denkwijzen![]()
Ja maar het is een one-issuepartij en niet-democratisch en wat al niet meer. En ze zetten aan tot haat, en het is een partij van onbeschoftelingen.quote:En de PVV.. ehm.. het departement voor Henk en Ingrid dan maar??
Leuk juist, Ajax - Twente als bekerfinale, en niet Utrechtquote:
1-1 zou ik wel leuk vinden. verlenging... pingels..quote:
Ik had gisteren citroenijs op een stokje van drop van de appie, best lekker maar niet zuur genoegquote:
Pol van Boekel hielp de wedstrijd al snel om zeepquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leuk juist, Ajax - Twente als bekerfinale, en niet Utrecht
Lekker uur getraind trouwens![]()
Leuke finale.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Leuk juist, Ajax - Twente als bekerfinale, en niet Utrecht
Ik heb het gevoel dat dat prima past bij een groot deel van Nederlanders tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar het is een one-issuepartij en niet-democratisch en wat al niet meer. En ze zetten aan tot haat, en het is een partij van onbeschoftelingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat prima past bij een groot deel van Nederlanders tegenwoordigDat zeg ik: een land krijgt de regering die het verdient..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat prima past bij een groot deel van Nederlanders tegenwoordig
Ja, dat dus. Om 4 uur 's middags voor een ok van morgen. Dus mijn collega was ook met stomheid geslagen toen die vrouw boos op háár werd omdat ze nu minstens 2 weken moest wachten...quote:
Goed zo. En nu even een paar keer oefenen he? En dan vrijdag uit het hoofd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; ik heb net mijn eigenschappen (zowel goed als slecht) en een motivatie verhaal in het Engels geschreven
Dat heb je ook altijd bij ons als iemand iets wil verzetten... tja onze roosters gaan met sprongen van 2 maanden. Dus als je nu belt voor controle is het voor mei (met uitzonderingen als het echt eerder moet uiteraard) en dan altijd dat gemopper dat ze dan zolang moeten wachten.. ja hallo wie wil het nou verzettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat dus. Om 4 uur 's middags voor een ok van morgen. Dus mijn collega was ook met stomheid geslagen toen die vrouw boos op háár werd omdat ze nu minstens 2 weken moest wachten...
Eigengemaakt Yoghurtijs. Ik eet zelden lekkerder ijsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had gisteren citroenijs op een stokje van drop van de appie, best lekker maar niet zuur genoeg
Ongelofelijk toch hoe mensen denken dat ze het stralend middelpunt van deze aarde zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Om 4 uur 's middags voor een ok van morgen. Dus mijn collega was ook met stomheid geslagen toen die vrouw boos op háár werd omdat ze nu minstens 2 weken moest wachten...
Nou ja, sommige mensen begrijpen niets !quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken nog wel schappelijk vergeleken met 2 maandenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je ook altijd bij ons als iemand iets wil verzetten... tja onze roosters gaan met sprongen van 2 maanden. Dus als je nu belt voor controle is het voor mei (met uitzonderingen als het echt eerder moet uiteraard) en dan altijd dat gemopper dat ze dan zolang moeten wachten.. ja hallo wie wil het nou verzetten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, sommige mensen begrijpen niets !
Vandaag lag ziggo = provider een uurtje of zo eruit : géen tel géen radio géen tv en géen internet.
Das raar .
En toen zijn wij maar lopend naar de stembus gegaan en hebben onze "stemplicht"vervuld.
Ook de stemkaart van demente moeders ingeleverd.
Kijken ze je raar aan. Ja hallo bijna 200 000 stemmen van vph bewoners foetsie.
gaat allemaal via de coax hequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Isabeau het volgende:
O goed van je AnneX! En heb je gestemd op een partij die goed is voor verpleeghuizen of de partij waar moeders altijd al op stemde?
En vreemd ja, geen internet, maar ook geen tv of telefoon of radio.
Een beetje ontregeld inderdaad voor een uurtje of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Isabeau het volgende:
O goed van je AnneX! En heb je gestemd op een partij die goed is voor verpleeghuizen of de partij waar moeders altijd al op stemde?
En vreemd ja, geen internet, maar ook geen tv of telefoon of radio.
Tijd geleden moesten we iemand van het OK-programma afhalen (dat zijn de rotste telefoontjes...) omdat er een spoedgeval was. Iemand die dood kon gaan als ze niet zsm werd geopereerd. Nou, de dame wiens operatie niet door kon gaan werd dus echt woest en het kon haar geen reet schelen als die andere vrouw dood ging, als zij maar werd geopereerd. Dat zei ze letterlijk. Tsjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef TAV74 het volgende:
Ongelofelijk toch hoe mensen denken dat ze het stralend middelpunt van deze aarde zijn
Ongelofelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden moesten we iemand van het OK-programma afhalen (dat zijn de rotste telefoontjes...) omdat er een spoedgeval was. Iemand die dood kon gaan als ze niet zsm werd geopereerd. Nou, de dame wiens operatie niet door kon gaan werd dus echt woest en het kon haar geen reet schelen als die andere vrouw dood ging, als zij maar werd geopereerd. Dat zei ze letterlijk. Tsja
neequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
Hé Memo : wij hebben een insider !
Kun je nu een hd recorder voor ons regelen ?
Ik geloof niet dat de PVV een achterban heeft; dat waren gewoon allemaal erg ontevreden mensen. En dat lijkt me geen solide basis voor een achterban.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Haha. 53% van de PVV-kiezers van de vorige verkiezingen is nu niet komen stemmen.
Wat een betrouwbare achterban heeft die club toch.
Naar een opvoedingsgesticht daarmee voor het tuig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Haha. 53% van de PVV-kiezers van de vorige verkiezingen is nu niet komen stemmen.
Zandvoort 18% pvvquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Om te beginnen wel, maar daarna zul je toch aan je eigen constructieve geluid moeten werken om te overleven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PVV een achterban heeft; dat waren gewoon allemaal erg ontevreden mensen. En dat lijkt me geen solide basis voor een achterban.
Limburg, hèquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Kerkrade 25.4 PVVValkenburg 21.2 en roermond 19.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |