Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Geen zin om dat artikel te tikken, mag iemand anders doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taartquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
1/3 de dunner dan de oude
CPU 2x sneller en kan grafisch 9 keer meer aan.
Camera.
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taart
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
Ipad2 krijgt HDMI aansluiting. Dat is het goede nieuws.
[..]
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84
Dat dus, zolang er geen schokbestendige spatwaterdichte Aai-phone of Aai-pad is hoef ik er niks van.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Volgens mij zijn die met S2 bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!
D66. De partij met het redelijke alternatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog stemmen en weet nog stééds niet waar op
De eerste die een partij roept + goede motivatie diens advies volg ik op
Gelukkig hier ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
En hier is geen carnavalEcht helemaal niks
Op het moment dat ik poste dacht ik: oh, vlak onder borisz gepost. Nou, dan weet ik het al welquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef borisz het volgende:
D66. De partij met het redelijke alternatief.
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[spoiler]ik was zelf aan het twijfelen tussen een aantal partijen waar D'66 ook tussen zat, want een stemadvies als SGP of PVV had ik toch niet opgevolgdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef LieLie het volgende:
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgt
Dus D66 klinkt
Wat heb je nu gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn we het weer allemaal met elkaar eensch qua stemgedrag
Volgens mij hebben Isa en ik de afgelopen 10 jaar steeds op dezelfde partijen gestemd.
Drenthe Oléquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik geloof totaal niet in de God van de Bijbel, en die mensen van de CU wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef freecell het volgende:
Isa: CU, want politiek is niet betrouwbaar, maar God wel?
(nu de christenen nog... )
Dat kan ik niet eens lezenquote:
Maar je gelooft er wel in dat christenen goed willen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik geloof totaal niet in de God van de Bijbel, en die mensen van de CU wel...
Ik geloof liever in mensen die intrinsiek goede dingen doen ipv dat ze het ergens moeten van een boekjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in dat christenen goed willen doen
Staat er al in dat gij CU moet stemmen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof liever in mensen die intrinsiek goede dingen doen ipv dat ze het ergens moeten van een boekje
Hoe is het met je keel CF?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, hoe drink jij je rum dan? Captain Morgan & colaGin and tonic trouwens ook.
Ja, soms lees ik terug
Ik heb dingen moeten leren over gedragsbeïnvloeding en intrinsieke motivatie, vandeurquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat dan geweun![]()
Nog nooit van het hele woord gehoord
*zucht..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef DarkElf het volgende:
Grieks eten was lekker geworden
wat hebben jullie gegeten?
ach t kwam uit een goed hart toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
*zucht..
Kant-en-klaar-gekruide krieltjes, kant-en-klaar-salade met laffe sla en vieze dressing, en een stukje rundersteak.
Hij is best lief, maar dat eten koken en bedenken
salsa, mij god zo;n presentatie is toch facking saai?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kut, ik wil naar Salsa 2 maar ik wil ook de presentatie van de iPad 2 afkijken, wat zal ik doen 2?
Ja. Eind mei mag ik pas verlengen dus ik heb nog drie maanden de tijd om te sparen voor een iPhonequote:
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Eind mei mag ik pas verlengen dus ik heb nog drie maanden de tijd om te sparen voor een iPhone
Mja, maar de dingen die in de bijbel zijn opgeschreven zijn vast ook bedacht door mensen die uit intrinsieke motivatie goede dingen deden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
CF: rum gaat dus door de chocolademelk
Maar verder drink ik het nooit.
En ik ben christen, maar heb toch wel het idee dat ik de meeste dingen uit intrinsieke motivatie doe!
Nog weinig, ik ben een salade niçoise aan 't maken en ik heb geen idee hoe ik dat krulletje onder de c krijg, ah toch wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef DarkElf het volgende:
Grieks eten was lekker geworden
wat hebben jullie gegeten?
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
*zucht..
Kant-en-klaar-gekruide krieltjes, kant-en-klaar-salade met laffe sla en vieze dressing, en een stukje rundersteak.
Hij is best lief, maar dat eten koken en bedenken
Ja, wil je nu vurig dansen met een licht bezwete schone of naar de lancering van een of ander suf handcomputertje op tv kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
salsa, mij god zo;n presentatie is toch facking saai?en crapple
Ik hoop dat je alleen Crapplequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
excursie en werkgroepen zijn niet verplicht dus ga lekker op tijd op t werk zijn, morgen voor het eerst echt zelf klanten te woord staan
Dus alle paniek was voor niets, net als met de poesjes toen je ging verhuizen. Heb vertrouwen het komt meestal wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
excursie en werkgroepen zijn niet verplicht dus ga lekker op tijd op t werk zijn, morgen voor het eerst echt zelf klanten te woord staan
Heb 'r maar verduusie in, wàànt 't giet precies zo als 't giet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus alle paniek was voor niets, net als met de poesjes toen je ging verhuizen. Heb vertrouwen het komt meestal wel goed
ja daagquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen Crapplevragen mag beantwoorden
Het is droog hier hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef LieLie het volgende:
Heb 'r maar verduusie in, wàànt 't giet precies zo als 't giet!
Haha, dat is zo'n leuk liedje van Skik!quote:
Ja sorry. Ik snap de haat tegen een bepaald bedrijf niet zo. Dat deed ik ook toen ik 14 was tegen Microsoft.quote:
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik snap de haat tegen een bepaald bedrijf niet zo. Dat deed ik ook toen ik 14 was tegen Microsoft.
Achteraf hebben wij zoveel te danken aan zowel Microsoft als Google als Apple en weet ik het wie nog meer. Zonder dat soort bedrijven zaten wij brieven naar elkaar te sturen en te klagen over de snelheid van de PTT Post / Telecom
Ja, crappy en ik moet dus morgen om 8 uur weer voor de klasquote:
Het enige verschil tussen dit gedoe en andere conferenties is dat bij dit gedoe de media er flink bovenop zit en andere conferenties toch echt niets toevoegen voor de gewone consument omdat ze totaal niet te begrijpen zijn als je niet technisch aangelegd bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou wel
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen dit gedoe en andere conferenties is dat bij dit gedoe de media er flink bovenop zit en andere conferenties toch echt niets toevoegen voor de gewone consument omdat ze totaal niet te begrijpen zijn als je niet technisch aangelegd bent.
Overigens, deze heb ik niet gevolgd. Ik ben nog druk aan het werk
Nou enquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzo
Doe mij maar een cuba librequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
CF: rum gaat dus door de chocolademelk
Maar verder drink ik het nooit.
Ik denk dat je het ook niet volhoudt om te werken vanuit de motivatie 'omdat het moet'.quote:En ik ben christen, maar heb toch wel het idee dat ik de meeste dingen uit intrinsieke motivatie doe!
Twitter is te negeren. Je kan filters instellen e.d. met een beetje goede client. Ik zie echt het hele punt niet hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult er maar over mee om "erbij te horen" ofzo
Het afzetten ertegen is net zo'n hype aan het worden inmiddels. Heb geen behoefte aan het ding, maar ik zie echt wel dat het een goed apparaat is als ik er even mee sta te knoeien bij de Mediamarkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach man heel twitter staat vol over Ipad2 oh wat geweldig! iedereen lult maar mee om "erbij te horen" ofzo
Goede trolquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
Die hele Aai-pad wordt pas over een jaar of 10 echt interessant, als Jan Modaal gewend is aan de nieuwe interface.
nja ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen zich op apple loopt af te rukken en waarom? een groot deel alleen maar om erbij te horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twitter is te negeren. Je kan filters instellen e.d. met een beetje goede client. Ik zie echt het hele punt niet hoor.
Houden zo. Hopelijk kun je hem voor je houden aan de telefoon bij zo'n Apple rukkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen zich op apple loopt af te rukken en waarom? een groot deel alleen maar om erbij te horenmaar das mijn mening
Memo. 't is mijn werk, met mijn kennis hierover verdien ik geld en snoepreisjes naar Barcelona. Dus ik móet er wat over weten. Behalve dat ik het ook erg leuk vind.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap die heisa en dat hype gedoe gewoon niet, en dat er voor dit soort presentaties mensen thuis blijven come on, die ipad 2 komt er ook zonder jou wel
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en de tablets van samsung ed doen precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetje
En ik ben geen Apple-nerd verder ofzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
En ik ben een geen Apple-nerd verder ofzo
Ja, dat is het wel een beetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, komaan. Dan heb je er nog nooit een in je handen gehad! Het zou voor mij niet extreem handig zijn, denk ik, maar ohhhh wat is het een geil dingetje
En ik ben geen Apple-nerd verder ofzo
dan google je dat vanavond als je thuis komt gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo. 't is mijn werk, met mijn kennis hierover verdien ik geld en snoepreisjes naar Barcelona. Dus ik móet er wat over weten. Behalve dat ik het ook erg leuk vind.
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de tablets van samsung ed doen precies hetzelfde
En zijn net zo duur. Hebben alleen een minder mooi design en een slechter marketing apparaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de tablets van samsung ed doen precies hetzelfde
Liveblog volgen leer ik van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan google je dat vanavond als je thuis komt gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |