En war je ws het antwoord heel snel op wilt wetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Merel het volgende:
Jullie stellen allemaal vragen waar ik het antwoord ook niet op weet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Om jullie een beetje op te vrolijken, 2 baby vogelbekdiertjes!SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk het welIk zit meestal op 1800 - 2000 kcal.
Samen met uniek, sigme en laureline behoor ik tot de 'veelvraten' van dit topic.
Aargh, personal record here!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. 5 km gelopen
. En onderweg ook nog mensen die de weg aan mij gaan vragen. Zien ze niet dat ik bezig ben ofzo
. En dan nog verontwaardigd kijken ook als ik zeg dat ik even moet doorlopen.
Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haalquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja Vik, jij wilde in een toeristisch oord gaan wonen waar veel mensen komen die de weg niet kennen![]()
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haal.
Krachtige kick-ass Zumbaënde Maria! I blame the hormonesquote:
hehe dat doe ik ook jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.
Ik zei ook: "Sorry, ik moet even doorlopen!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.
Yay!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, mn januari-salaris is binneeeen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, mn januari-salaris is binneeeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |