http://teletekst.nos.nl/quote:` De gemeente Groningen heeft een lid
van een stembureau geschorst na een
grappig bedoeld twitterbericht.In haar
tweet schreef de studente:"Ik zal mijn
best moeten doen om geen PVV-stemmen te
laten verdwijnen." Volgens burgemeester
Rehwinkel is het beter dat zij niet
helpt bij het tellen van de stemmen.
Hij noemt de tweet "oliedom".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed it.
Je had gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Overduidelijk gewoon een grap, maarja, zoiets moet je niet via Twitter zeggen.
Huilies zullen wel weer over een cordon sanitaire beginnen etc.
Ik zou niet raar opkijken als die linkse ambtenaren echt af en toe PVV-stemmen wegmoffelden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Zo gaat dat al jaren, PVV heeft eigenlijk 60% van de stemmen.
Het is inderdaad altijd hetzelfde kliekje oude vrouwen wat in het stembureau zit...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik zou niet raar opkijken als die linkse ambtenaren echt af en toe PVV-stemmen wegmoffelden.
Op welk stembureau zit jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar ze heeft gelijk. Wilders is een haatzaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Hoe kan je onrendabele mensen verbieden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef DrDentz het volgende:
De VVD wil de onrendabelen laten verhongeren, moet je die ook verbieden.
Dat zeg ik al jaren.... Met name in de tijd dat we oncontroleerbare (!) en daardoor verboden (!) en fraudegevoelige (!) stemcomputers gebruikten... Geen enkel afrikaans land zou dat in z'n hoofd halen, wij wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef quo_ het volgende:
Ik mag hopen dat een een incident is anders wordt het tijdvoor waarnemers van de EU en/of VN bij onze verkiezingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar ze heeft gelijk. Wilders is een haatzaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Niet, dat zou opvallen.quote:
Ze hebben daar toch speciale stempapieren, met alleen PvdA mogelijkheden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef DrDentz het volgende:
In Rotterdam staan ze met z'n drieën in een stemhokje de PvdA-lijst aan te wijzen.
Hihi hoehoe haha. Al jaren gaat de discussie of een partij als SGP verboden moet worden om het vrouwenstandpunt. Dat er dan géén discussie is over het verbieden van een partij als de PVV om het moslim- en apartheidstandpunt, is in mijn ogen kwalijk te noemen. Niet dat ik het verbieden van welke partij ook toejuich: "al ben ik het volledig met u oneens, ik zal tot in de dood strijden voor uw recht uw mening te uiten", wie zei dat ook weer?quote:
e.o.a. mevrouw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Hihi hoehoe haha. Al jaren gaat de discussie of een partij als SGP verboden moet worden om het vrouwenstandpunt. Dat er géén discussie is over het verbieden van een partij als de PVV om het moslim- en apartheidstandpunt, is in mijn ogen kwalijk te noemen. Niet dat ik het verbieden van welke partij ook toejuich: "al ben ik het volledig met u oneens, ik zal tot in de dood strijden voor uw recht uw mening te uiten", wie zei dat ook weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |