abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 10:47:22 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93583429
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:04 schreef Juud79 het volgende:
Morning!

Dat vind ik idd ook wel vreemd, dat Teun een ban zou hebben. Het is een rare snuiter, maar dat is eerder een uitzondering dan regelmaat. En hij kan enorm zeuren over zijn note's, maar er zitten hier een paar Mod's die er blijkbaar een missie van hebben gemaakt om hem zo hard als kan aan te pakken. Dan is het niet zo gek dat ie daar wat van zegt. Het moet wel Fok! blijven hoor, het hoeft hier niet echt alleen maar een Libelle-topic te worden.
Wordt het ook niet hoor, vieze slijmbal. Valse geniepige lamstraal.Met je NSB en Stasi mentaliteit.

Wie pakt wié hier nu godverdomme hard aan. Bovenstaande werd mij toegesnauwd. O wacht, dat is niet schelden, dat is "zeuren". :')

Wat nou zo hard mogelijk aanpakken. Hij had verdomme al jaren geen ban meer gehad.

Heeft hij deze ban dan gekregen omdat pietje of ik er om hebben gevraagd? Ook dat niet eens!!!
Een collega van remlof heeft, omdat wij achter de schermen onenigheid hadden met hem, gekeken naar wat er zoal gebeurd was. Dus niét n.a..v. het hierboven genoemde schelden maar n.a..v onze bonje met remmie. Daarbij is toen ook de SC bekeken en heeft Nmns meteen een ban gekregen. In z'n notes kan hij zien waarom.
Zo, weten jullie dat ook weer.

Maar ik ben die domme beschuldigingen dat arme meneertje het leven hier zoooo zuur wordt gemaakt spúúgzat. :r
Ik zou hém godverdomme eens zo hebben moeten uitschelden, onterecht ook nog eens.

Goedemorgen.
En verder zeg ik er niets meer over want die arme jongen kan zich verder ook niet verdedigen.
Maar flikker een klere eind op met je gezeik over mods die een missie hebben. :r
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:47:46 #152
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93583437
Goedemorgen, FANN het kwam niet door Remlof hoor dat ik zo dacht, al ga ik in veel standpunten best wel met hem mee, ben wel links maar niet zo links.....................

even over de ban van TEUN en ja zo DENK IK EROVER vind het allemaal heel ver gezocht, de discussie was klaar en sorry Pietje&Gert er moest een gelegenheid gezocht worden om als nog en ban aan TEUN zijn kont te plakken, want ja Hij en Noek staan niet op 1 lijn, en ja Noek en Caro blijven niet voor niks weg wat ik persoonlijk heel jammer vind. ( denk dat daarom noek en caro weg bleven'
maar bij mij komt het zo over dat ja Gert en Noek zijn vriendjes, Gert neemt het tenslotte voor Noek op, Hoppa Teun een ban voor in het verleden gedane uitspraken.
Echt vind het gewoon kleuter kom je spelen in de ballebak gedrag.
Dus WANNEER GAAT TEUN ZIJN BAN ER AF Gert???

Gert poste gelijkerteid met mij zie boven, ik zeg er dus maar niks meer over, maar jammer vind ik het wel dat teun een ban heeft.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:51:03 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93583539
Duidelijke uitleg Gert en ik kan me de gang van zaken achter de schermen wel voorstellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:51:23 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93583547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je klinkt gewoon net als mn moeder :D
Wacht maar tot je zelf als je eigen moeder gaat klinken... dat is pas ENG :X

En het overkwam me gisteren twee keer :{ ;( :'(
Waar ze bij was nota bene... ik hoop dat zij het niet doorhad :')

Môgguh c_/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93583553
Nee HEKS dit keer ben ik het toch wel redelijk met Gert eens,

ja, Teun gaat af en toe gewoon veel te ver...

maar volgens mij weet hij dat zelf ook wel

Nou ben ik strakkies de lul denk ik, maar dat moet dan maar (8>
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:54:56 #156
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93583655
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee HEKS dit keer ben ik het toch wel redelijk met Gert eens,

ja, Teun gaat af en toe gewoon veel te ver...

maar volgens mij weet hij dat zelf ook wel

Nou ben ik strakkies de lul denk ik, maar dat moet dan maar (8>
ik zeg ook niet dat Teun een braaf jongetje is, maar de discussie was klaar, teun zei niks meer en savonds lees ik hij heeft een ban, Gert heeft iemand een buitenstaander er naar laten kijken en die vond dat teun een ban had verdiend, nou dan heb ik zoiets het was klaar laat het zo maar gaan, niet daarna een ban zetten.
Gert had ook (sorry Gert) openlijk op topic neer kunnen zetten, teun nu afgelopen volgende keer een ban nu heeft een onafhankelijk iemand er naar gekeken die vond dat je gelijk een Ban verdiende, maar niet op deze manier sorry.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:55:14 #157
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93583664
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Môgguh c_/
*Steekt vinger op*
Dat gaat mij ook gebeuren, ik lijk nu al in mijn uitspraken soms op mijn moeder, dat zal straks met ons meisje ook wel het geval zijn.
pi_93583704
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat Teun een braaf jongetje is, maar de discussie was klaar, teun zei niks meer en savonds lees ik hij heeft een ban, Gert heeft iemand een buitenstaander er naar laten kijken en die vond dat teun een ban had verdiend, nou dan heb ik zoiets het was klaar laat het zo maar gaan, niet daarna een ban zetten.
Gert had ook (sorry Gert) openlijk op topic neer kunnen zetten, teun nu afgelopen volgende keer een ban nu heeft een onafhankelijk iemand er naar gekeken die vond dat je gelijk een Ban verdiende, maar niet op deze manier sorry.
Nee heks, zo staat het er absoluut niet. Het is nav bonje achter de schermen, je maakt er nu van dat Hert snel naar achteren is gehold om iemand te zoeken die een ban wilde uitdelen. Dat is helemaal niet zoals het gegaan is.
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 10:56:46 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93583706
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, FANN het kwam niet door Remlof hoor dat ik zo dacht, al ga ik in veel standpunten best wel met hem mee, ben wel links maar niet zo links.....................

even over de ban van TEUN en ja zo DENK IK EROVER vind het allemaal heel ver gezocht, de discussie was klaar en sorry Pietje&Gert er moest een gelegenheid gezocht worden om als nog en ban aan TEUN zijn kont te plakken, want ja Hij en Noek staan niet op 1 lijn, en ja Noek en Caro blijven niet voor niks weg wat ik persoonlijk heel jammer vind. ( denk dat daarom noek en caro weg bleven'
maar bij mij komt het zo over dat ja Gert en Noek zijn vriendjes, Gert neemt het tenslotte voor Noek op, Hoppa Teun een ban voor in het verleden gedane uitspraken.
Echt vind het gewoon kleuter kom je spelen in de ballebak gedrag.
Dus WANNEER GAAT TEUN ZIJN BAN ER AF Gert???

Gert poste gelijkerteid met mij zie boven, ik zeg er dus maar niks meer over, maar jammer vind ik het wel dat teun een ban heeft.
Wat een onstellend simpel en achterlijk gelul.
Wat heeft Noek hier nou godverdomme weer mee te maken? 8)7
En ZO DENK IK EROVER.

Flikker op met je domme achterlijke op niets gebaseerde beschuldigingen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 10:57:36 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_93583733
quote:

[..]

Mods geven geen ban Heksie. Lees nu het stukje van Gert nog eens, dat word je duidelijk hoe het gegaan is.
pi_93583740
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

*Steekt vinger op*
Dat gaat mij ook gebeuren, ik lijk nu al in mijn uitspraken soms op mijn moeder, dat zal straks met ons meisje ook wel het geval zijn.
Mijn moeder, daar zie ik steeds meer mijn oma in. En dan vooral de dingen waar mijn moeder zo de pest aan had bij mijn oma. _O- Ik durf het haar nog niet echt te zeggen, af en toe noem ik haar even oma, duidelijker durf ik niet te zijn. :+
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:58:03 #162
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93583746
:W wat mij betreft is deze discussie gesloten :W heb daar allemaal eigenlijk geen zin in.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:59:47 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93583815
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
:W wat mij betreft is deze discussie gesloten :W heb daar allemaal eigenlijk geen zin in.
Prima. Maar lees dan svp wel even goed hoe het daadwerkelijk gegaan is. Nu maak je onterechte aantijgingen naar Gert die kant noch wal raken. Juist gebaseerd op de insinuaties die Teun steeds weer doet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 11:00:19 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93583830
quote:
Nee, eerst even wat domme beschuldigingen uiten waarbij het duidelijk is dat je helemaal niet gelezen hebt hoe het gegaan is, en dan heeft mevrouw er genoeg van. Klasse joh. ^O^
pi_93583862
quote:
Heks een onafhankelijk persoon heeft er naar gekeken...

dus niemand heeft hier verder schuld aan
pi_93583886
quote:
Toen SST geopend werd had je er ook enorme moeite mee dat het niet 'publiekelijk' besproken werd. Dit is ongeveer hetzelfde, er wordt achter de schermen overleg gevoerd en daar komt mogelijkerwijs iets uit. De gevolgen merk je vanzelf. Er wordt dan niet hierheen gerend om volledig verslag uit te brengen, dat is vragen om problemen (de sfeer was al overhit, ja ook door mij).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93583982
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Toen SST geopend werd had je er ook enorme moeite mee dat het niet 'publiekelijk' besproken werd. Dit is ongeveer hetzelfde, er wordt achter de schermen overleg gevoerd en daar komt mogelijkerwijs iets uit. De gevolgen merk je vanzelf. Er wordt dan niet hierheen gerend om volledig verslag uit te brengen, dat is vragen om problemen (de sfeer was al overhit, ja ook door mij).
Zo gaat het in een bedrijf toch ook gewoon, de 'gewone' werknemer of klant krijgt niet alles te horen. En dat is ook prima, ik hoef niet alles te weten, ik ga er gewoon vanuit dat jullie alles op orde hebben en volgens de regels handelen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:05:34 #168
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93584000
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, eerst even wat domme beschuldigingen uiten waarbij het duidelijk is dat je helemaal niet gelezen hebt hoe het gegaan is, en dan heeft mevrouw er genoeg van. Klasse joh. ^O^
Gert wees eens eerlijk tegen jezelf, je kwam nog amper en kwam je dan was het niet echt gezellig, je weet zelf wel in het verleden de beschuldigingen van Teun ivm jou en noek ( waar ik het totaal niet mee eens ben want vond dat ook niet leuk) Noek en Caro blijven ineens weg hebben er geen trek meer in om hier te posten, jij zat op Teun en Teun zat op jou, want uitdagen werd van 2 kanten gedaan, gisteren misschien niet maar daar ging het niet om, de toon was allang gezet.
Je zegt zelf er was een *vreemde* en die vond dat Teun een ban verdiende, ik zeg toch niet dat je er naar toe gehold bent zoals Mootie het zegt.
weet je vind het allemaal zo jammer, het wordt hier steeds stiller en stiller en wat Juud zegt een Libelle topic hoeft het ook niet te worden.
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 11:06:42 #169
184769 crew  Deisyy
pi_93584037
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Môgguh c_/
Ik belde vanmorgen mijn zus en hoorde mezelf heel even, echt heel even als mijn moeder klinken :o

Maar gelukkig hebben mijn andere zussen er veel meer last van :')

Gek eigenlijk dat de meesten het zo erg vinden om op je moeder te lijken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:07:44 #170
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93584067
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

hahahaa Pietje met je enorme moeite echt he of ik er wakker van had gelegen, echt he maar ja
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:09:49 #171
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93584139
@Gert, duidelijke uitleg, wat mij betreft is het hiermee wel klaar. Er zijn ook wel opmerkingen die echt niet kunnen, zeker die in NSB richting. Dat is ook enorm fout.

Wat me wel verbaasd is dat jij je het blijkbaar zo persoonlijk aantrekt wat mensen hier tegen en over je zeggen en dan heb ik het niet over bovenstaand voorbeeld.
Er zijn hier echt maar een handvol mensen wiens mening ik me echt aantrek en die me kunnen kwetsen, dat zijn de mensen die ik persoonlijk ken of ook naast Fok! spreek.
Wat de rest aan negatieve opmerkingen zegt of roept laat me echt volledig koud, simpelweg omdat ik ze niet persoonlijk ken. Lijkt mij een redelijk gezonde instelling.

Nu tijd voor c_/
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 11:10:28 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93584167
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gert wees eens eerlijk tegen jezelf, je kwam nog amper en kwam je dan was het niet echt gezellig, je weet zelf wel in het verleden de beschuldigingen van Teun ivm jou en noek ( waar ik het totaal niet mee eens ben want vond dat ook niet leuk) Noek en Caro blijven ineens weg hebben er geen trek meer in om hier te posten, jij zat op Teun en Teun zat op jou, want uitdagen werd van 2 kanten gedaan, gisteren misschien niet maar daar ging het niet om, de toon was allang gezet.
Je zegt zelf er was een *vreemde* en die vond dat Teun een ban verdiende, ik zeg toch niet dat je er naar toe gehold bent zoals Mootie het zegt.
weet je vind het allemaal zo jammer, het wordt hier steeds stiller en stiller en wat Juud zegt een Libelle topic hoeft het ook niet te worden.
Ik ga hier niet weer rustig zitten toekijken hoe het handelen van mods c.q mij in een kwaad daglicht wordt gesteld zonder dat dit op feiten is gebaseerd.

Lees nou gewoon hoe het is gegaan. Wie heeft zich hier nu verdomme misdragen. En dan krijg IK de zwarte piet? Ja dahag! :W

En Noek post hier al wékenlang helemaal niet meer. Wat heeft die er mee te maken? Waar komt die naam überhaupt ineens weer vandaan??

O wacht: ik wilde het pad weer vrijmaken voor Noek en heb toen op geniepige wijze een van voor teun geregeld. Bedoel je dat? 8)7
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:10:38 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93584172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
*Steekt vinger op*
Qua uitspraken niet eens zozeer (als het gaat om standaard uitspraken) ik schrok meer van de intonatie en het soort vraag :')

Ik vroeg aan de vriendin van B. wat ze gestemd had...
Typisch zo'n vraag waarvan het antwoord me geen bal aangaat, dus een vraag die m'n moeder had kunnen stellen, maar ik vroeg het ook nog eens op dezelfde manier als zij gedaan zou kunnen hebben :@

Qua standaard "opvoedkundige" uitspraken ben ik heel anders dan m'n moeder, ik ben juist wel van de "omdat ik het zeg" maar ook van het lekker verbaal klieren met B.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 11:13:37 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93584266
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Juud79 het volgende:
@Gert, duidelijke uitleg, wat mij betreft is het hiermee wel klaar. Er zijn ook wel opmerkingen die echt niet kunnen, zeker die in NSB richting. Dat is ook enorm fout.

Wat me wel verbaasd is dat jij je het blijkbaar zo persoonlijk aantrekt wat mensen hier tegen en over je zeggen en dan heb ik het niet over bovenstaand voorbeeld.
Er zijn hier echt maar een handvol mensen wiens mening ik me echt aantrek en die me kunnen kwetsen, dat zijn de mensen die ik persoonlijk ken of ook naast Fok! spreek.
Wat de rest aan negatieve opmerkingen zegt of roept laat me echt volledig koud, simpelweg omdat ik ze niet persoonlijk ken. Lijkt mij een redelijk gezonde instelling.

Nu tijd voor c_/
Oké, wel fijn dat je aangeeft dat je het nu snapt.
We hebben gisteren een zéér , zéérr heftig gedoe gehad achter de schermen. En de nacht ervoor werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt. (waar ik dus GEEN ban voor heb aangevraagd, voor alle duidelijkheid). En nu kom ik hier vanochtend en lees ik dat ik teun er ingeluisd zou hebben of woorden van die strekking. Er is even een grens bereikt en ik ben het echt zat. Of jij die beschuldigingen nou uit(te) of iemand die me nader staat.
Maar goed, ik tel wel even tot 1000.
pi_93584324
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar goed, ik tel wel even tot 1000.
Dat zouden meer mensen moeten doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')