Die is al geweest? Geen meerderheid voor kabinet, zelfs niet met steun SGP.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de eerste statistisch betrouwbare prognose?
Ja! Idd, wel vet, maar ik prik erin, al hoort dat niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de eerste statistisch betrouwbare prognose?
Kanaal 15 is ook niet alles.
p.s die worstjes, is dat met mozarella? Als je het over VET hebt.. (ondanks dat het rundvlees is dacht ik). Maar wel goed te nassen.
Ik lees het net... 35 zetels. "Belgische toestanden".quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is al geweest? Geen meerderheid voor kabinet, zelfs niet met steun SGP.
Stond afgelopen week een uitgebreid artikel in de NRC next wat de gevolgen zouden zijn. Iets van 80% van de plannen kon gewoon doorgaan, voor 20% werd 't spannend en een deel daarvan zou ook nog doorgaan. Het risico op politieke koehandel is nu wel aanwezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is trouwens wel beter voor de functioneren van beide kamers.
Politiek is altijd al een koehandel geweest. In de tijd van Thorbecke diende iedere boer het volk te vertegenwoordigen en had je gewoon tig boeren. Sinds het partij-stelsel zijn het corporaties geworden die koehandel bedrijven. Je hebt christelijke koeien, rode koeien, koeien voor koeien, witte koeien tegen bonte koeien et cetera.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stond afgelopen week een uitgebreid artikel in de NRC next wat de gevolgen zouden zijn. Iets van 80% van de plannen kon gewoon doorgaan, voor 20% werd 't spannend en een deel daarvan zou ook nog doorgaan. Het risico op politieke koehandel is nu wel aanwezig.
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
Wat zijn Toscaanse worstjes?? De naam is igg veelbelovend!
Bij Achmed heten ze Merquez. Is dat ook zoiets dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee merguez zijn een stuk gekruider. En dunner.Die waar Juud het over heeft zijn volgens mij gewoon een verzinsel van de appie. Er zit mozarella in die worstjes. Weinig verfijnd maar wel lekker af en toe hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij Achmed heten ze Merquez. Is dat ook zoiets dan?
Hoi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Marrije het volgende:
Welterusten!
Ik ga nog ff een kopje thee zetten en kijken wat er op tv is vanavond.
Heks?
Apart varken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ze die mozarella verstopt hebben weet ik niet, grin. De volgende keer doe ik ze bij een andijvie of raapstelen stampot, das volgens mij een prima combi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee merguez zijn een stuk gekruider. En dunner.Die waar Juud het over heeft zijn volgens mij gewoon een verzinsel van de appie. Er zit mozarella in die worstjes. Weinig verfijnd maar wel lekker af en toe hoor.
Nee sorry, niet dat ik weet. Ben er maar half heb nog een maand om mijn huiswerkachterstand in te halen, dus hard aan het werk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, jij weer terug! Heb je Noek ook meegenomen?
Waarom ben jij nog blauw ? eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, niet dat ik weet. Ben er maar half heb nog een maand om mijn huiswerkachterstand in te halen, dus hard aan het werk.
Piet.
Laat die lekker wegblijven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, jij weer terug! Heb je Noek ook meegenomen?
teun heeft een ban. er staat een streep door z'n naam als je 'm aantikt op z'n pion. had al zo'n idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Coos het volgende:
Teun heeft zich vandaag zeker zó kwaad gemaakt dat ie helemaal niet meer post hier. Ik heb hem na vanochtend iig niet meer gezien.![]()
Teun doe normaal. Zet dat notegedoe uit je hoofd en post gewoon b.v. nu even je mening over de verkiezingen.
als je op 'profiel' klikt zie je dat. that's all dacht ik gelezen te hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt tegenwoordig helemaal nergens meer lezen hoe lang iemand geband is, of wel?
O, heeft ie een banquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je op 'profiel' klikt zie je dat. that's all dacht ik gelezen te hebben.
mja, begrijp ik ook niet, leek me 1 van de best bekeken topics..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, daar staat alleen niets over de duur van de ban. In dat gezellige topic van weleer in MED stond dat er meestal wel bij. Nu is het maar weer afwachten tot die kale hier weer komt rellen chatten. Anyway: de verscheidenheid lijkt me niet gediend met deze ban.
ja, zo deed ik hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
O, heeft ie een banNou dat vind ik ook weer overdreven!
Dus als je dat wil zien moet je eerst zijn ava ergens opzoeken en als dan daar op klikt dan zie je het??![]()
Ja, wie doet dat nou, tig posten terug om iemand zijn ava op te zoeken??Ik dacht eerder dat ie de pest in had van vandaag en dat ie daarom niet postte. Dan is zo'n banmeldtopic toch duidelijker. Niet dat ik daar vaak op klikte maar als het evident was wilde ik nog weleens kijken of LS echt een ban had.
Wie weet is hij los gegaan in een PM of DM.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef Marrije het volgende:
Wat raar, teun opeens een ban, in die post van gert stond als je zo doorgaat vraag ik een ban voor je aan, daarna heeft teun toch helemaal niet meer gepost?
Is er een plek waar we kunnen vragen hoelang die ban duurt?
Goedemorgen.
Remlof, jij post ook gewoon weer me e?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
Die ban zag ik niet aankomen. Heeft Remlof ook zichzelf geband, aangezien hij dit keer het NSB-woordje plantte?
Huh?quote:Ondertussen heeft ie wel mensen zoals Heks de stuipen op het lijf gejaagd dat haar
kleinkindje straks vies wordt aangekeken, heeft ie toch nog IETS bereikt zullen we
maar denken.
Ik heb gisteren voor het eerst pas 's avonds de kachel aangezet en overdag niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Verwarmingsmonteur komt tussen 12.00 uur en 17.00 uur
Jippie !
Hmmm misschien niet rechtstreeks maar ik vond Remlof altijd al een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Ik las gisteren wel dat Heksje zich daar zorgen over maakte, maar om dit nu direct op Remlof's uitlatingen terug te voeren, gaat mij ook weer te ver.
Sowieso: mensen die dat soort uitlatingen doen als je met een kinderwagen loopt, zijn de moeite van het antwoorden niet waard. Om die nitwits zou ik me echt geen zorgen maken. Their loss.
ik heb mijn snuggelsloffen maar weer uit de kast getrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst pas 's avonds de kachel aangezet en overdag niet.
Vandaag is het weer veel kouder....met een warm vest zou ik me aardig redden, maar prettig is anders.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |