Ja..ik ook af en toequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Copycat het volgende:
Brandend hart.
Ik vind het vaak heel ontroerend.
Dat liedje is dus op weg naar een hitquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Laatst een keer gezien met Dennie Christian, dat vond ik zeer vermakelijk. Ook verrassend wat ze er van gemaakt hadden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
Overigens is dat liedje van Ali B en Yes-R van Danny C al op weg naar een heuse hit
Mama?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring, maar inderdaad, thee! En nog groene thee ook![]()
Met mandarijnsmaak, dat dan weer wel.
Na mijn overdadige eetgedrag van de afgelopen dagen is het weer tijd voor bezinning en groene thee.
Ik vind engelse thee zo neutraal smaken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ieuw, groene thee, met of zonder mandarijnsmaak![]()
Gewone engelse thee
Ik vind het wel lekker, het is wel iets minder vol van smaak, maar daarentegen is groene thee heel goed voor je gezondheid en het bevordert de vetverbranding en laat vetcellen krimpenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ieuw, groene thee, met of zonder mandarijnsmaak![]()
Gewone engelse thee
Ik ben toch veuls te jong om jouw moeder te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je klinkt gewoon net als mn moeder![]()
Het enige wat ik hierin mis is het alpro soja gebeuren
het was meer het verhaalplaatjequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch veuls te jong om jouw moeder te zijn![]()
Verder ben ik niet zo van dat soort dingen, maar ik drink in de winter (en het voelt nog steeds als winter buiten) net zo lief thee als koude limonade. Koele witte wijn heb ik dan weer minder moeite meeMaar ja, nu is het even thee.
Die is al geweest? Geen meerderheid voor kabinet, zelfs niet met steun SGP.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de eerste statistisch betrouwbare prognose?
Ja! Idd, wel vet, maar ik prik erin, al hoort dat niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de eerste statistisch betrouwbare prognose?
Kanaal 15 is ook niet alles.
p.s die worstjes, is dat met mozarella? Als je het over VET hebt.. (ondanks dat het rundvlees is dacht ik). Maar wel goed te nassen.
Ik lees het net... 35 zetels. "Belgische toestanden".quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is al geweest? Geen meerderheid voor kabinet, zelfs niet met steun SGP.
Stond afgelopen week een uitgebreid artikel in de NRC next wat de gevolgen zouden zijn. Iets van 80% van de plannen kon gewoon doorgaan, voor 20% werd 't spannend en een deel daarvan zou ook nog doorgaan. Het risico op politieke koehandel is nu wel aanwezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is trouwens wel beter voor de functioneren van beide kamers.
Politiek is altijd al een koehandel geweest. In de tijd van Thorbecke diende iedere boer het volk te vertegenwoordigen en had je gewoon tig boeren. Sinds het partij-stelsel zijn het corporaties geworden die koehandel bedrijven. Je hebt christelijke koeien, rode koeien, koeien voor koeien, witte koeien tegen bonte koeien et cetera.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stond afgelopen week een uitgebreid artikel in de NRC next wat de gevolgen zouden zijn. Iets van 80% van de plannen kon gewoon doorgaan, voor 20% werd 't spannend en een deel daarvan zou ook nog doorgaan. Het risico op politieke koehandel is nu wel aanwezig.
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
Wat zijn Toscaanse worstjes?? De naam is igg veelbelovend!
Bij Achmed heten ze Merquez. Is dat ook zoiets dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee merguez zijn een stuk gekruider. En dunner.Die waar Juud het over heeft zijn volgens mij gewoon een verzinsel van de appie. Er zit mozarella in die worstjes. Weinig verfijnd maar wel lekker af en toe hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij Achmed heten ze Merquez. Is dat ook zoiets dan?
Hoi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Marrije het volgende:
Welterusten!
Ik ga nog ff een kopje thee zetten en kijken wat er op tv is vanavond.
Heks?
Apart varken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maken ze hiervan Coos. Vraag maar aan Achmed, want die mag dankzij deze verkiezingsuitslag nog even hier blijven wonen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()