Ow wacht... nvmquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn Tagliatelli met zalm?
Ik moet 'm missenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond wel de grote ONZ Radio live show
Ik ben van de partijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen op korte termijn 2 dj's bij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Steeds meer draakjen steeds minder echten djs.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Tegen de tijd dat je hier bent is het eten wel klaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik bak een ei, de deurbel gaat, die man blijft praten, ik vergeet dat ik een ei aan het bakken was, ei zwart.
Ik wil bij iemand eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik bak een ei, de deurbel gaat, die man blijft praten, ik vergeet dat ik een ei aan het bakken was, ei zwart.
Ik wil bij iemand eten
Ik maak pannenkoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik wil bij iemand eten
Ik weet niet of ik het ga halen vanavondquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Bij dezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik wil bij iemand eten
sgp nauurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sgp nauurlijk
Waarom VVD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
nou nou nou nou.. wat een toonquote:AlcatraZ <<Met de fameuze verzoekjensmasjien!>> zegt:
*vieze smerige kuthunter
*maak een geniale TT
*anderssssssss
- Vinnie. zegt:
*hahahahaha
*ik heb de lapo niet
*ik heb post 302
*301 is de lapo
AlcatraZ <<Met de fameuze verzoekjensmasjien!>> zegt:
*lapo = laatster
*-r
*klaar
*jij
Dit idd. Stufi is heilig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rutte![]()
Mensen die mij mijn Stufi af willen nemen
omdat die het meeste overeen komt met mijn ideeënquote:
Sowieso haat op rechtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rutte![]()
Mensen die mij mijn Stufi af willen nemen
Rechts, Ik ga pas rechts as ik echt rijk ben, niet als ik student benquote:
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, stond Stormfront Nederland bij jullie ook niet op het stemformulier?
Ik snap er niets van!
Hequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, stond Stormfront Nederland bij jullie ook niet op het stemformulier?
Ik snap er niets van!
Haha dan weet je inderdaad dat niemand aan je geld zal komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rechts, Ik ga pas rechts as ik echt rijk ben, niet als ik student ben
N-R-Gquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, maar nu hoor ik de juiste
Helt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu de goeie en bij die andere remix gezet
Nee, Snuf volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je serieus Lordi aangevraagd ja?
Wie kan mij vertellen waarom jouw MSN zo kut doetquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
wie kan mij vertellen wat de live radioshow is ?
als je 50 euro naar m'n rekening overmaakt zorg ik dat je het te weten komt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
Staat er bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
Klopt. Minder in ieder geval dan op Maandagquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
Is woensdag de beste dag voor een vaste liveshow? Of zou maandag beter zijn?
Woensdag komt er iig geen fuck op tv
Dat is toch duidelijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
staat waarbij? bij het rooster staat alleen: nog nader in de vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef Driepink het volgende:
ik ben achterlijk blijkt maar weer
Stop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Mijn ipad heeft reuk functie!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit de tofste jinge *ever* want Spaghettivreter
Kan je nou muziek afspelen op een iPad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stop!!..
you wish.. ipad is gewoon een grote iphone, en die kan niets ruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stop!!..
Alleen niet als je wat anders doetquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan je nou muziek afspelen op een iPad?
Die is heul niet zwartquote:
Haha faal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen niet als je wat anders doet
Jij die omelet..quote:
Unoxquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Unox. "Ik ruil mijn stamppot liever om voor de worst"
wat moet goudvis hier wel niet van denken als ze dit leestquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij die omelet..
Dan ontferm ik me over sharr![]()
![]()
Van mij mag je.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij die omelet..
Dan ontferm ik me over sharr![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef mc-Piel het volgende:
TOTZOOOO STRALENDE BOTERBLOEMPJES VAN ME!
Joh, het is de 21e eeuw.. een beetje polygamie kan dan wel toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat moet goudvis hier wel niet van denken als ze dit leest
Doeg, lief zonnestraaltjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef mc-Piel het volgende:
TOTZOOOO STRALENDE BOTERBLOEMPJES VAN ME!
gelukkig heeft ze mij nog, want als ze het alleen met jou moest doen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Joh, het is de 21e eeuw.. een beetje polygamie kan dan wel toch?
Ik was al aan het wachten op jouw bericht op dezen muzakquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is dus geen mainstream
En niet geschikt voor dit tijdstip
Lieverdjens.
wat word er gedraaid?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Lieverdjens.
Dit is wel mainstreamquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Lieverdjens.
Jouw muziek wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat word er gedraaid?
en was mn stem gister echt zulke crap kwaliteit ?
Hallonquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Hallon, ik ben er zo ook weer bij, eventjes wat voedsel bereiden!
Te hard voor Draakje op dit tijdstip.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op jouw bericht op dezen muzak
Er is een gat van iets van 15 jaar kutmuziek van Metallicaquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Metallica heeft een paar goeie nummers, maar de rest zuigt echt
En hij was zelf in de minderheid, dus vermoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
Wat, een minister van religieuze minderheden?
Vooral nothing else matters en enter sandman. Whiskey in the jar kan ik op zich ook wel waarderen, maar de rest, neequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Er is een gat van iets van 15 jaar kutmuziek van Metallica
De rest vind ik goed
Maarjah, de rest niet natuurlijk
Nee, nog niet. Ik ben daar ook op aan het wachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
BTW mijn riekwest is toch nog niet geweest?
seksquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
wat is met de reden bij dit verzoekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga,
ik kom vanavond nog wel luisteren naar wat er dan ook is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde nog iets zeggen maar lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
dit.. mag deze wel helemaal afspelen dan?
^ Net kapte je Pearl Jam - Alive af.![]()
Knetter
Bericht:
omdat
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
past bij mijn stemmingquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Goudvis_ het volgende:
Knetter
Bericht:
omdat-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Oh dan moet je dat zeggenquote:
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
ik geniet hier even van.. mag dat?-insert koosnaampje-
Het spijt me mevrouw sjarrieparriebariiequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had drinken in mijn mond en dat kwam er bijna uit, ja.![]()
ik ga het niet opruimen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kots hier even van.. mag dat?![]()
Dat magquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik geniet hier even van.. mag dat?
Who motivates the motivator?![]()
JONGENS HELP MIJ MET DEZE OPDRACHTEN VAN ECONOMIE PLIES:
1. Waaruit bestaat het verschil tussen de brut-participatie en de netoo-participatie?![]()
Ik ben nu de hele discografie van Lordi aan het downloaden. Wie wil mij aanraken?
Ik wil morgen overdag 2 uurtjes draaien, voor het eerste uur heb ik al wat in de planning alleen ik weet niet wat ik moet draaien het 2de uur. Ik kan niet kiezen tussen het volgende:
• 1 uur requests van Michael Jackson
• 1 uur requests uit de Top 40
• 1 uur requests uit de Top 2000![]()
Top 40quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
Ik wil morgen overdag 2 uurtjes draaien, voor het eerste uur heb ik al wat in de planning alleen ik weet niet wat ik moet draaien het 2de uur. Ik kan niet kiezen tussen het volgende:
• 1 uur requests uit de Top 2000[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
ik neem aan dat je netto en bruto bedoelt? Maar ik weet het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
1. Waaruit bestaat het verschil tussen de brut-participatie en de netoo-participatie?
2e of 3equote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
• 1 uur requests uit de Top 2000-insert koosnaampje-
Dat heeft toch te maken met alle 15 tot 64 jarigen en de 15 tot 64 jarigen die ook daadwerkelijk werken ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
1. Waaruit bestaat het verschil tussen de brut-participatie en de netoo-participatie?
Maak er een pedo uurtje vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
Zou kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met alle 15 tot 64 jarigen en de 15 tot 64 jarigen die ook daadwerkelijk werken ofzoik google het wel
![]()
![]()
Volgens mij was het wel zoiets, ook de gehandicapten en mensen die minder dan 12 uur in de week werken niet meetellen. Dacht ikquote:
Michael Jackson requestsquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
Dit is opdracht 1 van de opdrachten, de makkelijke opdracht volgens de leraarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel zoiets, ook de gehandicapten en mensen die minder dan 12 uur in de week werken niet meetellen. Dacht ik![]()
![]()
Vanaf nu in Draakje te zien.quote:Voor je wat aanvraagt: Draakje is er niet om anderen te pesten of om wraak te nemen op de vorige plaat. Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)![]()
PLASTIC MEKBOEKSquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
nou apple fans, doet dit pijn?______!
![]()
Economiequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is opdracht 1 van de opdrachten, de makkelijke opdracht volgens de leraar
Waarheid welquote:
Ik moet ook nog stemmen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Snuf
Bericht:
. Broeders. We gaan hard
Wings on my back
I got horns on my head
My fangs are sharp
And my eyes are red
Not quite an angel
Or the one that fell
Now choose to join us or go straight to Hell
Tot hoe laat mag je stemmen? 20:00 toch?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Moet je effe kijken want dragems had zo een lijstje gemaakt voordat er een rel ontstaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef sharr het volgende:
Zal ik morgen een uurtje U2 of Oasis draaien?![]()
![]()
21quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je stemmen? 20:00 toch?There is a time of cumming and going.![]()
Volgens mij welquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je stemmen? 20:00 toch?Who motivates the motivator?![]()
negenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je stemmen? 20:00 toch?-insert koosnaampje-
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet je effe kijken want dragems had zo een lijstje gemaakt voordat er een rel ontstaatDat vraag ik wel aan hem, ik wil geen ruzie met hem en zn baard
![]()
SperzieboonToon
Bericht:
Hoi, even een mainstream muziekje erdoorheen![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Hoi, even een mainstream muziekje erdoorheen________!
![]()
Toon![]()
Wacht maar tot het volgende muziekje.quote:[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Ga in de keet stemmen ofzo. Wat stemmen ze daar vooral in Drenthe, CDA/PvdA toch?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
vond het voor je edit al zo'n rare zin.. heb hem 3 x gelezenquote:
-insert koosnaampje-
ragboer.. nu... even... nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga in de keet stemmen ofzo. Wat stemmen ze daar vooral in Drenthe, CDA/PvdA toch?-insert koosnaampje-
Heb ik zoveel invloed op je gemoedstoestand? Ik mag hopen van niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ragboer.. nu... even... nietUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
In Drenthe stemmen ze allemaal op CDA want die beloven de wegen te verharden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
In Drenthe stemmen ze allemaal op CDA want die beloven de wegen te verharden
De PVV heeft de verkiezing bij mij op school gewonnen, en ik kom uit Drenthe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
In Drenthe stemmen ze allemaal op CDA want die beloven de wegen te verharden¯_(ツ)_/¯![]()
heerlijk.. we gaan drenthe weer ff bashen
-insert koosnaampje-
Er zijn toch geen buitenlanders in Drenthe?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
De PVV heeft de verkiezing bij mij op school gewonnen.![]()
![]()
Snuffie is baas.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Altijd lekker inderdaad. ik hou sowieso van bashen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heerlijk.. we gaan drenthe weer ff bashen![]()
![]()
Snuf.Landquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd lekker inderdaad. ik hou sowieso van bashen.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens een gruwelijke peent aan het maken zoals de kaart van Nederland maar dan van de wereldVanavond post ik hem wel
![]()
![]()
Jawel, niet zoveelquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er zijn toch geen buitenlanders in Drenthe?¯_(ツ)_/¯![]()
Toch nog iemand die het waardeertquote:
Nederlandstaligquote:
Ga indorock luisteren.quote:
Top 40: 2quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
• 1 uur requests uit de Top 2000
MJ: 1![]()
WAT WAT WAT BEL 112quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef Driepink het volgende:
zo ff lekker mensen doodschieten op mijn school nu![]()
en dan? zeggen dat ik keihard aan het ownen ben en iedereen ramen en deuren gesloten moeten houden ?quote:![]()
![]()
Ik ben een afwaseindbaas. Ik wil jou afwas ook wel afwassenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben een afwaseindbaas. Ik wil jou afwas ook wel afwassenIk win een mekboek voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben een afwaseindbaas. Ik wil jou afwas ook wel afwassenJij lekt al bij je eigen gedachtes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij lekt al bij je eigen gedachtes.Valt wel mee vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet gaan stemmen in een kerk. Nu ik geen christelijke partij stem zal ik in de hel komen...Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Sharr kom roken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toon is niet meer.
Hij en zijn familie zijn net gekookt in de snelkookpan en liggen nu op bord. Eet smakelijk![]()
![]()
Heb ook gestemd in een kerk en nog CDA ook. Maar dat is meer omdat ik geen pvv wou stemmen, die kwam volgens stemwijzer het dichtst bij. Daarna CDA en daarna VVD.
Hoop alleen dat het kabinet ook in de eerste kamer een meerderheid krijgt
Alhoewel het jammer is dat dit een veredelde eerste kamer verkiezing is geworden in plaats van echte provinciale staten."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
ginger has no soul. hij zal er niks van voelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
Toon is niet meer.
Hij en zijn familie zijn net gekookt in de snelkookpan en liggen nu op bord. Eet smakelijk![]()
Ik moest zes keer knipperen om te zien of dit nou een opmerking van mijn onderbewustzijn was dat ik nicotine gebrek zou hebben ofzoquote:
Goed idee![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
Toon is niet meer.
![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest zes keer knipperen om te zien of dit nou een opmerking van mijn onderbewustzijn was dat ik nicotine gebrek zou hebben ofzo
Goed idee
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ja hoor. Iedereen.quote:
Ik geniet er dubbel van aangezien ik al sinds half 9 vanochtend zonder zat
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hellow, niet te hard op toon kauwen he?quote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Eens kijken of ik m'n telefoon weer kan gebruiken, ~2gb downloaden op dat ding schiet niet echt op :S"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dankjequote:
Wutt, op toon kauwen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hellow, niet te hard op toon kauwen he?![]()
Watskeburt met je fobo en je UI en ondertitel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Iedereen.
Ik geniet er dubbel van aangezien ik al sinds half 9 vanochtend zonder zatBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ooooh, hij valt hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hellow, niet te hard op toon kauwen he?![]()
![]()
Jij hebt geen sperziebonen op je bord?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Wutt, op toon kauwen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Wutt, op toon kauwen?, koelkast heeft em klaargemaakt....
Had dat gezegd, had ik een pakje komen brengen. Ik heb toch niets te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Iedereen.
Ik geniet er dubbel van aangezien ik al sinds half 9 vanochtend zonder zat![]()
Even op en neer naar Emmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Had dat gezegd, had ik een pakje komen brengen. Ik heb toch niets te doen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Klusje van 5 minutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
, koelkast heeft em klaargemaakt....
![]()
![]()
Hij smaakt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watskeburt met je fobo en je UI en ondertitel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die opmerking kan je ook anders opvatten hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest zes keer knipperen om te zien of dit nou een opmerking van mijn onderbewustzijn was dat ik nicotine gebrek zou hebben ofzo![]()
![]()
Huppelquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die opmerking kan je ook anders opvatten he![]()
![]()
Hey babequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moe van allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar, waarom? Is het weer tijd voor de voorjaarsschoonmaak?
[b]AirwiN schreef [/b]
TIETE[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Dit nummer is vooral grappig als je hem hoort met je ex naast jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
IK BEN BIJNA ALS LAATSTE!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Die zal wel raar kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit nummer is vooral grappig als je hem hoort met je ex naast je![]()
![]()
Afroman is denk ik druk bezig met PWS die hij te laat gaan inleveren en leren voor de toetsweek omdat hij anders niet gaat slagenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit nummer is vooral grappig als je hem hoort met je ex naast jeLijkt me ook wel ja
![]()
Hij trok inderdaad een nogal raar hoofd toen hij hem voor het eerst hoordequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een kutplaat zeg.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Neem je oplader meequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik stop met economie opdrachten ben zo terug effe naar beneden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoinquote:
Wat vinden jullie van mijn paint jongemannen en ( hopelijk) dames?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Goed hequote:
En ik wordt![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: