Ow wacht... nvmquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn Tagliatelli met zalm?
Ik moet 'm missenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond wel de grote ONZ Radio live show
Ik ben van de partijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen op korte termijn 2 dj's bij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Steeds meer draakjen steeds minder echten djs.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Tegen de tijd dat je hier bent is het eten wel klaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik bak een ei, de deurbel gaat, die man blijft praten, ik vergeet dat ik een ei aan het bakken was, ei zwart.
Ik wil bij iemand eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik bak een ei, de deurbel gaat, die man blijft praten, ik vergeet dat ik een ei aan het bakken was, ei zwart.
Ik wil bij iemand eten
Ik maak pannenkoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik wil bij iemand eten
Ik weet niet of ik het ga halen vanavondquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Bij dezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ik wil bij iemand eten
sgp nauurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sgp nauurlijk
Waarom VVD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
nou nou nou nou.. wat een toonquote:AlcatraZ <<Met de fameuze verzoekjensmasjien!>> zegt:
*vieze smerige kuthunter
*maak een geniale TT
*anderssssssss
- Vinnie. zegt:
*hahahahaha
*ik heb de lapo niet
*ik heb post 302
*301 is de lapo
AlcatraZ <<Met de fameuze verzoekjensmasjien!>> zegt:
*lapo = laatster
*-r
*klaar
*jij
Dit idd. Stufi is heilig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rutte![]()
Mensen die mij mijn Stufi af willen nemen
omdat die het meeste overeen komt met mijn ideeënquote:
Sowieso haat op rechtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rutte![]()
Mensen die mij mijn Stufi af willen nemen
Rechts, Ik ga pas rechts as ik echt rijk ben, niet als ik student benquote:
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, stond Stormfront Nederland bij jullie ook niet op het stemformulier?
Ik snap er niets van!
Hequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, stond Stormfront Nederland bij jullie ook niet op het stemformulier?
Ik snap er niets van!
Haha dan weet je inderdaad dat niemand aan je geld zal komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Rechts, Ik ga pas rechts as ik echt rijk ben, niet als ik student ben
N-R-Gquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, maar nu hoor ik de juiste
Helt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu de goeie en bij die andere remix gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |