Was te verwachten tochquote:
+1quote:
Aiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie. Kleine man is buiten en nu wordt het eten koud.
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.quote:
Bah.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah.
Dat is niet fijn nee. Streng zijn kan indeze misschien wel helpen...
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etendan leer je t wel af
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op isquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebben
Dat wil ik niet zeggen je moet je kind opvoeden zoals jij denkt dat het beste voor hem is.quote:
Ja ik ben echt een vreselijke moeder hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |