Kom op zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft zich vandaag weer laten kennen door een jochie proberen aan te pakken. Hij heeft wederom gefaald.
was mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Stranger het volgende:
Wow nog nooit iemand zo clueless zien kijken als Karim net
Jij hebt Guido nog nooit in beeld gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Stranger het volgende:
Nadeel is dat de tv dan weer dik een dag achterloopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef BBQSausage het volgende:
Je wordt zo langzamerhand gedwongen naar die bagger tv uitzendingen te kijkenIk heb weer heel wat gemist en die site houd me niet up-to-date.
Gerard vroeg Karim om allemaal namen v.h monopoly spel na te noemen. Opeens vroeg Karim O je wilt ze allemaal en begon ze uit zichzelf op te noemen. Soms hoorde je dan het geluid van een kassa door het huis.quote:
Hij probeerde het in eerste instantie al bij de ondervraging maar daar lukte het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft zich vandaag weer laten kennen door een jochie proberen aan te pakken. Hij heeft wederom gefaald.
Ik denk dat Karim het geheim van Gerard nu wel door begint te krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Stranger het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Chuckster het volgende:
Ok, dus wats is net keburt met Karim/Gerard? Als Gerard straatnamen uit Monopoly opnoemt gaat hoort men een kassa geluid en komt er geld in Geer zijn kassa?
Dit wilt hij delen met Karim door op hem expres te drukken en expres zijn geheim verkeerd te raden?
Flip stak Jo de gek aan!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Kliertje41 het volgende:
Zag je de aasgieren Jo en Flip er weer snel bij zijn wow gewoon erg
oehhh valsquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef CartWOman het volgende:
Doe maar drukken, Guido. Dan heb je idd niets meer.
Vandaar ook dat hij dit alleen maar geweldig vind. Het geld, de mense in dat huis, etc boeit 'm echt geen fuckquote:
Ja, beetje mot tussen Gerard en Guido.. En Karim huilde..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:47 schreef bollokus het volgende:
help heb ik weer wat gemist... we earen hier eventjes 2 uurtjes zonder stroom...
iemand update please
Blijft een schaapquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Stranger het volgende:
Alleen denkt Sharon dat het bij Joanna hoort, omdat het 500e biljet paars is net als de meiden-slaapkamer.
zit je de hele dag te kijken gebeurt er niks valt het stroom uit gebeurt er watquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, beetje mot tussen Gerard en Guido.. En Karim huilde..
Alles met matenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Mylene het volgende:
Stomme redactie, hints geven die nog niet duidelijk te plaatsen zijn terwijl die van Guido en Laura zo duidelijk zijn.
Helemaal 200% mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim en gerard spelen het spel zoals het gespeeld moet worden : HELDEN !!
Al sla je die bewoners voor hun smoel met een bord waarop staat "GERARD IS MILJONAIR!!!!" Dan snappen ze het nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Mylene het volgende:
Stomme redactie, hints geven die nog niet duidelijk te plaatsen zijn terwijl die van Guido en Laura zo duidelijk zijn.
Eensch. Verwarring zaaien, ik hou durfan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
Er zijn geen regels voor één manier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geweldig.. eerst voor mot zorgen en dan je missie doen! zodat iedereen met zichzelf bezig was!!
Ik ben bijna verliefd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geweldig.. eerst voor mot zorgen en dan je missie doen! zodat iedereen met zichzelf bezig was!!
Ik ben bijna verliefd
Jaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef muzas het volgende:
Ja genoeg gelul. ik wil weer ruzie!!! Laat gerard en Guido in een tent slapen ofzo
Dat gaat Guido nooit doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef muzas het volgende:
Ja genoeg gelul. ik wil weer ruzie!!! Laat gerard en Guido in een tent slapen ofzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:47 schreef pullup het volgende:
Dit was wel een mooi gesprekje tussen Karim en Gerard.
Karim: Hoeveel heb je verdiend ?
Gerard: Mag ik niet zeggen dat weet je maar we zullen alles eerlijk delen
Karim: Dat komt wel als jij op mij gaat drukken
Gerard: Ik ga niet op jou drukken....
(knipoog Karim)
Gerard: Oh ja natuurlijk ga ik op jou drukken.
Volgens mij gaat Gerard om de rest zand in de ogen te strooien ergens met een onzin reden op het geheim van Karim drukken als die dat nodig heeft
Mo heeft toch ook zo'n apart stemmetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
bah wat een irritant kinderstemmetje heeft sophia toch...zo onschuldig, maar ondertussen......
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.. Dan offer ik me graag op!
Je mag ze hebbenquote:
En als ie beweegt slaan zijn stoppen door..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef kreta2010 het volgende:
Ja Karim en gerard zijn super en zeker geen matennaaiers!!!
Guido is een kleuter en ligt alleen maar wat.............gaap
ja ook zo erg indd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mo heeft toch ook zo'n apart stemmetje
Vooral als ze gaat klemtonen.. Ik schrik elke keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mo heeft toch ook zo'n apart stemmetje
bijna Anti bijnaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Mylene het volgende:
Team Guido, Philip, Sharon, Sofia en Joanna.
De Monopolystraten, want hee, daar staan huisjes en hotels op --> vastgoed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef chufi het volgende:
Bij alle straten waar Gerard winkels heeft/had rinkelde de kassa?
neem mee, neem meequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Mylene het volgende:
Team Guido, Philip, Sharon, Sofia en Joanna.
Kortsluiting in zijn hoofd.. Maar zoveel bloed zijn zijn hersenen ook niet gewend..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
En als ie beweegt slaan zijn stoppen door..
en de waterleiding en stations en die andere dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Susi het volgende:
[..]
De Monopolystraten, want hee, daar staan huisjes en hotels op --> vastgoed.
Die was in de badkamer tijdens de ruziequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
Waar is Maik eigenlijk in dit hele gebeuren?
En zal er vanavond weer alcohol zijn?
Maik ligt daar bij team Gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
ik denk dat maik zn benen aan het scheren is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik die missie even gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wat traag van begrip en snap nu pas wat Oh Oh Den Haag met die missie te maken heeft.
Idd ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
voor een vajazzle op z'n been?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat maik zn benen aan het scheren is.
Goudvis hoort ook bij de rijkdom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Boobman het volgende:
zucht, goudvis = femke heemskerk. maar ja, kom daar maar es op als je in het huis zit en je hebt een iq dat je moet opgraven
Wel toevallig op zulke woorden:Pquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef Tamaartje het volgende:
Guido denkt dat de kassa afging om wat hij zei..
GWIDO heeft powersquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef Tamaartje het volgende:
Guido denkt dat de kassa afging om wat hij zei..
Daar komen straten in voor die in Monolopy zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die missie even gemist
ben je geen millionair meer ?quote:
zodat een ander kan gaan drukken en de poet kan verdienen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom deelt Guido met iedereen zijn vermoedens....
Hij zegt nu ook.. heb ik weer alles gedeeldquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom deelt Guido met iedereen zijn vermoedens....
gebrek aan emotie uiting in het gezicht!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook.. heb ik weer alles gedeeld
Ja ze plakken alles wat ook maar in de verste verte op een logo af met lelijke stickers, en dan zouden ze een clue linken aan het logo van de staatsloterij?quote:
Ze heeft een rokje aan...quote:
Daar kan zij toch niets aan doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
gebrek aan emotie uiting in het gezicht!
Je kan toch net buiten die quote vallen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef MargrietV het volgende:
er staat geen gerard koster in de Quote 500, of hij zou een andere naam hebben en.... heb dat niet kunnen vinden.
Niet elke miljonair staat in de quote500.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef MargrietV het volgende:
er staat geen gerard koster in de Quote 500, of hij zou een andere naam hebben en.... heb dat niet kunnen vinden.
ze draagt een héel kort rokje met blote benen, wie zei ook alweer dat ze zich schaamde voor haar blauwe plekken?quote:
Ja dat is het..Gerard valt er 'net' buitenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kan toch net buiten die quote vallen??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ik zie ook een natte wind heur Servio
Servio mag Gerard helemaal niet nomineren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Servio zegt: Gerard staat nu ook op mijn lijstje = sanctie!!! (mag niet)
2 kosters in quote met andere voornaam, familie??quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef MargrietV het volgende:
Hij hoeft daar toch ook niet in te staan? Met 3 miljoen ben je ook miljonairquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef MargrietV het volgende:
Met 1 al!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij hoeft daar toch ook niet in te staan? Met 3 miljoen ben je ook miljonair
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Laura waait wel heel erg met alle winden mee.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef Stability het volgende:
misschien denkt ze dat ze een milloinair kriebelt.
wat 'n rare bubbel daartussenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Karim heeft officieel net zoveel met Laura gezoend als guido.
Miljonair is natuurlijk altijd beter om te kriebelen dan een ridderquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef Stability het volgende:
misschien denkt ze dat ze een milloinair kriebelt. altijd makkelijk voor als ze weer thuis zijn
Dat is the Goatquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
wat 'n rare bubbel daartussen
LOLquote:
Goede timingquote:
Jup, hoe ie er uiteindelijk mee omgaat is een beetje raar, maar de insteek was goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef Darklight het volgende:
Eigenlijk wilde guido alleen maar een missie tegenwerken, dat is toch niet zo erg, zou ik ook doen
- The act of a man tucking his wang and sack between his legs and bending over so that it can be seen from behind resembling the head of a goat.quote:
Als ze zo duidelijk waren, was hun geheim al onthuld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Mylene het volgende:
Yep die had ik gister of vannacht al meegekregenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
- The act of a man tucking his wang and sack between his legs and bending over so that it can be seen from behind resembling the head of a goat.
Ik blijf jullie woorden leren, het woord van vandaag was vajazzlequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Yep die had ik gister of vannacht al meegekregen
Ik blij dat ik pas net ben ingezaptquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ik blijf jullie woorden leren, het woord van vandaag was vajazzle
Ja, ging ook een wereld voor mij openquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
vajazzle ja mooi woordquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik van de week ook al, ronde, gladde kiezelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
ik vind dat tuinkleed zo leuk waar aafke en philip op liggen. net alsof ze op stenen liggen
Dat vindt Servio hem gelijk leuk..quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat Aafke gaat drukken op Gerard: Miljonair.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Stability het volgende:
laura kijkt echt als een moeke. haar breiwerkje ontbreekt er nog maar aan
Echt wel ga ik in mijn broek zeikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Morgen kan er echt een mooie caps-collage gemaakt worden als Alex als laatste terug het huis in komt in plaats van Servio.
Of als Alex hoort dat de relatie fake wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Morgen kan er echt een mooie caps-collage gemaakt worden als Alex als laatste terug het huis in komt in plaats van Servio.
Die dan de week erop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Of als Alex hoort dat de relatie fake was
Joanna is het type; doe het niet want ik heb het zo graagquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef muzas het volgende:
Jezus waar is die joanna bang voor? Dat ealex d'r gaat verkrachten ofzo?
Waarschijnlijk is ie wel geweest maar iss de media niet op komen dagen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef Coos het volgende:
Er zou vanmiddag toch om 15.00 uur een persconferentie zijn over Secret Story of was dat een hoax?
Gerard wilde zijn gewonnen bedrag delen met Karimquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef bollokus het volgende:
het enige wat ik nu niet duidelijk terug kan vinden wat is de deal van gerard en karim
Ik geloof het zomaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie wel geweest maar iss de media niet op komen dagen.
Dan liggen ze zo'n beetje 20 van de 24 uur te slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Slapen in bed mag niet, in de tuin wel.
Daar wordt je ook moe vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet hoe die lui de hele dag zo moe kunnen zijn, ze voeren geen flikker uit.
daar wordt je dus blijkbaar erg moe vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet hoe die lui de hele dag zo moe kunnen zijn, ze voeren geen flikker uit.
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Caland het volgende:
Kan je ook heel moe van worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Caland het volgende:
servio zal niet meer zo snel genomineerd worden ben ik bang dus nu moet hij weg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:18 schreef Kliertje41 het volgende:
Nee nu srvio eruit deze week daarna das phantome en een week later Gaydo
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al
Van niks doen word je moe
c-c-c-c-combo grammatica failquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
daar wordt je dus blijkbaar erg moe van
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan liggen ze zo'n beetje 20 van de 24 uur te slapen.
Nederlands is niet mijn goedstequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
c-c-c-c-combo grammatica fail
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef scooby-doo het volgende:
wat dom op tv..... regie in slaap gevallen??
Ik had 'um op tijd geëdit schatjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
c-c-c-c-combo grammatica fail
heb je heel veel aan aan zo'n lijstje als je thuis zit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Servio zegt: Gerard staat nu ook op mijn lijstje = sanctie!!! (mag niet)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef Berenjenafok het volgende:
Whii Sharon is goed bezig! Gaan haar niet snel verdenken zo denk ik
dat is zeker zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef Berenjenafok het volgende:
Whii Sharon is goed bezig! Gaan haar niet snel verdenken zo denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |