In Enschede hadden we eerst een elektrische oven staan. Deze had een paar interessante gebreken:quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest ooit zandgebak maken en volgens het recept een half uur, maar ik heb ze uiteindelijk 50-60 minuten erin gehad. Dus het ligt aan de oven
En anders kun je hem altijd nog hogerr zetten
Kwestie van er achter komen waarbij het het extra geld waard is. 7Up vind ik echt wel lekkerder dan de Euroshoppervariant, maar bij tomatenpuree haal ik wel de goedkope bendequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik koop ook best veel euroshopper spul.
Er zijn zat dingen waar er geen verschil in a-merk of euroshopper zit.
Ik bedoel, een blik mais, daar zit verder niks anders in dan mais. Ik kan me niet voorstellen dat ik verschil zou kunnen proeven met een 3x zo duur a-merk.
welkom in de grote mensen wereldquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:35 schreef LadyBlack het volgende:
Morning
Jeetje, wat moeten andere mensen toch vroeg opstaan
Dat is wel een luxe inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:41 schreef LadyBlack het volgende:
En: BRRRRRRRwerd koud wakker en nu zit ik verkleumd in de kamer; het vriest nog steeds buiten.....
Hoi TM![]()
De grotemensenwereld van mij en mijn vriend bestaat eruit dat we allebei om 9 uur beginnen met werkenGelukkig maar! ik ben namelijk echt geen vroege vogel...
Gisteren had madam het over Marokkaanse rotjongens die in Zandvoort de rust op het strand zouden verstoren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
Als de PVV trouwens die fleur agema zou vervangen voor een capabel persoon zouden ze nog kunnen verdubbelen IMO.
Die was toch naar LImburg en niet naar LIbiĖ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Doet Cobra ook aan helicoptervluchten boven een woestijn?
Hij was naar het Zuiden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die was toch naar LImburg en niet naar LIbiĖ?
Dat is waar... maar hij zit niet bij de Mariniers... dus de kans is klein denk ik.quote:
Speel het spel nou eens mee...quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar hij zit niet bij de Mariniers... dus de kans is klein denk ik.
Ja maar het isquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik het voordeel/gemak (internet/mail in praktisch formaat) van de iPad inmiddels wel heb onderkend, begrijp ik de ophef rondom de iPad2 niet zo.
OK, hij is sneller, maar dat is op zich niet schokkend. Maar wat moet je met 2 camera's, een afdekcover, een HDMI-connectiebus en tools zoals Photo Booth (soort Photoshop voor Mac), FaceTime(Skype-kloon), Garageband (slechte Ableton Live kloon) en iMovie (videobewerkingspakket) op een iPad?
O ja, straks ook in wit verkrijgbaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |