De aanhouder wint en daarom bak ik geen taarten...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af hoe ik nou moet weten of mijn deeg nou droog of nat is....
Echt elke keer als ik besluit eens iets te bakken mislukt het gigantisch.
[..]
Werkt dat echt?
Oh, wat gemeen.![]()
Vergeet vooral niet te melden dat je een kok in huis hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De aanhouder wint en daarom bak ik geen taarten...
Het was al droog voor ik die laatste 100 gram bloem erbij gooide. Vond het weinig versachil maken. De volgende keer doe ik wel een andere verhouding.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Als het plakt, dan is het te nat. Als het bijna uit elkaar valt van droogheid, dan is het goed
Wil je nou zeggen dat je een loser bent?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
De aanhouder wint en daarom bak ik geen taarten...
Eerst maar eens geduld hebben. Dat is een schone zaak. En een zelfbenoemde luiaard moet toch alle geduld in de wereld hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was al droog voor ik die laatste 100 gram bloem erbij gooide. Vond het weinig versachil maken. De volgende keer doe ik wel een andere verhouding.
Een quiter!quote:Wil je nou zeggen dat je een loser bent?!
Als dat jouw vertaling van 'Ik bak geen taarten' is, dan wel, ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was al droog voor ik die laatste 100 gram bloem erbij gooide. Vond het weinig versachil maken. De volgende keer doe ik wel een andere verhouding.
[..]
Wil je nou zeggen dat je een loser bent?!
Ze werkt ook op een crèche of niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een echtgenote van wie ik het op het culinair creatief/uitvoerend gebied verlies, dus ik doe niet eens moeite.
Een quiter is niet per definitie een loser hoorquote:
Een luiaard hoeft helemaal niet geduldig te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst maar eens geduld hebben. Dat is een schone zaak. En een zelfbenoemde luiaard moet toch alle geduld in de wereld hebben
Eigenlijk ook wel logisch. Als alles altijd heel langzaam gaat, dan wil je natuurlijk wel eens snellerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een luiaard hoeft helemaal niet geduldig te zijn.
Sterker nog, ik wil altijd alles snel snel snel.
Dat is wel langquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat ik weer aan bakgekte lijdt, moeten jullie me tegenhouden.
Dat ding staat er al anderhalf uur in. En het ruikt muf. Kutding.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef wyccie het volgende:
De vorige keer had ik een chocoladetaart gemaakt (recept op Fok), maar had ik de slagroom doodgeklopt.
Heb uiteindelijk dat hele ding met bakvorm in de prullenbak gekiept.
Ik heb wel meer mensen nodig die voor mij mijn leven moeten regelen. Er staat nog een afwas van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Jij moet iemand zoeken die voor je kan bakken, net zoals mw MM
Daar zul je toch minder mensen voor vinden denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel meer mensen nodig die voor mij mijn leven moeten regelen. Er staat nog een afwas van hier tot Tokio.
En anders gooi ik er een lading vanillevla overheen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Zonde wyccie! Hopelijk smaakt ie straks wel verrukkelijk
Nee.quote:Heb je wel een goeie oven?
Als het om koken gaat niet. Geen geduld voor en geen timing. Terwijl ik de recepten kan opdreunen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een quiter is niet per definitie een loser hoor
Maar volgens je eigen woorden ben je geen doorzetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |