?quote:
ah dat zijn de betere dagenquote:
In CUL zou jij nu vervloekt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Ja, 't lijkt mij ook zeker lekkerder...maar ik was al naar de supermarkt geweest en ik ben lui.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou t niet doen wyccie, roomboter maakt het juist zo lekker! En margarine/halvarine bevat ook meer water toch?
Daarom stel ik de vraag hier.quote:
Toffe serie hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit midden in een Gilmore Girls marathon, zo heerlijk
Seizoen 1 is ook 8 9 jaar na dato nog leuk![]()
ik word oud![]()
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toffe serie heIk heb 'm origineel in de kast staan
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je leeft nog. Niet allergisch voor penicilline dus.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heerlijkEn dit is ook een originele dvdbox, seizoen 1, gekregen van Sinterklaas
De latere seizoenen vond ik echt niks meer though....
Voor zover ik weet is dat niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |