Zou me niet blind gaan staren op specs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Gekkebolle het volgende:
Maar inhoudelijk nog een reactie op mijn topic????? nu je toch hier bent..
Als er een spec is waar ik niet oplet is het de batterijduur wel. Of de telefoon nou aangedreven wordt door een accu van een Toyota Prius of niet, hij is altijd binnen 12 uur leeg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zou me niet blind gaan staren op specs.
Verder mis ik iets van batterijduur in dat artikel.
Heb je het over de LG?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind 'm erg traag aanvoelen, scrollen e.d. hapert en schokt. Kan zijn dat het geen final hardware is en dat het daardoor komt.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Greenboard het volgende:
Je ne sais pas.. Staat er niets op Tweakers.net of MobileCowboys. Volgens mij zag ik op 1 vd 2 iets over de Atrix
Van tweakersquote:De Atrix is bedoeld voor de Amerikaanse markt en het is nog onbekend of het toestel naar Europa komt. De kans lijkt groot: hij ondersteunt 3g op de 2100MHz-band, een band die niet door AT&T gebruikt wordt.
Hoe heb jij het kunnen testen? Hij is nog niet eens uit...Are you monsieur LG???quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind 'm erg traag aanvoelen, scrollen e.d. hapert en schokt. Kan zijn dat het geen final hardware is en dat het daardoor komt.
"Het browsen op internet lijkt veel sneller te gaan op de LG Optimus 2X Speed. Paginas laden sneller en door de ondersteuning voor Adobe Flash 10.1 lijken paginas met Flash-elementen geen probleem te zijn. Dit blijft natuurlijk een hekelpunt voor de iPhone, aangezien deze geen Flash ondersteunt."quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Mobiel developer, pre-release hardware rechtstreeks van LG gehad. Kan dus best zijn dat de final versie beter werkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Hoe heb jij het kunnen testen? Hij is nog niet eens uit...Are you monsieur LG???
Ah I see.. Hoop dat de final versie idd beter werkt, want hij ziet er niet bepaald slecht uit..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mobiel developer, pre-release hardware rechtstreeks van LG gehad. Kan dus best zijn dat de final versie beter werkt.
Inderdaad. Kan ook best zijn dat een debug versie is v/d software o.i.d. Heb er niet heel uitgebreid naar gekeken maar dat was gewoon het eerste wat opviel. Heb 'm verder ff naast een iPhone 4 gehouden, het scherm is ongeveer even breed maar ietsje langer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Ah I see.. Hoop dat de final versie idd beter werkt, want hij ziet er niet bepaald slecht uit..
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef Gekkebolle het volgende:
"Dit blijft natuurlijk een hekelpunt voor de iPhone, aangezien deze geen Flash ondersteunt."
Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.
Ik denk dat het op dit moment een minpunt is. Als de tijd aanbreekt dat HTML5 de nieuwe standaard is en men Flash inruilt voor HTML5, dan kunnen we zeggen dat Flash ons gestolen kan worden, aangezien dan iedereen HTML5 hanteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |