Ehm..? Welke is nu de COS? Die van Mark of deze?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, stoofpannetje staat te stoven, keuken is weer opgeruimd.
Dacht, nu ffies een boel bij lezen hier, maar niets is minder waar, paar regeltjes verder en ik ben al weer bij
Deze toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm..? Welke is nu de COS? Die van Mark of deze?
weer allemaal 1 flesje bier ?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weer allemaal 1 flesje bier ?
Zit je hoog he ITSMEquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef itsme het volgende:
Ik had een leukere TT verwacht. Maar goed had ik zelf maar de laatste post moeten hebben. Over vajajahs
Is voor Jo genoeg toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weer allemaal 1 flesje bier ?
Je ziet gewoon de verwarring op z'n gezichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik denkt nu; Wat zijn deze benen glad, vind ik behaarde benen nu fijner of ga ik voor deze
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik denkt nu; Wat zijn deze benen glad, vind ik behaarde benen nu fijner of ga ik voor deze
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, stoofpannetje staat te stoven, keuken is weer opgeruimd.
Dacht, nu ffies een boel bij lezen hier, maar niets is minder waar, paar regeltjes verder en ik ben al weer bij
Fries of niequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
waar heeft Aafke het over..."taust uit de aufen"?.
Ja, ze heeft zoveel meegemaakt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat heeft Mo ook altijd een dramatische blik in d'r ogen.. O ja, die heeft natuurlijk ook al een heel zware periode gehad in het huis :S
We gaan gewoon voor de sfeer op Fok! Dat maakt het kijken een dragelijke bijzaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lachen hoor, we blijven maar bijlezen en het volgen, maar eigenlijk gebeurd er 97% van de tijd helemaal niks
![]()
Nou ik ben weer bij, ik ga effe dweilen
1 gewaxt de ander niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? het lijken wel dezelfde benen.Bij een dezelfde persoon horende?
Zonder dat was het niet vol te houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
We gaan gewoon voor de sfeer op Fok! Dat maakt het kijken een dragelijke bijzaak
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zonder dat was het niet vol te houden.
Ik kijk eigenlijk nooit SST zonder FOK
Anders val je in slaap tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actief
Ik aanbid jou plaatje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actief
Het is ondertussen wel een vereiste geworden inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
dat is geen man, dat is een nichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef jugler het volgende:
De man die weg gaat morgen:
[ afbeelding ]
Of juist een hele nieuwe, Gerard weer helemaal gek, waar hoort dit bij?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef minzo het volgende:
Ik voel aan me water dat er vandaag weer een clue komt over Laura en Guido
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef jugler het volgende:
De man die weg gaat morgen:
[ afbeelding ]
ik ook niet, leuke toevoegingquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sofia kijkt wel uit! Straks krijgt ze ook zo'n kaas uitbrander van Servioquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef jugler het volgende:
lol
Sofia: 'wat ben je aan het maken?'
Aafke: 'toast met kaas'
'lekker'
'wil je ook?'
'neeeeeeeeej'
Zij heeft et wel door dat die nicht vertrekt en probeert nieuwe vriendjes te maken nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Sofia kijkt wel uit! Straks krijgt ze ook zo'n kaas uitbrander van Servio
Dat dacht Gerard, die heeft Karim opgestookt en die is gaan vragen. Nu denken ze dat dit haar geheim is en Laura speelt mee.quote:
Persoonlijkheid of gedrag? Das wel een verschil hequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:44 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Voor saaiste persoonlijkheid in de natie
laura heeft gezeten voor ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:44 schreef jugler het volgende:
Laura heeft in de gevangenis gezeten?
Gerard zingt: 'Laura heeft gezeten, Laura heeft gezeten'
Zie geen verschil bij haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef jugler het volgende:
[..]
Persoonlijkheid of gedrag? Das wel een verschil he
Denk jij dat dit echt is? Ik denk dat het gewoon spel is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
kort, ze wil niet zeggen waarvoor vanwege haar familie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
kort, ze wil niet zeggen waarvoor vanwege haar familie
ik denk ook dat ze het speeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Denk jij dat dit echt is? Ik denk dat het gewoon spel is.
denk het ook. gewoon lekker veel liegen, iedereen is daar toch paraquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk wil natuurlijk niet te saai overkomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijkheid sowieso nooit, gedrag wel. Persoonlijkheid schemert door in gedrag..quote:
Ja.. Richting Maik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:47 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijkheid sowieso nooit, gedrag wel. Persoonlijkheid schemert door in gedrag..
Anyways, fluit Alex nou het Eurosongfestival deuntje?
Lol! Dat zou wat zijn, is alles wat hij bij de was doet kwijt als hij er vanavond uit moet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Olga het volgende:
Wacht ff. iedereen behalve de genomineerden moet hun vuile was in het labyrint zetten. Waarom doet servio dat dan ook?
Nee Servioquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef Reksie1981 het volgende:
gay magazine amsterdam heeft 20.000 keer gestemd op Servio, dus die gaat er niet uit.
Wie moet er dan uit volgens jullie, Mike of Wim-Lex?
servioquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef Reksie1981 het volgende:
gay magazine amsterdam heeft 20.000 keer gestemd op Servio, dus die gaat er niet uit.
kutsektequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Dit dus!quote:
wel een leuke tekstquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef MargrietV het volgende:
Floot Alex de Marseilllaise?Zie de tekst:
datquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit dus!Misschien krijgen we zo nog wel een accurate tussenstand. Kan er op gereageerd worden.
Ik snap niet zo goed waarom het gay-magazine zich er mee bemoeit, hij is gewoon irritant, waarom hem er in houden omdat hij toevallig homosexueel is?
Ik zeg niet dat ze het gedaan hebben, het was meer een "stel dat" vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit dus!Misschien krijgen we zo nog wel een accurate tussenstand. Kan er op gereageerd worden.
Ik snap niet zo goed waarom het gay-magazine zich er mee bemoeit, hij is gewoon irritant, waarom hem er in houden omdat hij toevallig homosexueel is?
ik heb de minder blanke subcultuur niet in actie gezien toen het om Cynthia gingquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
laat ons niet zo schrikkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het gedaan hebben, het was meer een "stel dat" vraag
Ah, ik miste het vraagteken een beetje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het gedaan hebben, het was meer een "stel dat" vraag
niemand maar Laura zet een val om van die verdenkingen over haar en Guido af te komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
wie heeft er in de bajes gezeten ?
Volgens mij niemand, Laura speelt mee vanwege de vragen van Karim gisteren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
wie heeft er in de bajes gezeten ?
Nee, Mike en Alex zijn zoo cool. Die zorgen voor zoveel vermaak in dat huis. Zonder die gay-magazine-stemmers gaatie er morgen ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij niemand, Laura speelt mee vanwege de vragen van Karim gisteren.
Precies.. Ik zie liever een opruiende nicht dat een nederige excuusridder!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, Mike en Alex zijn zoo cool. Die zorgen voor zoveel vermaak in dat huis. Zonder die gay-magazine-stemmers gaatie er morgen ook niet uit hoor.
Al moet ik voor drie maanden mijn beltegoed opmaken hij gaat er uit die valse nichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, Mike en Alex zijn zoo cool. Die zorgen voor zoveel vermaak in dat huis. Zonder die gay-magazine-stemmers gaatie er morgen ook niet uit hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef jugler het volgende:
[..]
niemand maar Laura zet een val om van die verdenkingen over haar en Guido af te komen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Al moet ik voor drie maanden mijn beltegoed opmaken hij gaat er uit die valse nicht
Haha gek, collega's kijke me aan waarom ik ineens zo stom zit te lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:59 schreef Kliertje41 het volgende:
zegt iemand nu dat sofia haar bed naar schimmel stinkt
ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef jugler het volgende:
gaat weer wat mis bij die regie:
[ afbeelding ]
En ik had wel graag willen weten wat er in dat koppie omging!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef jugler het volgende:
gaat weer wat mis bij die regie:
[ afbeelding ]
Alex is nie zo slimquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Net of Laura kan werken bij een KDV met een 'strafblad' zou Alex toch moeten weten
Wss belasting fraude door foutief belastingaanslagen in te vullen door die extreme dyslexie van haarquote:
Er zijn slechtere voorbeelden dat dat in nl wel kan helaasquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Net of Laura kan werken bij een KDV met een 'strafblad' zou Alex toch moeten weten
Daarom zou het handig zijn als er een tussenstand isquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Al moet ik voor drie maanden mijn beltegoed opmaken hij gaat er uit die valse nicht
Ja helaas is dat zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere voorbeelden dat dat in nl wel kan helaas
Ligt er maar aan als het bijvoorbeeld voor een kleinigheid is geweest een niet betaalde boete ofzow dan wordt daar niet moeilijk over gedaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
ik denk dat Maik wel "stoute" dingen met Guido zou willen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef Tamaartje het volgende:
Guido in de jeugdgevangenis gezeten.. hij heeft stoute dingengedaan volgens Maik
Nee. Servio moet er hoedanook uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef itsme het volgende:
Rare mensen die homo's dan. Ik weet dat bv Eric ook niet werg is van Servio maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit hoe een homo als mens is. Ook al is het de grootste lul de gays supporten hem?
Blij dat er mee hetero's zijn dan gays dus uiteindelijk winnen we en gaat servio mooi naar zijn mannetje terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee. Servio moet er hoedanook uit.
Dan maar hopen dat ze harder geilen van Maikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef itsme het volgende:
Rare mensen die homo's dan. Ik weet dat bv Eric ook niet weg is van Servio maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit hoe een homo als mens is. Ook al is het de grootste lul de gays supporten hem?
Guidette heeft humorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef jugler het volgende:
Lex: 'zat er in dat franse huis niet een huurmoordenaar'
anderen: '?????!'
Gaydo:'nee das een andere serie, dan wordt er iedere week iemand omgelegd'
Ja maar als ik dat bericht lees gaat dat dus niet lukken en wordt die gast nog arroganter. "50 % van de stemmen. Ik ben zo populair maar dat dacht ik al" Ik hoor het hem al zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee. Servio moet er hoedanook uit.
Daarom moet ie er dus ook uit. Liefst zonder z'n vuile wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat bericht lees gaat dat dus niet lukken en wordt die gast nog arroganter. "50 % van de stemmen. Ik ben zo populair maar dat dacht ik al" Ik hoor het hem al zeggen.
Servio durfde zelfs te zeggen, dat als hij exit gaat, dat er dan alleen domme mensen naar SST kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat bericht lees gaat dat dus niet lukken en wordt die gast nog arroganter. "50 % van de stemmen. Ik ben zo populair maar dat dacht ik al" Ik hoor het hem al zeggen.
Daar gaat het niet om, ik zou het vreemd vinden dat de gaykrant iemand in het huis zou willen houden enkel omdat hij gay is. We zullen wel zien wie er het meest populair is daar. Niemand is echt een smaakmaker alla Jaap, Huub of Amanda. Er waren genoeg mensen die hun bloed wel konden drinken op een gegeven moment maar dat maakte het juist leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ik hoop echt zó dat hij eruit gaat.. wat een arrogante kwalquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Servio durfde zelfs te zeggen, dat als hij exit gaat, dat er dan alleen domme mensen naar SST kijken
Gelukkig niet.. En trouwens, dat was ook nog niet zo toen die groep nog zo groot was en iedereen elkaar nog een beetje uit de weg kon gaan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou het vreemd vinden dat de gaykrant iemand in het huis zou willen houden enkel omdat hij gay is. We zullen wel zien wie er het meest populair is daar. Niemand is echt een smaakmaker alla Jaap, Huub of Amanda. Er waren genoeg mensen die hun bloed wel konden drinken op een gegeven moment maar dat maakte het juist leuk.
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop echt zó dat hij eruit gaat.. wat een arrogante kwal![]()
Kan me niet voorstellen dat ik hem de eerste dagen leuk vond
Geeft niet iedereen laat wel eens raar groepsgedrag zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei van de week ook dat als hij er nog in bleef hij hem hard zou aanpakken.. (andere woorden gebruikte hij)quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Kliertje41 het volgende:
Gaydo neemt rol servio al een beetje over tov alex
Dat heb ik dus ook. Ik vond hem eerst echt supertof. Gezellige nicht enzo. Maar ik erger me nu echt aan 'm met zn arrogante en valse gedrag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is dan interessant icm L aangezien A haar maatje isquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei van de week ook dat als hij er nog in bleef hij hem hard zou aanpakken.. (andere woorden gebruikte hij)
Inderdaad, nu is iedereen nog een beetje op zijn/haar hoede, ik denk dat het echt leuk wordt als er nog een man/vrouw of 8 in zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig niet.. En trouwens, dat was ook nog niet zo toen die groep nog zo groot was en iedereen elkaar nog een beetje uit de weg kon gaan!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is dan interessant icm L aangezien A haar maatje is
Ja, dat de maatjes wat meer naar huis zijn.. Dat men ook wat meer op zich zelf gericht moeten zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is iedereen nog een beetje op zijn/haar hoede, ik denk dat het echt leuk wordt als er nog een man/vrouw of 8 in zitten.
Ja, en omgaan met mensen die ze normaliter niet zouden uitkiezen om mee in huis te wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat de maatjes wat meer naar huis zijn.. Dat men ook wat meer op zich zelf gericht moeten zijn..
Dan is Laura lekker bezig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef marky het volgende:
Ze proberen dus ieder ander geheim bij Guido en Laura uit te sluiten.
En wat zegt dat over degene die aan het programma meedoen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Servio durfde zelfs te zeggen, dat als hij exit gaat, dat er dan alleen domme mensen naar SST kijken
Totaal mis Guido legt een dwaalspoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef Chuckster het volgende:
Guidette hapt weer lekker toe, simpel spel van Gerard, maar wel effectief.
Goede kerel, die Geer
Volgens mij is dat tactiek van Guido. Je weet nu ongeveer wel alle kunstjes van Gerard: Moeilijk doen over onderwerpen = JE GEHEIM! Dingen omdraaien = JE GEHEIM! Zeggen dat je van dingen niet zeker bent = JE GEHEIMquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef Chuckster het volgende:
Guidette hapt weer lekker toe, simpel spel van Gerard, maar wel effectief.
Goede kerel, die Geer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
Wilde mijn twitter 'gesprek' met het mannetje van Servio even met jullie delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
Wilde mijn twitter 'gesprek' met het mannetje van Servio even met jullie delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet veel dingen uitsluitenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:16 schreef jugler het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tactiek van Guido. Je weet nu ongeveer wel alle kunstjes van Gerard: Moeilijk doen over onderwerpen = JE GEHEIM! Dingen omdraaien = JE GEHEIM! Zeggen dat je van dingen niet zeker bent = JE GEHEIM
dus Gerard hapt nogal snel en gaat dan spinnen. Lijkt mij dus tactiek om dat te voeren zodat ie niet op je 'geheime relatie' gaat zitten
Ik had echt gedacht dat Gerard wel slimmer was met die fake relatie cluequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:16 schreef jugler het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tactiek van Guido. Je weet nu ongeveer wel alle kunstjes van Gerard: Moeilijk doen over onderwerpen = JE GEHEIM! Dingen omdraaien = JE GEHEIM! Zeggen dat je van dingen niet zeker bent = JE GEHEIM
dus Gerard hapt nogal snel en gaat dan spinnen. Lijkt mij dus tactiek om dat te voeren zodat ie niet op je 'geheime relatie' gaat zitten
Dat moest Mo wel zeggen, want papa en mama mogen niet weten dat zij het ook heeft!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef jugler het volgende:
Gaydo zeurt dat iedereen meer weet dan hij
Mo: ik vind niet dat er weinig gedeeld wordt
De rest: nee we hebben allemaal al herpes van Aafke
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat moest Mo wel zeggen, want papa en mama mogen niet weten dat zij het ook heeft!
Je kan het pas uitsluiten als je zeker weet. Gerard probeerd aanknopingspunten voor zijn gedachten te vinden. Ze hebben bij Guido nog geen idee wat zijn geheim zou kunnen zijn dat merk je aan alles.quote:
Weet ik niet, Alex is wel aan het draaien zeg, als ik per ongeluk wat op vang waarvan ik denk hey, dat kon er nog wel eens wat mee te maken hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft Laura die rits nu echt wat meer naar beneden gedaan nu ze met Alex praat??
Tunnelvisiequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef marky het volgende:
Ik vind Laura en Guido toch wel weer goed bezig.
Cannabis Sativa Hollandica...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef muzas het volgende:
Die laura weet niet eens hoe je WIET schrijft!
In de benarde positie waarin ze door de redaktie zijn gebracht is dit scheren langs de rand van de afgrond. Dus goed spel zoals ze nu bezig zijn.quote:
Ik nomineer Laura! NUUUU! Gerard speelt het spel en Gerard valt niet voor haar charmes.. Ja, dus dan is ie irritant..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Laura volgende keer op Gerard stemmenomdat ze het irritant vind dat hij zoveel liegt
Gerard moet het deuntje van 'Billionaire' neuriënquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard krijgt clue: vanavond mogen ze allemaal naar de film Annie kijken.
En dat is juist goed. De eerste week werd L hier nog bijna afgemaakt omdat ze teveel met A bezig was. ipv met Gquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef jugler het volgende:
Hmm ik heb niet het idee dat Laura Alex nog 'leuk' vindt, Alex is gewoon veel relaxter geworden nu het een alles of niets spelletje is en die kan nu gewoon makkelijker met d'r praten maar zij is vooral met d'r spel bezig
Zij moet ook nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef jugler het volgende:
Hmm ik heb niet het idee dat Laura Alex nog 'leuk' vindt, Alex is gewoon veel relaxter geworden nu het een alles of niets spelletje is en die kan nu gewoon makkelijker met d'r praten maar zij is vooral met d'r spel bezig
Maar niet meer dan 3 richtingen, anders snapt ze haar eigen spel niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel leuk dat Laura eindelijk ook het spel speelt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef marky het volgende:
Gerard krijgt als opdracht een van de vele leegstaande winkeltjes in Bataviahaven te slijten aan de bewoners.
stotteren als alex zegt fake relatiequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef woodyinthemix het volgende:
Laura is best een open boek als het om liegen gaat
- niet aankijken
- hoofd draaien
- zachter praten
was daarvoor, maar daarom ging ie op oorlogspad. maar weet niet in hoeverre dit 'spel' is van Geerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Mylene het volgende:
Het klopt wat Servio zegt. Hij heeft lopen vissen naar informatie.
Gerard![]()
Servio naar huis ole olequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Tamaartje het volgende:
Moet Aafke maar niet zoveel zuipendat is het spel!
Philip ziet in álles een missie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
Philip heeft opeens door dat het misschien wel een missie is
quote:
Ja, zo is Gerard niet. Tenminste, niet de laatste dagen. Hij is kalm. Maar nu...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef jugler het volgende:
Flip ruikt onraad (en ik ook) want die uitbarsting van Gerard kwam een beetje onverwachts
Gerard heeft het volgens mij wel gezegd en is ook niet iets waar je over zou liegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Juist niet servio doet weer zijn nichten ding
Jo zegt net dat ze het gehoord heeft en nu kan ze het niet ruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef jugler het volgende:
Flip ruikt onraad (en ik ook) want die uitbarsting van Gerard kwam een beetje onverwachts
Ook raar dat dit nu pas komt. Het was toch al wel bekend dit? Ik denk dat achter dit aan Gerard heeft verteld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef jugler het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard heeft het volgens mij wel gezegd en is ook niet iets waar je over zou liegen.
Gerard is baas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard blijft er wel lekker bij zitten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Hahaha Gerard tegen Servio: met je zogenaamde grote achterban. Moet je eens opletten wat voor achterban ik heb.![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij ooit genomineerd wordt :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:46 schreef Misiuuu het volgende:
Actie! Nu verliest Gerard veel 'stemmen'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |