Ehm..? Welke is nu de COS? Die van Mark of deze?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, stoofpannetje staat te stoven, keuken is weer opgeruimd.
Dacht, nu ffies een boel bij lezen hier, maar niets is minder waar, paar regeltjes verder en ik ben al weer bij
Deze toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm..? Welke is nu de COS? Die van Mark of deze?
weer allemaal 1 flesje bier ?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weer allemaal 1 flesje bier ?
Zit je hoog he ITSMEquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef itsme het volgende:
Ik had een leukere TT verwacht. Maar goed had ik zelf maar de laatste post moeten hebben. Over vajajahs
Is voor Jo genoeg toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weer allemaal 1 flesje bier ?
Je ziet gewoon de verwarring op z'n gezichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik denkt nu; Wat zijn deze benen glad, vind ik behaarde benen nu fijner of ga ik voor deze
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik denkt nu; Wat zijn deze benen glad, vind ik behaarde benen nu fijner of ga ik voor deze
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, stoofpannetje staat te stoven, keuken is weer opgeruimd.
Dacht, nu ffies een boel bij lezen hier, maar niets is minder waar, paar regeltjes verder en ik ben al weer bij
Fries of niequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
waar heeft Aafke het over..."taust uit de aufen"?.
Ja, ze heeft zoveel meegemaakt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat heeft Mo ook altijd een dramatische blik in d'r ogen.. O ja, die heeft natuurlijk ook al een heel zware periode gehad in het huis :S
We gaan gewoon voor de sfeer op Fok! Dat maakt het kijken een dragelijke bijzaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lachen hoor, we blijven maar bijlezen en het volgen, maar eigenlijk gebeurd er 97% van de tijd helemaal niks
![]()
Nou ik ben weer bij, ik ga effe dweilen
1 gewaxt de ander niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? het lijken wel dezelfde benen.Bij een dezelfde persoon horende?
Zonder dat was het niet vol te houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
We gaan gewoon voor de sfeer op Fok! Dat maakt het kijken een dragelijke bijzaak
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zonder dat was het niet vol te houden.
Ik kijk eigenlijk nooit SST zonder FOK
Anders val je in slaap tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actief
Ik aanbid jou plaatje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. En eigenlijk ben ik alleen hier op FOK actief
Het is ondertussen wel een vereiste geworden inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zonder dat was het niet vol te houden.
Ik kijk eigenlijk nooit SST zonder FOK
dat is geen man, dat is een nichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef jugler het volgende:
De man die weg gaat morgen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |