Welke partij is het geworden? D66 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef dragems het volgende:
ben er weer!!! stem gegeven en boodschapjes binnen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
"and if you try to stay concious, i will do the same"
Het kan geen toeval zijn
dat is ook al bekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
Je bent alleen aan mijn linkerkant te horen
In je configuratiescherm kan je je mic harder zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik ga wel harder praten dan. Koelkast luistert toch niet dus ik kan webhawkradio maken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik ga wel harder praten dan. Koelkast luistert toch niet dus ik kan webhawkradio maken
Mag ook als ik wel luister hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Zo moet het dus NIETquote:
Weet ik, toevallig staat hij zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo moet het dus NIET
dan ga je ruis etc versterken
mic op 100
boost op 0
indien niet voldoende boost beetje bij beetje opvoeren
Wat een toevalquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik, toevallig staat hij zo
EVERYTHIN' IS GOING WRONG, BUT WE'RE SO HAPPYYYYquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Goudvis_ het volgende:
LETS DANCE TO JOY DIVISION
AND CELEBRATE THE IRONY
Gelukkig ben ik weg danquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
15:00 dubstep muwhaha, lekkere overgang ook
LETS DANCE TO JOY DIVISIONquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EVERYTHIN' IS GOING WRONG, BUT WE'RE SO HAPPYYYY
absoluut nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |