Leestekens? Hoofdletters?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
defqon twee jaar terug decibel vorig jaar fantasy of island paar keer thunderdome master of hardcore ilegale feestjes groningen huize maas vaak zak natuurlijk
Audacity bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Goed even wat anders.. waar ik wel vrolijk van wordt
Koelkast met wat kan ik opnemen voor een jingle?
ouiquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Gaat draakje er eigenlijk om14:00 precies uit?
ken ik nietquote:
Tja, achtergestelde gebieden hé. Kom je ook uit Dalerpeel?quote:
We lijken je kindjes van 2 (ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft het ook niet altijd met elkaar te kunnen vinden of het altijd maar met elkaar eens te moeten zijn... maar hou het leuk!
En nu heb ik weer genoeg gemoederd
Koelkast met welk programma kan ik wat inspreken?
haha toemaar school nooit afgemaakt hequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, achtergestelde gebieden hé. Kom je ook uit Dalerpeel?
Autorijden is het leukste wat er is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft het ook niet altijd met elkaar te kunnen vinden of het altijd maar met elkaar eens te moeten zijn... maar hou het leuk!
En nu heb ik weer genoeg gemoederd
Koelkast met welk programma kan ik wat inspreken?
oneens motor rijden is nog leukerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Autorijden is het leukste wat er is.
Ik ga hier verder niet op inquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We lijken je kindjes van 2 (ofzo)wel
Huilie doen als we ons gelijk niet krijgen
Als je je rijbewijs hebt jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
je gebruikersnaam past niet bij jouw uiterlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef utopie het volgende:
leuk voor de gene die enrique heeft aangevraagd
Ach ik kon nog een minuut genieten van Bailamosssssquote:
De klank en de stem enzoquote:
Of je kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ik ga er zo even uit, VDJ herstarten.. Geen paniek, maar ik wil mijn eigen nummers horen.
Speciaal voor Koelekast: VDJ IS KUT
Nee mag nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ik ga er zo even uit, VDJ herstarten.. Geen paniek, maar ik wil mijn eigen nummers horen.
Speciaal voor Koelekast: VDJ IS KUT
Werkzequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef Rietjesterreur het volgende:
ik ga er van tussenkallempies an...
werk enzo
Doeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef Rietjesterreur het volgende:
ik ga er van tussenkallempies an...
werk enzo
Niet helemaalquote:
wat goed van jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef dragems het volgende:
ben er weer!!! stem gegeven en boodschapjes binnen
ik ben heel goedquote:
Welke partij is het geworden? D66 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef dragems het volgende:
ben er weer!!! stem gegeven en boodschapjes binnen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
"and if you try to stay concious, i will do the same"
Het kan geen toeval zijn
dat is ook al bekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
Je bent alleen aan mijn linkerkant te horen
In je configuratiescherm kan je je mic harder zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik ga wel harder praten dan. Koelkast luistert toch niet dus ik kan webhawkradio maken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik ga wel harder praten dan. Koelkast luistert toch niet dus ik kan webhawkradio maken
Mag ook als ik wel luister hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Zo moet het dus NIETquote:
Weet ik, toevallig staat hij zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo moet het dus NIET
dan ga je ruis etc versterken
mic op 100
boost op 0
indien niet voldoende boost beetje bij beetje opvoeren
Wat een toevalquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik, toevallig staat hij zo
EVERYTHIN' IS GOING WRONG, BUT WE'RE SO HAPPYYYYquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Goudvis_ het volgende:
LETS DANCE TO JOY DIVISION
AND CELEBRATE THE IRONY
Gelukkig ben ik weg danquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
15:00 dubstep muwhaha, lekkere overgang ook
LETS DANCE TO JOY DIVISIONquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EVERYTHIN' IS GOING WRONG, BUT WE'RE SO HAPPYYYY
absoluut nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |