Dat doe ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef utopie het volgende:
sperzieboontoon, je lijkt op rick astleyverder wel goeie fobo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
En wat er nu draait is dus ook geen mainstream en hoort ook niet overdag.
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
Ik ga volgend weekend naar Groningen
Waar zijn je vriendinnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarIk kan het hele weekend.
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen die vrouwen het best vinden
Mannen die mannen het best vinden![]()
Maar wat wel waar is is dat vrouwen een minder goed ruimtelijk inzicht hebben en daardoor procentueel gezien meer kans om kut auto te rijden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Toch apart, als m'n broers naast me zitten op die foto he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bent
Omdat een topic (of 2) geledenquote:
Dat is beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnsterker nog, sommige dingen kun je beter aan een man over laten en sommige aan een vrouw...
Blijven oefenenquote:En ja ruimtelijk inzicht heb ik ook niet en daarom faal ik
en nu ga ik huilen in een hoekje
quote:
heerlijke muziekquote:
hoor dit liever dan gitaargeweldquote:
defqon twee jaar terug decibel vorig jaar fantasy of island paar keer thunderdome master of hardcore ilegale feestjes groningen huize maas vaak zak natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef utopie het volgende:
ben je al eens bij defqon of qlimax geweest rietje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |