We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen.quote:
hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen.
Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig dat je landelijk veel rechtser stemt dan statenverkiezingen, Pee
Oh nee verkeerd gelezen
Oh toch goed
Echt isa?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n stemwijzer ook maar eens ingevuld voor Drenthe. Tsja.
Het wordt dus geen Groen Links, want die willen geloof ik het liefst ook alle Drenten uit Drenthe hebben om de natuur te sparen.
En D'66 wil van Groningen, Friesland en Drenthe 1 provincie maken
SP, GL en D'66 willen gentechnologie verbieden. Ook niet mee eens.
De enige partijen die het met me eens zijn wbt nieuwe windmolens zijn de SGP en de PVV
Nou ja, etc.
Verstand komt met de jaren.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:
hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium worden
Denk het niet hoorquote:
Zegt die stemwijzer.quote:
Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerkenEn ik het absoluut niet eens ben met wat ze nu allemaal aan het doen zijn.
Foute keuze dus tijdens landelijk!
mijn post aangevuldquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Zegt die stemwijzer.
En met pvda was ook iets waar ik het weer niet mee eens was.
Nu weet ik het niet meer, want CDA ga ik echt niet stemmen. Landelijk was ik het wel veel met GL eens, maar in Drenthe dus niet.
Ik ben gisteren alweer gaan werken; dat ging helemaal niet lekker. Was echt enorm moe. En vandaag dus weer aan het werk en bleh, ik kom niet vooruit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mijn post aangevuld(moet jij kunnen zien trouwens)
Voel je je al wat beter vandaag? Nog ziek thuis?
Volgens mij is dat op 't moment met alle partijen het geval. Nou ja, misschien behalve de SP ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomenDat maakt ze voor mij nog onbetrouwbaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |