abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:10:16 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93535690
Ga sowieso gebruik maken van je stemrecht!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:12:05 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93535750
Wat opa zegt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_93535770
Geen stemrecht.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:13:24 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93535818
Jaja, ik ga wel :6
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:13:52 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93535836
Had je zelf al gestemd ouwe Golfert?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_93535927
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen stemrecht.
Idem!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:17:22 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93535986
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef TAV74 het volgende:
Had je zelf al gestemd ouwe Golfert?
We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:20:54 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93536147
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef golfer het volgende:

[..]

We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen. ;)
hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium worden :s)
pi_93536230
Ik heb zo'n stemwijzer ook maar eens ingevuld voor Drenthe. Tsja.
Het wordt dus geen Groen Links, want die willen geloof ik het liefst ook alle Drenten uit Drenthe hebben om de natuur te sparen.
En D'66 wil van Groningen, Friesland en Drenthe 1 provincie maken :')
SP, GL en D'66 willen gentechnologie verbieden. Ook niet mee eens.
De enige partijen die het met me eens zijn wbt nieuwe windmolens zijn de SGP en de PVV :{
Nou ja, etc.

Het komt er op neer dat ik wat Drenthe betreft CDA zou moeten stemmen. Alleen dat vind ik voor de Eerste Kamer weer niet handig want landelijk ben ik het niet met CDA eens :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93536262
Al gestemd!

Mijn hele dag gaat er over trouwens..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:24:30 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93536307
Partij van het noorden Isa? :P En je hebt de PVDA nog niet genoemd dat is iig beter dan het CDA :P. Al ken ik de programma's niet in Drenthe.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:28:41 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_93536505
Ook al gestemd en het was best druk bij het stembureau.
pi_93536560
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig dat je landelijk veel rechtser stemt dan statenverkiezingen, Pee :D

Oh nee verkeerd gelezen *)

Oh toch goed :7
Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerken :{w En ik het absoluut niet eens ben met wat ze nu allemaal aan het doen zijn.

Foute keuze dus tijdens landelijk!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93536595
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n stemwijzer ook maar eens ingevuld voor Drenthe. Tsja.
Het wordt dus geen Groen Links, want die willen geloof ik het liefst ook alle Drenten uit Drenthe hebben om de natuur te sparen.
En D'66 wil van Groningen, Friesland en Drenthe 1 provincie maken :')
SP, GL en D'66 willen gentechnologie verbieden. Ook niet mee eens.
De enige partijen die het met me eens zijn wbt nieuwe windmolens zijn de SGP en de PVV :{
Nou ja, etc.

Echt isa? :{ Ik ben daar een beetje dubbel over, dat wel. Ik zie ook wel de goeie toepassingen in de geneeskunde... tja lastig onderwerp.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:31:08 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93536605
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

Verstand komt met de jaren. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_93536657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:

hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium worden :s)
:D

Mijn zus zit ook weer de hele dag op het gemeentehuis in Meerkerk (gemeente Zederik). Morgen ga ik bij haar lunchen, eens horen hoe gezellig het weer was :D
pi_93536723
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Verstand komt met de jaren. :*
Denk het niet hoor -O- Ik hoef alleen maar naar jou te kijken als voorbeeld -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93536736
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Bluezz het volgende:

Echt isa? :{
Zegt die stemwijzer.
En met pvda was ook iets waar ik het weer niet mee eens was.

Nu weet ik het niet meer, want CDA ga ik echt niet stemmen. Landelijk was ik het wel veel met GL eens, maar in Drenthe dus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:33:43 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93536743
Als het mee of tegen zit(Kies maar) hebben we pas in 2014 weer verkiezingen. Dan wel drie in 1 jaar _O-
pi_93536784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerken :{w En ik het absoluut niet eens ben met wat ze nu allemaal aan het doen zijn.

Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomen :') Dat maakt ze voor mij nog onbetrouwbaar ook.
pi_93536794
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:

Zegt die stemwijzer.
En met pvda was ook iets waar ik het weer niet mee eens was.

Nu weet ik het niet meer, want CDA ga ik echt niet stemmen. Landelijk was ik het wel veel met GL eens, maar in Drenthe dus niet.
mijn post aangevuld :) (moet jij kunnen zien trouwens)

Voel je je al wat beter vandaag? Nog ziek thuis?
pi_93536834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

mijn post aangevuld :) (moet jij kunnen zien trouwens)

Voel je je al wat beter vandaag? Nog ziek thuis?
Ik ben gisteren alweer gaan werken; dat ging helemaal niet lekker. Was echt enorm moe. En vandaag dus weer aan het werk en bleh, ik kom niet vooruit.
pi_93536943
Lange nasleep dus :{
pi_93536972
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:

Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomen :') Dat maakt ze voor mij nog onbetrouwbaar ook.
Volgens mij is dat op 't moment met alle partijen het geval. Nou ja, misschien behalve de SP ofzo :P Maar die samenwerking met de PVV, dat staat me echt enorm tegen. Van beide partijen.

Ik denk dus ook eerder dat de VVD een foute keuze heeft gemaakt dan dat Pee dat heeft gedaan :)
pi_93537102
Ik heb gestemd, op de SP. En het was rustig in het stemlokaal.
pi_93537141
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Idem!
U heeft zeker stemplicht?
pi_93537393
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt :Y

En ik heb nu twee verkiezingen echt bewust proberen te stemmen en ik snap nu waarom mensen absoluut geen vertrouwen hebben in de politiek.

Als politicus lijkt het me ook best lastig trouwens. Je wil dingen veranderen (anders word je geen politicus denk ik) maar moet continue compromissen sluiten. Ik zou denk ik een hele slechte politicus zijn :@
pi_93537445
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

U heeft zeker stemplicht?
nope. niet zolang ik me niet registreer als stemmer. en van de Belgische politiek is mij nog meer onduidelijk dan van de Nederlandse dus ik vind t best zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:51:00 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93537475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gestemd, op de SP. En het was rustig in het stemlokaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_93537546
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij is dat op 't moment met alle partijen het geval. Nou ja, misschien behalve de SP ofzo :P Maar die samenwerking met de PVV, dat staat me echt enorm tegen. Van beide partijen.

Ik denk dus ook eerder dat de VVD een foute keuze heeft gemaakt dan dat Pee dat heeft gedaan :)
Ik ben het met je eens hoor :Y Die samenwerking met de PVV, daar krijg ik ook de kriebels van :{
pi_93537626
Hmmm...GroenLinks is ook een foute keuze zie ik net op NU :{

http://www.nu.nl/politiek(...)en-tweede-kamer.html

Jolanda Sap wil de Eerste Kamer afschaffen :{
pi_93537643
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben het met je eens hoor :Y Die samenwerking met de PVV, daar krijg ik ook de kriebels van :{
Daarnaast heeft de PvdA zich ook niet bepaald constructief opgesteld... Ach ja. Complexe shizz :Y)
pi_93537704
balen Isa dat je nog steeds ziekies bent. Duurt nu al ff bij je...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93537708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

Daarnaast heeft de PvdA zich ook niet bepaald constructief opgesteld... Ach ja. Complexe shizz :Y)
En ondertussen weet een ongecompliceerd iemand als ik qua politiek echt totaal niet meer waar op te stemmen :')
pi_93537731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
balen Isa dat je nog steeds ziekies bent. Duurt nu al ff bij je...
Wist eerst niet of het bacterieel of viraal was, maar denk nu wel echt aan een virus omdat je daar heel lang echt moe van kan blijven.
pi_93537770
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ondertussen weet een ongecompliceerd iemand als ik qua politiek echt totaal niet meer waar op te stemmen :')
Hier nog eentje :W
pi_93537894
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wist eerst niet of het bacterieel of viraal was, maar denk nu wel echt aan een virus omdat je daar heel lang echt moe van kan blijven.
hebben collega's het ook van je?
pi_93537970
ik heb buikloop denk. Al 3x naar t toilet geweest
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 14:03:15 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93537981
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:

Moet er wel een constitutioneel hof komen die de wetten kan toetsen.
pi_93538178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Moet er wel een constitutioneel hof komen die de wetten kan toetsen.
Hmmm...laat lekker de Eerste Kamer maar zitten dan. Waarom sleutelen aan dat soort dingen. Laat die politici nou eens belangrijke dingen gaan besluiten of zo :{
pi_93538198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:

Nou ja, daar heb je neem ik aan dusdanig veel steun voor nodig dat je weer terecht komt in die compromis-cultuur en die zal niet leiden tot het afschaffen van de Eerste Kamer ;)
pi_93538263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm...laat lekker de Eerste Kamer maar zitten dan. Waarom sleutelen aan dat soort dingen. Laat die politici nou eens belangrijke dingen gaan besluiten of zo :{
Nou, dáár heb je zo'n enorm punt! De afgelopen weken bekroop mij de hele tijd het gevoel dat er veel geneuzel in de marge was in de Tweede Kamer. Van die onnozele dingen waar de politiek (lees: veel PVV) zich ineens mee ging bemoeien terwijl er een land geregeerd moet worden!
pi_93538341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dáár heb je zo'n enorm punt! De afgelopen weken bekroop mij de hele tijd het gevoel dat er veel geneuzel in de marge was in de Tweede Kamer. Van die onnozele dingen waar de politiek (lees: veel PVV) zich ineens mee ging bemoeien terwijl er een land geregeerd moet worden!
Juistem. En om dan in onze termen te spreken: "ze moeten zich eens bezig gaan houden met hun core business" oftewel "hun primaire processen" oftewel "datgene waar wij ze 150K per jaar voor betalen"......ervoor zorgen dat de belangen van het land gediend worden: nationaal en internationaal!
pi_93538478
En hou nou in godsnaam eens op met dat 'dichter bij de burger staan' etc. Ik vind niet eens dat ze daar tijd voor moeten hebben om te gaan volksdansen of babbelen met skateboardende jongeren. En het is onzin dat het volk precies moet begrijpen wat de politici allemaal doen!

Ik ken de directeur van het ziekenhuis van een fotootje en ik heb geen flauw idee wat die beste man doet. Maar ik neem aan dat hij weet hoe je een ziekenhuis runt en ik neem aan dat hij dat goed doet. Dan hoeft hij echt niet een middagje met mij mee te draaien op kantoor of precies uit te leggen hoe zijn dag er uit ziet.
pi_93538569
idd :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:21:34 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93538636
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
En hou nou in godsnaam eens op met dat 'dichter bij de burger staan' etc. Ik vind niet eens dat ze daar tijd voor moeten hebben om te gaan volksdansen of babbelen met skateboardende jongeren. En het is onzin dat het volk precies moet begrijpen wat de politici allemaal doen!

Ik ken de directeur van het ziekenhuis van een fotootje en ik heb geen flauw idee wat die beste man doet. Maar ik neem aan dat hij weet hoe je een ziekenhuis runt en ik neem aan dat hij dat goed doet. Dan hoeft hij echt niet een middagje met mij mee te draaien op kantoor of precies uit te leggen hoe zijn dag er uit ziet.
Mwah, kan geen kwaad om een dagje mee te draaien hoor. Ken je dat TV programma waarbij de CEO van een groot bedrijf een paar dagen incognito meedraait met z'n werknemers? Meestal zijn ze heel erg verbaasd hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en zonder uitzondering zeggen ze dat het een positieve ervaring was geweest en dat ze die kennis zullen gebruiken om hun bedrijf beter te besturen. :)

Maar idd, skateboadende politici is ook weer het andere uiterste. :')
Confidence through competence
pi_93538762
wat een heerlijk weer trouwens hé? O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93538864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
wat een heerlijk weer trouwens hé? O+
:Y

Ik heb trouwens net een waterfonteintje gekocht voor de twee donderstenen thuis :o Eens kijken of we zo kunnen stimuleren dat ze meer drinken. Daar maak ik me een beetje zorgen over. En twee van die henneptouw-speelballetjes met catnip. Zieke kinderen vinden cadeautjes geweldig dus zij ook denk ik O+
pi_93539068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb trouwens net een waterfonteintje gekocht voor de twee donderstenen thuis :o Eens kijken of we zo kunnen stimuleren dat ze meer drinken. Daar maak ik me een beetje zorgen over. En twee van die henneptouw-speelballetjes met catnip. Zieke kinderen vinden cadeautjes geweldig dus zij ook denk ik O+
oh lachen zo'n fontein :D
je bent een goed baasje ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93539224
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh lachen zo'n fontein :D
Kan twee liter water in *) En het blijft vers door de beweging :D Ben benieuwd wat ze ervan vinden :9
quote:
je bent een goed baasje ;)
:@ Wacht maar tot 9 april *) Dan kun je kennismaken met de twee donderstenen *) Of ze zitten heel snel bij CF op schoot O-)
pi_93539262
Na alle enthousiaste verhalen zijn we Dexter maar aan het binnenhalen :)

en ben benieuwd P ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93539331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mwah, kan geen kwaad om een dagje mee te draaien hoor. Ken je dat TV programma waarbij de CEO van een groot bedrijf een paar dagen incognito meedraait met z'n werknemers? Meestal zijn ze heel erg verbaasd hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en zonder uitzondering zeggen ze dat het een positieve ervaring was geweest en dat ze die kennis zullen gebruiken om hun bedrijf beter te besturen. :)

Groot deel van de toplaag is totaal los van de realiteit. ze leven in een realiteit van spreadsheets en rapportages.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:39:03 #53
55709 Stereotomy
pi_93539352
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Na alle enthousiaste verhalen zijn we Dexter maar aan het binnenhalen :)

en ben benieuwd P ;)
*) Dexter

Vanwege geen stemwijzer Limburg dan maar Stemwijzer Brabant gedaan. Top 5:

quote:
Brabant-Nu
PVV
50PLUS
CDA
ChristenUnie-SGP
Misschien beter niet kunnen doen :@ :@ :@ :D Ik heb zelfs vóór hoofddoekjes gestemd. }:|
pi_93539387
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Groot deel van de toplaag is totaal los van de realiteit. ze leven in een realiteit van spreadsheets en rapportages.
weten wat er speelt dus meekijken is een ding, steppen met wijk C-ers in Utrecht is weer heel iets anders :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:40:03 #55
55709 Stereotomy
pi_93539409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

weten wat er speelt dus meekijken is een ding, steppen met wijk C-ers in Utrecht is weer heel iets anders :+
Realiteitworkshops. :7
pi_93539560
Ja, dat was onvergetelijk... Ik denk dat dat Balkenende tot zijn overlijdensberichten toe zal achtervolgen :D
pi_93539582
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Realiteitworkshops. :7
laat ze dan een weekje in een verzorgingstehuis meelopen, over realiteit gesproken :)
of een week buschauffeur spelen in Rotterdam :') of ... nou ja zo kunnen we nog meer verzinnen .. maar dan wel incognito ipv met pers erbij, gewoon t echte leven.

Bifteki staat klaar in de koelkast, vanavond nog even de salade maken en de aardappels (doe ze maar in de pan bakken in olie/oregano en citroen erover... dus heb ze wel vast voorgekookt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93539657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Daar heb je ook weer gelijk in natuurlijk. Er zijn wat nuances aan te brengen. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:46:23 #59
55709 Stereotomy
pi_93539686
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat was onvergetelijk... Ik denk dat dat Balkenende tot zijn overlijdensberichten toe zal achtervolgen :D
pi_93540014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:

Maar de balans is zoek! Ik krijg het gevoel dat de politiek zich tegenwoordig vooral bezig houdt met kijken wat het volk doet (en dat gaat niet, want er zijn domweg teveel groeperingen om het echt te begrijpen), gras verplicht willen hebben bij voetbalwedstrijden en mensen met een kruisje om de nek te verbieden als buschauffeur.

Geneuzel in de marge!!
pi_93540126
Mijn collega's zijn PVV stemmers :') en vinden linkse partijen heel erg not done.
pi_93540214
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
hij blijft leuk :D
pi_93540219
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's zijn PVV stemmers :') en vinden linkse partijen heel erg not done.
Ah. Tijd om je collega's ín zo'n tuigdorp op te bergen *) Misschien zelfs een tuigdorp ziekenhuis zonder subsidies want marktwerking :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:05:56 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93540417
Boodschappen gedaan en gestemd.
De SP in Bloemendaal is weer 2 stemmen rijker. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_93540530
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef golfer het volgende:
Boodschappen gedaan en gestemd.
De SP in Bloemendaal is weer 2 stemmen rijker. :)
De enige 2? :P
pi_93540627
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoogst waarschijnlijk wel _O-
pi_93540684
*O* de tafeltjes zijn er *O*

oh en hoi en zo :D :W
pi_93540971
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D _O-
pi_93540985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* de tafeltjes zijn er *O*

oh en hoi en zo :D :W
Veel belangrijker: heb jij al gestemd en heb je je kids uitgelegd wat vandaag betekent en hoe het staatsbestel werkt :? :P
pi_93541001
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Veel belangrijker: heb jij al gestemd en heb je je kids uitgelegd wat vandaag betekent :? :P
Nee, wacht tot Thijs er weer is, en ik had vandaag de groep niet :+ :P
pi_93541013
DH echt goed bezig met je solli's! *O*
pi_93541060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, wacht tot Thijs er weer is, en ik had vandaag de groep niet :+ :P
Oh -O- Jammer -O- :P

BTW, vind jij het leuk om een paar foto's van mij te maken zondag? :@ Ik heb een paar fatsoenlijke foto's nodig van mezelf. Je mag met mijn cam werken dan :Y
pi_93541063
ik vind het tijd voor bonbonbloc :9
pi_93541195
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh -O- Jammer -O- :P

BTW, vind jij het leuk om een paar foto's van mij te maken zondag? :@ Ik heb een paar fatsoenlijke foto's nodig van mezelf. Je mag met mijn cam werken dan :Y
Met een Canon :{w *sprak ze verontwaardigd*

:+ is goed hoor!! Lukt me vast wel ;)

Bah, heb dit weekend mijn hoofd gestoten en heb echt een enorm beurse plek aan de linkerkant ergens halverwege. Mijn haar doet daar nu dus pijn :? :X
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:26:26 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93541206
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het tijd voor bonbonbloc :9
Zonde, want je bent het toch zo weer kwijt op het toilet. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_93541249
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:

Bah, heb dit weekend mijn hoofd gestoten en heb echt een enorm beurse plek aan de linkerkant ergens halverwege. Mijn haar doet daar nu dus pijn :? :X
Ghe, dat heb ik ook weleens gehad. En dan iedere morgen (!) met je duffe hoofd een borstel door je haar halen: au :@
pi_93541290
oh dat klinkt wel bekend ja.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93541325
Gekke amerikanen :X

Net in de FOT SC gepost :X

http://photography.about.(...)-outside-airport.htm

quote:
Several months back, a 53 year old woman, Nancy Genovese, stopped on a public right of way near Gabreski Airport in Suffolk County, New York to photograph a mock-up of a military helicopter placed there on display near the National Guard Base. After she had finished photographing the helicopter and was preparing to leave she was approached by a Southampton Town Police officer who questioned her about what she was doing. Apparently, this led to multiple agencies responding including the Southampton Police Department, the Westhampton Police Department, the FBI, and the Department of Homeland Security. Mrs. Genovese and her two sons (18 and 20 years old) were apparently questioned for 6 hours at the site. According to the Long Island Lawyer Blog by Murtha & Murtha, this was just the beginning of a nightmarish ordeal that included, a terrorism charge, verbal abuse, being injected with unidentified drugs (most likely anti-psychotics or sedatives), being held in a straight jacket, having requests for a lawyer refused, having thousands of dollars stolen, and being watched by male deputies as she was required to undress for a medical exam.

pi_93541357
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Met een Canon :{w *sprak ze verontwaardigd*
Joh....wees blij....hou je tenminste eens een echte camera vast *)
pi_93541383
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Hangt ervanaf of je last hebt van een verstopping of niet *)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:31:57 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93541430
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:

Hangt ervanaf of je last hebt van een verstopping of niet *)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb buikloop denk. Al 3x naar t toilet geweest
Poef.....gone! ©golfer
pi_93541456
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ghe, dat heb ik ook weleens gehad. En dan iedere morgen (!) met je duffe hoofd een borstel door je haar halen: au :@
Ja ik vergeet het steeds. Maar net zat ik er aan en nu blijft het heel lang na zeuren.. irritant..
pi_93541484
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93541493
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Ah. Die had ik gemist :Y) Dan is die bonbonbloc idd niet handig. Beter ontbijtkoek of bananen eten *) Dat stopt *) Of cola drinken....brand alle bacterien lekker weg *)
pi_93541495
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Joh....wees blij....hou je tenminste eens een echte camera vast *)
die klinkt als een compactje :{w
pi_93541523
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
DH echt goed bezig met je solli's! *O*
jij ook!! *O*
pi_93541558
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

hehe hoop het niet. Kreeg lekkere trek en gelukkig had ik dit net gekocht voor in mijn snoepla :)
pi_93541575
vanmiddag trouwens gezellig met een collega geluncht in de stad. Ze is dit schooljaar naar de andere locatie gegaan dus we zien elkaar niet zo vaak meer, behalve op vergaderingen. kreeg nog een heel leuk Bolletje pakket als bedankje voor foto's die we bij haar bruiloft gemaakt hebben :) met lekkere dingetjes er in :9
pi_93541601
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

die klinkt als een compactje :{w
Mijnes niet *) Ik heb een mooie doffe klik O+ En als het goed is, is mijn flitser deze week klaar *)

Ik heb dit besteld trouwens van de week :9

Binnenkort foto's maken voor een collega haar cateringservice :Y)
pi_93541656
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah. Die had ik gemist :Y) Dan is die bonbonbloc idd niet handig. Beter ontbijtkoek of bananen eten *) Dat stopt *) Of cola drinken....brand alle bacterien lekker weg *)
lus geen cola. Maar na de 3e x geen last meer gehad (nog!)
pi_93541737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijnes niet *) Ik heb een mooie doffe klik O+ En als het goed is, is mijn flitser deze week klaar *)
Maar een Nikon klikklakt het mooiste :Y :P

[/nikon-canon-zeurmodus]
;)

quote:
[ afbeelding ]
Oh cool!!
pi_93541816
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lus geen cola. Maar na de 3e x geen last meer gehad (nog!)
Je hoeft het ook niet te lusten *) Neus dichtknijpen en gewoon doordrinken *) Zelfde doe je met whisky of cognac of rum en dan lust je dat ook *) :P
pi_93541862
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar een Nikon klikklakt het mooiste :Y :P

[/nikon-canon-zeurmodus]
;)
Ik ben in de Zen-modus en in een conference call dus ik slaap bijna :') dusseh..... :* Canon = Nikon = Tof

quote:
Oh cool!!
Ben benieuwd. De 20e gaan we spelen :9 Voor die tijd probeer ik nog even te oefenen :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 15:43:04 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93541892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ooit voor CKV een lesje eten plaatsen. Moest je zelf ontbijtspullen meenemen en toen werd het op de foto gezet. Die foto heeft zelfs nog een paar maanden in het Frans Hals museum gehangen :P.
pi_93541916
Mailtje van onze vriendin die toch maar even naar de huisarts is gegaan :o :
quote:
Voelde toch niet zo lekker aan, de duim.
De assistent ging de pleisters er af halen en bij de laatste natuurlijk bloed en niet zon beetje, dus haalde er iemand bij.
De dames kwamen tot de conclusie dat het een hele diepe snee was en vonden dat de arts erbij moest komen. Ondertussen had ik ook de receptioniste erbij, dus toen de arts binnenkwam waren er 3 dames binnen en vonden het allemaal een bijzonder verhaal, van de fles.
De arts deelde mee, dat het beter was geweest als het was gehecht , maar ja, dat kon niet meer (gelukkig maar).
Nu is het geplakt en aan elkaar gezet, 2 hechtstrippen geplaatst en zo vast ingepakt dat er geen beweging meer in de duim zit.
Dit moet een week blijven zitten en weinig er mee doen en een beetje omhoog houden.
Mijn eerste hulp heeft goed gewerkt maar moest eigenlijk toch gehecht worden :')
pi_93541918
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt als een streng islamitisch land oid :') Dat dat kan in Nede.. Amerika!
pi_93541956
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben in de Zen-modus en in een conference call dus ik slaap bijna :') dusseh..... :* Canon = Nikon = Tof
:D helemaal waar :Y want spiegelreflex en goed glas :Y O+

quote:
Ben benieuwd. De 20e gaan we spelen :9 Voor die tijd probeer ik nog even te oefenen :9
wat voor dingen maakt ze?
pi_93541971
quote:
Ahhh getver. Het is wel terecht, als die moeder ze terugwil... Hopelijk volgt de Roemeense jeugdzorg die kinderen voldoende op. Arme meisjes :{

Ik heb ook enorm te doen met die pleegouders zeg, wat moet dat pijnlijk zijn.
pi_93541979
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef PdeHoog het volgende:

:o :N

En dat geldt ook voor de link van Elf :{

Leuk Sun! Bolletje!
pi_93542045
Nou Bloes, voor jou dan ook een wat vrolijker nieuwsbericht: klik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')