abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:10:16 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93535690
Ga sowieso gebruik maken van je stemrecht!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:12:05 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93535750
Wat opa zegt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_93535770
Geen stemrecht.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:13:24 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93535818
Jaja, ik ga wel :6
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:13:52 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93535836
Had je zelf al gestemd ouwe Golfert?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_93535927
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen stemrecht.
Idem!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:17:22 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93535986
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef TAV74 het volgende:
Had je zelf al gestemd ouwe Golfert?
We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:20:54 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_93536147
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef golfer het volgende:

[..]

We gaan zo, als we boodschappen gaan doen, heel toepasselijk in het bejaardencentrum (protest)stemmen. ;)
hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium worden :s)
pi_93536230
Ik heb zo'n stemwijzer ook maar eens ingevuld voor Drenthe. Tsja.
Het wordt dus geen Groen Links, want die willen geloof ik het liefst ook alle Drenten uit Drenthe hebben om de natuur te sparen.
En D'66 wil van Groningen, Friesland en Drenthe 1 provincie maken :')
SP, GL en D'66 willen gentechnologie verbieden. Ook niet mee eens.
De enige partijen die het met me eens zijn wbt nieuwe windmolens zijn de SGP en de PVV :{
Nou ja, etc.

Het komt er op neer dat ik wat Drenthe betreft CDA zou moeten stemmen. Alleen dat vind ik voor de Eerste Kamer weer niet handig want landelijk ben ik het niet met CDA eens :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93536262
Al gestemd!

Mijn hele dag gaat er over trouwens..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:24:30 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93536307
Partij van het noorden Isa? :P En je hebt de PVDA nog niet genoemd dat is iig beter dan het CDA :P. Al ken ik de programma's niet in Drenthe.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:28:41 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_93536505
Ook al gestemd en het was best druk bij het stembureau.
pi_93536560
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig dat je landelijk veel rechtser stemt dan statenverkiezingen, Pee :D

Oh nee verkeerd gelezen *)

Oh toch goed :7
Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerken :{w En ik het absoluut niet eens ben met wat ze nu allemaal aan het doen zijn.

Foute keuze dus tijdens landelijk!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93536595
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n stemwijzer ook maar eens ingevuld voor Drenthe. Tsja.
Het wordt dus geen Groen Links, want die willen geloof ik het liefst ook alle Drenten uit Drenthe hebben om de natuur te sparen.
En D'66 wil van Groningen, Friesland en Drenthe 1 provincie maken :')
SP, GL en D'66 willen gentechnologie verbieden. Ook niet mee eens.
De enige partijen die het met me eens zijn wbt nieuwe windmolens zijn de SGP en de PVV :{
Nou ja, etc.

Echt isa? :{ Ik ben daar een beetje dubbel over, dat wel. Ik zie ook wel de goeie toepassingen in de geneeskunde... tja lastig onderwerp.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:31:08 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93536605
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

Verstand komt met de jaren. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_93536657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:

hehe, wij moeten ook naar een bejaardenflatachtig ding tegenwoordig. In ons vorige huis was het nog de kantine van de hondenclub. Als we weer gaan verhuizen zal het wel bij het crematorium worden :s)
:D

Mijn zus zit ook weer de hele dag op het gemeentehuis in Meerkerk (gemeente Zederik). Morgen ga ik bij haar lunchen, eens horen hoe gezellig het weer was :D
pi_93536723
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Verstand komt met de jaren. :*
Denk het niet hoor -O- Ik hoef alleen maar naar jou te kijken als voorbeeld -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93536736
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Bluezz het volgende:

Echt isa? :{
Zegt die stemwijzer.
En met pvda was ook iets waar ik het weer niet mee eens was.

Nu weet ik het niet meer, want CDA ga ik echt niet stemmen. Landelijk was ik het wel veel met GL eens, maar in Drenthe dus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 13:33:43 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93536743
Als het mee of tegen zit(Kies maar) hebben we pas in 2014 weer verkiezingen. Dan wel drie in 1 jaar _O-
pi_93536784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt. Landelijk VVD, staten GroenLinks. En alleen omdat die leipo's van de VVD met PVV zijn gaan samenwerken :{w En ik het absoluut niet eens ben met wat ze nu allemaal aan het doen zijn.

Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomen :') Dat maakt ze voor mij nog onbetrouwbaar ook.
pi_93536794
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:

Zegt die stemwijzer.
En met pvda was ook iets waar ik het weer niet mee eens was.

Nu weet ik het niet meer, want CDA ga ik echt niet stemmen. Landelijk was ik het wel veel met GL eens, maar in Drenthe dus niet.
mijn post aangevuld :) (moet jij kunnen zien trouwens)

Voel je je al wat beter vandaag? Nog ziek thuis?
pi_93536834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

mijn post aangevuld :) (moet jij kunnen zien trouwens)

Voel je je al wat beter vandaag? Nog ziek thuis?
Ik ben gisteren alweer gaan werken; dat ging helemaal niet lekker. Was echt enorm moe. En vandaag dus weer aan het werk en bleh, ik kom niet vooruit.
pi_93536943
Lange nasleep dus :{
pi_93536972
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:

Nu vind ik ook dat VVD & CDA bij de verkiezingen een heel ander praatje hadden dan wat er uit is gekomen :') Dat maakt ze voor mij nog onbetrouwbaar ook.
Volgens mij is dat op 't moment met alle partijen het geval. Nou ja, misschien behalve de SP ofzo :P Maar die samenwerking met de PVV, dat staat me echt enorm tegen. Van beide partijen.

Ik denk dus ook eerder dat de VVD een foute keuze heeft gemaakt dan dat Pee dat heeft gedaan :)
pi_93537102
Ik heb gestemd, op de SP. En het was rustig in het stemlokaal.
pi_93537141
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Idem!
U heeft zeker stemplicht?
pi_93537393
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt :Y

En ik heb nu twee verkiezingen echt bewust proberen te stemmen en ik snap nu waarom mensen absoluut geen vertrouwen hebben in de politiek.

Als politicus lijkt het me ook best lastig trouwens. Je wil dingen veranderen (anders word je geen politicus denk ik) maar moet continue compromissen sluiten. Ik zou denk ik een hele slechte politicus zijn :@
pi_93537445
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

U heeft zeker stemplicht?
nope. niet zolang ik me niet registreer als stemmer. en van de Belgische politiek is mij nog meer onduidelijk dan van de Nederlandse dus ik vind t best zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:51:00 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93537475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gestemd, op de SP. En het was rustig in het stemlokaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_93537546
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij is dat op 't moment met alle partijen het geval. Nou ja, misschien behalve de SP ofzo :P Maar die samenwerking met de PVV, dat staat me echt enorm tegen. Van beide partijen.

Ik denk dus ook eerder dat de VVD een foute keuze heeft gemaakt dan dat Pee dat heeft gedaan :)
Ik ben het met je eens hoor :Y Die samenwerking met de PVV, daar krijg ik ook de kriebels van :{
pi_93537626
Hmmm...GroenLinks is ook een foute keuze zie ik net op NU :{

http://www.nu.nl/politiek(...)en-tweede-kamer.html

Jolanda Sap wil de Eerste Kamer afschaffen :{
pi_93537643
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben het met je eens hoor :Y Die samenwerking met de PVV, daar krijg ik ook de kriebels van :{
Daarnaast heeft de PvdA zich ook niet bepaald constructief opgesteld... Ach ja. Complexe shizz :Y)
pi_93537704
balen Isa dat je nog steeds ziekies bent. Duurt nu al ff bij je...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93537708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

Daarnaast heeft de PvdA zich ook niet bepaald constructief opgesteld... Ach ja. Complexe shizz :Y)
En ondertussen weet een ongecompliceerd iemand als ik qua politiek echt totaal niet meer waar op te stemmen :')
pi_93537731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
balen Isa dat je nog steeds ziekies bent. Duurt nu al ff bij je...
Wist eerst niet of het bacterieel of viraal was, maar denk nu wel echt aan een virus omdat je daar heel lang echt moe van kan blijven.
pi_93537770
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ondertussen weet een ongecompliceerd iemand als ik qua politiek echt totaal niet meer waar op te stemmen :')
Hier nog eentje :W
pi_93537894
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wist eerst niet of het bacterieel of viraal was, maar denk nu wel echt aan een virus omdat je daar heel lang echt moe van kan blijven.
hebben collega's het ook van je?
pi_93537970
ik heb buikloop denk. Al 3x naar t toilet geweest
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2011 @ 14:03:15 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93537981
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:

Moet er wel een constitutioneel hof komen die de wetten kan toetsen.
pi_93538178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Moet er wel een constitutioneel hof komen die de wetten kan toetsen.
Hmmm...laat lekker de Eerste Kamer maar zitten dan. Waarom sleutelen aan dat soort dingen. Laat die politici nou eens belangrijke dingen gaan besluiten of zo :{
pi_93538198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:

Nou ja, daar heb je neem ik aan dusdanig veel steun voor nodig dat je weer terecht komt in die compromis-cultuur en die zal niet leiden tot het afschaffen van de Eerste Kamer ;)
pi_93538263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm...laat lekker de Eerste Kamer maar zitten dan. Waarom sleutelen aan dat soort dingen. Laat die politici nou eens belangrijke dingen gaan besluiten of zo :{
Nou, dáár heb je zo'n enorm punt! De afgelopen weken bekroop mij de hele tijd het gevoel dat er veel geneuzel in de marge was in de Tweede Kamer. Van die onnozele dingen waar de politiek (lees: veel PVV) zich ineens mee ging bemoeien terwijl er een land geregeerd moet worden!
pi_93538341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dáár heb je zo'n enorm punt! De afgelopen weken bekroop mij de hele tijd het gevoel dat er veel geneuzel in de marge was in de Tweede Kamer. Van die onnozele dingen waar de politiek (lees: veel PVV) zich ineens mee ging bemoeien terwijl er een land geregeerd moet worden!
Juistem. En om dan in onze termen te spreken: "ze moeten zich eens bezig gaan houden met hun core business" oftewel "hun primaire processen" oftewel "datgene waar wij ze 150K per jaar voor betalen"......ervoor zorgen dat de belangen van het land gediend worden: nationaal en internationaal!
pi_93538478
En hou nou in godsnaam eens op met dat 'dichter bij de burger staan' etc. Ik vind niet eens dat ze daar tijd voor moeten hebben om te gaan volksdansen of babbelen met skateboardende jongeren. En het is onzin dat het volk precies moet begrijpen wat de politici allemaal doen!

Ik ken de directeur van het ziekenhuis van een fotootje en ik heb geen flauw idee wat die beste man doet. Maar ik neem aan dat hij weet hoe je een ziekenhuis runt en ik neem aan dat hij dat goed doet. Dan hoeft hij echt niet een middagje met mij mee te draaien op kantoor of precies uit te leggen hoe zijn dag er uit ziet.
pi_93538569
idd :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:21:34 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93538636
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
En hou nou in godsnaam eens op met dat 'dichter bij de burger staan' etc. Ik vind niet eens dat ze daar tijd voor moeten hebben om te gaan volksdansen of babbelen met skateboardende jongeren. En het is onzin dat het volk precies moet begrijpen wat de politici allemaal doen!

Ik ken de directeur van het ziekenhuis van een fotootje en ik heb geen flauw idee wat die beste man doet. Maar ik neem aan dat hij weet hoe je een ziekenhuis runt en ik neem aan dat hij dat goed doet. Dan hoeft hij echt niet een middagje met mij mee te draaien op kantoor of precies uit te leggen hoe zijn dag er uit ziet.
Mwah, kan geen kwaad om een dagje mee te draaien hoor. Ken je dat TV programma waarbij de CEO van een groot bedrijf een paar dagen incognito meedraait met z'n werknemers? Meestal zijn ze heel erg verbaasd hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en zonder uitzondering zeggen ze dat het een positieve ervaring was geweest en dat ze die kennis zullen gebruiken om hun bedrijf beter te besturen. :)

Maar idd, skateboadende politici is ook weer het andere uiterste. :')
Confidence through competence
pi_93538762
wat een heerlijk weer trouwens hé? O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93538864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
wat een heerlijk weer trouwens hé? O+
:Y

Ik heb trouwens net een waterfonteintje gekocht voor de twee donderstenen thuis :o Eens kijken of we zo kunnen stimuleren dat ze meer drinken. Daar maak ik me een beetje zorgen over. En twee van die henneptouw-speelballetjes met catnip. Zieke kinderen vinden cadeautjes geweldig dus zij ook denk ik O+
pi_93539068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y

Ik heb trouwens net een waterfonteintje gekocht voor de twee donderstenen thuis :o Eens kijken of we zo kunnen stimuleren dat ze meer drinken. Daar maak ik me een beetje zorgen over. En twee van die henneptouw-speelballetjes met catnip. Zieke kinderen vinden cadeautjes geweldig dus zij ook denk ik O+
oh lachen zo'n fontein :D
je bent een goed baasje ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93539224
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh lachen zo'n fontein :D
Kan twee liter water in *) En het blijft vers door de beweging :D Ben benieuwd wat ze ervan vinden :9
quote:
je bent een goed baasje ;)
:@ Wacht maar tot 9 april *) Dan kun je kennismaken met de twee donderstenen *) Of ze zitten heel snel bij CF op schoot O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')