Je bent een schatquote:
Hey Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Dat is heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Ja. Dat is erg prettig ja. Hoewel het voor mij niet uitmaakt omdat ik er niet 8 uur op een dag werk. Maar voor al die mensen die het wel doen en hier in de stad wonen of hun pas hebben omgezet is het wel ideaal.quote:
Succes met shinen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb besloten naar een bejaardentehuis te gaan. Niet voor permanent, maar om te stemmen.
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo eerst nog naar een zusje van de vriendin van mijn zusje. Een of andere test invullen voor haar afstudeeropdracht. Ik word nogal op de proef gesteld dus.
Doe maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?![]()
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weerquote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weer
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushkaquote:
Doesn't ring a bellaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushka
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijnquote:
Oh Okee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijn
Afstudeeropdracht, dan zal het geen 16 zijn denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh Okee.
Nee dit is een vriendendienst. En bij zusje van vriendin van zusje krijg ik een beeld van een 16-jarige
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |