Ik ben in Vegas niet wezen stappen. Dus de enige vrouwen die ik zag waren lelijke zonnebankkoppen bij 3 card.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
De wijve zagen er allemaal wel knettergeil uit op zaterdagavond. Wat een hoeren daar..
kapotquote:
Als je fysiek werkt wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
Wat let je?quote:
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
trek maar een trui aan. mietjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.
Of een jas en handschoenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
wpqirgghipw'gíp ergóihrgqóibrgq'pibr3gqquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een jas en handschoenen.Typen met wanten aan
.
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.
Ja, echt wel!quote:
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.quote:
Heh bah TMIquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.
Wat heb jij ineensquote:
quote:
Oversekst hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jij ineenskom je wat te kort?
Sloeriequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Ooh toch welquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Als je mn eigen handjes zo wil noemenquote:
Haha hoe heten je handen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh toch wel![]()
Als je nog iemand voor mij weet
Ik heb t ook altijd boven de 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Mn handen hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je mn eigen handjes zo wil noemen![]()
[..]
Haha hoe heten je handen?
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t ook altijd boven de 20![]()
In de auto ook enzo
Ik ben het wel gewend, maar ik vind het gewoon niet prettig. Kan het wel hebben, maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.
Mijn huidige auto is erg koud, gezien de vorst die ik er nu op zie zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of niet![]()
Die hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn handen hebben geen namenhoe heten die van jou?
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Jawel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?
Was een eenmalige actiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Dat jullie je die scores herinneren zeg....
Zegt ook wel iets natuurlijk, minder plaats voor al het andere belangrijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou van cijfertjes....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Heb geen idee. Weet alleen dat ik HAVO/VWO als advies hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?
Ze keken bij mij niet naar de CITO.. ik reageerde nooit als de meester iets vroeg.. dus moest ik maar naar het IVBO vond meneerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb contact met de helft van Double Date (email to berlin).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |