We hebben hetzelfde klimaat zo'n beetje hier in Michigan. Heerlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 03:00 schreef Ebethron het volgende:
Zomer voelt hier toch echt voorbij....
Heerlijk herfst! Iemand tips voor Herfst bok achtige biertjes??
Geen flauw idee, ik ben hier maar voor 4 maanden... Overigens was het wel heel simpel om hier binnen te komen, het enige waar een beetje moeilijk over werd gedaan waren de good noodles en de stroopwafels die ik had meegenomenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef trOnk12 het volgende:
Is het moeilijk om in Canada te vestigen ? een baan op HBO-niveau te vinden ? en een woning te bezitten
No disrespect, maar ik vind dit soort verhalen echt zulke bullsh*t. Je zou precies het omgekeerde kunnen zeggen over Toronto vs. een dorp in de Betuwe. Niet alle Canadezen zijn vriendelijk, niet alle Nederlanders zijn vriendelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:07 schreef Ebethron het volgende:
Je slaat de spijker op zijn kop Jeroen! Toen in nog in NL woonde met mijn vrouw (canadese) had het gevroren en licht gesneeuwt. Mijn vrouw ging een boodschapje doen op de fiets (wat ze overingens erg mist). Toen ze door de straat reedt zag ze dat er een oud mannetje uitgleed en viel. Mijn vrouw stopte om te vragen of de man in orde was en hem proberen te helpen weer overeind te komen. Omdat de man zwaar was lukte het mijn vrouw niet.
Mijn vrouw kon dus niet geloven dat er meerdere mensen en jongeren gewoon voorbij fietste en niets deden. Zelfs de strooiwagen reedt voorbij en stuurde netjes om de man heen om vervolgens zijn rit voort te zetten. Uiteindelijk kwam er een vrouw die vanuit haar woonkamer alles zag te hulp!
Hier zal dat nooit gebeuren!
Het is anders wel bullsh!t dat zeker wel voorkomt! Verder is de urbanisatie in NL een stuk verder gevorderd dan hier in Canada.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef klaasdj het volgende:
[..]
No disrespect, maar ik vind dit soort verhalen echt zulke bullsh*t. Je zou precies het omgekeerde kunnen zeggen over Toronto vs. een dorp in de Betuwe. Niet alle Canadezen zijn vriendelijk, niet alle Nederlanders zijn vriendelijk.
Punt.
Toronto loopt altijd een beetje achter hehequote:Op woensdag 16 november 2011 04:31 schreef fh101 het volgende:
Sneeuwen doet het hier voorlopig nog niet en zonder jas buiten lopen is zeker nog mogelijk. Dat had ik stiekem wel anders verwacht eigenlijk
Tot 1 Januari dus de iPod mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:29 schreef Ebethron het volgende:
Ik word nu al kierewiet van de kerst muziek in de winkels!
Haha ja, het loopt idd een beetje achter. Maar had stiekem gedacht dat de winters hier overal en al vroeg redelijk extreem zouden zijn, en dat valt tot nu toe nog heel erg mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Toronto loopt altijd een beetje achter hehe. De weersverwachting voor as Zaterdag hier is -15 overdag en -23 's nachts.
Hoe gaat de studie trouwens? Je zit nu alweer een paar maanden op Queen's? Merk je veel verschillen tussen NL en CAN? Ik heb (nog) niet een opleiding in Canada gevolgd, maar denk er wel over omdat mijn huidige baan situatie niet al te zeker is.
Ja, in Toronto valt het met de temperaturen wel mee, je hoeft er geen -50 te verwachten, ze schrikken daar al van -30.quote:Op zaterdag 19 november 2011 04:07 schreef fh101 het volgende:
[..]
Haha ja, het loopt idd een beetje achter. Maar had stiekem gedacht dat de winters hier overal en al vroeg redelijk extreem zouden zijn, en dat valt tot nu toe nog heel erg mee.
Gefeliciteerd dan maar he, van een Rider fanquote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Wackyduck het volgende:
En de bombers gaan naar de Grey Cup!
Hopelijk speelt de verdediging volgende week net zo sterk als tegen Hamilton. Het is wel tijd om de win streak van de Lions te breken. Voor jouw is het natuurlijk een seizoen om snel te vergeten. Maar op sportief gebied lijkt het wel een goed jaar voor Winnipeg nu de Jets ook terug zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar he, van een Rider fan. Ja ik heb de game net gekeken en was toch ook een beetje meer voor Winnipeg dan voor Hamilton. Ik vind het toch leuker dat een team van de prairies wint! Nu eventjes Edmonton aanmoedigen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |