Sowieso PvdA met hun leus: Met rechts betaalt u de rekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Kent u het verkiezings spotje van de PVDA nog? Het werkelijke plaatje ziet er zo uit
[ afbeelding ]
PVDA
Kun je wat voorbeelden geven van zaken die ze al bereikt hebben die jij belangrijk acht voor het 'op de rails krijgen' van het land?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat er nog geen "voor" topic is, en ik me toch wat verongelijkt voel op deze manier, bij deze een "voor!" topic voor uiteraard mijn favoriete coalitie van VVD en CDA.
Ik kan alle redenen wel uit gaan stippelen en moeilijk gaan zitten doen, maar iedereen weet (met gezond verstand) toch al wel waar het om draait; namelijk de voortzetting van een regering die wel daadkracht kent en het land weer op de rails wil brengen met solide rechts en fiscaal beleid.
[ afbeelding ]
Of liever nog, die ze in petto hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven van zaken die ze al bereikt hebben die jij belangrijk acht voor het 'op de rails krijgen' van het land?
Volgens mij maken ze zich drukker om hun uitkering en bierdrinken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Neuh hoor, die stemmen PVV omdat ze de vinden dat de moslims moeten opbokken
Meer vrijheden voor het vestigen van bedrijven, meer mogelijkheden voor ondernemers, meer asfalt, meer efficiëntie in onderwijs om maar wat te noemen. Bovendien minder fixatie op het doelloos aankopen van natuur, stoppen met het vernielen van landbouwgrond, kijken naar reële oplossingen voor duurzamere energie (a la kerncentrales).quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven van zaken die ze al bereikt hebben die jij belangrijk acht voor het 'op de rails krijgen' van het land?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer vrijheden voor het vestigen van bedrijven, meer mogelijkheden voor ondernemers, meer asfalt, meer efficiëntie in onderwijs om maar wat te noemen. Bovendien minder fixatie op het doelloos aankopen van natuur, stoppen met het vernielen van landbouwgrond, kijken naar reële oplossingen voor duurzamere energie (a la kerncentrales).
Ja ach, weet je wat, wat doe ik ook moeilijk, lees gewoon hun program door zou ik zeggen.
Dan nog, dan is dat een punt wat je highlight omdat je het er mee oneens bent, de rest dan ook maar meteen onzin?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Compatibel het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzin. Jammer dat ik je nu niet kan overtuigen, maar over tien tot twintig jaar zul je het met me eens zijn.
Ik vroeg wat ze al bereikt hebben, niet wat ze van plan zijn te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer vrijheden voor het vestigen van bedrijven, meer mogelijkheden voor ondernemers, meer asfalt, meer efficiëntie in onderwijs om maar wat te noemen. Bovendien minder fixatie op het doelloos aankopen van natuur, stoppen met het vernielen van landbouwgrond, kijken naar reële oplossingen voor duurzamere energie (a la kerncentrales).
Ja ach, weet je wat, wat doe ik ook moeilijk, lees gewoon hun program door zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vroeg wat ze al bereikt hebben, niet wat ze van plan zijn te doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of liever nog, die ze in petto hebben
In 3 maanden tijd?? Kunduz, minder geld naar ontwikkelingshulp, 130 km/h, aanpassing van onderwijs om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vroeg wat ze al bereikt hebben, niet wat ze van plan zijn te doen.
Hilarisch.... wat een topprestaties van dit kabinetquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd?? Kunduz, minder geld naar ontwikkelingshulp, 130 km/h, aanpassing van onderwijs om maar wat te noemen.
Ja daarmee komen we er wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd?? Kunduz, minder geld naar ontwikkelingshulp, 130 km/h, aanpassing van onderwijs om maar wat te noemen.
Uitgekleed hoger onderwijs en overspannen leraren die alle speciale zorg er maar even bij moeten doen: fantastisch hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dit is toch het kabinet van de daadkracht die ons weer sterk uit de crisis gaat helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Temlin het volgende:
Noem jij dan maar eens op wat het vorige kabinet in 3 maanden had bereikt. Oh ja die gingen 100 dagen niks doen.
Haal gewoon wat stickers van kinderen af en dat is ook opgelost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Uitgekleed hoger onderwijs en overspannen leraren die alle speciale zorg er maar even bij moeten doen: fantastisch hoor
Jep in Nederland krijgen veel meer kinderen zo'n sticker in vergelijking met het buitenland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haal gewoon wat stickers van kinderen af en dat is ook opgelost.
Wat begrijp je er nu niet aan dan? Denk je dat problemen verdwijnen wanneer we ze niet meer benoemen? Hoe fkkn dom ben je wanneer je zo redeneertquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1. Beslissing over Kunduz was ik het niet mee eens. Kost veel geld en levert niets op. Ook de beloften gedaan aan de oppositie dat de opgeleide agenten niet voor militaire taken worden ingezet is een farce. Conclusie: Onjuist besluit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat was ook een zooitje ongeregeld. Maar om nu je vingers af te likken bij dit zooitje getuigd niet van een kritische kijk op de zaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Temlin het volgende:
Noem jij dan maar eens op wat het vorige kabinet in 3 maanden had bereikt. Oh ja die gingen 100 dagen niks doen.
Omdat die stempels gewoonweg onterecht zijn in veel gevallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat begrijp je er nu niet aan dan? Denk je dat problemen verdwijnen wanneer we ze niet meer benoemen? Hoe fkkn dom ben je wanneer je zo redeneert.
Kinderen met gedragsproblemen komen straks gewoon in de klas en leraren krijgen een cursus om daar maar even mee om te gaan. En jij denkt dat dit allemaal wel goed komt?
Stempel of niet, dit gaat niet werken. Ik snap heus wel dat een indicatie stigmatiserend kan werken, maar zo los je dit dus echt niet op.
Laat de ouders de opvoeding op zich nemen, het zijn HUN kinderen. Een beetje liberaal begrijpt dat je voor je eigen kinderen moet zorgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |