abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:00:51 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529116

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde producten
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:05:19 #2
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93529235
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef RobertNL het volgende:
De koers is vastgelegd bij de douane: www.douane.nl/zakelijk/koerslijsten/
Jammer :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:05:47 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529245
Meestal staat de koers wel redelijk gunstig.

Ah op dit moment niet :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:08:04 #4
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93529312
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef RobertNL het volgende:
De koers is vastgelegd bij de douane: www.douane.nl/zakelijk/koerslijsten/
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef RobertNL het volgende:
Meestal staat de koers wel redelijk gunstig.

Ah op dit moment niet :(
Als je ze kan wijsmaken dat het in november 2010 besteld is :') Want daar was de koers even 1,41. Boeiend dan dat zij een eigen koers bijhouden, daar wist jij dan zogenaamd niks van..

7-11-2010 1,4059

6-11-2010 1,4032

5-11-2010 1,4032

4-11-2010 1,4218

3-11-2010 1,4130

2-11-2010 1,4033
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:08:19 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93529323
Zo... nieuw topic. Maar weer eens de balans opmaken.
Dit verwacht ik nog van aankopen in februari binnen te krijgen:

› AA AAA LCD Rechargeable Battery Rapid Charger EU
› 4 in 1 Retractable Laser Pointer/LED/Ball Pen/Teaching
› Silicone Ice Cube Titanic Shaped Trays Mold Maker Party
› Walkera UFLYS 4CH electric 3-axis gyro RC Helicopter

Verder is alles binnen. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93529622
Hoop vandaag mn tinydeal order binnen te krijgen
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:24:34 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529821
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:
Zo... nieuw topic. Maar weer eens de balans opmaken.
Dit verwacht ik nog van aankopen in februari binnen te krijgen:

› AA AAA LCD Rechargeable Battery Rapid Charger EU
› 4 in 1 Retractable Laser Pointer/LED/Ball Pen/Teaching
› Silicone Ice Cube Titanic Shaped Trays Mold Maker Party
› Walkera UFLYS 4CH electric 3-axis gyro RC Helicopter

Verder is alles binnen. ^O^
Leuk lijstje :)

heb ondertussen maar een excel bestandje gemaakt om het bij te houden :P
Wist niet meer wat er onderweg was op sommige momenten :o

Edit: Zie net dat ik 3/4 orders heb die aankomende week kunnen komen :)

1 van dx (hoesje desire),
1 van price angels (cent stick, andere deel was al eerder binnen O+ iets van 1 cent sturen ze na ;)),
1 van suntek (gratis headset)
1 van bic (shopcredit items, als het weer 1 week duurt zoals de laatste keer)

Daarna heb ik nog maar 2 openstaande orders :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:56:30 #8
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93530858
Jammer dat ze bij BIC geen foto's meer maken van je pakketje. Vond ik wel geinig.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:05 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93530996
Laatste keer bij mij nog wel (6 dagen geleden)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:10 #10
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93530998
Nadat ik van de week mijn tracking code van DX kreeg krijg ik nu een mailtje dat ze de helft niet opgestuurd hebben, en of ik daar nog een paar dagen op wil wachten :?

Zo krijg ik wel 2 ipv 1 pakketje 8-)

Ben alleen benieuwd of mijn Merryfine pakket nog aankomt.
Was zonder T&T en 2 dagen na de aankondiging dat ie verstuurd was is de website op zwart gegaan :(
pi_93531667
Tiffany heeft eindelijk gemailt *O* O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 11:21:02 ]
pi_93531797
En weer een product van pandawill wat niet goed werkt en vrij duur was. Zal wel weer een 2 dollar coupon krijgen. Maar nu kunnen ze het krijgen ook. Ik stuur 1 mail met beide problemen en verwacht gewoon een goede oplossing. Anders paypal claim.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:28:04 #13
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_93531920
Als iets een week geleden verzonden is vanuit China, wanneer kun je het dan ongeveer op je deurmat verwachten?
No one rules if no one obeys.
pi_93531970
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:28 schreef Zwabber_ het volgende:
Als iets een week geleden verzonden is vanuit China, wanneer kun je het dan ongeveer op je deurmat verwachten?
Kan deze week alwel komen

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_93532437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Koen. het volgende:
Jammer dat ze bij BIC geen foto's meer maken van je pakketje. Vond ik wel geinig.
Doen ze nog wel, alleen ze laden soms niet. Of soms vergeten ze het gewoon inderdaad. :')
pi_93536488
Fok coupons ik wil partial refund!! Heb ik tegen FP gezegd toen ze de verkeerde kleur hadden gestuurd. Nu krijg ik lekker 3usd. Hadden ze mij maar niet hun bitch gemaakt.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:36:33 #17
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93536868
Ik heb bij BIC een tracking nr bij een pakketje dat 11 dollar was aan store credit :P

SZC033790 Gaar nr.

[ Bericht 2% gewijzigd door beeklaan op 02-03-2011 13:54:00 ]
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:21:40 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93538638
Singapore post nummer?
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:33:57 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93539130
China Post-Shenzhen Post Bureau, toch? Gewoon bij China Post erdoor halen dunkt me.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:37:41 #20
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93539294
Hij is van de 27e, dus paar dagen oud. Misschien lukt het daarom niet. Maar had dat nr. ook nog nooit gezien ;)
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:25 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93541317
Waar zou je hem kunnen traceren, ik zie net dat ik ook zo'n code heb.

BIC support gecontact :) morgen weet ik het :P

[ Bericht 63% gewijzigd door RobertNL op 02-03-2011 15:39:11 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:50:04 #22
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93542167
iemand nog een leuke 150mw 200mw roode laser waar mee je kan branden?
zo goedkoop mogelijk.
iemand nog betrouwbare anti laser schade brillen?

is dit trouwens verboden?

[url]http://**********.com/product44184.html?utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=**********ss1_1_Copya_Copy_Copy_Copy_Copy_Copy_Cop&utm_medium=email[/url]

[ Bericht 21% gewijzigd door Loll op 02-03-2011 16:19:26 ]
BAM dit is 3KB
pi_93544303
LOOOOL @ PANDAWILL

In de livechat wel tien keer gezegd ik wil geen refund van 8 dollar op een duur product. Ik wil gewoon een goede refund krijgen waar ik mee kan leven (lol). Dus zegt die doos tegen me dat ze me een refund van 8 Dollar gaat geven. Ik weer zeggen nee en als je niet iets beters hebt dan zal ik een paypal claim indienen. Dus ik zeg ik ga nu doei ik ga en ik ga een claim aanmaken.

Tien minuten later krijg ik een mail van paypal dat ik een refund van 8 Dollar gehad heb. Ik denk HOE DAN!!??

Begon met 3 USD en kon niet hoger!! Toen was het ok 5USD refund maar echt maximaal! Toen was het dus 8USD en nog te weinig.
pi_93544823
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef Loll het volgende:
iemand nog een leuke 150mw 200mw roode laser waar mee je kan branden?
zo goedkoop mogelijk.
iemand nog betrouwbare anti laser schade brillen?

is dit trouwens verboden?

[url]http://**********.com/product44184.html?utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=**********ss1_1_Copya_Copy_Copy_Copy_Copy_Copy_Cop&utm_medium=email[/url]
Package:
# 1 x Smoke Grenade

Ik neem aan dat granaten verboden zijn om in te voeren.
Edit: Hmm er zit natuurlijk geen echt kruit in, ben alleen wel bang dat het omdat het een granaat is, wel uit elkaar ploft en je scherven krijgt. Denk dat het dus onder de noemer verboden in te voeren valt. Echter denk ik dat je het wel langs de douane krijgt.
pi_93544987
Hoppa. Ultimatum voor pandawill...

Of nu een oplossing binnen 30 minuten of een paypal claim met vermelding dat ze nep producten verkocht hebben welke niet werken. Eens zien wat ze nu doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')