DAarom heb ik er maar kort gewerkt. Bij die detacheerder kreeg ik op m'n 19e 2400 gulden en een auto. Dan is de keus vrij simpel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Cool
Oh, dan was de fl1700,- bruto die ik als koerier op mijn 21ste kreeg nog niet eens zo heel slecht.
"Boer zoekt Sammz" ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht even dat je misschien zo'n gezellige boer uit Lienden aan de haak had geslagen.
Ik heb nog "medewerker externe communicatie" in de aanbiedingquote:
Het had gekund, maar neequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht even dat je misschien zo'n gezellige boer uit Lienden aan de haak had geslagen.
Rij je meteen door naar Amsterdam?quote:
2 jaar accountantskantoor;quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar singles, hoe is jullie werkhistorie?
Mijn zus haar functie als medewerker communicatie staat nu ook open. Bij een cateringbedrijf in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog "medewerker externe communicatie" in de aanbieding.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rij je meteen door naar Amsterdam?.
Ja, gadverquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je voortaan elke zondag naar de kerk gemoeten.
Bijna 2 jaar administratie gedaan. (debiteuren-beheer)quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar singles, hoe is jullie werkhistorie?
Maak je niet druk hoor Krea, verder dan hier komt ons contact nietquote:
JB noemde haar score en toen bedacht ik me even hoe het zat. Ik wil ook best vertellen dat ik op mijn diploma een zes voor wiskunde a had hoor, ik hoef niet zo per se beter te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meer het beter zijn dan een ander op fok. Elk normaal mens van boven de 30 weet zijn score niet meer.
Keer op keer wordt bewezen dat de pvv-stemmer het is. Dus hoezo onderschatting?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf je "vijand" maar dom noemen hoor, onderschatting is vaker de ondergang geweest voor stromingen.
Ik maak me niet druk. Ik verbaas me soms gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk hoor Krea, verder dan hier komt ons contact niet.
Volgens mij heb je wat gemist, t gros van de PVV stemmers was hoger opgeleid van van hogere inkomensquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keer op keer wordt bewezen dat de pvv-stemmer het is. Dus hoezo onderschatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |