Ik heb er 1400 voor betaald en voor 2500 verkocht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin van fut heb ik robinho voor 20k gehaalt
Winnen van zulke droeftoeters is het mooiste inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
haha heerlijk.. zo'n gast in de rust een verdediger van mij geblesseerd trappen.. in de 2e helft bij sliding op bal zijn Cristiano Ronaldo geblesseerd2-1 gewonnen tegen team met Messi, Rooney, Ronaldo en rest van de sterspelers
En het mooiste is dan dat Ronaldo geblesseerd isquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
haha heerlijk.. zo'n gast in de rust een verdediger van mij geblesseerd trappen.. in de 2e helft bij sliding op bal zijn Cristiano Ronaldo geblesseerd2-1 gewonnen tegen team met Messi, Rooney, Ronaldo en rest van de sterspelers
Kan nog steeds als hij quit toch...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
WOOOOO vrije trap erin van ~30 meter.. hopelijk quit ie niet, doet ik hem straks uploaden...
Over doelpunten gesproken. Ik ben zo trots op deze dat ik 'm nog een keer onder de aandacht breng.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
WOOOOO vrije trap erin van ~30 meter.. hopelijk quit ie niet, doet ik hem straks uploaden...
Ja ik heb de lat maar verlaagd..heb er nu al veel te veel haha, heb er net 15 op mijn andere account gezet ivm tradepile sizequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef emokid het volgende:
Staan IF Eriksen kaarten voor 5000 erop trouwens.
Lekker doelpuntje ja, ik maakt bijna dezelfde online met Eriksen gisteren, maar raakte de kruisingquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over doelpunten gesproken. Ik ben zo trots op deze dat ik 'm nog een keer onder de aandacht breng.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68629870
tik tik tik en goal? Ik heb altijd het idee dat het vanaf de aftrap veeel makkelijker gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef OmniRocket het volgende:
ah 2-1 achter.. 2e helft had hij aftrap, 3 maal raden wat er gebeurde
Dat kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kan dit? Heb net IF Douglas gekocht.
Kan wel. Ik kon hetzelfde met Vlaar en IF Vlaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan niet
IF Douglas is wel een beest![]()
Heb ik ook met Gomez en IF Gomez gehad, maar hij stond toen in mijn opstelling als Muller (die op mijn bank zat). Heel erg wazig, maar het werkt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet. Kan je er wel mee spelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt alleen met IF en non-IF. Heb niet getest of ik ook kon spelen maar je kunt ze wel degelijk allebei gebruiken. Erg vreemd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Kan niet. Kan je er wel mee spelen?
Anders je hele team vol zetten met cronaldo's
Je kan er niet mee spelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kan wel. Ik kon hetzelfde met Vlaar en IF Vlaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |