Had ik eerst ook, UPnP inschakelen en je router firewall uitschakelen of je 360 toevoegen aan DMZ dan gaat je NAT naar openquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel altijd uit, al probeer ik het 1000 keer. Iets in de router-instellingen hier
Thanks, zal even kijken. Ik ben niet degene die de beheerder is hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, UPnP inschakelen en je router firewall uitschakelen of je 360 toevoegen aan DMZ dan gaat je NAT naar open
ik heb hem ook al, 16K. Vast goedkoper over een paar dagen, maar ik wil hem al gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef mash_ het volgende:
Er gaat net een steek waar niemand opgeboden heeft voor 17k weg op de ps3
Tja, verzadiging van de markt. Nu gaan een paar mensen lager aanbieden, en dan de rest...en bam, Chiellini is potverdikkie nog niet eens de helft waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
Er gaat sinds gisteren niks meer weg :S Heb gewoon dezelfde prijzen als normaal, en anderen zijn ook niet gezakt.
Ik vrees van niet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga denk ik proberen om IF Cambiasso te halen. Is hij de 250k waard?
Ik vind het echt een held ja, maar sinds ik met mijn eredivisie team speel vraag ik me af of iemand uberhaupt meer dan 30K waard zou moeten zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga denk ik proberen om IF Cambiasso te halen. Is hij de 250k waard?
Ja ik vind de normale Cambiasso al geweldig maar 250k is wel prijzig. En die eikel zakt ook niet qua prijsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een held ja, maar sinds ik met mijn eredivisie team speel vraag ik me af of iemand uberhaupt meer dan 30K waard zou moeten zijn![]()
zeker mee eens eredivisiequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een held ja, maar sinds ik met mijn eredivisie team speel vraag ik me af of iemand uberhaupt meer dan 30K waard zou moeten zijn![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Eredivisie speelt echt top!!
[..]
Prijs zal misschien alleen nog maar stijgen..altijd lastig met informs. Ik heb hem voor 80K gehaald ofzo toen hij nog niet lang uit was...250 zou ik nooit betalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik vind de normale Cambiasso al geweldig maar 250k is wel prijzig. En die eikel zakt ook niet qua prijs.
Wut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, UPnP inschakelen en je router firewall uitschakelen of je 360 toevoegen aan DMZ dan gaat je NAT naar open
Nee, alleen de NIF en die speelt wel goed, maar de IF voor 250k is echt overkill. 150k zou hij misschien nog wel waard zijn max maar die stats zijn niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee? Aww. Ervaring met die gozer?
Helemaal aan het begin van fut heb ik robinho voor 20k gehaaltquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou liever een IF De Rossi hebben als die er zou zijn.
Net 1000 winst gemaakt op een Robinho.En iemand plaatste een gouden rare voor 500.
Verder waardeloze speler maar toch 116 winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |