Jij moet zeker niet klagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt kut zou ik het toch niet noemen..enige IF's die ik ooit heb gehad (3 stuks ofzo) waren samen 5K waard
Genoeg geluk gehad met andere kaarten, daar niet van..
Die BIN van 173K staat er nog en de jouwe van 175 zag ik net weggaan jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef emokid het volgende:
Oke, IF Sanchez en Xavi allebei kwijt. Heb nu precies 6k winst gemaakt.Ben blij dat ik mijn 230.000 terug heb.
Hoop dat ik volgende week maandag of dinsdag IF Pato kan kopen voor ongeveer 350k, of goedkoper uiteraard als het kan maar dat wil ik er maximaal voor betalen.
Dat je winst haalt uit zoveel pakjes is nog best luckyquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef emokid het volgende:
Oke, IF Sanchez en Xavi allebei kwijt. Heb nu precies 6k winst gemaakt.Ben blij dat ik mijn 230.000 terug heb.
Hoop dat ik volgende week maandag of dinsdag IF Pato kan kopen voor ongeveer 350k, of goedkoper uiteraard als het kan maar dat wil ik er maximaal voor betalen.
Gewoon thuis spelen dan kan de tegenstander het niet doen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Stuurver het volgende:
Kan de tegenstander alleen je team besturen in toernooien?
Nee, maar het is de moeite niet waard in single online matches.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Stuurver het volgende:
Kan de tegenstander alleen je team besturen in toernooien?
Ok bedankt, daarom kom ik zo vaak mensen tegen die quittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Gewoon thuis spelen dan kan de tegenstander het niet doen....
Ik speel juist 95% van de wedstrijden thuis..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel altijd uit, al probeer ik het 1000 keer. Iets in de router-instellingen hier
Bij thuis spelen krijg je ook nog hoger moraal mee als het goed is, dus dat is wel mega gunstig, maar ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik speel juist 95% van de wedstrijden thuis..
Scheelt moraal zo veel dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij thuis spelen krijg je ook nog hoger moraal mee als het goed is, dus dat is wel mega gunstig, maar ja..
Scheelt heeeeeel veel ja. Moraal altijd boven de 70 houden, eigenlijk nog hoger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Scheelt moraal zo veel dan?
zou wel verklaren waarom ik eerst nooit kon winnen, moraal van m'n spelers zat allemaal rond de 50
Die RW-RF kaarten waren geen fuck waard, maar zijn mega rare. Gelukkig hebben niet al teveel mensen ze nodig, maar de laatste tijd lijken die prijzen echt omhoog te knallen..5300 is wel ziek veel, maar ik moet tegenwoordig ook 1.5K betalen ipv 150-300 wat het eerder was..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef emokid het volgende:
Een RW>RF kaart van mij is geeindigd op 5300 coins.. had m bijna gediscard. Dacht dat alleen RW>RM veel waard was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |