Keiharde afvalrace!!!quote:
Valt mee hoor, ik ben nu al ongeveer 10 jaar op PB's broekje uit, maar kon die niet krijgen. Nu ben ik getrouwd met het broekje waar PB op uit wasquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:36 schreef Kliertje41 het volgende:
ik zit mozaiek te kijken wie is er links onder door zijn kop geschoten kijk es op die muur
Kennen we haar nog?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze tussen haar gespierde benen klaarkomt beffende, heb je gegarandeerd een nekbreuk en als het gewoon neuken is dan knijpen haar binnen en buitenlippen je penis er kompleet af.
HAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben nu al ongeveer 10 jaar op PB's broekje uit, maar kon die niet krijgen. Nu ben ik getrouwd met het broekje waar PB op uit was![]()
recap: Ik won!
Mijn soort is nog erger dan mannenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, jij discrimineerd nog erger op geaardheid dan de gemiddelde homofoob![]()
![]()
Ik heb hier nog wel, zware of half zwaar met of zonder wiedewietquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:42 schreef RiftNL het volgende:
Fuck my life shag is bijna op en dorpssuper is pas om 7 uur open
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:42 schreef RiftNL het volgende:
Fuck my life shag is bijna op en dorpssuper is pas om 7 uur open
Zeker weten. en het is eigenlijk al weer veel te laat.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben nu al ongeveer 10 jaar op PB's broekje uit, maar kon die niet krijgen. Nu ben ik getrouwd met het broekje waar PB op uit was![]()
Ik denk dat PB geeneens een broekje aan heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
Nee echt:quote:
daar wacht ik ook op maar ben bang dat het grappenmakers zijn geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:44 schreef RiftNL het volgende:
Ik las net iets over een opdracht ofzo die ze zometeen zouden krijgen?
Ja klopt! 01:00 port tijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:44 schreef RiftNL het volgende:
Ik las net iets over een opdracht ofzo die ze zometeen zouden krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |