Ook ik kan geen stijf plassertje krijgenquote:
Snelheid is mijn bijnaam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Jullie zitten toch gvd Fryslân niet af te kraken he!quote:
Jawelquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jullie zitten toch gvd Fryslân niet af te kraken he!
Toen die fucking hollanders bij Wons kwamen piepten ze wel anders!
Echte kerels krijgen gewoon een stijve lul ipv een plassertje...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Ook ik kan geen stijf plassertje krijgen
Daar versta je ook heul niets van!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel
Ik zit soms wel is op ned 3 te kijken in de ochtend, hebben ze ook van die friese programma's en en series.. om te gieren!
Naa.. tken netquote:
Alleen de mensen die er wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jullie zitten toch gvd Fryslân niet af te kraken he!
Toen die fucking hollanders bij Wons kwamen piepten ze wel anders!
Aah. Meestal wel toffe gasten alleen dat taaltjequote:
Had ik al mee gekregen van mijn ouders (wonen nog in Joure). Ik heb me in het verleden zelfs ingeschreven op mijn geboorte huis....Werd niks, is gesloopt ondertussen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef m.k het volgende:
vandaag best kunnen verstaan al dat fries![]()
@ achja: joure is best aan het uitbreiden, en heel veel oude huizen worden gerenoveerd waaronder de gehele stationsstraat
Lul ik hier Fries ofzo? Ik denk dat ik half Fok! een cursus Nederlands kan geven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aah. Meestal wel toffe gasten alleen dat taaltje
Okay, mijn dikke zweterige fallus wil niet uit zijn strakke groene broek komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte kerels krijgen gewoon een stijve lul ipv een plassertje...
Sorry, moest het even vertalen voor de zuiderburenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lul ik hier Fries ofzo? Ik denk dat ik half Fok! een cursus Nederlands kan geven.
Ich kal toch gein Friesch, ich hub in miene kop det ich haalf Fok eine cursus Hollandische spraak ken geve
En waar stond jouw krib?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aah. Meestal wel toffe gasten alleen dat taaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |